Echt welquote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef Greys het volgende:
Wanneer krijg je haar? Wanneer mag ze mee?
[..]
Dat straal je ook uit
Wat fantastisch dat je dat speciaal komt mededelenquote:
We twijfelen tussen Beau, Bo, Bowie en Bowientje (voor als ze klein is dan).quote:Op maandag 2 mei 2011 15:06 schreef Oognip het volgende:
Wat leuk voor Whoopie! Hoe gaat de pup heten? En hoe oud is Whoopie?
Beau voor een meisje en Bo voor een mannetjequote:Op maandag 2 mei 2011 15:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
We twijfelen tussen Beau, Bo, Bowie en Bowientje (voor als ze klein is dan).
Whoopie is 14
Nee andersom juist!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Beau voor een meisje en Bo voor een mannetje
Ja, Beau is mannelijkquote:
Ja daar er waren ook al meer klanten voor haar, gelukkig waren wij de eerstenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Aw.![]()
Ik vind haar echt de mooiste uit het nest, dat lichte.
Thnx Strega!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:42 schreef Strega het volgende:
Wat een mooi klein pupje! Gefeliciteerd ML! En Whoopi natuurlijk![]()
![]()
Haha nee dat wist ik niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
Veel plezier morgen met ophalen
Enig idee hoe Whoopie er op gaat reageren?
Gaat ze het niet te druk vinden op haar oude dag of zal ze het gezellig vinden denk je?
Ga je met kranten werken om haar zindelijk te krijgen? Paar kranten neerleggen, verspreid. Steeds als ze hurkt gauw op een krant zetten. Als ze snapt dat het op de krant moet en ze er zelf naar toe loopt, na een paar dagen een van de kranten weg halen. En later nog eentje. Net zolang tot de laatste bij je achterdeur/gangdeur overblijft. Zo gaat ze straks steeds bij de deur staan als ze moet!
Maar dat wist je natuurlijk allemaal al
Jaaa eerst werken en dan rond 14h weg daar en ophalenquote:
Nee, ik wilde dat altijd wel maar mijn ouders destijds niet en eer ik zelf een huisje had was ze al 9 jr. Voor Bowientje gaan we die beslissing snel maken want als Whoop gesteriliseerd was geweest had ze ook minder last gehad van gezwelletjes (hormoongerelateerd).quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:42 schreef zeeeend het volgende:
Denk dat Whoop wel even duidelijk maakt waar haar grenzen liggen
Whoop ooit zelf kinderen gehad ?
Wat zul je popelen om te gaan halenquote:
quote:
Dan gaat ze vannacht weer piepen en krijsen natuurlijk, want afgelopen nacht werd ze er voor beloond met een uitje en etenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]nu je het zegt!
Nou zo lief was ze anders nietze heeft 4 uur geslapen en toen is ze gaan piepen en krijsen
![]()
En ik hoor dat dus niet dus mijn Mr kon zijn lol op.
Die is met d'r naar buiten geweest en heeft d'r eten gegeven en whatever allemaal en niks was goed
Volgens mij slaapt ze vannacht in de bijkeuken
Whoopie die toch behoorlijk doof is die hoorde dat schrille geluid ook en zat om 6 uur vanmorgen op de mat boos kijkende en![]()
1 keer raden waar madammeke nu ligt, jawel op schoot..te slapen!
Ja die man van mijquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gaat ze vannacht weer piepen en krijsen natuurlijk, want afgelopen nacht werd ze er voor beloond met een uitje en eten
Heb je niets uit het nest mee gekregen? Bij mij hielp dat destijds echt uitstekend, degene met het nest legde een week voordat de pups weg zouden gaan een paar mini knuffelbeestjes in het nest, zodat die de lucht van moeders zouden krijgen. En elke pup kreeg zo'n knuffeltje mee. Kortom, de mand rook daarna vertrouwd en veilig in het nieuwe huis en er is niet gepiept.
Whoop wil alleen niet met d'r spelen verder wacht ze keurig tot de kleinste in huis gegeten en gedronken heeft en struikelt zo nu en dan over haar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ooooooooooowwwwwwwwwww wat is ze leuk![]()
![]()
![]()
Vind Whoop het ook allemaal leuk?
Beetje jammer van dat piepenMaar dat komt vast goed binnenkort
Thnxquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:01 schreef Maes het volgende:
Ooh ze is poepig![]()
Wat Greys zegt, Phoebe had een stukje van de fleecedeken mee uit het nest, daar heeft ze de eerste week in geleefd. Spelen komt later welPhoebe was al bijna 7 maanden voordat Bob haar leuk begon te vinden
Noem haar David Bowie, verder: Bowientje klinkt echt niet en het is een kut naam.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
We twijfelen tussen Beau, Bo, Bowie en
Bowientje (voor als ze klein is dan).
Whoopie is 14
Joh dank voor de tipsquote:Op zondag 8 mei 2011 08:35 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Noem haar David Bowie, verder: Bowientje klinkt echt niet en het is een kut naam.
Hihi nachtje lenen? Nee ze is echt cute maar wel een eigen willetje hoor.quote:
Vast welquote:Op zondag 8 mei 2011 08:49 schreef Rewimo het volgende:
Ze is echt mini hè?Wat een ukkie joh
Ik hoop dat ze snel leert dat nacht = slapen en stil zijn.
Bowientje in haar mandquote:
8 weken vorige week.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:14 schreef Greys het volgende:
Hoeveel weken is ze nu ook alweer?
Een stille pup 's nachts na twee nachtjes is eerder uitzondering dan regel dacht ik (hoor/lees het zo vaak) dus komt vast goed! misschien is ze bang 's nachts alleen, ze went er vast snel aan dat ze niet echt alleen is en dat jullie er 's ochtends weer zijn.
Dat met die baknijd moet je haar idd snel afleren, dat grommen als je aan 'haar' eten komt. Gaan oefenen met haar eigen bakje voer. Tijdens het eten af en toe bakje optillen en pas als ze rustig is en niet meer lelijk doet weer terug zetten. Desnoods diverse keren tijdens het eten, dan snapt ze vrij snel dat jij de baas over haar eten bent
In bedquote:Op zondag 8 mei 2011 12:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heb je de bench dan niet bij jullie staan? Ik zou een pup nooit gelijk een hele nacht alleen in de bench doen. hier is het eerst wennen, eten in de bench geven en deurtje open laten staan. Diaz slaapt nu zelf steeds in de bench overdag. 's nachts mag hij in bedHij sliep wel al direct de hele nacht door, heerlijk
Denk dat we dat inderdaad vanavond maar gaan doenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bij mij mogen alle honden in bed![]()
![]()
Maar als je net zon kleine hebt en die in de bench wil laten slapen, zou ik de eerste nachten de bench naast je zetten op de slaapkamer. Voelt dat beestje zich ook wat veiliger. En dan kan je later gewoon de bench weer in de woonkamer of waar dan ook zetten. Dat deed ik met die van mij ook in het begin toen ik ze nog wel in de bench deed. Werkte altijd perfect. Diaz leer ik het nu alleen aan voor als het een keer nodig is. Die loopt verder gewoon los rond als ik weg ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |