Echt welquote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef Greys het volgende:
Wanneer krijg je haar? Wanneer mag ze mee?
[..]
Dat straal je ook uit
Wat fantastisch dat je dat speciaal komt mededelenquote:
We twijfelen tussen Beau, Bo, Bowie en Bowientje (voor als ze klein is dan).quote:Op maandag 2 mei 2011 15:06 schreef Oognip het volgende:
Wat leuk voor Whoopie! Hoe gaat de pup heten? En hoe oud is Whoopie?
Beau voor een meisje en Bo voor een mannetjequote:Op maandag 2 mei 2011 15:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
We twijfelen tussen Beau, Bo, Bowie en Bowientje (voor als ze klein is dan).
Whoopie is 14
Nee andersom juist!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Beau voor een meisje en Bo voor een mannetje
Ja, Beau is mannelijkquote:
Ja daar er waren ook al meer klanten voor haar, gelukkig waren wij de eerstenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Aw.![]()
Ik vind haar echt de mooiste uit het nest, dat lichte.
Thnx Strega!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:42 schreef Strega het volgende:
Wat een mooi klein pupje! Gefeliciteerd ML! En Whoopi natuurlijk![]()
![]()
Haha nee dat wist ik niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
Veel plezier morgen met ophalen
Enig idee hoe Whoopie er op gaat reageren?
Gaat ze het niet te druk vinden op haar oude dag of zal ze het gezellig vinden denk je?
Ga je met kranten werken om haar zindelijk te krijgen? Paar kranten neerleggen, verspreid. Steeds als ze hurkt gauw op een krant zetten. Als ze snapt dat het op de krant moet en ze er zelf naar toe loopt, na een paar dagen een van de kranten weg halen. En later nog eentje. Net zolang tot de laatste bij je achterdeur/gangdeur overblijft. Zo gaat ze straks steeds bij de deur staan als ze moet!
Maar dat wist je natuurlijk allemaal al
Jaaa eerst werken en dan rond 14h weg daar en ophalenquote:
Nee, ik wilde dat altijd wel maar mijn ouders destijds niet en eer ik zelf een huisje had was ze al 9 jr. Voor Bowientje gaan we die beslissing snel maken want als Whoop gesteriliseerd was geweest had ze ook minder last gehad van gezwelletjes (hormoongerelateerd).quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:42 schreef zeeeend het volgende:
Denk dat Whoop wel even duidelijk maakt waar haar grenzen liggen
Whoop ooit zelf kinderen gehad ?
Wat zul je popelen om te gaan halenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |