Of hem invriezen in Amerika. En als een onafhankelijk persoon wil checken of de Amerikanen niet gelogen hebben dan kunnen ze hem laten zien.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Amerikanen zijn goed in zaken geheim te houdenDus waarom dat niet gewoon ergens begraven en er over zwijgen?
Je zult altijd mensen houden die het niet geloven inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of ze trekken zich gewoon niks aan van een stel alu-hoedje idioten.
En dat maakt de Amerikanen echt niks uit. Van die hippies die alles in twijfel trekken zullen niet veel politieke steun vinden..quote:Op maandag 2 mei 2011 09:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je zult altijd mensen houden die het niet geloven inderdaad.
Laten ze hem maar op de Maan begravenquote:Op maandag 2 mei 2011 09:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Amerikanen zijn goed in zaken geheim te houdenDus waarom dat niet gewoon ergens begraven en er over zwijgen?
Ik zag dit vanochtend en dacht dat je een geintje maakte. Mijn eerste reactie was "wat een slechte photoshop zeg". Zit ik 10 minuten later het journaal te kijken; laten ze dezelfde foto zien. Wtf?quote:
Al Qaeda is bijna niks meer. Bestaat volgens mij alleen nog op papier.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de 3e wereldoorlog
De hele wereld - Al Quida + aanhangers
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Al-Q is geen schim meer van wat het wasquote:Op maandag 2 mei 2011 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de 3e wereldoorlog
De hele wereld - Al Quida + aanhangers
er staan weer mensen in de rij om Osama Bin Laden op te volgen.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:58 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Al Qaeda is bijna niks meer. Bestaat volgens mij alleen nog op papier.
op te volgens als wat? Bin Laden was al geen leider meer.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
er staan weer mensen in de rij om Osama Bin Laden op te volgen.
Heb ze al gemailed dat ie nep is, foto stond in 2010 op weblog:quote:Op maandag 2 mei 2011 09:47 schreef andre347 het volgende:
[..]
Foto is inderdaad ook niet serieus te nemen.
Ik hoorde op Radio 1 ook al iemand praten over het moment wanneer Obama werd neergeschoten.quote:
Maar niet iemand die zo'n grote invloed heeft als dat Osama ooit heeft gehad.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
komt vast een hele nette film overquote:Op maandag 2 mei 2011 10:00 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ik hoorde op Radio 1 ook al iemand praten over het moment wanneer Obama werd neergeschoten.
Er is dus nog gewoon een mogelijkheid dat hij lekker in een buitenwijkje van Amsterdam is gaan wonen ?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:21 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Bin Laden is een multi-miljonair die beschikt over verschillende middelen.
daar zit wat inquote:Op maandag 2 mei 2011 10:00 schreef andre347 het volgende:
[..]
Maar niet iemand die zo'n grote invloed heeft als dat Osama ooit heeft gehad.
Dan weten ze iig wat hun lot zal zijn...quote:Op maandag 2 mei 2011 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ze hebebn hem dus gewoon uit het vliegtuig gegooid, wel makkelijkquote:Op maandag 2 mei 2011 10:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er is dus nog gewoon een mogelijkheid dat hij lekker in een buitenwijkje van Amsterdam is gaan wonen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |