Ik ga akkoordquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dolphinequeen heeft de puzzel linksboven als ze akkoord is met de prijs, en daarna heeft flowerbox 2e keus. Dus ik weet niet zeker welke er nog over zijn
Ik ga over een kwartier naar het postkantoor. dus tot die tijd hebben mensen nog om te reageren zodat het vandaag nog op de post gaat
welke maat issie?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:43 schreef mikoxx het volgende:
Haha, Vlindur! Da's een leuke voor later
Ik heb dit zonnehoedje van lief! lliggen, iemand?
jammerquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:30 schreef mrien het volgende:
Simmu, dat hoedje is maat 6-12 maandenJelle heeft er ook eentje van mikoxx overgenomen
Je moet je vuilnisbak ook legen om de berichtjes echt kwijt te zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:17 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
huh, er staat heel weinig in, wat vreemd.. Ik zal ff kijken
Eh.... maat 2 staat erin.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:59 schreef simmu het volgende:
en joehoe mikoxx? welke maat is dat hoedje?
da's idd 6-12 maanden. dat past niet denk ik. wel een leuk hoedje!quote:
Ja, klopt! Die had ik gezien, maar ik wilde eerst via hier proberen omdat daar een gaatje inzit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik weet niet of je via MP wat vindt Twinkly maar is dit 'm niet? http://kind-baby.marktpla(...)8%3D&fta_ind=16&fs=1
Ja werkte prima hierquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:31 schreef Ssserpente het volgende:
Da's grappig, Bla, wist niet eens dat dat bestond! Werkte het bij Dana? Wat zou je ervoor willen hebben en waar woon je?
Bewaren voor een eventueel tweede kindje. Tuinbroekjesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:37 schreef pessie het volgende:
Twinkly, wat doe je met het tuinbroekje van Niels? Indien verkopen hou ik me graag aanbevolen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |