WAT?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:04 schreef Greys het volgende:
Waarschijnlijk rennen ze nu gillend rond met hun armen in de lucht.
Omdat morgenochtend.
Enzo.
WTF?quote:3JS vertrekken naar Düsseldorf
maandag 02 mei 2011 | 12:40 | Laatst bijgewerkt op: maandag 02 mei 2011 | 12:44
De 3JS uit Volendam
VOLENDAM (ANP) - De 3JS zijn maandag rond kwart over twaalf per boot vertrokken naar het Duitse Düsseldorf. Daar vertegenwoordigen ze Nederland later deze maand op het Eurovisiesongfestival met het nummer Never Alone. De vaartocht via het Amsterdam-Rijnkanaal, de Nederrijn en de Rijn duurt ongeveer 24 uur, zei de kapitein.
Zie ook:
•3JS varen naar Düsseldorf
Burgemeester Willem van Beek van Edam-Volendam, TROS-directeur Peter Kuipers, Jan Smit en Nick & Simon zwaaiden de Volendamse bandleden Jan Dulles, Jaap Kwakman en Jaap de Witte uit. In Düsseldorf verblijft het trio op het vijfsterrencruiseschip The Royal Crown, dat aan een steiger in het centrum komt te liggen.
Ik vind dat detectivewerk zo schattigquote:
quote:
Ja, leuke primeur voor ESF-FOK!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:12 schreef TheVulture het volgende:
Slinger een twitter de wereld in... gaan de J's wel op tijd komen *PANIEK*
Geweldigquote:Op maandag 2 mei 2011 14:17 schreef Greys het volgende:
http://twitter.com/ESF_FOK/status/65026990763282433
En deze nog met #PANIEK! (quote:
Mjah ik heb die '24 uur' niet verzonnen in dat nieuwsberichtquote:Op maandag 2 mei 2011 14:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het zal toch niet echt zo zijn? Toch? Dat zou knap lullig zijn namelijk
Klikquote:3JS varen naar Düsseldorf
maandag 02 mei 2011 | 06:30 | Laatst bijgewerkt op: maandag 02 mei 2011 | 12:43
VOLENDAM (ANP) - De 3JS vertrekken maandag rond het middaguur per boot vanuit Volendam naar het Duitse Düsseldorf. Daar vertegenwoordigen ze Nederland later deze maand bij het Eurovisiesongfestival met het nummer Never Alone. De vaartocht duurt ongeveer achttien uur.
Burgemeester Willem van Beek van Edam-Volendam en TROS-directeur Peter Kuipers en anderen zwaaien de Volendamse bandleden Jan Dulles, Jaap Kwakman en Jaap de Witte uit. In Düsseldorf verblijft het trio ook in het vijfsterrencruiseschip The Royal Crown, dat aan een steiger in het centrum komt te liggen.
Gewoon op een kantoor ergens. Ga niet zeggen waar natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wat werk je dan dat je kan FOK!'en?
quote:Marienepien1 @ESF_FOK Misschien zijn ze wel op die speedboat gestapt die langzij kwam toen de Royal Crown op hoogte Marken vaarde;)
11 minutes ago via TweetDeck in reply to ESF_FOK
Maar 18 uur, dan komen ze alsnog in de vroege ochtend aan..ALS ze niet voor een sluis , 3,5 uur hoeven te wachten hequote:
Op zich vind ik het een heel leuk idee zo met die bootquote:Op maandag 2 mei 2011 14:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Hopelijk bedoelen ze echt 18 uur, dan zouden ze gewoon om half 6 in Düsseldorf zijn.
Met de boot naar Düsseldorf![]()
![]()
absoluutquote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt er ook slecht van geslapen he?
Ja toch? Niet dan?
jepquote:Op maandag 2 mei 2011 14:36 schreef Greys het volgende:
En ze moeten toch stroomopwaarts over de Rijn?
Oh lordquote:Op maandag 2 mei 2011 14:35 schreef Maanvis het volgende:
18 uur zal wel stroomafwaarts zijn en 24 uur stroomopwaarts.
lijkt me sterk, met de auto is het 230 km en de boot gaat vast wel wat verder om varenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh lord![]()
Het was toch 262,28 km en de cruisespeed toch 28 km/h? 262,28 km / 28 km/h = 9 uur en 22 minuten.
Als ze vanavond aankomen, waarom staat er dan in bijna elk nieuwsbericht dat de kapitein vandaag ze dat de reis ca. 24 uur duurt?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh, je wil de spanning erin houden terwijl ze toch vanavond aankomen?
Oh ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze vanavond aankomen, waarom staat er dan in bijna elk nieuwsbericht dat de kapitein vandaag ze dat de reis ca. 24 uur duurt?
Ik denk dat het via de Rijn korter en meer rechttoe rechtaan is dan met de auto.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lijkt me sterk, met de auto is het 230 km en de boot gaat vast wel wat verder om varen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |