Echt welquote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef Greys het volgende:
Wanneer krijg je haar? Wanneer mag ze mee?
[..]
Dat straal je ook uit
Wat fantastisch dat je dat speciaal komt mededelenquote:
We twijfelen tussen Beau, Bo, Bowie en Bowientje (voor als ze klein is dan).quote:Op maandag 2 mei 2011 15:06 schreef Oognip het volgende:
Wat leuk voor Whoopie! Hoe gaat de pup heten? En hoe oud is Whoopie?
Beau voor een meisje en Bo voor een mannetjequote:Op maandag 2 mei 2011 15:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
We twijfelen tussen Beau, Bo, Bowie en Bowientje (voor als ze klein is dan).
Whoopie is 14
Nee andersom juist!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Beau voor een meisje en Bo voor een mannetje
Ja, Beau is mannelijkquote:
Ja daar er waren ook al meer klanten voor haar, gelukkig waren wij de eerstenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Aw.![]()
Ik vind haar echt de mooiste uit het nest, dat lichte.
Thnx Strega!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:42 schreef Strega het volgende:
Wat een mooi klein pupje! Gefeliciteerd ML! En Whoopi natuurlijk![]()
![]()
Haha nee dat wist ik niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
Veel plezier morgen met ophalen
Enig idee hoe Whoopie er op gaat reageren?
Gaat ze het niet te druk vinden op haar oude dag of zal ze het gezellig vinden denk je?
Ga je met kranten werken om haar zindelijk te krijgen? Paar kranten neerleggen, verspreid. Steeds als ze hurkt gauw op een krant zetten. Als ze snapt dat het op de krant moet en ze er zelf naar toe loopt, na een paar dagen een van de kranten weg halen. En later nog eentje. Net zolang tot de laatste bij je achterdeur/gangdeur overblijft. Zo gaat ze straks steeds bij de deur staan als ze moet!
Maar dat wist je natuurlijk allemaal al
Jaaa eerst werken en dan rond 14h weg daar en ophalenquote:
Nee, ik wilde dat altijd wel maar mijn ouders destijds niet en eer ik zelf een huisje had was ze al 9 jr. Voor Bowientje gaan we die beslissing snel maken want als Whoop gesteriliseerd was geweest had ze ook minder last gehad van gezwelletjes (hormoongerelateerd).quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:42 schreef zeeeend het volgende:
Denk dat Whoop wel even duidelijk maakt waar haar grenzen liggen
Whoop ooit zelf kinderen gehad ?
Wat zul je popelen om te gaan halenquote:
quote:
Dan gaat ze vannacht weer piepen en krijsen natuurlijk, want afgelopen nacht werd ze er voor beloond met een uitje en etenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]nu je het zegt!
Nou zo lief was ze anders nietze heeft 4 uur geslapen en toen is ze gaan piepen en krijsen
![]()
En ik hoor dat dus niet dus mijn Mr kon zijn lol op.
Die is met d'r naar buiten geweest en heeft d'r eten gegeven en whatever allemaal en niks was goed
Volgens mij slaapt ze vannacht in de bijkeuken
Whoopie die toch behoorlijk doof is die hoorde dat schrille geluid ook en zat om 6 uur vanmorgen op de mat boos kijkende en![]()
1 keer raden waar madammeke nu ligt, jawel op schoot..te slapen!
Ja die man van mijquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gaat ze vannacht weer piepen en krijsen natuurlijk, want afgelopen nacht werd ze er voor beloond met een uitje en eten
Heb je niets uit het nest mee gekregen? Bij mij hielp dat destijds echt uitstekend, degene met het nest legde een week voordat de pups weg zouden gaan een paar mini knuffelbeestjes in het nest, zodat die de lucht van moeders zouden krijgen. En elke pup kreeg zo'n knuffeltje mee. Kortom, de mand rook daarna vertrouwd en veilig in het nieuwe huis en er is niet gepiept.
Whoop wil alleen niet met d'r spelen verder wacht ze keurig tot de kleinste in huis gegeten en gedronken heeft en struikelt zo nu en dan over haar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ooooooooooowwwwwwwwwww wat is ze leuk![]()
![]()
![]()
Vind Whoop het ook allemaal leuk?
Beetje jammer van dat piepenMaar dat komt vast goed binnenkort
Thnxquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:01 schreef Maes het volgende:
Ooh ze is poepig![]()
Wat Greys zegt, Phoebe had een stukje van de fleecedeken mee uit het nest, daar heeft ze de eerste week in geleefd. Spelen komt later welPhoebe was al bijna 7 maanden voordat Bob haar leuk begon te vinden
Noem haar David Bowie, verder: Bowientje klinkt echt niet en het is een kut naam.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
We twijfelen tussen Beau, Bo, Bowie en
Bowientje (voor als ze klein is dan).
Whoopie is 14
Joh dank voor de tipsquote:Op zondag 8 mei 2011 08:35 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Noem haar David Bowie, verder: Bowientje klinkt echt niet en het is een kut naam.
Hihi nachtje lenen? Nee ze is echt cute maar wel een eigen willetje hoor.quote:
Vast welquote:Op zondag 8 mei 2011 08:49 schreef Rewimo het volgende:
Ze is echt mini hè?Wat een ukkie joh
Ik hoop dat ze snel leert dat nacht = slapen en stil zijn.
Bowientje in haar mandquote:
8 weken vorige week.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:14 schreef Greys het volgende:
Hoeveel weken is ze nu ook alweer?
Een stille pup 's nachts na twee nachtjes is eerder uitzondering dan regel dacht ik (hoor/lees het zo vaak) dus komt vast goed! misschien is ze bang 's nachts alleen, ze went er vast snel aan dat ze niet echt alleen is en dat jullie er 's ochtends weer zijn.
Dat met die baknijd moet je haar idd snel afleren, dat grommen als je aan 'haar' eten komt. Gaan oefenen met haar eigen bakje voer. Tijdens het eten af en toe bakje optillen en pas als ze rustig is en niet meer lelijk doet weer terug zetten. Desnoods diverse keren tijdens het eten, dan snapt ze vrij snel dat jij de baas over haar eten bent
In bedquote:Op zondag 8 mei 2011 12:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heb je de bench dan niet bij jullie staan? Ik zou een pup nooit gelijk een hele nacht alleen in de bench doen. hier is het eerst wennen, eten in de bench geven en deurtje open laten staan. Diaz slaapt nu zelf steeds in de bench overdag. 's nachts mag hij in bedHij sliep wel al direct de hele nacht door, heerlijk
Denk dat we dat inderdaad vanavond maar gaan doenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bij mij mogen alle honden in bed![]()
![]()
Maar als je net zon kleine hebt en die in de bench wil laten slapen, zou ik de eerste nachten de bench naast je zetten op de slaapkamer. Voelt dat beestje zich ook wat veiliger. En dan kan je later gewoon de bench weer in de woonkamer of waar dan ook zetten. Dat deed ik met die van mij ook in het begin toen ik ze nog wel in de bench deed. Werkte altijd perfect. Diaz leer ik het nu alleen aan voor als het een keer nodig is. Die loopt verder gewoon los rond als ik weg ben.
Hij staat erquote:Op zondag 8 mei 2011 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou ook de bench in het begin op de slaapkamer zetten, dan kun je haar wat sneller stil krijgen, als ze echt over de zeik gaan in de bench is dat echt lastiger.
Maar goed, hier mochten ze ook allemaal meteen in bed
Ja hé ze kan echt nog niet lopen al zag ik vandaag al wat rechte stapjes!quote:
quote:
Whoop went al echt aan haar.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]En Whoop kijkt maar toe, die ziet haar langs rennen
![]()
Het blijft een geëxpandeerde brok met granen en conserveringsmiddelen,quote:Op maandag 9 mei 2011 09:18 schreef Ml-etje het volgende:
Ze doet het goed aldus de buuf die haar zo wat brokjes brengt
Ze heeft liggen slapen en is net wakker
Iemand ervaring met Carocroc? Dat is wat ze bij de fokker kreeg..
Hmmm ik zal me eens inlezen. Whoopie krijgt nu brok waar zo min mogelijk kip/eiwt/graan in zit.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:23 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Het blijft een geëxpandeerde brok met granen en conserveringsmiddelen,
E310 (Propylgallaat),
E 320 (Butylhydroxyanisil BHA) en E321 (Butylhydroxyanisol)
zijn niet de prettigste .
http://www.vobra.nl/nl/hondenvoeding-carocroc/puppy2_analyse.php
* gedroogd kippenvlees
* rijst
* dierlijk vet
* maïs
* gerst
* bietenpulp
* gehydrolyseerd kippeneiwit
* biergist
* vitamines
* mineralen
* sporenelementen
* gedehydreerde kippenlevers
* lecithine
* vobra-mix (tocopherol)
Rijst,vet ,mais,bietenpulp,biergist, lecitine >Soja bonen dus .
Ben er niet kapot van
Er zijn ook graanvrije geperste brokken,als je op brok wil blijven .quote:Op maandag 9 mei 2011 10:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmmm ik zal me eens inlezen. Whoopie krijgt nu brok waar zo min mogelijk kip/eiwt/graan in zit.
Waarvan heb je een afkeer?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:36 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Er zijn ook graanvrije geperste brokken,als je op brok wil blijven .
Gezien de recente ontwikkelingen betreffende kip en andere gedomesticeerde dieren (hormoonpreparaten en antibiotica ) begin ik daar ook een steeds grotere afkeer van te krijgen .Vitamine E wat ook als antioxidant word gebruikt zit relatief weinig in dierlijke producten.
Het word echter wel opgeslagen .
Veelvuldig gebruik van antibiotica uit voorzorg ,met als gevolg resistentiequote:
Whoop wil niet met haar spelen maar vind haar wel lief hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef Oognip het volgende:
Wat een lieve foto's en filmpjesWhoopie is ook wel echt een lieverdje voor dat kleine hummeltje he?
Oh die foto van Whoop rennend met haarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:25 schreef Pisces29 het volgende:[quote]
Op vrijdag 13 mei 2011 09:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
Dus. Je had al een Jack Russel en toen besloot je om NOG een Jack Russel te nemen? Oftwel, je hebt niets geleerd van het eerste mormel?
Desondanks, ik wens je er heel veel plezier mee!
Luisteren gaat prima al weet ze soms nog niet waar je bent als je roept dus dan gaat ze lopen zoeken als ze je niet ziet. Beetje babygedrag heb ik het idee? Kort zicht ofzo nog?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:17 schreef oh-oh het volgende:
Die renfoto's vind ik ook het leukst![]()
En die Ikea egel is ook geweldig, ik heb wel een hele rattenfamilie van Ikea maar die kende ik nog niet![]()
Hoe doet ze het qua luisteren, zindelijkheid, aan de riem lopen etc etc?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
Dus. Je had al een Jack Russel en toen besloot je om NOG een Jack Russel te nemen? Oftwel, je hebt niets geleerd van het eerste mormel?
quote:
Lolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
Oh enne in het kader van eigenwijsheid..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een lief Jack Russeltje een mormel noemenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dit is het kleinste maatje en ze bezwijkt nog.
En nu leert ze wel goed volgen
Komt vanzelfnog een beetje groeien.
Dan heb ik een slapnek hondje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is bs natuurlijk , ik heb echt riempjes waar een chihuahuapup die een kwart weegt van Bowie met gemak aan rent
Tja, hoe sneller ze het leert hoe meer kans je hebt dat t goed gaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan heb ik een slapnek hondje.
Zal vanmiddag weer eens oefenenmaar is het noodzaak dat ze het nu leert?
Want ze volgt echt op de voet en gaat zitten als er een auto aan komt.
Ze luistert beter dan Whoop
Zal eens gaan oefenenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, hoe sneller ze het leert hoe meer kans je hebt dat t goed gaat natuurlijk.
Straks wil ze t echt niet meer hoor
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het vreselijk irritant, die honden verwachten voor alles een lekkertje, dikke lul drie bierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik beloon wel met eten, niets mis mee. Diaz is heel voergericht en ik wil ook verder met hem trainen, dus dat is ideaal.. de rest heb ik ook met voertjes gedaan. Nu hebben ze dat niet meer nodig;)
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk irritant, die honden verwachten voor alles een lekkertje, dikke lul drie bier
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dan leer je het trouwens wel verkeerd..als de hond wat van jou verwacht voor een lekkertje![]()
Welke kunstjes kan je al oh-oh
Je kan het ze evengoed meteen voor een aai over de bol of een goedzo aanleren, ik vind dat gesnack echt helemaal overbodig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ga je op cursus dan of niet? Dan zal het uiteindelijk wel lastiger worden als je hond koekjes niet wil. Maar je kan ook knakworst ofzo gebruiken. Dat je nu koekjes gebruikt wil niet zeggen dat de hond later zon zeikerd wordAls je echt verder gaat met trainen gebruik je uiteindelijk alleen nog commando's.
Ik geloof niet dat Ml de intentie heeft op hoog niveau te gaan trainenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja maar er zit wel een verschil tussen prima luisteren en op een wat hoger niveau willen trainen.
Ze luisteren hier ook goed zonder koekjes.. dat krijgen ze nu ook nooit meer, maar als ik echt verder met ze zou willen trainen..is het een goede motivatie tijdelijk..tot ze het met alleen het commando kunnen.
Maar goed, iedereen zn eigen ding.. het is maar hoe je ze zelf opvoed. Ik ken gelukkig geen honden die van die vreetmonsters zijn, omdat ze koekjes kregen met cursus...
Lief hé.quote:
Jaquote:
Hier kan ik het niet vinden maar ze hebben ook niet extreem veel.Ze heeft een halsbandje met een plastic sluitinkje maar de bijbehorende riem heeft wel een metalen sluiting.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:22 schreef Greys het volgende:
Oh en ik las over het riempje met de te zware sluiting, maar dan kan je toch eerst zo'n heel licht puppyriempje proberen waar niet eens zo'n stalen sluiting aan zit? Je hebt ook echt heel lichtgewicht dingetjes met alleen een plastic sluiting dingetje en alleen van dat 'touw' als riem en halsbandje. Dat riempje hoeft toch nog niet veel te kunnen hebben, met zo'n klein hondje. Kan je toch vast oefenen met naast je blijven lopen.
Arme Whooperdquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:00 schreef Ml-etje het volgende:
Blech, 3e dag op rij dat Whoopje buikpijn heeft.
Buikvirus heerst hier aldus de DA en ze heeft injecties en pilletjes gehad maar ze is best zielig.
Dus ik vermaak Bowie vooral omdat ze natuurlijk nog steeds met Whoop wil spelen maar die kan dat niet.
Straks astrounautenvoer halen want drinken doet ze goed maar eten niet echt sinds maandagavond
Dat is ondanks dat ik dat heel zielig zou vinden wel een opluchting.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Arme Whooperd![]()
De hond van m'n schoonzus heeft 2 weken lang "buikgriep" gehad en dat was best heftig.
Hopelijk knapt ze snel weer op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop maar dat ze ergens fijn gaat rennen en niet meer zoveel hoeft te slapen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Als ze het echt niet leuk had gevonden had je het vast wel gemerktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
Als ze Bowie maar fijn heeft gevonden en niet te druk hoop ik, gelukkig waren ze wel altijd lief tegen elkaar.
Dat zei de dierenarts ook al, die vond Bowie zo lief en rustig doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ze het echt niet leuk had gevonden had je het vast wel gemerktHelemaal als ze tegen elkaar aan lagen, dan was het vast niet te
Ja het lijkt net, alleen is het troosthondje nu ook enorm rustigjes. Net alsof ze stil is ergens om.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee Whooperd![]()
Bah, wat naar![]()
Maar stiekem wel heel fijn dat je nu wel je kleine troosthondje hebt![]()
Wat je zegt , alsof ze gewacht heeft, zodat je niet met lege handen achter zou blijven.
Hele dikke knuffel
Geloof me , die kleine weet het dondersgoed, die voelt jullie aan en die mist Whoops ook, jullie moeten elkaar maar goed troosten nuquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja het lijkt net, alleen is het troosthondje nu ook enorm rustigjes. Net alsof ze stil is ergens om.
Die kleine was Whoop ook al helemaal gewend natuurlijk in die korte tijd dat ze bij jullie is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja het lijkt net, alleen is het troosthondje nu ook enorm rustigjes. Net alsof ze stil is ergens om.
En toch is het wel altijd fijn dat ze elkaar wel eventjes gekend hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
Ja verdorie konden ze elkaar gezelschap houden is het gewoon net te laat
Bootje heeft wel heel veel al geleerdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En toch is het wel altijd fijn dat ze elkaar wel eventjes gekend hebben.
Ik heb dat ook heel erg gehad met Frits en Kees, dat ik zo blij was dat Kees nog net ff Frits meegemaakt heeft en zo
Ja precies, en zo blijft die Whoopert toch altijd een beetje bij jequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bootje heeft wel heel veel al geleerddankzij Whoop.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
Oh en bedankt voor jullie medeleven
Maandag hebben we er een bureauhondje bij, laat die kleine niet alleen thuis.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
En daarom heeft Whoopie zeker weten een heel fijn leven gehad.
Ja natuurlijk. Ze was gewend aan honds gezelschap. Wie weet wat die twee met elkaar bespraken. Sterkte. Het is voor jullie allemaal rot.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja zij is nog nooit alleen geweest zonder ander maatje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ze was gewend aan honds gezelschap. Wie weet wat die twee met elkaar bespraken. Sterkte. Het is voor jullie allemaal rot.
Vanaf mijn 12equote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
Hoe oud is Whooperd geworden Ml?
Je hebt haar echt heel lang gehad he?
Zo bijzonder is dat he, als je bedenkt dat je allemaal hebt meegemaakt met haar erbijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vanaf mijn 12een ben nu 27 dus ze is echt heel oud geworden.
Ja een mooie leeftijd, maar dat maakt het gemis alleen maar groter omdat je zoveel tijd samen hebt doorgebrachtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vanaf mijn 12een ben nu 27 dus ze is echt heel oud geworden.
Spuitje, ze bleef lopen en werd steeds magerder maar de koorts zakte.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Bij DTH zijn ze denk ik heel blij met de spulletjes![]()
Heeft ze een spuitje gekregen of is ze vanzelf overleden?
Pakketzegeltjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Spuitje, ze bleef lopen en werd steeds magerder maar de koorts zakte.
Dierenarts verbaasde zich enorm dat ze gewoon alles netjes deed zoals ze gewend was.
Denk het ook inderdaad maar moet even verzinnen hoe ik het er krijg
Heeft ze alquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pakketzegeltje![]()
Krijgt ze een mooi plekje in de tuin?
Verdrietig maar wel heel mooiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heeft ze al
Oma had jaren geleden toen ze die gezwelletjes had een houten kistje dat ze weg wilde gooien.
Dat heb ik (ondanks dat ik dacht dat het ongeluk zou brengen) bewaard en daar hebben we haar met haar 2 fleece plaids en speelgoedegels in gelegd.
Ze ligt nu net voor waar we een fonteintje wilden plaatsen en dat komt er dan ook, bij de dame die de pest had aan water tot ze leerde douchen..
Oh en op verzoek van mijn Mr een plantjequote:
Een mee-naar-het-werk hondje denk ikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:53 schreef Oognip het volgende:
Wat een mooi plekje heeft die Whooperd gekregen
maar mag ik vragen wat een bureauhondje is?
Ik krijg al natte ogen van dit stukje Mlquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
Enorm sterk hondje geweest en toch altijd haar mand waar uitgekomen en braaf buiten geplast ondanks dat ze gewoon niet meer kon![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
Whoopie is er niet meer.
Ze bleef maar ziek en uit bloedprikken bleek vanavond dat alle waardes waar de lever invloed op heeft meer dan 100x teveel aanwezig waren.
Ze was dus echt heel ziek en heel erg misselijk en dat waarschijnlijk al langere tijd.
Enorm sterk hondje geweest en toch altijd haar mand waar uitgekomen en braaf buiten geplast ondanks dat ze gewoon niet meer kon![]()
Arme Whoopie, had zo gehoopt op een ziekteloos einde...
Gelukkig was ze nog wel fit genoeg gisteren om vertroetelt te worden en met Bowie op de foto te gaan. Wist toen helaas niet dat ze gewoon zo ziek was![]()
[ afbeelding ]
Ziekjes op een fijne manier liggen.Ach ML wat een rot nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop maar dat ze ergens fijn gaat rennen en niet meer zoveel hoeft te slapen![]()
Had niet verwacht dat Whoopy nu al zou gaan.
Bah, wat rot![]()
Hier zijn we net zo blij dat Otje weer wat opkrabbelt.
Heel veel sterkte
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |