Die vrouwen en kinderen zaten niet terug te schieten. Als ik een US soldaat was en er werd met Kalasnikovs op mij geknalt, zou ik ook niet proberen om zo min mogelijk de terroristen neer te knallen, gewoon sproei en dan maar eens kijken wat er nog leeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:08 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar dat de vrouwen en kinderen opgepakt kunnen worden terwijl de aanwezige mannen allemaal vermoord zijn.
Het was al jaren bekend dat hij in Pakistan zat. Kutterein.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:19 schreef SeLang het volgende:
Ik denk niet dat dit veel stabiliteit gaat brengen. In tegendeel, er komen nu opeens een hoop pijnlijke vragen.
Waarom is Bin Laden niet gevonden in een afgelegen grot in Afghanistan maar in een villa midden in een stad diep in Pakistan (= islamitische kernmogendheid)?
Willen alle BNW-lieden even verkassen? Dit is NWS, bitches.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:17 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Nu hebben ze hun CIA vriend te pakken na 9 jaar en veranderd er niks.
Sja hoe zou dat nou komen?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:18 schreef lipjes het volgende:
wel knap, hij bleef steeds uit bush zijn handen en obama heeft hem zo te pakken
Bin Laden is een multi-miljonair die beschikt over verschillende middelen. Terwijl Bush in de grotten zat te zoeken kon hij gewoon in een stad zitten. Pakistan is enorm dus hem vinden is niet makkelijk. En je valt minder op in een stad dan in een grottencomplex mochten ze in de buurt komenquote:Op maandag 2 mei 2011 09:19 schreef SeLang het volgende:
Ik denk niet dat dit veel stabiliteit gaat brengen. In tegendeel, er komen nu opeens een hoop pijnlijke vragen.
Waarom is Bin Laden niet gevonden in een afgelegen grot in Afghanistan maar in een villa midden in een stad diep in Pakistan (= islamitische kernmogendheid)?
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:21 schreef waht het volgende:
[..]
Willen alle BNW-lieden even verkassen? Dit is NWS, bitches.
Het is niet slecht om van beide kanten dingen te bekijken. Alles geloven wat door de media wordt gezegd lijkt me niet goed voor je.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:21 schreef waht het volgende:
[..]
In een villa midden in een stad, op een steenworp afstand van een vooraanstaande militaire academie?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:20 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Het was al jaren bekend dat hij in Pakistan zat. Kutterein.
Eerste wat ik zag was mensen die aan het feesten waren op dezelfde manier als de extremisten in het midden-oosten na 9/11.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:21 schreef Janena het volgende:
Ik krijg de kriebels van al die feestende mensen op ground zero en bij times scare en het witte huis...
Tuurlijk is het een klap voor terroristen maar waarom moest hij nu meteen dood dan, hadden ze hem niet gewoon levend kunnen pakken?
Ik weet niet of dit nu een positieve ontwikkeling is.
Ik hou er gewoon niet van dat mensen elkaar vermoorden, ook als het slachtoffer Bin Laden is.
Bush wilde hem ook niet pakken, die had de personificatie van het kwaad nodig voor zijn plannetjes. Er zijn in het halfjaar na 11 september dan ook strategisch zeer dubieuze beslissingen genomen rond de belegering van Tora Bora.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:18 schreef lipjes het volgende:
wel knap, hij bleef steeds uit bush zijn handen en obama heeft hem zo te pakken
Familie van hem was rijk ,maar hij zelf niet hoor, zijn rijke familie had een hekel aan hemquote:Op maandag 2 mei 2011 09:21 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Bin Laden is een multi-miljonair die beschikt over verschillende middelen. Terwijl Bush in de grotten zat te zoeken kon hij gewoon in een stad zitten. Pakistan is enorm dus hem vinden is niet makkelijk. En je valt minder op in een stad dan in een grottencomplex mochten ze in de buurt komen
Bin Laden is een opvallende verschijning. Bijna niemand is zo lang als hij in die streken en hij heeft niet bepaald een Pakistaans gezicht.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:21 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Bin Laden is een multi-miljonair die beschikt over verschillende middelen. Terwijl Bush in de grotten zat te zoeken kon hij gewoon in een stad zitten. Pakistan is enorm dus hem vinden is niet makkelijk. En je valt minder op in een stad dan in een grottencomplex mochten ze in de buurt komen
Van alles verwachten dat er een geheime boodschap achter zit omdat niet alles verklaart kan worden dat is pas ongezond. Wantrouwen is een hele slechte eigenschapquote:Op maandag 2 mei 2011 09:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is niet slecht om van beide kanten dingen te bekijken. Alles geloven wat door de media wordt gezegd lijkt me niet goed voor je.
QFT!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:21 schreef Janena het volgende:
Ik krijg de kriebels van al die feestende mensen op ground zero en bij times scare en het witte huis...
Tuurlijk is het een klap voor terroristen maar waarom moest hij nu meteen dood dan, hadden ze hem niet gewoon levend kunnen pakken?
Ik hou er gewoon niet van dat mensen elkaar vermoorden, ook als het slachtoffer Bin Laden is.
Geheime boodschap? Het enige wat ik zeg is dat ik niet perse geloof dat die dood is. Vertrouwen in de media is eerder een slechte eigenschap.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:24 schreef Zolcon het volgende:
i\
[..]
Van alles verwachten dat er een geheime boodschap achter zit omdat niet alles verklaart kan worden dat is pas ongezond. Wantrouwen is een hele slechte eigenschap
of een hele goeie look-a-like die hebben ze al vaker ingezet.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga me kapot lachen als er een video uitlekt op Facebook ofzo dat Osama een statement maakt dat hij helemaal niet dood is.
Elvis Lives!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geheime boodschap? Het enige wat ik zeg is dat ik niet perse geloof dat die dood is. Vertrouwen in de media is eerder een slechte eigenschap.
Fox en Trump zijn voorlopig even rustigquote:Op maandag 2 mei 2011 09:21 schreef SeLang het volgende:
[..]
Sja hoe zou dat nou komen?
Heeft Fox News dat gegeven al opgepikt?
Heb je dan een link naar het NWS dat het bewijs van de verantwoordelijkheid van Bin Ladn voor 9/11 gevonden is? Dat heb ik destijds gemist namelijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:21 schreef waht het volgende:
[..]
QFT!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:21 schreef Janena het volgende:
Denk ook niet dat hij vrolijk over de markt liep om gevulde koeken te kopenquote:Op maandag 2 mei 2011 09:23 schreef SeLang het volgende:
[..]
Bin Laden is een opvallende verschijning. Bijna niemand is zo lang als hij in die streken en hij heeft niet bepaald een Pakistaans gezicht.
Ik vertrouw Osama op zijn eigen woord dat hij verantwoordelijk is voor de aanslagen die hem worden aangerekend.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Heb je dan een link naar het NWS dat het bewijs van de verantwoordelijkheid van Bin Ladn voor 9/11 gevonden is? Dat heb ik destijds gemist namelijk.
Niet snappen dat dit NWS is.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:26 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Denk ook niet dat hij vrolijk over de markt liep om gevulde koeken te kopen
Er is vast wel een duistere grot in BNW waar Osama nog leeft.quote:
Wanneer zei hij dat dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:27 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vertrouw Osama op zijn eigen woord dat hij verantwoordelijk is voor de aanslagen die hem worden aangerekend.
Die geen doodstraf toelaat, dus nee, liever niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:28 schreef themole het volgende:
Leuke verrassing! Had hem eigenlijk graag levend gezien voor het internationaal strafhof.
Lastig he, niet onder ogen kunnen zien dat hij waarschijnlijk niet dood is, ze zeiden ook al paar jaar geleden dat die allang gedood is door Franse militairen.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is vast wel een duistere grot in BNW waar Osama nog leeft.
Go find him!
nee lijkt me niet goed.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:28 schreef themole het volgende:
Leuke verrassing! Had hem eigenlijk graag levend gezien voor het internationaal strafhof.
Mensen die alles aangrijpen om iemand in een negatief daglicht te stellenquote:Op maandag 2 mei 2011 09:27 schreef SeLang het volgende:
Wel jammer dat Obama hier nu weer van profiteert
Amerika zou hem ook nooit hebben uitgeleverd aan het internationaal strafhof. Publiekelijke executie zou het eerder worden/quote:Op maandag 2 mei 2011 09:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die geen doodstraf toelaat, dus nee, liever niet.
Preciesquote:Op maandag 2 mei 2011 09:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mensen die alles aangrijpen om iemand in een negatief daglicht te stellen.
OH MY GODDDDDquote:Op maandag 2 mei 2011 09:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lastig he, niet onder ogen kunnen zien dat hij waarschijnlijk niet dood is.
Zie de verschillen:
CIA foto:
[ afbeelding ]
Echte foto:
[ afbeelding ]
Voor veel westerlingen is het niet te snappen, maar er is nu eenmaal zoiets als yin en yang tussen groepen.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mensen die alles aangrijpen om iemand in een negatief daglicht te stellen.
Fuuuuck! Hij is nog springlevend!!!!11!!!sin π/2quote:Op maandag 2 mei 2011 09:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lastig he, niet onder ogen kunnen zien dat hij waarschijnlijk niet dood is.
Zie de verschillen:
CIA foto:
[ afbeelding ]
Echte foto:
[ afbeelding ]
juist goed voor zijn herverkiezing, bijna alle doelen gehaald, economie back on track, GM blijft de grootste autobouwer van de wereld, Osama gepakt, nu Guantanamo nog sluiten en uit Irakquote:Op maandag 2 mei 2011 09:27 schreef SeLang het volgende:
Wel jammer dat Obama hier nu weer van profiteert
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lastig he, niet onder ogen kunnen zien dat hij waarschijnlijk niet dood is, ze zeiden ook al paar jaar geleden dat die allang gedood is door Franse militairen.
Gozer..quote:Op maandag 2 mei 2011 09:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
OH MY GODDDDD
Dat ik dat nooit zag! Het moet wel waar, BNW IS THE TRUTH!Fuck you.
De [..] tekens uit quotes weghalenquote:Op maandag 2 mei 2011 09:32 schreef eleusis het volgende:
[..]
Fuuuuck! Hij is nog springlevend!!!!11!!!sin π/2
Sorry hoor, maar dat is duidelijke dezelfde persoon, met een paar jaar er tussen.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lastig he, niet onder ogen kunnen zien dat hij waarschijnlijk niet dood is, ze zeiden ook al paar jaar geleden dat die allang gedood is door Franse militairen.
Zie de verschillen:
CIA foto:
[ afbeelding ]
Echte foto:
[ afbeelding ]
De bovenste is de recenste foto.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:33 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is duidelijke dezelfde persoon, met een paar jaar er tussen.
"If you strike me down I shall become more powerful than you can possibly imagine?"quote:Op maandag 2 mei 2011 09:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
propagandastunt in het kader van de herverkiezing van Obama, die negatief zal uitpakken voor de veiligheid in de wereld. Osama bin laden is nu een martelaar en zijn legende zal nu mythische proporties krijgen.
Ik zou niet durven, je bent vast een grote stoere hunk kerel.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gozer..
Ga niet nou blij lopen doen kneus, voordat ik je moeder roep om je te voeren.
Lol, nee hoor.quote:
Hij heeft wel gelijk, ik kijk er ook gewoon nuchter tegenaan en mijn oordeel is dat we jarenlang ''Osama Bin Laden'' hebben moeten zien/aanhoren, maar allemaal op van die rare ingestuurde video`s, nooit eens een keer een officiele video. En nou is hij dood, het zal mij wat.quote:
Hier een topic voor je: Osama Bin Laden is dood!quote:
quote:
Je weet niet eens hoe zielig je klinkt om zonder enig (DNA) bewijs (dat nu niet meer kan worden uitgevoerd omdat ze hem in zee hebben gedumpt) alle nieuws te geloven wat je voorgeschoteld wordt.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, je bent vast een grote stoere hunk kerel.
Zolderkamer nerd met je theorieën.
Juist, jij snapt hem!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:35 schreef Klaudias het volgende:
Wat waren nou eigenlijk de bewijzen dat hij achter de aanslagen op 9/11 zat?
Alleen dat videootje waarin hij zegt dat hij het gedaan heeft?
Ik ook. Een 'terrorist-shrine' zou toch juist handig zijn om nog wat meer mensen op te pakken.quote:
Dat noemen we verantwoording nemen.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:35 schreef Klaudias het volgende:
Wat waren nou eigenlijk de bewijzen dat hij achter de aanslagen op 9/11 zat?
Alleen dat videootje waarin hij zegt dat hij het gedaan heeft?
Wat? Misschien eiste hij wel de aanslag op om indruk te maken op zijn aanhangers. Terwijl hij het niet gedaan heeft.quote:
http://blogs.abcnews.com/(...)a-officials-say.htmlquote:U.S. officials tell me the last thing they want is for his burial place to become a terrorist shrine.
To avoid that, an informed source tells me, the intention is the bury his body at sea -- leaving no definitive location for the final resting place of his body.
A senior administration official tells my colleague Jake Tapper this about the body: "We are ensuring it is handled in accordance with Islamic practice and tradition. It's something we take seriously and therefore it's being handled in an appropriate manner."
Een video van de mogelijke dader die te kennen geeft dat hij de verantwoordelijkheid op zich neemt voor de gepleegde aanslag.quote:
Dan mag alleen Amerika weten waar z`n lijk ligt.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:38 schreef algebra010 het volgende:
Ja wtf @ in zee dumpen? Waarom zou je dat in godsnaam doen..
Waarom denk je, is het niet geloofwaardiger en beter voor hun eigen volk dat het volk er 100% zeker van kan zijn dat het daadwerkelijk de Osama is en niet zijn 10 look-a-likes.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:38 schreef algebra010 het volgende:
Ja wtf @ in zee dumpen? Waarom zou je dat in godsnaam doen..
lijkt me zeker wel jaquote:Op maandag 2 mei 2011 09:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jeetje, wat een onverwachts nieuws. Dit moet als een enorm succes voor de Verenigde Staten aanvoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |