En dat maakt de Amerikanen echt niks uit. Van die hippies die alles in twijfel trekken zullen niet veel politieke steun vinden..quote:Op maandag 2 mei 2011 09:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je zult altijd mensen houden die het niet geloven inderdaad.
Laten ze hem maar op de Maan begravenquote:Op maandag 2 mei 2011 09:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Amerikanen zijn goed in zaken geheim te houdenDus waarom dat niet gewoon ergens begraven en er over zwijgen?
Ik zag dit vanochtend en dacht dat je een geintje maakte. Mijn eerste reactie was "wat een slechte photoshop zeg". Zit ik 10 minuten later het journaal te kijken; laten ze dezelfde foto zien. Wtf?quote:
Al Qaeda is bijna niks meer. Bestaat volgens mij alleen nog op papier.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de 3e wereldoorlog
De hele wereld - Al Quida + aanhangers
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Al-Q is geen schim meer van wat het wasquote:Op maandag 2 mei 2011 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de 3e wereldoorlog
De hele wereld - Al Quida + aanhangers
er staan weer mensen in de rij om Osama Bin Laden op te volgen.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:58 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Al Qaeda is bijna niks meer. Bestaat volgens mij alleen nog op papier.
op te volgens als wat? Bin Laden was al geen leider meer.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
er staan weer mensen in de rij om Osama Bin Laden op te volgen.
Heb ze al gemailed dat ie nep is, foto stond in 2010 op weblog:quote:Op maandag 2 mei 2011 09:47 schreef andre347 het volgende:
[..]
Foto is inderdaad ook niet serieus te nemen.
Ik hoorde op Radio 1 ook al iemand praten over het moment wanneer Obama werd neergeschoten.quote:
Maar niet iemand die zo'n grote invloed heeft als dat Osama ooit heeft gehad.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
komt vast een hele nette film overquote:Op maandag 2 mei 2011 10:00 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ik hoorde op Radio 1 ook al iemand praten over het moment wanneer Obama werd neergeschoten.
Er is dus nog gewoon een mogelijkheid dat hij lekker in een buitenwijkje van Amsterdam is gaan wonen ?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:21 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Bin Laden is een multi-miljonair die beschikt over verschillende middelen.
daar zit wat inquote:Op maandag 2 mei 2011 10:00 schreef andre347 het volgende:
[..]
Maar niet iemand die zo'n grote invloed heeft als dat Osama ooit heeft gehad.
Dan weten ze iig wat hun lot zal zijn...quote:Op maandag 2 mei 2011 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ze hebebn hem dus gewoon uit het vliegtuig gegooid, wel makkelijkquote:Op maandag 2 mei 2011 10:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er is dus nog gewoon een mogelijkheid dat hij lekker in een buitenwijkje van Amsterdam is gaan wonen ?
Willibrord heeft hem al gevonden.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er is dus nog gewoon een mogelijkheid dat hij lekker in een buitenwijkje van Amsterdam is gaan wonen ?
Dat zou kunnen ja. Maar niet van Al-Q kant.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Binladen wordt nu gewoon als een martelaar gezien, ik vrees trouwens als vergelding dat er weer een (grote) aanslag op de wereld zal plaats vinden.
Een grote aanslag succesvol uitvoeren kost miljoenen, en vele jaren voorbereiding, dat doe je niet "even" in een paar weken, laat staan dagen.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Binladen wordt nu gewoon als een martelaar gezien, ik vrees trouwens als vergelding dat er weer een (grote) aanslag op de wereld zal plaats vinden, waarin zijn volgers zich zullen wraken.
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Hyves van Humberto Tan:
Humberto 09.00 Straks BNR minister Uri Rosenthal over dood Obama
Dat verklaart dan meteen waarom ze hem in zee hebben gegooid.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:38 schreef StateOfMind het volgende:
Het was een Navy Seals aktie werd net gezegd.
Denk je nu daadwerkelijk dat het voorbereiden van een aanslag miljoenen kost? Zeker niet, in tegendeel zelfs. Kijk alleen al naar de aanslagen in Bombay. 174 doden door alleen vuurwapens. Daarnaast worden bommen over het algemeen zelf geproduceerd door terroristen. Het enige wat tijd kost is het voorbereiden van een aanslag.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een grote aanslag succesvol uitvoeren kost miljoenen, en vele jaren voorbereiding, dat doe je niet "even" in een paar weken, laat staan dagen.
Ik doelde op een aanslag zoals 9/11, met wat vuurwapens door de stad rennen kan elke idioot, daarnaast zou het me niet verbazen als veel van die doden gevallen zijn door politie/millitairen.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Denk je nu daadwerkelijk dat het voorbereiden van een aanslag miljoenen kost? Zeker niet, in tegendeel zelfs. Kijk alleen al naar de aanslagen in Bombay. 174 doden door alleen vuurwapens. Daarnaast worden bommen over het algemeen zelf geproduceerd.
Met recht een zelfmoordaanslag.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik vrees trouwens als vergelding dat er weer een (grote) aanslag op de wereld zal plaats vinden, waarin zijn volgers zich zullen wraken.
En elk idioot kan een terroristen-sympathisant zijn, daarvoor heb je geen miljoenen nodig om een aanslag te plegen.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik doelde op een aanslag zoals 9/11, met wat vuurwapens door de stad rennen kan elke idioot, daarnaast zou het me niet verbazen als veel van die doden gevallen zijn door politie/millitairen.
je weet niet waar je over praat.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En elk idioot kan een terrorist sympathisant zijn, daarvoor heb je geen miljoenen nodig
Elke idioot is een individualist. Die krijgt in zijn eentje niet veel klaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En elk idioot kan een terrorist sympathisant zijn, daarvoor heb je geen miljoenen nodig
Jij weet niet waar je over praat met je onzin. Wat nergens op gebaseerd is enkel en alleen ''lucht''.quote:
Voor een grote aanslag (honderden doden) wel. Kleine aanslagen (~20 doden) zijn niet zo moeilijk nee.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En elk idioot kan een terroristen-sympathisant zijn, daarvoor heb je geen miljoenen nodig om een aanslag te plegen.
Nee maar dat staat er ook niet, over het algemeen wordt dit gedaan in vereniging met anderen.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:14 schreef andre347 het volgende:
[..]
Elke idioot is een individualist. Die krijgt in zijn eentje niet veel klaar.
Als vergeldingsactie gaan terror-organisaties echt niet vandaag/morgen reageren. Die willen een 9/11-achtige actie.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee maar dat staat erook niet, over het algemeen wordt dit gedaan in een vereniging met anderen.
Ik heb jarenlang alles gelezen over terrorisme (met name jaren 70 terrorisme), geloof me voorbereiden van grote aanslagen kost veel geld.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij weet niet waar je over praat met je onzin. Wat nergens op gebaseerd is enkel en alleen ''lucht''.
vier kalashnikovs:quote:Op maandag 2 mei 2011 10:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een grote aanslag succesvol uitvoeren kost miljoenen, en vele jaren voorbereiding, dat doe je niet "even" in een paar weken, laat staan dagen.
Rekenen is niet je sterkste kant?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef Hanoying het volgende:
[..]
vier kalashnikovs:
4 * 1500 = 6000 euro
4 maal 250 kogels a 5 euro/stuk:
1000 * 5 = 5000 euro
vier treinkaartjes amsterdam-Schiphol:
4 * 4,60 = 18,20
Verspreiden en op vier verschillende incheckbalies gelijktijdig het vuur openen:
Gratis
Totale kosten:
1118,20
Totale voorbereidingsduur:
Afhankelijk van levering vuurwapens, naar schatting 2 weken.
Waar haal je vandaan dat dit op korte termijn zou kunnen gebeurenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:16 schreef andre347 het volgende:
[..]
Als vergeldingsactie gaan terror-organisaties echt niet vandaag/morgen reageren. Die willen een 9/11-achtige actie.
9/11 koste niet meer dan een vliegticket p/p en een simpel mesjequote:Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef Ulpianus het volgende:
Waar de kosten van een terroristen organisatie zoals Al Qaeda over gaan is niet de investring van een aanslag. Een erg grote bomaanslag hoeft niet meer dan 1000 euro te kosten.
TImothy McVeigh kreeg het anders ook goedkoop voor elkaar. Veel geld is dus echt niet nodig voor een grote aanslag.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang alles gelezen over terrorisme (met name jaren 70 terrorisme), geloof me voorbereiden van grote aanslagen kost veel geld.
Die middelste foto is em echt niet.quote:
Nee, Baantjer ben ik ook niet.quote:
Die kerels hadden toch vlieglessen gehadquote:Op maandag 2 mei 2011 10:19 schreef wise het volgende:
[..]
9/11 koste niet meer dan een vliegticket p/p en een simpel mesje
Dit bijvoorbeeld, maar denk ook aan "stafkosten", terroristische organisaties hebben ook gewoon wervingskosten, dienen hun expertise op peil te houden, etcetera.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef Ulpianus het volgende:
Waar de kosten van een terroristen organisatie zoals Al Qaeda over gaan is niet de investring van een aanslag. Een erg grote bomaanslag hoeft niet meer dan 1000 euro te kosten.
Het onderhouden van de families van je martelaars en alle 'lonen' die je moet uitkeren kost veel meer.
Inderdaad, jarenlange voorbereidingenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die kerels hadden toch vlieglessen gehad
20 cent...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |