Lief hé.quote:
Jaquote:
Hier kan ik het niet vinden maar ze hebben ook niet extreem veel.Ze heeft een halsbandje met een plastic sluitinkje maar de bijbehorende riem heeft wel een metalen sluiting.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:22 schreef Greys het volgende:
Oh en ik las over het riempje met de te zware sluiting, maar dan kan je toch eerst zo'n heel licht puppyriempje proberen waar niet eens zo'n stalen sluiting aan zit? Je hebt ook echt heel lichtgewicht dingetjes met alleen een plastic sluiting dingetje en alleen van dat 'touw' als riem en halsbandje. Dat riempje hoeft toch nog niet veel te kunnen hebben, met zo'n klein hondje. Kan je toch vast oefenen met naast je blijven lopen.
Arme Whooperdquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:00 schreef Ml-etje het volgende:
Blech, 3e dag op rij dat Whoopje buikpijn heeft.
Buikvirus heerst hier aldus de DA en ze heeft injecties en pilletjes gehad maar ze is best zielig.
Dus ik vermaak Bowie vooral omdat ze natuurlijk nog steeds met Whoop wil spelen maar die kan dat niet.
Straks astrounautenvoer halen want drinken doet ze goed maar eten niet echt sinds maandagavond
Dat is ondanks dat ik dat heel zielig zou vinden wel een opluchting.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Arme Whooperd![]()
De hond van m'n schoonzus heeft 2 weken lang "buikgriep" gehad en dat was best heftig.
Hopelijk knapt ze snel weer op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop maar dat ze ergens fijn gaat rennen en niet meer zoveel hoeft te slapen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Als ze het echt niet leuk had gevonden had je het vast wel gemerktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
Als ze Bowie maar fijn heeft gevonden en niet te druk hoop ik, gelukkig waren ze wel altijd lief tegen elkaar.
Dat zei de dierenarts ook al, die vond Bowie zo lief en rustig doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ze het echt niet leuk had gevonden had je het vast wel gemerktHelemaal als ze tegen elkaar aan lagen, dan was het vast niet te
Ja het lijkt net, alleen is het troosthondje nu ook enorm rustigjes. Net alsof ze stil is ergens om.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee Whooperd![]()
Bah, wat naar![]()
Maar stiekem wel heel fijn dat je nu wel je kleine troosthondje hebt![]()
Wat je zegt , alsof ze gewacht heeft, zodat je niet met lege handen achter zou blijven.
Hele dikke knuffel
Geloof me , die kleine weet het dondersgoed, die voelt jullie aan en die mist Whoops ook, jullie moeten elkaar maar goed troosten nuquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja het lijkt net, alleen is het troosthondje nu ook enorm rustigjes. Net alsof ze stil is ergens om.
Die kleine was Whoop ook al helemaal gewend natuurlijk in die korte tijd dat ze bij jullie is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja het lijkt net, alleen is het troosthondje nu ook enorm rustigjes. Net alsof ze stil is ergens om.
En toch is het wel altijd fijn dat ze elkaar wel eventjes gekend hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
Ja verdorie konden ze elkaar gezelschap houden is het gewoon net te laat
Bootje heeft wel heel veel al geleerdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En toch is het wel altijd fijn dat ze elkaar wel eventjes gekend hebben.
Ik heb dat ook heel erg gehad met Frits en Kees, dat ik zo blij was dat Kees nog net ff Frits meegemaakt heeft en zo
Ja precies, en zo blijft die Whoopert toch altijd een beetje bij jequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bootje heeft wel heel veel al geleerddankzij Whoop.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
Oh en bedankt voor jullie medeleven
Maandag hebben we er een bureauhondje bij, laat die kleine niet alleen thuis.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
En daarom heeft Whoopie zeker weten een heel fijn leven gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |