quote:Op maandag 2 mei 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
Ja nou laat maar, want ik heb het toch maar gevraagd
quote:"Oh Please...don't you rock... my boat.... Cause I don't... want my boat.... to be rockin'"... JD
2 minutes ago via Twittelator
Goed idee, ze kunnen ook met 3 jetski's naar Düsseldorf!quote:
Dat heb ik ook, en ***verlengers. Maar zeker schaamlipcorrectie ja! Dames...?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Waarom geeft dit topic me reclames voor schaamlip correctie en grove porien? Is dat het beeld van een ESF liefhebben bij adverteerders?
quote:
Ff heel snel geluisterd.quote:
Dat was idd zo'n beetje het hele gesprek jaquote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ff heel snel geluisterd.
Niets over de reistijd he?Of wel en was ik te laat?
Hoorde alleen een stukje van de Franse inzending en dat Jaap K. zei dat het een van hun favorieten is.
Ze zitten vast al te ver in het buut'nland voor een goede ontvangst.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ff heel snel geluisterd.
Niets over de reistijd he?Of wel en was ik te laat?
Hoorde alleen een stukje van de Franse inzending en dat Jaap K. zei dat het een van hun favorieten is.
Dat is sowieso niet waar.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef Ferdo het volgende:
Volgens Knooppunt Kranenbarg (Radio 2) zitten ze al in Düsseldorf?
Nee dat kan volgens mij nooitquote:Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef Ferdo het volgende:
Volgens Knooppunt Kranenbarg (Radio 2) zitten ze al in Düsseldorf?
Zondequote:Op maandag 2 mei 2011 18:15 schreef Greys het volgende:
Ze twitteren een beetje aan Simon (van Nick, van Nick & Simon) maar niet over waar ze uithangen.
quote:@nickensimontwit
Simon???? JK
about 2 hours ago via Echofon
quote:Si... Simon???? JK
about 2 hours ago via Echofon
Die hebben vast geen stem meer door die koude wind onderwegquote:Op maandag 2 mei 2011 23:12 schreef grazz het volgende:
Oh oh... waar zijn de backings van de 3js? Zijn zij al gesignaleerd?
Sssst. Straks raakt Greys weer in paniekquote:Op maandag 2 mei 2011 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Die hebben vast geen stem meer door die koude wind onderweg
ze hebben jouw berichten natuurlijk gelezen l;Dquote:Op maandag 2 mei 2011 18:29 schreef Greys het volgende:
De laatste tweets, daar schemert wel iets van paniek in door
[..]
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |