Vertrek dus maandag eind van de ochtend.quote:Kom de 3J's uitzwaaien!
Maandag 2 mei vertrekt 3JS met de 'Royal Crown' vanuit Volendam naar Düsseldorf. De TROS geeft iedereen de gelegenheid om hen uit te komen zwaaien en succes te wensen. Onder andere burgemeester W. van Beek van Edam-Volendam en TROS-directeur Peter Kuipers zullen van de partij zijn.
Het wordt echter pas écht een feestelijk afscheid als jij er ook bent om 'onze mannen' vanaf de kade uit te zwaaien. Roep zoveel mogelijk mensen om ook te komen!
Het uitzwaaimoment is op maandag 2 mei om 11.30 uur op de kade in Volendam. De exacte afmeerplaats zie je op de afbeelding.
We hopen je maandag 2 mei op de kade van Volendam te mogen begroeten!
Hier te zien gaan ze idd het hele stuk varen...quote:Op maandag 2 mei 2011 00:36 schreef APK het volgende:
Ze moeten ook nog eens op de Rijn zien te komen
Wordt dat niet wat eh... krapjes?quote:Select Voyages, die je kent van de luxe riviercruises, vaart op 5 mei de 3J's naar de halve finale (12 mei) van het Eurovisie Songfestival in Düsseldorf.
Het luxe vijfsterren riviercruiseschip ms Royal Crown wordt het tijdelijke onderkomen van de Nederlandse artiesten, die met hun inzending 'Never Alone' een gooi doen naar een plek in de finale. Ook dient ms Royal Crown als basis voor allerlei radio en televisieprogramma's die vanaf het schip worden uitgezonden.
Behalve dan de kapitein die denkt dat ze pas volgende week dinsdag hoeven volgens mij.quote:Om Nederland tijdens het Eurovisiefeest goed te promoten, is er dit jaar geen draaiorgel nodig. In plaats daarvan komen de Volendammers naar Düsseldorf met de boot. “Het wordt een varend hotel en het legt aan in de onmiddellijke omgeving van de Arena waar het Songfestival plaatsvindt,” legt Jaap de Witte uit. Zanger Jan Dulles knikt. “We zullen op die boot een stuk Volendamse gastvrijheid laten zien tegenover de pers en de andere deelnemende landen. Het Nederlandse feestje is dus op de boot. Dat is altijd beter dan in één of ander hotel.”
De Volendammers laten verder weinig aan het toeval over.
Pak je liniaal en dan zo op dat kaartje leggen en dan van cm ofzo omrekenen naar km..quote:Op maandag 2 mei 2011 01:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Hoeveel kilometer is het eigenlijk van Volendam naar Düsseldorf over het water?
quote:Op maandag 2 mei 2011 01:10 schreef Greys het volgende:
http://www.shownu.nl/verh(...)-en-naar-griekenland
[..]
Behalve dan de kapitein die denkt dat ze pas volgende week dinsdag hoeven volgens mij.
Whoehoehoeeeeeeee
Dan komen ze overhaast op 7 mei aanquote:Op maandag 2 mei 2011 01:12 schreef Greys het volgende:
Afijn, allerlei sluizen onderweg waar de wachttijd 3,5 uur is enzo
En dan denkt die kapitein dat ze ruiiiiiiim op tijd zijn omdat de halve finale toch pas op 12 mei is!quote:Op maandag 2 mei 2011 01:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan komen ze overhaast op 7 mei aan![]()
![]()
2 repetities gemistquote:Op maandag 2 mei 2011 01:14 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan denkt die kapitein dat ze ruiiiiiiim op tijd zijn omdat de halve finale toch pas op 12 mei is!
Ach ze hebben nog niks voorbereid. Die denken dat ze het wel ff kunnen doen hoorquote:
Misschien heb ik niet goed gekeken hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 01:15 schreef De_Melkboer het volgende:
26 per uur stroomopwaarts? dan mag je wel behoorlijk doorvaren. Behoorlijk wat binnenvaart voor de sluizen. Je kan ook eens zoeken op sites over binnenvaart, of de Schuttevaar
Kapitein: "Het zijn onze Hollandse jongens, en die kunnen zomaar het songfestival winnen! Het zijn goede Volendamse knapen die echt geen repetities nodig hebben"quote:Op maandag 2 mei 2011 01:15 schreef grazz het volgende:
[..]
Ach ze hebben nog niks voorbereid. Die denken dat ze het wel ff kunnen doen hoor
Haha omg, op welke plek eindigde zij ook alweer? Dit is een voorteken, zie je!!quote:Op maandag 2 mei 2011 01:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je moet eens hier kijken, en dan op het meest linker kopje.
In 1994 op plaats 23 van 25, met slechts 4 punten uit Oostenrijk. Wij zitten met Oostenrijk in de halve finale, dus...quote:Op maandag 2 mei 2011 01:23 schreef grazz het volgende:
[..]
Haha omg, op welke plek eindigde zij ook alweer? Dit is een voorteken, zie je!!
Thanks! Ik was zelf al aan het zoeken maar kon natuurlijk niks vindenquote:
Oh lordquote:Op maandag 2 mei 2011 01:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
In 1994 op plaats 23 van 25, met slechts 4 punten uit Oostenrijk. Wij zitten met Oostenrijk in de halve finale, dus...
En het was zó slecht dat we het jaar daarna niet eens mee mochten doen!
262,28 / 28 = 9 uur en 22 minuten. Het valt nog mee, het valt nog mee. Ik ben wel benieuwd waar ze dan 's avonds slapen.quote:
Op de bootquote:Op maandag 2 mei 2011 01:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
262,28 / 28 = 9 uur en 22 minuten. Het valt nog mee, het valt nog mee. Ik ben wel benieuwd waar ze dan 's avonds slapen.
3,5 uur wachten voor een sluis?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:12 schreef Greys het volgende:
HEY! Tis wel het TROSclubje he, vergis je nietquote:Op maandag 2 mei 2011 01:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
3,5 uur wachten voor een sluis?
Van Volendam naar Düsseldorf is in de auto iets van 3,5 uur, of nog niet eens.
Ze zijn dus van plan langer bij zo'n sluis te wachten, dan dat je er met de auto over doet om de volledige reis af te leggen?
Ik kwam maar een paar sluizen tegen, meerendeel ligt permanent open of zijn snel te doorkruizen omdat ze op een route liggen met druk werkverkeer.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:12 schreef Greys het volgende:
Straks varen ze Düsseldorf voorbij!quote:Op maandag 2 mei 2011 01:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Kapitein: "Oh, ik zag in het donker niet dat dat Düsseldorf was"![]()
![]()
Verveling?quote:
't Is inderdaad typisch de TROS. Logica is niet hun sterkste kant.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:34 schreef grazz het volgende:
[..]
HEY! Tis wel het TROSclubje he, vergis je niet
Homoquote:Op maandag 2 mei 2011 01:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik kwam maar een paar sluizen tegen, meerendeel ligt permanent open of zijn snel te doorkruizen omdat ze op een route liggen met druk werkverkeer.
WTF doe ik in een ESF topic.![]()
![]()
Mij gerust stellen!quote:Op maandag 2 mei 2011 01:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik kwam maar een paar sluizen tegen, meerendeel ligt permanent open of zijn snel te doorkruizen omdat ze op een route liggen met druk werkverkeer.
WTF doe ik in een ESF topic.![]()
![]()
Ik meer een Zonnebloem, leuk met de TROS een tochtje over de Rijn. Party!quote:
Ze zijn al vertrokken en ik hang nu aan de lijn met Select Voyages van de boot, om te vragen hoe laat ze dan aankomenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef grazz het volgende:
Zijn ze al vertrokken mensen? Is er iemand nog naar toe geweest? En? En? En?
Of nog steeds bezorgd!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn al vertrokken en ik hang nu aan de lijn met Select Voyages van de boot, om te vragen hoe laat ze dan aankomenBen gewoon benieuwd
Ssssssssssshtquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:27 schreef Greys het volgende:
Ze zijn al vertrokken en ik hang nu aan de lijn met Select Voyages van de boot, om te vragen hoe laat ze dan aankomenBen gewoon benieuwd
WAT?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:04 schreef Greys het volgende:
Waarschijnlijk rennen ze nu gillend rond met hun armen in de lucht.
Omdat morgenochtend.
Enzo.
WTF?quote:3JS vertrekken naar Düsseldorf
maandag 02 mei 2011 | 12:40 | Laatst bijgewerkt op: maandag 02 mei 2011 | 12:44
De 3JS uit Volendam
VOLENDAM (ANP) - De 3JS zijn maandag rond kwart over twaalf per boot vertrokken naar het Duitse Düsseldorf. Daar vertegenwoordigen ze Nederland later deze maand op het Eurovisiesongfestival met het nummer Never Alone. De vaartocht via het Amsterdam-Rijnkanaal, de Nederrijn en de Rijn duurt ongeveer 24 uur, zei de kapitein.
Zie ook:
•3JS varen naar Düsseldorf
Burgemeester Willem van Beek van Edam-Volendam, TROS-directeur Peter Kuipers, Jan Smit en Nick & Simon zwaaiden de Volendamse bandleden Jan Dulles, Jaap Kwakman en Jaap de Witte uit. In Düsseldorf verblijft het trio op het vijfsterrencruiseschip The Royal Crown, dat aan een steiger in het centrum komt te liggen.
Ik vind dat detectivewerk zo schattigquote:
quote:
Ja, leuke primeur voor ESF-FOK!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:12 schreef TheVulture het volgende:
Slinger een twitter de wereld in... gaan de J's wel op tijd komen *PANIEK*
Geweldigquote:Op maandag 2 mei 2011 14:17 schreef Greys het volgende:
http://twitter.com/ESF_FOK/status/65026990763282433
En deze nog met #PANIEK! (quote:
Mjah ik heb die '24 uur' niet verzonnen in dat nieuwsberichtquote:Op maandag 2 mei 2011 14:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het zal toch niet echt zo zijn? Toch? Dat zou knap lullig zijn namelijk
Klikquote:3JS varen naar Düsseldorf
maandag 02 mei 2011 | 06:30 | Laatst bijgewerkt op: maandag 02 mei 2011 | 12:43
VOLENDAM (ANP) - De 3JS vertrekken maandag rond het middaguur per boot vanuit Volendam naar het Duitse Düsseldorf. Daar vertegenwoordigen ze Nederland later deze maand bij het Eurovisiesongfestival met het nummer Never Alone. De vaartocht duurt ongeveer achttien uur.
Burgemeester Willem van Beek van Edam-Volendam en TROS-directeur Peter Kuipers en anderen zwaaien de Volendamse bandleden Jan Dulles, Jaap Kwakman en Jaap de Witte uit. In Düsseldorf verblijft het trio ook in het vijfsterrencruiseschip The Royal Crown, dat aan een steiger in het centrum komt te liggen.
Gewoon op een kantoor ergens. Ga niet zeggen waar natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wat werk je dan dat je kan FOK!'en?
quote:Marienepien1 @ESF_FOK Misschien zijn ze wel op die speedboat gestapt die langzij kwam toen de Royal Crown op hoogte Marken vaarde;)
11 minutes ago via TweetDeck in reply to ESF_FOK
Maar 18 uur, dan komen ze alsnog in de vroege ochtend aan..ALS ze niet voor een sluis , 3,5 uur hoeven te wachten hequote:
Op zich vind ik het een heel leuk idee zo met die bootquote:Op maandag 2 mei 2011 14:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Hopelijk bedoelen ze echt 18 uur, dan zouden ze gewoon om half 6 in Düsseldorf zijn.
Met de boot naar Düsseldorf![]()
![]()
absoluutquote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt er ook slecht van geslapen he?
Ja toch? Niet dan?
jepquote:Op maandag 2 mei 2011 14:36 schreef Greys het volgende:
En ze moeten toch stroomopwaarts over de Rijn?
Oh lordquote:Op maandag 2 mei 2011 14:35 schreef Maanvis het volgende:
18 uur zal wel stroomafwaarts zijn en 24 uur stroomopwaarts.
lijkt me sterk, met de auto is het 230 km en de boot gaat vast wel wat verder om varenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh lord![]()
Het was toch 262,28 km en de cruisespeed toch 28 km/h? 262,28 km / 28 km/h = 9 uur en 22 minuten.
Als ze vanavond aankomen, waarom staat er dan in bijna elk nieuwsbericht dat de kapitein vandaag ze dat de reis ca. 24 uur duurt?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh, je wil de spanning erin houden terwijl ze toch vanavond aankomen?
Oh ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze vanavond aankomen, waarom staat er dan in bijna elk nieuwsbericht dat de kapitein vandaag ze dat de reis ca. 24 uur duurt?
Ik denk dat het via de Rijn korter en meer rechttoe rechtaan is dan met de auto.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lijkt me sterk, met de auto is het 230 km en de boot gaat vast wel wat verder om varen
Voordat ze eens op de Rijn zijn...quote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh ja.
[..]
Ik denk dat het via de Rijn korter en meer rechttoe rechtaan is dan met de auto.
Nooit aardrijkskundeles gehad? Een rivier kronkelt als de ziektequote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik denk dat het via de Rijn korter en meer rechttoe rechtaan is dan met de auto.
Dat ze via andere rivieren gaan zegt niks over de afstand.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Voordat ze eens op de Rijn zijn...
"We gaan dus via het Amsterdam rijnkanaal. Dan de IJssel. En dan de Waal. Uiteindelijk de Rijn. "
Oh ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nooit aardrijkskundeles gehad? Een rivier kronkelt als de ziekte. Bovendien stroomt de rijn niet tot Volendam, dan moet je eerst het amsterdam rijnkanaal pakken, dat 72km lang is. Daarna is het nog meer dan 200 km.
Tenminste als we wikipedia geloven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Rhein-Karte.png
Ze gaan nog via de ijssel lees ik net. Dan gaan ze helemaal omvaren.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat ze via andere rivieren gaan zegt niks over de afstand.
[..]
Oh ja.Maar ze gaan niet de meeste rechte weg, en daardoor zullen ze nu een stuk later in Düsseldorf aankomen (een paar uur).
De IJssel? Hopelijk alleen een klein stukje daar bij Arnhem en Nijmegen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze gaan nog via de ijssel lees ik net. Dan gaan ze helemaal omvaren.
Waar zijn ze nu?
Op de boot, voor een sluis te wachtenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze gaan nog via de ijssel lees ik net. Dan gaan ze helemaal omvaren.
Waar zijn ze nu?
Ja sorry, flauw maar de meligheid zet zich gewoon doorquote:
en nu?quote:
Die twitterden eerst:quote:Op maandag 2 mei 2011 15:16 schreef APK het volgende:
Hebben de J's zelf geen twitter?
Dan kun je het vragen, toch?
En sindsdien niets meer over de vaartocht.quote:We gaan dus via het Amsterdam rijnkanaal. Dan de ijssel. En dan de waal. Uiteindelijk de Rijn. Wat een schip btw... JK
about 3 hours ago via Echofon
quote:Nu Bin Laden nieuws checken. Voor Amerikanen natuurlijk echt een feestdag. Ondanks t risico. Zo zouden wij ook gereageerd hebben denk ik. JD
about 2 hours ago via Twittelator
quote:Marienepien1 @ESF_FOK Denk het ook wel, want die boot was niet vooruit te branden;)
Toewijding.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou laat maar, want ik heb het toch maar gevraagd
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
Ja nou laat maar, want ik heb het toch maar gevraagd
quote:"Oh Please...don't you rock... my boat.... Cause I don't... want my boat.... to be rockin'"... JD
2 minutes ago via Twittelator
Goed idee, ze kunnen ook met 3 jetski's naar Düsseldorf!quote:
Dat heb ik ook, en ***verlengers. Maar zeker schaamlipcorrectie ja! Dames...?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Waarom geeft dit topic me reclames voor schaamlip correctie en grove porien? Is dat het beeld van een ESF liefhebben bij adverteerders?
quote:
Ff heel snel geluisterd.quote:
Dat was idd zo'n beetje het hele gesprek jaquote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ff heel snel geluisterd.
Niets over de reistijd he?Of wel en was ik te laat?
Hoorde alleen een stukje van de Franse inzending en dat Jaap K. zei dat het een van hun favorieten is.
Ze zitten vast al te ver in het buut'nland voor een goede ontvangst.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ff heel snel geluisterd.
Niets over de reistijd he?Of wel en was ik te laat?
Hoorde alleen een stukje van de Franse inzending en dat Jaap K. zei dat het een van hun favorieten is.
Dat is sowieso niet waar.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef Ferdo het volgende:
Volgens Knooppunt Kranenbarg (Radio 2) zitten ze al in Düsseldorf?
Nee dat kan volgens mij nooitquote:Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef Ferdo het volgende:
Volgens Knooppunt Kranenbarg (Radio 2) zitten ze al in Düsseldorf?
Zondequote:Op maandag 2 mei 2011 18:15 schreef Greys het volgende:
Ze twitteren een beetje aan Simon (van Nick, van Nick & Simon) maar niet over waar ze uithangen.
quote:@nickensimontwit
Simon???? JK
about 2 hours ago via Echofon
quote:Si... Simon???? JK
about 2 hours ago via Echofon
Die hebben vast geen stem meer door die koude wind onderwegquote:Op maandag 2 mei 2011 23:12 schreef grazz het volgende:
Oh oh... waar zijn de backings van de 3js? Zijn zij al gesignaleerd?
Sssst. Straks raakt Greys weer in paniekquote:Op maandag 2 mei 2011 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Die hebben vast geen stem meer door die koude wind onderweg
ze hebben jouw berichten natuurlijk gelezen l;Dquote:Op maandag 2 mei 2011 18:29 schreef Greys het volgende:
De laatste tweets, daar schemert wel iets van paniek in door
[..]
[..]
Psssst, je begrijpt toch wel dat ik het allemaal een ietsiepietsie overdrijf?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Greys, doe nou eens niet zo gestrest.
Wat is dát nou voor een smiley?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze hebben jouw berichten natuurlijk gelezen l;D
Een mislukte mutant tussenquote:
Zitten ze nog op die boot dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:08 schreef Greys het volgende:
Greys is aan het werk
Nagelbijtend, dat wel natuurlijk...
"Als het goed is"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het goed is zijn ze al klaar met repeteren
quote:Eindelijk thuis. Morgen EINDELIJK naar de kapper! Schrok net een beetje na het zien van Boulevard en Shownieuws. :$ Vanaf vrijdag boten! JK
Ja jezus....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:28 schreef APK het volgende:
Ik weet het niet zeker hoor, dacht half zoiets te horen
Oh boyquote:Maar zeker een onderzoekje waard
Maar dat is toch ook zoiets dat je denkt 'dat zal ik wel verkeerd verstaan hebben'?quote:
quote:Oh boy
quote:Eindelijk thuis. Morgen EINDELIJK naar de kapper! Schrok net een beetje na het zien van Boulevard en Shownieuws. :$ Vanaf vrijdag boten! JK
Boulevard ja, als ze er tijdens Shownieuws nog niet waren dan is dat ding gezonkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Om tien voor twaalf. Boulevard toch? Geen Shownieuws?
Ohh ohh heerlijke organisatie bij de TROSquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
Daar kwam ze vandaag pas achter? Zo effe in Dusseldorf?
Hé, ik begon eroverquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
En het was blijkbaar niet de bedoeling dat iemand daar achter kwam, want ze voelen zich nogal betrapt als die Belg daarover begint
Ik heb Boulevard ook gekeken vanavond piemel, ik schreef er nog iets over in het [NED] topic.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, ik begon erover![]()
Verder kijkt niemand RTL-Boulevard en Shownieuws hiero![]()
Ik faal schromelijk als speurneus, grazz vond het filmpjequote:Maar jij bent chef-speurneus![]()
Zeker een leuk topic geweest! Deze digitale leutervijver heeft gewoon keihard gelijk!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
Godverdomme we hadden gewoon gelijk!![]()
![]()
En het was blijkbaar niet de bedoeling dat iemand daar achter kwam, want ze voelen zich nogal betrapt als die Belg daarover begint
"De vaart duurde te lang...".
Oke. Toch een goed topic geweest dan
Hah, FOK! had gewoon gelijk, alweer!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die niet het hele filmpje willen bekijken, even vanaf 1.35 kijken
Toch onderweg uitgestapt dus en verder met de auto omdat ze het anders niet gingen halen.
Volgens mij was het sowieso nooit de bedoeling om de hele vaart mee te gaan, maar soit... Ze vonden het een leuke publiciteitsstunt denk ik.
Het zat altijd al in de planning volgens mij om onderweg af te stappen en verder met de auto te gaan. Alleen 'we varen naar Düsseldorf' klonk leuker en maakte een leuker plaatje in de Volendamse haven, denk je niet? Ze wilden alleen niet dat mensen het wisten, maar dan hadden ze wat foto's weer de wereld in moeten helpen van hun 'aankomst' daar met hun schip, het was al heel raar dat daar geen foto's van waren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:48 schreef TheVulture het volgende:
Ach wie zijn wij.... enkel een digitale leutervijver...
Ik durf te wedden dat als Greys niet had gebeld dat ze gewoon echt te laat waren gekomen
Op de een of andere manier geloof ik gewoon niet dat de TROS dit allemaal wel zo heeft geregeld... waarom al die extra moeite als je ook gewoon op zondag kunt wegvaren...quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zat altijd al in de planning volgens mij om onderweg af te stappen en verder met de auto te gaan. Alleen 'we varen naar Düsseldorf' klonk leuker en maakte een leuker plaatje in de Volendamse haven, denk je niet? Ze wilden alleen niet dat mensen het wisten, maar dan hadden ze wat foto's weer de wereld in moeten helpen van hun 'aankomst' daar met hun schip, het was al heel raar dat daar geen foto's van waren.
Maar jouw uitleg klinkt beter![]()
Zo te zien heeft 3JS een nieuwe manager gevondenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik durf te wedden dat als Greys niet had gebeld dat ze gewoon echt te laat waren gekomen
Als je woensdagavond vertrekt ben je net op tijd om de halve finale te missenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het hihihihihihihilarisch!![]()
![]()
Greys, zullen we volgende week met de boot gaan?
zondag is natuurlijk de dag des Godsquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de een of andere manier geloof ik gewoon niet dat de TROS dit allemaal wel zo heeft geregeld... waarom al die extra moeite als je ook gewoon op zondag kunt wegvaren...
Woensdagmiddag vertrekken is vroeg zát!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het hihihihihihihilarisch!![]()
![]()
Greys, zullen we volgende week met de boot gaan?
Plan!quote:
Ik bel de TROS straks wel ff hoe we dat het beste kunnen doen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Plan!![]()
Moeten we wel even van de Maas op de Rijn zien te komen.
Ik ben toch zo blij dat jij connecties hebt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bel de TROS straks wel ff hoe we dat het beste kunnen doen!
Nu hou ik op met lezen, anders zit ik straks gierend achter m'n bureau op het werkquote:Op maandag 2 mei 2011 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |