Ja, klopt! Die had ik gezien, maar ik wilde eerst via hier proberen omdat daar een gaatje inzit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik weet niet of je via MP wat vindt Twinkly maar is dit 'm niet? http://kind-baby.marktpla(...)8%3D&fta_ind=16&fs=1
Ja werkte prima hierquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:31 schreef Ssserpente het volgende:
Da's grappig, Bla, wist niet eens dat dat bestond! Werkte het bij Dana? Wat zou je ervoor willen hebben en waar woon je?
Bewaren voor een eventueel tweede kindje. Tuinbroekjesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:37 schreef pessie het volgende:
Twinkly, wat doe je met het tuinbroekje van Niels? Indien verkopen hou ik me graag aanbevolen.
wij gaan kamperen en het lijkt me ideaal om over een pyjama heen te doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:20 schreef Meimeltje het volgende:
Pessie, je brengt me op het idee! (sorry ik heb geen pakje voor je, hier pas vanaf maat 86 en die past nog).
Mocht iemand een joggingpak (jongens) in maat 110/116 hebben dan hoor ik het ook graag!
Ik bedacht me ineens dat het met de avond4daagje wel fijn zou zijn.
pm maar, ik heb een hele berg waaronder ook geslachtsneutrale dingen. ik moet zo jut&jul uit bed halen die naar ik verwacht stennis zullen schoppen, dus reactie kan wat vertraagd zijn tot na 7 uurquote:Op maandag 16 mei 2011 15:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand hele kleine maatjes in de aanbieding? (prematuur)
Dat van mij is jongensspulquote:Op maandag 16 mei 2011 15:56 schreef ferrari_rood het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel een heel pak luiers voor premature baby's gekregen van mijn buurvrouw. Ik verwacht dat ik er niets aan heb. Zal ik ze naar jou opsturen? Of heb je totaal niets aan luiers?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:56 schreef ferrari_rood het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |