quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
Dus. Je had al een Jack Russel en toen besloot je om NOG een Jack Russel te nemen? Oftwel, je hebt niets geleerd van het eerste mormel?
Desondanks, ik wens je er heel veel plezier mee!
quote:
Lolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
Oh enne in het kader van eigenwijsheid..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een lief Jack Russeltje een mormel noemenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
Dus. Je had al een Jack Russel en toen besloot je om NOG een Jack Russel te nemen? Oftwel, je hebt niets geleerd van het eerste mormel?
Desondanks, ik wens je er heel veel plezier mee!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dit is het kleinste maatje en ze bezwijkt nog.
En nu leert ze wel goed volgen
Komt vanzelfnog een beetje groeien.
Dan heb ik een slapnek hondje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is bs natuurlijk , ik heb echt riempjes waar een chihuahuapup die een kwart weegt van Bowie met gemak aan rent
Tja, hoe sneller ze het leert hoe meer kans je hebt dat t goed gaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan heb ik een slapnek hondje.
Zal vanmiddag weer eens oefenenmaar is het noodzaak dat ze het nu leert?
Want ze volgt echt op de voet en gaat zitten als er een auto aan komt.
Ze luistert beter dan Whoop
Zal eens gaan oefenenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, hoe sneller ze het leert hoe meer kans je hebt dat t goed gaat natuurlijk.
Straks wil ze t echt niet meer hoor
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het vreselijk irritant, die honden verwachten voor alles een lekkertje, dikke lul drie bierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik beloon wel met eten, niets mis mee. Diaz is heel voergericht en ik wil ook verder met hem trainen, dus dat is ideaal.. de rest heb ik ook met voertjes gedaan. Nu hebben ze dat niet meer nodig;)
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk irritant, die honden verwachten voor alles een lekkertje, dikke lul drie bier
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dan leer je het trouwens wel verkeerd..als de hond wat van jou verwacht voor een lekkertje![]()
Welke kunstjes kan je al oh-oh
Je kan het ze evengoed meteen voor een aai over de bol of een goedzo aanleren, ik vind dat gesnack echt helemaal overbodig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ga je op cursus dan of niet? Dan zal het uiteindelijk wel lastiger worden als je hond koekjes niet wil. Maar je kan ook knakworst ofzo gebruiken. Dat je nu koekjes gebruikt wil niet zeggen dat de hond later zon zeikerd wordAls je echt verder gaat met trainen gebruik je uiteindelijk alleen nog commando's.
Ik geloof niet dat Ml de intentie heeft op hoog niveau te gaan trainenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja maar er zit wel een verschil tussen prima luisteren en op een wat hoger niveau willen trainen.
Ze luisteren hier ook goed zonder koekjes.. dat krijgen ze nu ook nooit meer, maar als ik echt verder met ze zou willen trainen..is het een goede motivatie tijdelijk..tot ze het met alleen het commando kunnen.
Maar goed, iedereen zn eigen ding.. het is maar hoe je ze zelf opvoed. Ik ken gelukkig geen honden die van die vreetmonsters zijn, omdat ze koekjes kregen met cursus...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |