Ja natuurlijk. Ze was gewend aan honds gezelschap. Wie weet wat die twee met elkaar bespraken. Sterkte. Het is voor jullie allemaal rot.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja het lijkt net, alleen is het troosthondje nu ook enorm rustigjes. Net alsof ze stil is ergens om.
Ja zij is nog nooit alleen geweest zonder ander maatje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ze was gewend aan honds gezelschap. Wie weet wat die twee met elkaar bespraken. Sterkte. Het is voor jullie allemaal rot.
Vanaf mijn 12equote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
Hoe oud is Whooperd geworden Ml?
Je hebt haar echt heel lang gehad he?
Zo bijzonder is dat he, als je bedenkt dat je allemaal hebt meegemaakt met haar erbijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vanaf mijn 12een ben nu 27 dus ze is echt heel oud geworden.
Ja een mooie leeftijd, maar dat maakt het gemis alleen maar groter omdat je zoveel tijd samen hebt doorgebrachtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vanaf mijn 12een ben nu 27 dus ze is echt heel oud geworden.
Spuitje, ze bleef lopen en werd steeds magerder maar de koorts zakte.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Bij DTH zijn ze denk ik heel blij met de spulletjes![]()
Heeft ze een spuitje gekregen of is ze vanzelf overleden?
Pakketzegeltjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Spuitje, ze bleef lopen en werd steeds magerder maar de koorts zakte.
Dierenarts verbaasde zich enorm dat ze gewoon alles netjes deed zoals ze gewend was.
Denk het ook inderdaad maar moet even verzinnen hoe ik het er krijg
Heeft ze alquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pakketzegeltje![]()
Krijgt ze een mooi plekje in de tuin?
Verdrietig maar wel heel mooiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heeft ze al
Oma had jaren geleden toen ze die gezwelletjes had een houten kistje dat ze weg wilde gooien.
Dat heb ik (ondanks dat ik dacht dat het ongeluk zou brengen) bewaard en daar hebben we haar met haar 2 fleece plaids en speelgoedegels in gelegd.
Ze ligt nu net voor waar we een fonteintje wilden plaatsen en dat komt er dan ook, bij de dame die de pest had aan water tot ze leerde douchen..
Oh en op verzoek van mijn Mr een plantjequote:
Een mee-naar-het-werk hondje denk ikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:53 schreef Oognip het volgende:
Wat een mooi plekje heeft die Whooperd gekregen
maar mag ik vragen wat een bureauhondje is?
Ik krijg al natte ogen van dit stukje Mlquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
Enorm sterk hondje geweest en toch altijd haar mand waar uitgekomen en braaf buiten geplast ondanks dat ze gewoon niet meer kon![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
Whoopie is er niet meer.
Ze bleef maar ziek en uit bloedprikken bleek vanavond dat alle waardes waar de lever invloed op heeft meer dan 100x teveel aanwezig waren.
Ze was dus echt heel ziek en heel erg misselijk en dat waarschijnlijk al langere tijd.
Enorm sterk hondje geweest en toch altijd haar mand waar uitgekomen en braaf buiten geplast ondanks dat ze gewoon niet meer kon![]()
Arme Whoopie, had zo gehoopt op een ziekteloos einde...
Gelukkig was ze nog wel fit genoeg gisteren om vertroetelt te worden en met Bowie op de foto te gaan. Wist toen helaas niet dat ze gewoon zo ziek was![]()
[ afbeelding ]
Ziekjes op een fijne manier liggen.Ach ML wat een rot nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop maar dat ze ergens fijn gaat rennen en niet meer zoveel hoeft te slapen![]()
Had niet verwacht dat Whoopy nu al zou gaan.
Bah, wat rot![]()
Hier zijn we net zo blij dat Otje weer wat opkrabbelt.
Heel veel sterkte
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |