Dan hebben ze morgen al een repetitie! Maar dan hebben ze toch weinig tijd om te oefenen op de boot met de backings enzo? Wanneer komen ze dan aan? Vanavond of morgenochtend?quote:
Morgen is het maandagquote:Op maandag 2 mei 2011 00:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan hebben ze morgen al een repetitie! Maar dan hebben ze toch weinig tijd om te oefenen op de boot met de backings enzo? Wanneer komen ze dan aan? Vanavond of morgenochtend?
Officieel is het vandaag (nu) al maandag.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen is het maandag
Dinsdag hebben ze de eerste repetitie. Morgen vertrekken ze pas.
Owjaquote:Op maandag 2 mei 2011 00:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Officieel is het vandaag (nu) al maandag.
quote:Kom de 3J's uitzwaaien!
Maandag 2 mei vertrekt 3JS met de 'Royal Crown' vanuit Volendam naar Düsseldorf. De TROS geeft iedereen de gelegenheid om hen uit te komen zwaaien en succes te wensen. Onder andere burgemeester W. van Beek van Edam-Volendam en TROS-directeur Peter Kuipers zullen van de partij zijn.
Het wordt echter pas écht een feestelijk afscheid als jij er ook bent om 'onze mannen' vanaf de kade uit te zwaaien. Roep zoveel mogelijk mensen om ook te komen!
Het uitzwaaimoment is op maandag 2 mei om 11.30 uur op de kade in Volendam. De exacte afmeerplaats zie je op de afbeelding.
We hopen je maandag 2 mei op de kade van Volendam te mogen begroeten!
Maakt niet uit hoor.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
Ik moet gewoon werken morgen, dus ik sla in elk geval over.
Hoewel het leuk zou zijn om daar te vragen of ze het dan wel gaan halen voor dinsdag en dat die kapitein dan volledig in de stress schiet omdat hij echt dacht dat ze volgende week dinsdag bedoelden![]()
Jawel toch? In de OP?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kan je het repetitieschema van je gesloten topic misschien naar Grazz' topic kopiëren? In zijn topic stond het niet.
Dat laatste ja. Dankjewel!quote:Op maandag 2 mei 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel toch? In de OP?
Oh wacht, zonder de tijden er bij he?
Tijden was me net iets te veel werkquote:Op maandag 2 mei 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel toch? In de OP?
Oh wacht, zonder de tijden er bij he?
Donequote:
Thanksquote:Op maandag 2 mei 2011 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze staan er nu, goed gejat is het halve werk
Ze zullen bij de TROS toch ook echt niet zo dom zijn?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Done
Ohhhhhhhhhhh dat halen ze echt nooit naar Dusseldorf in minder dan 24 uur volgens mij
Mjah euh... erhm... wat zullen we daar nou eens op antwoordenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:54 schreef grazz het volgende:
[..]
Ze zullen bij de TROS toch ook echt niet zo dom zijn?
Ja waren top shows!quote:Op maandag 2 mei 2011 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah euh... erhm... wat zullen we daar nou eens op antwoorden![]()
Heb je het NSF gezien de laatste twee jaar?
Wie? Borat?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:58 schreef grazz het volgende:
Komt wel goed, we hebben altijd die meneer in gele string nog toch? Die wil overal wel aan meedoen..mja of we daar zo blij mee moeten wezen
haha die ziet er in elk geval wel armeens/turks/afghaans/roemeens/grieks etc uit.. dat worden twaalven binnen halen!quote:
Arnhem 2012!quote:Op maandag 2 mei 2011 01:03 schreef grazz het volgende:
[..]
haha die ziet er in elk geval wel armeens/turks/afghaans/roemeens/grieks etc uit.. dat worden twaalven binnen halen!
Ik vind het een perfecte locatie voor Eurovision. Ongeveer 25000 toeschouwers bij een concert, net zoals bij Moskou!quote:
Maakt mij niet uit, ik ben alleen in het Gelredome geweest, was opzich wel prima. Ik hou niet van die hele grote stadions..moet dan automatisch aan het ESF 2001 denken..was echt veel te groot. Maar als NL binnekort weer es moet voetballen dan wil ik wel naar de arenaquote:Op maandag 2 mei 2011 01:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vind het een perfecte locatie voor Eurovision. Ongeveer 25000 toeschouwers bij een concert, net zoals bij Moskou!
Nou vooruit, Amsterdam 2012 dan!(omdat het overdekt is)
Ben het wel met die 2012 eensch in elk gevalquote:Op maandag 2 mei 2011 01:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vind het een perfecte locatie voor Eurovision. Ongeveer 25000 toeschouwers bij een concert, net zoals bij Moskou!
Nou vooruit, Amsterdam 2012 dan!(omdat het overdekt is)
Ik denk dat de 3Js dan wel in de finale moeten komen om de goede stap te zetten. En dan zijn er genoeg goede ideeën: Glennis Grace, Xander de Buisonjé, Ralf Mackenbach, etc.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:09 schreef grazz het volgende:
[..]
Ben het wel met die 2012 eensch in elk gevalIk denk dat we binnen 5..hmmz, 10 jaar wel het ESF naar NL kunnen halen
Ik vertrouw de TROS alleen niet zo. Vorig jaar Hollandse kermismuziek, dit jaar op z'n Volendams en wat kunnen we volgend jaar verwachten? Iets k3 achtig?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik denk dat de 3Js dan wel in de finale moeten komen om de goede stap te zetten. En dan zijn er genoeg goede ideeën: Glennis Grace, Xander de Buisonjé, Ralf Mackenbach, etc.
Nee, ik vind ook dat het bij de TROS weg moet. Gewoon weer een NSF.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:13 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik vertrouw de TROS alleen niet zo. Vorig jaar Hollandse kermismuziek, dit jaar op z'n Volendams en wat kunnen we volgend jaar verwachten? Iets k3 achtig?
Mail jij?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, ik vind ook dat het bij de TROS weg moet. Gewoon weer een NSF.
Nee, dat moeten we dan via ESF doen, een soort petitie mét statistiek. Ik had laatst een prachtige discussie met iemand die vond dat het toch allemaal Oostbloklanden waren die op elkaar stemden. Ik vond dat daaruit kwam dat er toch intern wat moest gebeuren. Ik heb nog nooit zo'n lange post gehad.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 01:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, dat moeten we dan via ESF doen, een soort petitie mét statistiek. Ik had laatst een prachtige discussie met iemand die vond dat het toch allemaal Oostbloklanden waren die op elkaar stemden. Ik vond dat daaruit kwam dat er toch intern wat moest gebeuren. Ik heb nog nooit zo'n lange post gehad.
Dat laatste sowieso. Ik maak alleen niet nu een topic aan, want ik ben éven te melig.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:18 schreef grazz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja ik heb die discussie gelezen, zijn wel meer fans die het bij de TROS weg willen hebben óf in elk geval een andere benadering willen.
lol, we kunnen het altijd nog met een muntje oplossen hequote:Op maandag 2 mei 2011 01:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. Ik maak alleen niet nu een topic aan, want ik ben éven te melig.Dan gaan die TROS'ers het niet voor serieus aanzien. Nou ja, humor past wel bij het Nationale Songfestival van de laatste jaren
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 01:30 schreef grazz het volgende:
[..]
lol, we kunnen het altijd nog met een muntje oplossen he
quote:Op maandag 2 mei 2011 01:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat je zo gaat bepalen wie naar het songfestival gaat
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:55 schreef Greys het volgende:
Ze gaan toch echt varen naar Dusseldorf
http://www.travelecademy.(...)_naar_Dsseldorf.html
Fuck de repetitiesquote:Select Voyages, die je kent van de luxe riviercruises, vaart op 5 mei de 3J's naar de halve finale (12 mei) van het Eurovisie Songfestival in Düsseldorf.
En dan Jack en co er meteen achteraanquote:Op maandag 2 mei 2011 01:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Tatjana Simic omdat ze veel verstand heeft van Oost-Europa
En ook dat stukje daarna met Studio Voetbal.quote:You can't make this up even if you tried: You hold a singing competition where each contestant sings the same song, written by the guy that wrote the Smurf song. Then you let a jury and an audience decide. You end up with a tie, because you failed to come up with an actual working points system, so you let the composer of the song decide. He then refuses to cast the deciding vote, and proposes instead to flip a coin. Only in the Netherlands.
Ik dacht dat dat alleen maar in die oostblok landen kon gebeurenquote:Op maandag 2 mei 2011 01:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
WAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
En ook dat stukje daarna met Studio Voetbal.![]()
Daar zijn ze veel te serieus! Nee, ja had je eigen kikkerlandje onderschat!quote:Op maandag 2 mei 2011 01:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen maar in die oostblok landen kon gebeuren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |