Voordat ze eens op de Rijn zijn...quote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh ja.
[..]
Ik denk dat het via de Rijn korter en meer rechttoe rechtaan is dan met de auto.
Nooit aardrijkskundeles gehad? Een rivier kronkelt als de ziektequote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik denk dat het via de Rijn korter en meer rechttoe rechtaan is dan met de auto.
Dat ze via andere rivieren gaan zegt niks over de afstand.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Voordat ze eens op de Rijn zijn...
"We gaan dus via het Amsterdam rijnkanaal. Dan de IJssel. En dan de Waal. Uiteindelijk de Rijn. "
Oh ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nooit aardrijkskundeles gehad? Een rivier kronkelt als de ziekte. Bovendien stroomt de rijn niet tot Volendam, dan moet je eerst het amsterdam rijnkanaal pakken, dat 72km lang is. Daarna is het nog meer dan 200 km.
Tenminste als we wikipedia geloven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Rhein-Karte.png
Ze gaan nog via de ijssel lees ik net. Dan gaan ze helemaal omvaren.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat ze via andere rivieren gaan zegt niks over de afstand.
[..]
Oh ja.Maar ze gaan niet de meeste rechte weg, en daardoor zullen ze nu een stuk later in Düsseldorf aankomen (een paar uur).
De IJssel? Hopelijk alleen een klein stukje daar bij Arnhem en Nijmegen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze gaan nog via de ijssel lees ik net. Dan gaan ze helemaal omvaren.
Waar zijn ze nu?
Op de boot, voor een sluis te wachtenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze gaan nog via de ijssel lees ik net. Dan gaan ze helemaal omvaren.
Waar zijn ze nu?
Ja sorry, flauw maar de meligheid zet zich gewoon doorquote:
en nu?quote:
Die twitterden eerst:quote:Op maandag 2 mei 2011 15:16 schreef APK het volgende:
Hebben de J's zelf geen twitter?
Dan kun je het vragen, toch?
En sindsdien niets meer over de vaartocht.quote:We gaan dus via het Amsterdam rijnkanaal. Dan de ijssel. En dan de waal. Uiteindelijk de Rijn. Wat een schip btw... JK
about 3 hours ago via Echofon
quote:Nu Bin Laden nieuws checken. Voor Amerikanen natuurlijk echt een feestdag. Ondanks t risico. Zo zouden wij ook gereageerd hebben denk ik. JD
about 2 hours ago via Twittelator
quote:Marienepien1 @ESF_FOK Denk het ook wel, want die boot was niet vooruit te branden;)
Toewijding.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou laat maar, want ik heb het toch maar gevraagd
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
Ja nou laat maar, want ik heb het toch maar gevraagd
quote:"Oh Please...don't you rock... my boat.... Cause I don't... want my boat.... to be rockin'"... JD
2 minutes ago via Twittelator
Goed idee, ze kunnen ook met 3 jetski's naar Düsseldorf!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |