Oh lordquote:Op maandag 2 mei 2011 01:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
In 1994 op plaats 23 van 25, met slechts 4 punten uit Oostenrijk. Wij zitten met Oostenrijk in de halve finale, dus...
En het was zó slecht dat we het jaar daarna niet eens mee mochten doen!
262,28 / 28 = 9 uur en 22 minuten. Het valt nog mee, het valt nog mee. Ik ben wel benieuwd waar ze dan 's avonds slapen.quote:
Op de bootquote:Op maandag 2 mei 2011 01:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
262,28 / 28 = 9 uur en 22 minuten. Het valt nog mee, het valt nog mee. Ik ben wel benieuwd waar ze dan 's avonds slapen.
3,5 uur wachten voor een sluis?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:12 schreef Greys het volgende:
Afijn, allerlei sluizen onderweg waar de wachttijd 3,5 uur is enzo
HEY! Tis wel het TROSclubje he, vergis je nietquote:Op maandag 2 mei 2011 01:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
3,5 uur wachten voor een sluis?
Van Volendam naar Düsseldorf is in de auto iets van 3,5 uur, of nog niet eens.
Ze zijn dus van plan langer bij zo'n sluis te wachten, dan dat je er met de auto over doet om de volledige reis af te leggen?
Ik kwam maar een paar sluizen tegen, meerendeel ligt permanent open of zijn snel te doorkruizen omdat ze op een route liggen met druk werkverkeer.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:12 schreef Greys het volgende:
Afijn, allerlei sluizen onderweg waar de wachttijd 3,5 uur is enzo
Straks varen ze Düsseldorf voorbij!quote:Op maandag 2 mei 2011 01:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Kapitein: "Oh, ik zag in het donker niet dat dat Düsseldorf was"![]()
![]()
Verveling?quote:
't Is inderdaad typisch de TROS. Logica is niet hun sterkste kant.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:34 schreef grazz het volgende:
[..]
HEY! Tis wel het TROSclubje he, vergis je niet
Homoquote:Op maandag 2 mei 2011 01:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik kwam maar een paar sluizen tegen, meerendeel ligt permanent open of zijn snel te doorkruizen omdat ze op een route liggen met druk werkverkeer.
WTF doe ik in een ESF topic.![]()
![]()
Mij gerust stellen!quote:Op maandag 2 mei 2011 01:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik kwam maar een paar sluizen tegen, meerendeel ligt permanent open of zijn snel te doorkruizen omdat ze op een route liggen met druk werkverkeer.
WTF doe ik in een ESF topic.![]()
![]()
Ik meer een Zonnebloem, leuk met de TROS een tochtje over de Rijn. Party!quote:
Ze zijn al vertrokken en ik hang nu aan de lijn met Select Voyages van de boot, om te vragen hoe laat ze dan aankomenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef grazz het volgende:
Zijn ze al vertrokken mensen? Is er iemand nog naar toe geweest? En? En? En?
Of nog steeds bezorgd!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn al vertrokken en ik hang nu aan de lijn met Select Voyages van de boot, om te vragen hoe laat ze dan aankomenBen gewoon benieuwd
Ssssssssssshtquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:27 schreef Greys het volgende:
Ze zijn al vertrokken en ik hang nu aan de lijn met Select Voyages van de boot, om te vragen hoe laat ze dan aankomenBen gewoon benieuwd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |