quote:Eindelijk thuis. Morgen EINDELIJK naar de kapper! Schrok net een beetje na het zien van Boulevard en Shownieuws. :$ Vanaf vrijdag boten! JK
Boulevard ja, als ze er tijdens Shownieuws nog niet waren dan is dat ding gezonkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Om tien voor twaalf. Boulevard toch? Geen Shownieuws?
Ohh ohh heerlijke organisatie bij de TROSquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
Daar kwam ze vandaag pas achter? Zo effe in Dusseldorf?
Hé, ik begon eroverquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
En het was blijkbaar niet de bedoeling dat iemand daar achter kwam, want ze voelen zich nogal betrapt als die Belg daarover begint
Ik heb Boulevard ook gekeken vanavond piemel, ik schreef er nog iets over in het [NED] topic.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, ik begon erover![]()
Verder kijkt niemand RTL-Boulevard en Shownieuws hiero![]()
Ik faal schromelijk als speurneus, grazz vond het filmpjequote:Maar jij bent chef-speurneus![]()
Zeker een leuk topic geweest! Deze digitale leutervijver heeft gewoon keihard gelijk!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
Godverdomme we hadden gewoon gelijk!![]()
![]()
En het was blijkbaar niet de bedoeling dat iemand daar achter kwam, want ze voelen zich nogal betrapt als die Belg daarover begint
"De vaart duurde te lang...".
Oke. Toch een goed topic geweest dan
Hah, FOK! had gewoon gelijk, alweer!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die niet het hele filmpje willen bekijken, even vanaf 1.35 kijken
Toch onderweg uitgestapt dus en verder met de auto omdat ze het anders niet gingen halen.
Volgens mij was het sowieso nooit de bedoeling om de hele vaart mee te gaan, maar soit... Ze vonden het een leuke publiciteitsstunt denk ik.
Het zat altijd al in de planning volgens mij om onderweg af te stappen en verder met de auto te gaan. Alleen 'we varen naar Düsseldorf' klonk leuker en maakte een leuker plaatje in de Volendamse haven, denk je niet? Ze wilden alleen niet dat mensen het wisten, maar dan hadden ze wat foto's weer de wereld in moeten helpen van hun 'aankomst' daar met hun schip, het was al heel raar dat daar geen foto's van waren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:48 schreef TheVulture het volgende:
Ach wie zijn wij.... enkel een digitale leutervijver...
Ik durf te wedden dat als Greys niet had gebeld dat ze gewoon echt te laat waren gekomen
Op de een of andere manier geloof ik gewoon niet dat de TROS dit allemaal wel zo heeft geregeld... waarom al die extra moeite als je ook gewoon op zondag kunt wegvaren...quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zat altijd al in de planning volgens mij om onderweg af te stappen en verder met de auto te gaan. Alleen 'we varen naar Düsseldorf' klonk leuker en maakte een leuker plaatje in de Volendamse haven, denk je niet? Ze wilden alleen niet dat mensen het wisten, maar dan hadden ze wat foto's weer de wereld in moeten helpen van hun 'aankomst' daar met hun schip, het was al heel raar dat daar geen foto's van waren.
Maar jouw uitleg klinkt beter![]()
Zo te zien heeft 3JS een nieuwe manager gevondenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik durf te wedden dat als Greys niet had gebeld dat ze gewoon echt te laat waren gekomen
Als je woensdagavond vertrekt ben je net op tijd om de halve finale te missenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het hihihihihihihilarisch!![]()
![]()
Greys, zullen we volgende week met de boot gaan?
zondag is natuurlijk de dag des Godsquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de een of andere manier geloof ik gewoon niet dat de TROS dit allemaal wel zo heeft geregeld... waarom al die extra moeite als je ook gewoon op zondag kunt wegvaren...
Woensdagmiddag vertrekken is vroeg zát!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het hihihihihihihilarisch!![]()
![]()
Greys, zullen we volgende week met de boot gaan?
Plan!quote:
Ik bel de TROS straks wel ff hoe we dat het beste kunnen doen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Plan!![]()
Moeten we wel even van de Maas op de Rijn zien te komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |