Willibrord heeft hem al gevonden.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er is dus nog gewoon een mogelijkheid dat hij lekker in een buitenwijkje van Amsterdam is gaan wonen ?
Dat zou kunnen ja. Maar niet van Al-Q kant.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Binladen wordt nu gewoon als een martelaar gezien, ik vrees trouwens als vergelding dat er weer een (grote) aanslag op de wereld zal plaats vinden.
Een grote aanslag succesvol uitvoeren kost miljoenen, en vele jaren voorbereiding, dat doe je niet "even" in een paar weken, laat staan dagen.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Binladen wordt nu gewoon als een martelaar gezien, ik vrees trouwens als vergelding dat er weer een (grote) aanslag op de wereld zal plaats vinden, waarin zijn volgers zich zullen wraken.
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Hyves van Humberto Tan:
Humberto 09.00 Straks BNR minister Uri Rosenthal over dood Obama
Dat verklaart dan meteen waarom ze hem in zee hebben gegooid.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:38 schreef StateOfMind het volgende:
Het was een Navy Seals aktie werd net gezegd.
Denk je nu daadwerkelijk dat het voorbereiden van een aanslag miljoenen kost? Zeker niet, in tegendeel zelfs. Kijk alleen al naar de aanslagen in Bombay. 174 doden door alleen vuurwapens. Daarnaast worden bommen over het algemeen zelf geproduceerd door terroristen. Het enige wat tijd kost is het voorbereiden van een aanslag.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een grote aanslag succesvol uitvoeren kost miljoenen, en vele jaren voorbereiding, dat doe je niet "even" in een paar weken, laat staan dagen.
Ik doelde op een aanslag zoals 9/11, met wat vuurwapens door de stad rennen kan elke idioot, daarnaast zou het me niet verbazen als veel van die doden gevallen zijn door politie/millitairen.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Denk je nu daadwerkelijk dat het voorbereiden van een aanslag miljoenen kost? Zeker niet, in tegendeel zelfs. Kijk alleen al naar de aanslagen in Bombay. 174 doden door alleen vuurwapens. Daarnaast worden bommen over het algemeen zelf geproduceerd.
Met recht een zelfmoordaanslag.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik vrees trouwens als vergelding dat er weer een (grote) aanslag op de wereld zal plaats vinden, waarin zijn volgers zich zullen wraken.
En elk idioot kan een terroristen-sympathisant zijn, daarvoor heb je geen miljoenen nodig om een aanslag te plegen.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik doelde op een aanslag zoals 9/11, met wat vuurwapens door de stad rennen kan elke idioot, daarnaast zou het me niet verbazen als veel van die doden gevallen zijn door politie/millitairen.
je weet niet waar je over praat.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En elk idioot kan een terrorist sympathisant zijn, daarvoor heb je geen miljoenen nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |