Hij heeft wel gelijk, ik kijk er ook gewoon nuchter tegenaan en mijn oordeel is dat we jarenlang ''Osama Bin Laden'' hebben moeten zien/aanhoren, maar allemaal op van die rare ingestuurde video`s, nooit eens een keer een officiele video. En nou is hij dood, het zal mij wat.quote:
Hier een topic voor je: Osama Bin Laden is dood!quote:
quote:
Je weet niet eens hoe zielig je klinkt om zonder enig (DNA) bewijs (dat nu niet meer kan worden uitgevoerd omdat ze hem in zee hebben gedumpt) alle nieuws te geloven wat je voorgeschoteld wordt.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, je bent vast een grote stoere hunk kerel.
Zolderkamer nerd met je theorieën.
Juist, jij snapt hem!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:35 schreef Klaudias het volgende:
Wat waren nou eigenlijk de bewijzen dat hij achter de aanslagen op 9/11 zat?
Alleen dat videootje waarin hij zegt dat hij het gedaan heeft?
Ik ook. Een 'terrorist-shrine' zou toch juist handig zijn om nog wat meer mensen op te pakken.quote:
Dat noemen we verantwoording nemen.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:35 schreef Klaudias het volgende:
Wat waren nou eigenlijk de bewijzen dat hij achter de aanslagen op 9/11 zat?
Alleen dat videootje waarin hij zegt dat hij het gedaan heeft?
Wat? Misschien eiste hij wel de aanslag op om indruk te maken op zijn aanhangers. Terwijl hij het niet gedaan heeft.quote:
http://blogs.abcnews.com/(...)a-officials-say.htmlquote:U.S. officials tell me the last thing they want is for his burial place to become a terrorist shrine.
To avoid that, an informed source tells me, the intention is the bury his body at sea -- leaving no definitive location for the final resting place of his body.
A senior administration official tells my colleague Jake Tapper this about the body: "We are ensuring it is handled in accordance with Islamic practice and tradition. It's something we take seriously and therefore it's being handled in an appropriate manner."
Een video van de mogelijke dader die te kennen geeft dat hij de verantwoordelijkheid op zich neemt voor de gepleegde aanslag.quote:
Dan mag alleen Amerika weten waar z`n lijk ligt.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:38 schreef algebra010 het volgende:
Ja wtf @ in zee dumpen? Waarom zou je dat in godsnaam doen..
Waarom denk je, is het niet geloofwaardiger en beter voor hun eigen volk dat het volk er 100% zeker van kan zijn dat het daadwerkelijk de Osama is en niet zijn 10 look-a-likes.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:38 schreef algebra010 het volgende:
Ja wtf @ in zee dumpen? Waarom zou je dat in godsnaam doen..
lijkt me zeker wel jaquote:Op maandag 2 mei 2011 09:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jeetje, wat een onverwachts nieuws. Dit moet als een enorm succes voor de Verenigde Staten aanvoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |