abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96215531

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_96215588
Rich, door bijv dat paarse shirt denk ik dat aan jouw kledingstijl misschien ook wat te verbeten valt. Waardoor je op een positieve manier opvalt, niet een negatieve.
pi_96215617
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Rich, door bijv dat paarse shirt denk ik dat aan jouw kledingstijl misschien ook wat te verbeten valt. Waardoor je op een positieve manier opvalt, niet een negatieve.
Wat is er mis met dat shirt :P wtf... paars valt toch een beetje op? Ik wil niet te saai gekleed gaan maar ook niet te opvallend dus leek paars me wel een goede optie.

Anyway ik heb nu genoeg tijd om echte veranderingen door te voeren. Hopelijk heb ik huidtype 2 en kan ik flink gaan trainen dan heb ik tenminste iets om naar uit te kijken.
pi_96215689
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:37 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wat is er mis met dat shirt :P wtf... paars valt toch een beetje op?
Ja, maar ik vind het lelijk. :{ De stof, de kleur...en het staat niet bij je huid/ogen. Ik weet niet, veel vrouwen vinden het belangrijk dat een man goed gekleed gaat. Het is een manier om je kansen te vergroten, of je moet niet aan die oppervlakkigheid willen voldoen.
pi_96215726
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind het lelijk. :{ De stof, de kleur...en het staat niet bij je huid/ogen. Ik weet niet, veel vrouwen vinden het belangrijk dat een man goed gekleed gaat. Het is een manier om je kansen te vergroten, of je moet niet aan die oppervlakkigheid willen voldoen.
Die huidskleur is nep, ik ben spierwit. hoe het in godsnaam kan dat ik gebruind lijk is mij een raadsel :P maar alleen met witte achtergrond.
  zondag 1 mei 2011 @ 18:40:11 #6
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96215728
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Als versieren een serieus issue voor je is heb je weinig keus m.i. :)

Maar, paars shirt?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96215759
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:40 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Die huidskleur is nep, ik ben spierwit. hoe het in godsnaam kan dat ik gebruind lijk is mij een raadsel :P maar alleen met witte achtergrond.
Dan nog.
pi_96215793
@ Catbert (weet niet precies hoe ik moet quoten uit een vorig topic?). Ik wil ook helemaal niet pissig worden op mensen die met de beste bedoelingen adviezen geven. Ik ben alleen helemaal klaar met voornamelijk het cliché dat het vanzelf wel komt. Het is geen advies en het is gewoon niet waar. Zoals strawberry zegt; als je een rijk sociaal leven hebt etc.... dan misschien; maar dan nog zul je actie moeten ondernemen, anders gebeurt er nog niets. Niets komt vanzelf. Bovendien is de weg naar een rijk sociaal leven; waarbij je op alle vlakken lekker in je vel zit; voor vele van ons hier het moeilijkste van alles. Ik werk er zelf ook aan; maar zoals misschien al opgemerkt is heb ik vandaag een dip/terugval moment.
pi_96215834
Ik post die foto wel eventjes:

http://i53.tinypic.com/2j5ce34.jpg

Zo'n bruine kleur zou ik wel willen hebben O+ Ik ben fotogeniek met een witte achtergrond ofzo kwa huidskleur.
  zondag 1 mei 2011 @ 18:43:38 #10
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96215849
Maar waarom werk je niet eerst aan dat sociale leven? Ik roep het vaak genoeg; meiden zitten niet echt te wachten op kerels die helemaal geen vrienden hebben.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96215871
De reden dat mensen vaak zeggen 'komt vanzelf' is omdat die mensen je gerust willen stellen omdat je je anders druk gaat maken en wanhopig gaat doen, wat al helemaal averechts werkt. Het komt natuurlijk nooit vanzelf aanwaaien, het contact moet je wel leggen.

Maar dat is stukken makkelijker als je lekker in je vel zit en genoeg onder de mensen bent (sociaal).
  zondag 1 mei 2011 @ 18:45:05 #12
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96215913
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:43 schreef richard_prf het volgende:
Ik post die foto wel eventjes:

http://i53.tinypic.com/2j5ce34.jpg

Zo'n bruine kleur zou ik wel willen hebben O+ Ik ben fotogeniek met een witte achtergrond ofzo kwa huidskleur.
Tja, nu veel naar buiten gaan dus. Heb vanmiddag ook in 't park gelegen. Ik kan me niet voorstellen dat je een lichte huidskleur hebt, je haren zijn te donker. Gewoon een kwestie van meer buiten komen.
  zondag 1 mei 2011 @ 18:48:03 #13
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96216024
Paarse kleding laat je bleek lijken.
Je moeder is een hamster
pi_96216073
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:43 schreef Catbert het volgende:
Maar waarom werk je niet eerst aan dat sociale leven? Ik roep het vaak genoeg; meiden zitten niet echt te wachten op kerels die helemaal geen vrienden hebben.
Het is niet iets wat ik van nature doe. Ik ben iemand die zich vaak prima voelt om op zichzelf te zijn. Ik doe graag dingen alleen. Dit heeft ertoe geleid dat ik te op mezelf ben komen te staan en daar ondervind ik de laatste maanden echt grote nadelen van.
Ik ben begonnen om hier dus ook aan te werken. Ik heb met Koningenacht een oude vriend gebeld (trok niet zoveel meer met hem op de laatste tijd; maar een paar jaar geleden wel). Heb die avond me dan ook aangesloten bij hem met een aantal vrienden van hem waarmee hij uitging. Bovendien ben ik op zoek naar een nieuwe sport om te gaan doen en wil weer een bijbaan gaan nemen. Plannen genoeg, maar het heeft gewoon veel tijd nodig voordat ik het weer op de rit heb. Ik ben bovendien erg labiel; dus op een dag als vandaag word ik snel weer negatief over dingen in mijn leven.
pi_96216200
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
De reden dat mensen vaak zeggen 'komt vanzelf' is omdat die mensen je gerust willen stellen omdat je je anders druk gaat maken en wanhopig gaat doen, wat al helemaal averechts werkt.
Misschien is een van mijn problemen wel dat ik vaak die achterliggende bedoeling in die uitspraken niet eruit haal; zoals jij nu wel doet. Heb wel vaker het idee dat ik het het punt mis.
pi_96216276
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Misschien is een van mijn problemen wel dat ik vaak die achterliggende bedoeling in die uitspraken niet eruit haal; zoals jij nu wel doet. Heb wel vaker het idee dat ik het het punt mis.
Zou heel goed kunnen. :)
pi_96216319
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zou heel goed kunnen. :)
Tips voor om hier iets aan te doen? Het is trouwens iets wat mijn ouders en andere familieleden ook hebben...
  zondag 1 mei 2011 @ 18:57:02 #18
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96216326
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:49 schreef Axel1988 het volgende:
Het is niet iets wat ik van nature doe. Ik ben iemand die zich vaak prima voelt om op zichzelf te zijn. Ik doe graag dingen alleen. Dit heeft ertoe geleid dat ik te op mezelf ben komen te staan en daar ondervind ik de laatste maanden echt grote nadelen van.
Ik ben begonnen om hier dus ook aan te werken. Ik heb met Koningenacht een oude vriend gebeld (trok niet zoveel meer met hem op de laatste tijd; maar een paar jaar geleden wel). Heb die avond me dan ook aangesloten bij hem met een aantal vrienden van hem waarmee hij uitging. Bovendien ben ik op zoek naar een nieuwe sport om te gaan doen en wil weer een bijbaan gaan nemen. Plannen genoeg, maar het heeft gewoon veel tijd nodig voordat ik het weer op de rit heb. Ik ben bovendien erg labiel; dus op een dag als vandaag word ik snel weer negatief over dingen in mijn leven.
Goed dat je er aan werkt tenminste. Ik snap ook nooit zo goed dat mensen het niet leuk vinden om met vrienden dingen te doen. Helemaal zoals met koninginnenacht en -dag, heb me bijzonder goed vermaakt en zou het knap klote vinden als ik dat sociaal netwerk 'kwijt' zou raken. Opnieuw opbouwen kan altijd, maar dat kost gewoon veel tijd.

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:53 schreef Axel1988 het volgende:
Ik leg dingen ook wel eens te negatief uit. Dus ik bedenk me dan gewoon wat de 'beste' uitleg is en ga daar gewoon voor. Als ik dus afgewezen wordt door een meid moet ze dat heel duidelijk doen want ik ga altijd voor de meest positieve uitleg :)
pi_96216378
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:56 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Tips voor om hier iets aan te doen?
Van het positieve uitgaan...
Maar hoe je dat dan moet doen? Durf ik je niet te zeggen. Als ik erachter ben, laat ik het je weten (ben er namelijk ook mee bezig om optimistischer en positiever te worden in mijn manier van denken). Vaak zit dat pessimistische wel een beetje in iemand...je leert het jezelf aan zodat je voorbereid bent op negatieve ervaringen door van het slechtste uit te gaan.
pi_96216451
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:57 schreef Catbert het volgende:

[..]

Goed dat je er aan werkt tenminste. Ik snap ook nooit zo goed dat mensen het niet leuk vinden om met vrienden dingen te doen. Helemaal zoals met koninginnenacht en -dag, heb me bijzonder goed vermaakt en zou het knap klote vinden als ik dat sociaal netwerk 'kwijt' zou raken. Opnieuw opbouwen kan altijd, maar dat kost gewoon veel tijd.

[..]

Ik leg dingen ook wel eens te negatief uit. Dus ik bedenk me dan gewoon wat de 'beste' uitleg is en ga daar gewoon voor. Als ik dus afgewezen wordt door een meid moet ze dat heel duidelijk doen want ik ga altijd voor de meest positieve uitleg :)
kijk ik heb me gisteren prima vermaakt hoor in Breda en Zundert met mijn vrienden. We zijn met zijn zessen uitgeweest (4 hebben al een vriendin en ik en mijn vriend vrijgezel)
Het was heel gezellig, ik was de gangmaker, ze vonden mij grappig , relaxt en aardig. Gisteren lagen ze dubbel om mijn scherpe sarcastische opmerkingen. En ik merk ook dat ze me graag mogen. Ik ben dus in staat om een prima toneelstukje af te leveren.
Maar toch mis ik wat. ik ben het verdomme zat om 10 jaar lang uit te gaan zonder ooit vrouwen te ontmoeten. En als mijn groep er dan eentje ontmoet dan word ik keihard genegeerd.
Ik weet dat het aan mijn fysieke verschijning ligt en hopelijk kan ik er vanaf morgen keihard aan werken ik heb zeeën aan tijd.
pi_96216544
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:57 schreef Catbert het volgende:
Dat is zeker zo. Ik ben ook niet zo op mezelf dat ik het prettig vind om op dagen koninginnenacht en -dag alleen te zitten; ik vind het echter geen probleem om soms een paar weken niets met vrienden te doen. Alleen bellen voor evenementen en dergelijke dat is echter te weinig om een goede band te houden... moet hier actiever in worden; maar normaals, het is lastig wanneer je het vaak wel prima vind om alleen te zijn en je die impuls dus niet hebt om eens iemand op te bellen om wat leuks te gaan doen. Bovendien wijs ik te vaak verzoeken af om iets leuks te gaan doen, zeker in de tijd dat dit nog veel voorkwam (is logischerwijs dus minder geworden de afgelopen jaren).
  zondag 1 mei 2011 @ 19:06:36 #22
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96216625
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:03 schreef Axel1988 het volgende:
Dat is zeker zo. Ik ben ook niet zo op mezelf dat ik het prettig vind om op dagen koninginnenacht en -dag alleen te zitten; ik vind het echter geen probleem om soms een paar weken niets met vrienden te doen. Alleen bellen voor evenementen en dergelijke dat is echter te weinig om een goede band te houden... moet hier actiever in worden; maar normaals, het is lastig wanneer je het vaak wel prima vind om alleen te zijn en je die impuls dus niet hebt om eens iemand op te bellen om wat leuks te gaan doen. Bovendien wijs ik te vaak verzoeken af om iets leuks te gaan doen, zeker in de tijd dat dit nog veel voorkwam (is logischerwijs dus minder geworden de afgelopen jaren).
Tja, maar op den duur bellen ze niet meer als je af blijft zeggen natuurlijk.

Welke computergames speel je? :)
pi_96216635
Fysieke verschijning, in welke vorm? Je houding/gedrag of je lichaam?
pi_96216651
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar hoe je dat dan moet doen? Durf ik je niet te zeggen. Als ik erachter ben, laat ik het je weten (ben er namelijk ook mee bezig om optimistischer en positiever te worden in mijn manier van denken). Vaak zit dat pessimistische wel een beetje in iemand...je leert het jezelf aan zodat je voorbereid bent op negatieve ervaringen door van het slechtste uit te gaan.
Het gaat niet zozeer om een negatieve interpretatie van zaken; maar om gewoonweg een verkeerde interpretatie of het achterliggende doel niet zien van bepaalde uitspraken. Ik denk dat ik wat dat betreft ook weer sociale pech heb; al zal het wellicht langzaam kunnen verbeteren door gewoon veel meer bezig te zijn op sociaal gebied. Een andere oplossing zou ik er ook niet voor weten.
pi_96216715
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:06 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja, maar op den duur bellen ze niet meer als je af blijft zeggen natuurlijk.

Welke computergames speel je? :)
Ik heb al jaaren geen games meer gespeeld. Ik houd me vooral bezig met lezen, beleggen, nieuws volgen, studeren, individuele sporten als fitnes (thuis) en hardlopen, mijn te hoge libido, lang douchen en uitgebreid koken (voor mezelf, want woon al 4 jaar alleen).
pi_96216764
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:06 schreef Hoogheid het volgende:
Fysieke verschijning, in welke vorm? Je houding/gedrag of je lichaam?
Een combinatie. Vooral de bleekheid alsof het lijkt alsof ik altijd binnen zit (wat niet zo is). Mijn magere postuur waardoor ik ook nog eens houterig overkom, ook mijn houding is erg slecht Hierdoor heb ik automatisch een wanhopige en onzekere uitstraling er ook nog eens bij.

Op dit moment loopt er misschien tussen 0 en 1 op de 100 vrouwen rond in een kroeg die me ziet zitten. Ik heb echter geen zin om 100 keer afgewezen te worden op 1 avond. Door krachttraining en een gezond bruin huidstintje te krijgen vergroot ik mijn kansen misschien al naar 10 op de 100 of zo en heel misschien zijn er dan zelfs een paar dames die jou dan in de gaten houden op een avond. Daar wil ik naar toe werken. Reken maar dat ik morgen erg down ga zijn als ik te horen krijg dat ik huidtype 1 heb.
  zondag 1 mei 2011 @ 19:11:58 #27
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96216792
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:41 schreef Axel1988 het volgende:
@ Catbert (weet niet precies hoe ik moet quoten uit een vorig topic?). Ik wil ook helemaal niet pissig worden op mensen die met de beste bedoelingen adviezen geven. Ik ben alleen helemaal klaar met voornamelijk het cliché dat het vanzelf wel komt. Het is geen advies en het is gewoon niet waar. Zoals strawberry zegt; als je een rijk sociaal leven hebt etc.... dan misschien; maar dan nog zul je actie moeten ondernemen, anders gebeurt er nog niets. Niets komt vanzelf. Bovendien is de weg naar een rijk sociaal leven; waarbij je op alle vlakken lekker in je vel zit; voor vele van ons hier het moeilijkste van alles. Ik werk er zelf ook aan; maar zoals misschien al opgemerkt is heb ik vandaag een dip/terugval moment.
Dat is ook een afknapper. Als je beperkingen hebt, zijn ze geen enkel bezwaar, want je compenseert het gewoon door anderzijds bovengemiddeld te zijn. Zorg er even voor dat een rijk sociaal leven hebt, gelukkig bent en dat uitstaalt. En idd als je ruim bovengemiddeld bent, zijn je beperkingen niet erg. Goed bedoeld, maar toch.

Het punt is dat partner keuze een selectieve business is. Het kan niet waar zijn, dat dit niet vervelend uitpak voor een bepaalde groep mensen, hoezeer iedereen ook wordt gemaand zijn best te doen. De huidige tijdgeest is volledig gericht op marktdenken en selectiviteit. Daarin schuilt mijns inziens een deel van het probleem. Dat los je op door eens wat minder te hammeren op selectie criteria. Een maatschappelijk probleem dus.
The view from nowhere.
pi_96216846
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:07 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer om een negatieve interpretatie van zaken; maar om gewoonweg een verkeerde interpretatie of het achterliggende doel niet zien van bepaalde uitspraken. Ik denk dat ik wat dat betreft ook weer sociale pech heb; al zal het wellicht langzaam kunnen verbeteren door gewoon veel meer bezig te zijn op sociaal gebied. Een andere oplossing zou ik er ook niet voor weten.
Oh, zo. Je kan ook voor jezelf bedenken 'hoe kan ik het nog meer interpreteren en er een positieve draai aan geven'. Maar inderdaad sociaal actiever zijn zou wat dat betreft de beste oplossing zijn.
  zondag 1 mei 2011 @ 19:18:19 #29
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96217018
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Net zoals je een nerveus gevoel kan hebben als je een presentatie geeft, zo kun je ook een nerveus gevoel hebben bij mensen iha (MLiG) of speciaal bij vrouwen (richard). Omgekeerd kun je ook een heel warm gevoel hebben naar mensen, interesse in dingen en plezier in situaties. Hoe kom je aan dat gevoel? Op dezelfde manier als al deze gevoelens, negatief of positief.

Dat goede gevoel hun je kweken. Je kunt jezelf leren op een liefdevolle manier naar de wereld te kijken. Als je dat goed kunt maakt het allemaal niet zoveel meer uit, wat je nu wel en niet kunt krijgen. Dat is mijn zweefteef boodschap voor vandaag :).

[ Bericht 2% gewijzigd door deelnemer op 01-05-2011 19:24:22 ]
The view from nowhere.
pi_96217135
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:00 schreef richard_prf het volgende:

[..]

kijk ik heb me gisteren prima vermaakt hoor in Breda en Zundert met mijn vrienden. We zijn met zijn zessen uitgeweest (4 hebben al een vriendin en ik en mijn vriend vrijgezel)
Het was heel gezellig, ik was de gangmaker, ze vonden mij grappig , relaxt en aardig. Gisteren lagen ze dubbel om mijn scherpe sarcastische opmerkingen. En ik merk ook dat ze me graag mogen. Ik ben dus in staat om een prima toneelstukje af te leveren.
Maar toch mis ik wat. ik ben het verdomme zat om 10 jaar lang uit te gaan zonder ooit vrouwen te ontmoeten. En als mijn groep er dan eentje ontmoet dan word ik keihard genegeerd.
Ik weet dat het aan mijn fysieke verschijning ligt en hopelijk kan ik er vanaf morgen keihard aan werken ik heb zeeën aan tijd.
Klinkt wel positief; geen idee waarom je het een opvoeren van een toneelstukje zou noemen. Dat is gewoon wat jij bent wanneer je niet in je hoofd gaat zitten en je druk gaat maken over vanalles. Juist hoe jij bent op het moment in een groep als je beschrijft met konningedag, dat is wie je bent. Niet wat je vanjezelf maakt in het toneelstuk dat je eigen hoofd heet.
Ik herken dat laatste punt wel een beetje. Ik heb ook heel vaak het idee dat sommige andere mensen veel makkelijker die connectie met de dames maken en ik snel niet meer in de picture ben. Bij mij heeft het echter niet aan mijn fysieke verschijning te maken (en ik zag net jou foto; ik denk dat het bij jou ook niet daarin zit). Zodra ik weet waar het wel in zat, of wat ik eraan heb kunnen doen, dan laat ik het je weten.
pi_96217140
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:18 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Net zoals je een nerveus gevoel kan hebben als je een presentatie geeft, zo kun je ook een nerveus gevoel hebben bij mensen iha (MLiG) of speciaal bij vrouwen (richard). Omgekeerd kun je ook een heel warm gevoel hebben naar mensen, interesse in dingen en plezier in situaties. Hoe kom je aan dat gevoel? Op dezelfde manier als je al deze gevoelens, negatief of positief.

Dat goede gevoel hun je kweken. Je kunt jezelf leren op een liefdevolle manier naar de wereld te kijken. Als je dat goed kunt maakt het allemaal niet zoveel meer uit wat je nu wel en niet kunt krijgen. Dat is mijn zweefteef boodschap voor vandaag :).
Die kijk op de wereld is grotendeels bepaald door je jeugd. Heel lastig dan nog omschakelen.
pi_96217143
Bij deze wil ik je dan vertellen dat dat van dat fysieke complete onzin is. Gisteren liep er tijdens het uitgaan een meisje rond van een jaar of 20, ze had het postuur van een zwanger nijlpaard, echt zo ontzettend dik dat het gewoon smerig was. Echt niet het type dat je op straat zou tegenkomen en zou denken; 'Zó hé, dat is niet verkeerd!'. Maar ze stond gewoon lekker te dansen en te feesten en was lekker vrolijk bezig, en (daarom) waren er genoeg jongens/mannen om haar heen die op haar afstapten om te dansen/praatje te maken.

En dat terwijl het onwijs knappe blonde zandlopertje dat heel de avond met een even knappe brunette vriendin saai bij een statafel een beetje voor zich uit staat te staren -op mij na aan het eind van de avond :D- geen enkele aandacht kreeg.
  zondag 1 mei 2011 @ 19:24:59 #33
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96217247
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:09 schreef Axel1988 het volgende:
Ik heb al jaaren geen games meer gespeeld. Ik houd me vooral bezig met lezen, beleggen, nieuws volgen, studeren, individuele sporten als fitnes (thuis) en hardlopen, mijn te hoge libido, lang douchen en uitgebreid koken (voor mezelf, want woon al 4 jaar alleen).
Ah, goed bezig. IMHO is gamen als je al weinig buitenkomt een 'reden' om teveel binnen te zitten.

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:22 schreef Hoogheid het volgende:
En dat terwijl het onwijs knappe blonde zandlopertje dat heel de avond met een even knappe brunette vriendin saai bij een statafel een beetje voor zich uit staat te staren -op mij na aan het eind van de avond :D- geen enkele aandacht kreeg.
Ik ken zo'n meid. Die snapt echt niet waarom ze geen aandacht krijgt van kerels. Dus maakt ze maar een RP account aan.
pi_96217266
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:22 schreef Hoogheid het volgende:
Bij deze wil ik je dan vertellen dat dat van dat fysieke complete onzin is. Gisteren liep er tijdens het uitgaan een meisje rond van een jaar of 20, ze had het postuur van een zwanger nijlpaard, echt zo ontzettend dik dat het gewoon smerig was. Echt niet het type dat je op straat zou tegenkomen en zou denken; 'Zó hé, dat is niet verkeerd!'. Maar ze stond gewoon lekker te dansen en te feesten en was lekker vrolijk bezig, en (daarom) waren er genoeg jongens/mannen om haar heen die op haar afstapten om te dansen/praatje te maken.

Voor mij persoonlijk; er is niets zo aantrekkelijk dan een dame die tijdens het uitgaan goed kan dansen en helemaal los gaat!
De knappe meiden met de argogante houden trekken mij ook erg aan; maar die zijn vaak zo ontzettend ongeïnteresseerd dat ik er geen gesprek mee kan beginnen.
  zondag 1 mei 2011 @ 19:25:27 #35
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96217272
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die kijk op de wereld is grotendeels bepaald door je jeugd. Heel lastig dan nog omschakelen.
Niet lastiger dan het is voor richard of MLiG om lekker in hun vel te zitten, zelfverzekerd en positief te zijn, zoals je ze keer op keer verteld.
The view from nowhere.
pi_96217299
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:25 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Niet lastiger dan het is voor richard of MLiG om lekker in hun vel te zitten, zelfverzekerd en positief te zijn, zoals je ze keer op keer verteld.
Ik heb nooit gezegd dat het makkelijk is.
pi_96217331
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:24 schreef Catbert het volgende:
Ik ken zo'n meid. Die snapt echt niet waarom ze geen aandacht krijgt van kerels. Dus maakt ze maar een RP account aan.
Oh jee, ik heb toch niet iemand van fok staan flirten hè?
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:25 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk; er is niets zo aantrekkelijk dan een dame die tijdens het uitgaan goed kan dansen en helemaal los gaat!
Ja precies, dus lichaam/uiterlijk is dan echt ondergeschikt ten opzichte van een meid die duidelijk goed in haar vel zit en lekker aan het losgaan is.
pi_96217379
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:25 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Mee eens; maar moet je er wel uberhaupt al mee beginnen om het aan te pakken en eventueel de nodige hulp te zoeken. Maar enorm veel respect voor de mensen die uit zulke situaties weten te ontsnappen.
  zondag 1 mei 2011 @ 19:29:07 #39
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96217399
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat het makkelijk is.
Maar het kan inderdaad. De complete aanpak is breder en beter, dan leren je prettig te voelen door aan iemands selectie criteria te voldoen en zo iets te bemachtigen.
The view from nowhere.
pi_96217793
Richard,
Werkelijk man, ik vind je gewoon een leuke vent op de foto!
Ik had toch 1 of ander gedrocht verwacht hoor na al je omschrijvingen.
Leuk kapsel, nice eyes!
open gezicht, brede kin(veel mannen overwegen een kin-implantaat dus brede kin is in)
Oke het shirtje is misschien iets teveel van het goede, maar met bv leuke blouse met korte mouw, kraagje iets omhoog.
Het zijn echt je looks niet waardoor het bij de meiden niet echt lukt hoor!
pi_96217840
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:40 schreef missyB het volgende:
Richard,
Leuk kapsel, nice eyes!
open gezicht, brede kin(veel mannen overwegen een kin-implantaat dus brede kin is in)
Oke het shirtje is misschien iets teveel van het goede, maar met bv leuke blouse met korte mouw, kraagje iets omhoog.
En we zijn nu officieel in #1 beland qua vooruitgang. :P
pi_96217956
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:27 schreef Hoogheid het volgende:
Ja precies, dus lichaam/uiterlijk is dan echt ondergeschikt ten opzichte van een meid die duidelijk goed in haar vel zit en lekker aan het losgaan is.
Daarover gesproken; zag de afgelopen dagen ook weer enkele dames en heren met hele vette dancemoves; vraag me af of ze dat nou door de week thuis voor de spiegel zouden staan te oefenen? Of is er trouwens ook een soort van sport waarbij je dat soort dans ook kunt leren; net zoals er bijvoorbeeld ook stijldansen is?
pi_96218004
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:44 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Daarover gesproken; zag de afgelopen dagen ook weer enkele dames en heren met hele vette dancemoves; vraag me af of ze dat nou door de week thuis voor de spiegel zouden staan te oefenen? Of is er trouwens ook een soort van sport waarbij je dat soort dans ook kunt leren; net zoals er bijvoorbeeld ook stijldansen is?
Afkijken van anderen en thuis oefenen denk ik :D Ik ken in ieder geval geen dans-school voor dance-muziek :D En een kwestie van het durven om je lichaam los te gooien.
pi_96218012
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:44 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Er zijn heel veel danslessen die je kan volgen. :Y

Stijl, salsa, ballet, klassiek, streetdance, breakdance...
  zondag 1 mei 2011 @ 19:46:39 #45
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96218029
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:40 schreef missyB het volgende:
Richard,
Leuk kapsel, nice eyes!
Plus dat richard niet dom is, verbaal sterk, sociaal en empathies goed, etc. Wat een mens zich allemaal niet in kan inbeelden :D.
The view from nowhere.
pi_96218303
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:46 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Plus dat richard niet dom is, verbaal sterk, sociaal en empathies goed, etc. Wat een mens zich allemaal niet in kan inbeelden :D.
Ik sta inderdaad versteld hoe richard zichzelf zo naar beneden weet te praten.
Ik dacht echt dat Frankenstein nog een knapperd was naast hem als ik zijn verhalen zou moeten geloven.
Wat een eeuwige zonde dat je zelf zo n ander beeld hebt richard
pi_96218373
-

[ Bericht 99% gewijzigd door HappyGirl91 op 01-05-2011 20:57:50 (never mind -.-") ]
pi_96218375
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:45 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Afkijken van anderen en thuis oefenen denk ik :D Ik ken in ieder geval geen dans-school voor dance-muziek :D En een kwestie van het durven om je lichaam los te gooien.
Naja, dat afkijken en thuis proberen heb ik ook al eens geprobeerd; maar bij dat soort dingen moet ik het toch echt langzaam stap voor stap uitgelegd krijgen, anders wil het niet echt vlotten. Heb trouwens een paar jaar geleden eens wat vervelende opmerkingen gehad toen ik me op wat uitgaansavonden volledig losgooide wat betreft dansen. Sindsdien houd ik het allemaal heel safe; maar zou het echt vet vinden om het wat beter te kunnen.

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er zijn heel veel danslessen die je kan volgen. :Y

Stijl, salsa, ballet, klassiek, streetdance, breakdance...
Niet direct het type dansen wat ik bedoel denk ik; maar het is wel het overwegen waard om een keer lessen te gaan nemen. Misschien dat ik andere type dans dan ook sneller op kan pikken of meer gevoel voor ritme krijg. Dans jij trouwens?
  zondag 1 mei 2011 @ 19:57:28 #49
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96218415
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:54 schreef missyB het volgende:

[..]

Ik sta inderdaad versteld hoe richard zichzelf zo naar beneden weet te praten.
Ik dacht echt dat Frankenstein nog een knapperd was naast hem als ik zijn verhalen zou moeten geloven.
Wat een eeuwige zonde dat je zelf zo n ander beeld hebt richard
De vrouwen in de disco zien het blijkbaar anders. Iedere indicatie van initiele onzekerheid betekent (ik ga nu uit van de vele commentaren van de users hier) dat je kunt ophoepelen. Wie is hier nu kleingeestig :).
The view from nowhere.
pi_96218436
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:56 schreef Axel1988 het volgende:
Niet direct het type dansen wat ik bedoel denk ik; maar het is wel het overwegen waard om een keer lessen te gaan nemen. Misschien dat ik andere type dans dan ook sneller op kan pikken of meer gevoel voor ritme krijg. Dans jij trouwens?
Haha nee, ik en dansen...geen goeie combo :')

Kijk hier anders even: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_dansstijlen
  zondag 1 mei 2011 @ 20:01:24 #51
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96218589
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:N

Ik zeg maar niets meer...
The view from nowhere.
pi_96218710
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:01 schreef deelnemer het volgende:

[..]

:N

Ik zeg maar niets meer...
Wattan?
pi_96218729
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kijk hier anders even: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_dansstijlen
Dat zou jou wel mijn ideale danspartner maken dan.
  zondag 1 mei 2011 @ 20:15:19 #54
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96219269
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:56 schreef Axel1988 het volgende:
Ik heb een tijdje salsales gehad. Stikt van de vrouwen daar.
pi_96219463
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:15 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje salsales gehad. Stikt van de vrouwen daar.
Aanrader voor beginners? Niet dat ik niet uit mijn comfort-zone wil stappen, maar bij salsa-dansen zie ik meteen beelden voor me van mensen die zeer losjes zijn in de heupen.
pi_96219598
-edit- troll

[ Bericht 94% gewijzigd door Re op 01-05-2011 20:27:36 ]
pi_96219771
-edit- troll

[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 01-05-2011 20:27:54 ]
pi_96219839
Dit is geen topic exclusief voor voor niet-versierders.
pi_96220121
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:19 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Aanrader voor beginners? Niet dat ik niet uit mijn comfort-zone wil stappen, maar bij salsa-dansen zie ik meteen beelden voor me van mensen die zeer losjes zijn in de heupen.
Tuurlijk, daarvoor zijn er cursussen. D'r zijn genoeg mensen die beginnen die totaal niet kunnen dansen. Leuke aan salsa is dat er op veel plaatsen ook speciale feesten zijn.
  zondag 1 mei 2011 @ 20:36:02 #60
118585 Crutch
pi_96220259
Even eerlijk, wat is er nou zo leuk aan salsa?
Ik zit net het een en ander op youtube te kijken, maar er lijkt me heulemaal niks aan.
Je moeder is een hamster
pi_96220403
quote:

[..]

Dat zijn ze niet allemaal en zeker de meeste beginners niet.
pi_96220410
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:36 schreef Crutch het volgende:
Ik zit net het een en ander op youtube te kijken, maar er lijkt me heulemaal niks aan.
Net als bij sport; de derde helft ;). Maar serieus, ik heb nog niet gekeken, dus ik weet het niet. Ik heb zo'n gevoel dat een dergelijke cursus, of het nou salsa is of wat anders, wel eens goed kan zijn.
pi_96220443
-verkeerde knop
  zondag 1 mei 2011 @ 20:40:24 #64
118585 Crutch
pi_96220477
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:39 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Net als bij sport; de derde helft ;). Maar serieus, ik heb nog niet gekeken, dus ik weet het niet. Ik heb zo'n gevoel dat een dergelijke cursus, of het nou salsa is of wat anders, wel eens goed kunnen zijn.
Mja. Ik zou wel graag wat willen leren dansen, maar dan eigenlijk alle stijlen en toch iets meer richting hiphop.
Het is niet echt mijn muziek maar de dansstijl vind ik wel erg cool.
Je moeder is een hamster
pi_96220484
Ik zou persoonlijk een vechtsport aanraden, maar dat heeft als bijkomend nadeel dat er natuurlijk niet al te vaak mooie vrouwen op af komen. Je kan geluk hebben natuurlijk. Toen ik jiujitsu deed, is het meer dan eens voorgekomen dat ik per ongeluk met m'n handen op iemand's borsten terecht kwam. :')

Altijd zo'n awkward momentje.
Ron Paul 2012
  zondag 1 mei 2011 @ 20:41:24 #66
118585 Crutch
pi_96220530
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:
Ik zou persoonlijk een vechtsport aanraden, maar dat heeft als bijkomend nadeel dat er natuurlijk niet al te vaak mooie vrouwen op af komen. Je kan geluk hebben natuurlijk. Toen ik jiujitsu deed, is het meer dan eens voorgekomen dat ik per ongeluk met m'n handen op iemand's borsten terecht kwam. :')

Dude.
Je moeder is een hamster
pi_96220586
quote:

Waarom zou je dat aanraden dan?
pi_96220600
Ik bedoel maar. Ik kan niet zeggen dat er in mijn klas veel bijzonders rondliep. Voornamelijk oudere, kleine vrouwen die het beu waren om met de handtas iemand weg te slaan. Dat soort types.
Ron Paul 2012
pi_96220602
quote:
Seksuele dans
pi_96220612
quote:

Gast :')
pi_96220631
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:42 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Waarom zou je dat aanraden dan?
Omdat het niet bij elke vechtsport zo hoeft te zijn natuurlijk. Als je iets heel energieks pakt, zoals kickboxen, komen daar weer jongere mensen op af. Heb ik ook gedaan.
Ron Paul 2012
pi_96220677
quote:

Uhu. :')

En dat over mooie vrouwen: en maar zeggen dat jij naar innerlijk kijkt, tssk tssk. :P
  zondag 1 mei 2011 @ 20:43:57 #73
118585 Crutch
pi_96220679
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Seksuele dans
Ja het heeft wel iets seksueels, maar verder ziet het er erg gay uit.
Je moeder is een hamster
pi_96220691
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja kan ik toch niks aan doen. :')

Ik weet 1 zo'n moment nog goed. We moesten take-downs oefenen, ik was samen met zo'n meid die ik nog kende van de basisschool. Ik gooi haar neer, maar zij heeft me nog steeds bij m'n mouw vast dus ik verloor toch enigzins m'n balans. In een reflex gooide ik m'n handen naar de grond toe om de val te breken, maar die kwamen allebei perfect op haar borsten terecht.
Ron Paul 2012
pi_96220738
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:44 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja kan ik toch niks aan doen. :')

Ik weet 1 zo'n moment nog goed. We moesten take-downs oefenen, ik was samen met zo'n meid die ik nog kende van de basisschool. Ik gooi haar neer, maar zij heeft me nog steeds bij m'n mouw vast dus ik verloor toch enigzins m'n balans. In een reflex gooide ik m'n handen naar de grond toe om de val te breken, maar die kwamen allebei perfect op haar borsten terecht.
Om daarom nu juist bij een vechtsport te gaan. Voor die ene keer per jaar dat je per ongeluk goed terecht komt op de borsten van een mooie meid.
pi_96220744
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Omdat het niet bij elke vechtsport zo hoeft te zijn natuurlijk. Als je iets heel energieks pakt, zoals kickboxen, komen daar weer jongere mensen op af. Heb ik ook gedaan.
Naja, het lijkt me een slecht idee om een vechtsport te gaan doen, omdat ik dan mogelijk de kans krijg om een keer per ongeluk leuk in aanraking te komen met een borst oid :P.
pi_96220745
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uhu. :')

En dat over mooie vrouwen: en maar zeggen dat jij naar innerlijk kijkt, tssk tssk. :P
Nee, zoals ik daarnet zei, het gaat over het type vrouwen die dat over het algemeen doen, er zitten gewoon heel veel huisvrouwen tussen. Het zijn bij dat soort vechtsporten niet vaak hele jonge blaadjes. Dan moet je echt gaan kickboxen.
Ron Paul 2012
pi_96220791
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Om daarom nu juist bij een vechtsport te gaan. Voor die ene keer per jaar dat je per ongeluk goed terecht komt op de borsten van een mooie meid.
Waar zeg ik dat ik om die reden op die vechtsport ben gegaan? :')

Ik was er mee begonnen toen ik 15 was, aangezien je 14 moest zijn om daarmee te starten en na jarenlang judo vond ik dat een leuke stap.
Ron Paul 2012
pi_96220841
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik was er mee begonnen toen ik 15 was, aangezien je 14 moest zijn om daarmee te starten en na jarenlang judo vond ik dat een leuke stap.
Je zegt dat het een aanrader is en gebruikt dat argument...
pi_96220846
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Omdat je dat zei toen ik vroeg waarom je zou aanraden een vechtsport te gaan doen :P.
pi_96220878
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:40 schreef Crutch het volgende:

[..]

Mja. Ik zou wel graag wat willen leren dansen, maar dan eigenlijk alle stijlen en toch iets meer richting hiphop.
Het is niet echt mijn muziek maar de dansstijl vind ik wel erg cool.
Zelf vind ik Hip Hop ook leuk, maar Salsa en Hip Hop zijn niet echt te vergelijken. Hip Hop is iets wat je alleen doet terwijl salsa natuurlijk een partner dans is. Leuke aan salsa itt het 'normale' stijldansen (voor zover ik kan zeggen, stijldansen heb ik nooit gedaan) is dat salsa sneller en wat losser is. Plus natuurlijk de feesten.
pi_96220964
Dat was geen argument om zo'n sport te beoefenen, een argument kan natuurlijk wel zijn dat je zo dichtbij vrouwen bent en er aan kan wennen dat je ze goed moet vastpakken. ik gaf die ''slippertjes'' enkel als voorbeeld. Mijn hemel, dat ik dit nog helemaal moet gaan uitleggen. :D

Laat maar zitten ook. Te moeilijk.

En natuurlijk zijn die ongelukkige aanrakingen puur toeval, ik ga toch niet expres een vrouw bij de borsten pakken, dat mag namelijk niet volgens mijn eigen geschreven OP. :7
Ron Paul 2012
pi_96220995
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef Crutch het volgende:

[..]

Eens. Ik weet nog toen ik salsales volgde met mijn klas dat de jongens het allemaal maar gay vonden om zo met die heupen te bewegen :')
pi_96221029
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Supersoep het volgende:
Dat was geen argument om zo'n sport te beoefenen, een argument kan natuurlijk wel zijn dat je zo dichtbij vrouwen bent en er aan kan wennen dat je ze goed moet vastpakken. ik gaf die ''slippertjes'' enkel als voorbeeld. Mijn hemel, dat ik dit nog helemaal moet gaan uitleggen. :D

Laat maar zitten ook. Te moeilijk.
Haha; ik miste de link met dansen al, maar die is me inmiddels duidelijk.
pi_96221042
Als je ooit van plan bent om te gaan trouwen zijn een paar danslessen sowieso wel aan te raden denk ik :P Maar alles op zijn tijd hè :D
pi_96221073
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:45 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee, zoals ik daarnet zei, het gaat over het type vrouwen die dat over het algemeen doen, er zitten gewoon heel veel huisvrouwen tussen. Het zijn bij dat soort vechtsporten niet vaak hele jonge blaadjes. Dan moet je echt gaan kickboxen.
Oke, sowieso zou ik een sport of hobby die je beoefent met andere mensen wel aanraden aan users hier. :)
pi_96221105
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef Hoogheid het volgende:
Als je ooit van plan bent om te gaan trouwen zijn een paar danslessen sowieso wel aan te raden denk ik :P Maar alles op zijn tijd hè :D
Dan kun je wel wat meehobbelen.
  zondag 1 mei 2011 @ 20:52:39 #88
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96221135
quote:
Nee joh, ik ben alles behalve 'losjes', en in onze lessen zaten alleen maar beginners.

quote:

Ik heb hier een tijdje kickboksen gedaan en daar zaten bijna 50% meiden bij. Je 'vecht' overigens alleen tegen je eigen geslacht (terecht ook, mannen zijn sterker). Maar daar was er tijd weinig aan sociaal gebeuren na de les. Was ook op maandag.

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:39 schreef Axel1988 het volgende:
Net als bij sport; de derde helft ;). Maar serieus, ik heb nog niet gekeken, dus ik weet het niet. Ik heb zo'n gevoel dat een dergelijke cursus, of het nou salsa is of wat anders, wel eens goed kan zijn.
Je kunt vaak een eerste les gratis meedoen. Sowieso zitten ze om mannen te springen.

quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef Crutch het volgende:
Tja, ik ben geen heupen zwaaier. Het is ook de bedoeling dat je de vrouw laat zwaaien, niet jezelf ;)
pi_96221287
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Eens. Ik weet nog toen ik salsales volgde met mijn klas dat de jongens het allemaal maar gay vonden om zo met die heupen te bewegen :')
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat idee ook wel een beetje heb; maar heel concreet: bestaat er iets wat minder gay is dan seksueel dansen met een meid? Klinkt voor mij als hetero eigenlijk wel prima; ongeacht hoe het eruit ziet.
  zondag 1 mei 2011 @ 20:57:26 #90
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96221432
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:55 schreef Axel1988 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat idee ook wel een beetje heb als ik het zie; maar heel concreet: bestaat er iets wat minder gay is dan seksueel dansen met een meid? Klinkt voor mij als hetero eigenlijk wel prima; ongeacht hoe het eruit ziet.
IMHO is er weinig meer een klassieke rolverdeling tussen man en vrouw dan dat soort dansen. Dat we in nederland nou alleen maar de klompendans hebben doet daar niks aan af.
pi_96221485
Als je met een meid intiem staat te dansen is 'gay' wel het laatste wat je genoemd zult worden :D
pi_96221599
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:58 schreef Hoogheid het volgende:
Als je met een meid intiem staat te dansen is 'gay' wel het laatste wat je genoemd zult worden :D
Inderdaad. Gisteren stond ik lekker te 'schuren' met een meid. Zag er volgens mij niet bepaald gay uit.
pi_96221712
Zo intiem is salsa trouwens niet. Als je dat wil kan je beter voor de bachata gaan.

pi_96221834
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef kipknots het volgende:
Zo intiem is salsa trouwens niet. Als je dat wil kan je beter voor de bachata gaan.

Of reggaeton!
  zondag 1 mei 2011 @ 21:04:08 #95
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96221848
Als een man op zijn onderlip bijt, is hij dan opgewonden? En zo ja, hoe opgewonden is hij dan?
pi_96221976
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Als een man op zijn onderlip bijt, is hij dan opgewonden? En zo ja, hoe opgewonden is hij dan?
Dan heb je binnen tien seconde een paal tussen je benen zitten.
pi_96222035
quote:
Jij was toch zo Uitstekend in het lezen van lichaamstaal?

Waarom moet je het ons dan vragen.
pi_96222044
quote:
Ligt eraan hoe hard ;)
  zondag 1 mei 2011 @ 21:08:39 #99
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96222077
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij was toch zo Uitstekend in het lezen van lichaamstaal?

Waarom moet je het ons dan vragen.
Dit is toch geen alledaagse lichaamstaal.
pi_96222120
quote:
Dat is een ''dat ass'' houding, dus hij houdt van je kontje.
Ron Paul 2012
pi_96222140
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat is een ''dat ass'' houding, dus hij houdt van je kontje.
_O-
pi_96222203
  zondag 1 mei 2011 @ 21:37:27 #103
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96223713
Oh zou dat echt allemaal? Dan is het wel een groot compliment zeg. Ja het was me nu weer opgevallen en ik wist niet zo goed wat ik ermee moest. En zou Halcon gelijk hebben over de fase waarin zo iemand zich dan bevindt of is dat een grapje?
pi_96223763
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
En zou Halcon gelijk hebben over de fase waarin zo iemand zich dan bevindt of is dat een grapje?
Als je daarna tegen hem aan gaat schuren denk ik wel.
pi_96223795
Is geen grapje. Als je dan gaat schuren, dan ziet hij dat als 'n ja op zijn indirecte signaal.
  zondag 1 mei 2011 @ 21:41:09 #106
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96223947
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:38 schreef Halcon het volgende:
Is geen grapje. Als je dan gaat schuren, dan ziet hij dat als 'n ja op zijn indirecte signaal.
Z'n signaal om echt Écht te...? Wow. Dat wist ik niet zeg. Ik let dan wel goed op details toch, als dat van die mond opvalt?
pi_96223996
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Z'n signaal om echt Écht te...? Wow. Dat wist ik niet zeg. Ik let dan wel goed op details toch, als dat van die mond opvalt?
Als je naar hem kijkt en hij naar jou, dan valt dat altijd wel op.
  zondag 1 mei 2011 @ 21:56:59 #108
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96224912
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
Z'n signaal om echt Écht te...?
Zeg het maar gewoon hoor. Neuken. Copuleren. Hatseflatsen. Z'n purpergekopte liefdespaling in je doorweekte genotsgrot hangen.
  zondag 1 mei 2011 @ 21:57:56 #109
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96224970
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef kipknots het volgende:
Bachata is ook aardig wat lastiger, ook wat les in gehad. Dat dansen de meeste meiden ook niet met onbekenden op de feestjes hoor, daar is 't wat te intiem voor.
pi_96225023
ik vind het toch moeilijk te geloven hoor, de muurbloempje vs. Enthousiast dansen discussie. Bij geen van beiden komt er iemand op me af. Maar ja, op het moment dat ik dan lekker sta te dansen kijk ik ook alleen maar om me heen van 'komtie dan he?' Nee dus...

Misschien moet ik mezelf maar trainen in totaal niet meer aan een ander denken en alleen aan mezelf, leven alsof ik alleen op de wereld ben. Dan denkt mijn hoofd misschien dat ik niemand nodig heb om me goed door te voelen. Ik weet het niet meer...

Akelig momentje van het weekend weer: het begint in mijn vriendengroep ook op te vallen dat ik alweer een tijd single ben. Als er suggesties worden gegeven van versiertips enzo, dan houd ik maar de boot af met dat ik nog in therapie zit. Eigenlijk vind ik het doodeng om iemand toe te laten want straks ziet hij dat ik niet leuk ben, of ik vind hem niet leuk en dan moet ik me er onder uit lullen en kwets ik zelf iemand. Damn wat is het toch lastig.
pi_96225126
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef Catbert het volgende:

[..]

Bachata is ook aardig wat lastiger, ook wat les in gehad. Dat dansen de meeste meiden ook niet met onbekenden op de feestjes hoor, daar is 't wat te intiem voor.
o ik wel hoor. Leuk, op de diverse latinfeestjes. Ik voelde een keer een best wel stijve in mijn dijbeen prikken, maar we zijn maar gewoon door blijven dansen. Stiekem was ik een beetje trots op mezelf toen.
pi_96225164
quote:

[..]

Met bachata kun je in ZA wel je voordeel doen.
pi_96225197
Daar ben ik nu wel benieuwd naar ja, wat denken de vrouwen hier als er inderdaad ineens bij iets ''onschuldigs'' een halve stijve (of een volledige) tegen jullie aan prikken? Is dat gewoon een compliment, tenzij je hem helemaal niks vindt?
Ron Paul 2012
pi_96225347
quote:

[..]

Zelf ook een workshop gehad, maar wat we daarbij leerden was wel wat conservatiever. En dat de meeste meiden het niet doen klopt idd, veel meiden die ik van cursussen ken hebben het er ook wel eens over dat ze dat irritant vinden.
pi_96225403
als ik hem totaal helemaal niks vind dans ik sowieso niet met 'm. Zo nee vat ik het idd op als compliment. Heck, vroeger op school als een jongen eens met me praatte dacht ik dat ie dan wel verliefd moest zijn, anders praatte hij toch niet met me, zo onzeker was, en ben ik.
pi_96225498
quote:
11s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef Supersoep het volgende:
Daar ben ik nu wel benieuwd naar ja, wat denken de vrouwen hier als er inderdaad ineens bij iets ''onschuldigs'' een halve stijve (of een volledige) tegen jullie aan prikken? Is dat gewoon een compliment, tenzij je hem helemaal niks vindt?
Wat valt er onder iets 'onschuldigs'?
  zondag 1 mei 2011 @ 22:08:35 #117
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96225570
Ooooh ik zou het echt een compliment vinden wanneer iemand opgewonden is. Maar ach, wie ben ik.
pi_96225588
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ooooh ik zou het echt een compliment vinden wanneer iemand opgewonden is. Maar ach, wie ben ik.
Een troll.
pi_96225643
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:07 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wat valt er onder iets 'onschuldigs'?
Goede vraag. Elke situatie waar jouw lichaam zich voor ruime tijd dicht bij hem bevindt zonder seksuele bijbedoelingen. Ik kan zo 1, 2, 3 geen lijst van voorbeelden noemen.
Ron Paul 2012
pi_96225879
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Goede vraag. Elke situatie waar jouw lichaam zich voor ruime tijd dicht bij hem bevindt zonder seksuele bijbedoelingen. Ik kan zo 1, 2, 3 geen lijst van voorbeelden noemen.
Hmm, ik denk dat ik het dan toch enigszins awkward zou vinden. Het is ergens wel een compliment natuurlijk en kan een keer gebeuren. Weet ik veel waar hij met zijn gedachten zit natuurlijk. :P
Maar als ik iemand verder niet aantrekkelijk vind en het komt regelmatig voor dat hij met een stijve tegen me aan staat zou ik juist afstand gaan houden omdat ik verder geen interesse heb.
pi_96225981
quote:

[..]

Als verzorgster een bejaarde man wassen in een verzorgingshuis... nice!
pi_96226083
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:16 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Als verzorgster een bejaarde man wassen in een verzorgingshuis... nice!
Die zijn meestal getraind om hem niet opgewonden te maken.
Children of the night. What music they make.
pi_96226175
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:14 schreef moneyfornothing het volgende:

Maar als ik iemand verder niet aantrekkelijk vind en het komt regelmatig voor dat hij met een stijve tegen me aan staat zou ik juist afstand gaan houden omdat ik verder geen interesse heb.
Daar ben ik het mee eens. Anders wordt het een beetje freaky
pi_96226231
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die zijn meestal getraind om hem niet opgewonden te maken.
Kort stekelig kapsel en hangborsten krijgen zeker?....
pi_96226353
Richard. Ik las net dat je ontslagen bent, maar wat was de reden? Aangezien je een maand geleden zei, dat je echt heel erg goed kon opschieten met je baas.

OT; had vandaag een verjaardagsfeest van mijn 50-jarige buurvrouw. Ik wou niet mee maar het moest van mijn moeder. Heel de familie van mijn buurvrouw was er bij dus ook de neefjes en nichtjes. Waren een paar van mijn leeftijd bij en er was 1 meisje (19 jaar) die werkelijk waar de HELE dag bij mij heeft gezeten. Ik was er niet echt van gediend en dat liet ik ook merken maar ze begreep het niet, denk ik? De eerste keer dat ze zomaar naast me kwam zitten (zat een andere buurvrouw tegenover mij), begon ze meteen met allerlei vragen; opleiding, vriendin blabla. En ze bleef maar doorgaan over van alles en nog wat.. die andere buurvrouw die tegenover me zat, zat me uit te lachen omdat ze zag dat ik me irriteerde :9 Maar als ik opstond om bijv. drinken te halen, ging ze me achterna. Ging ik expres bij de bar eten om niet naast haar te hoeven zitten, kwam ze óók achter me aan. Ging ik met mijn zusje naar buiten, komt ze óók bij ons staan. Behalve als ik naar de WC ging, dan niet.. :'( Verder probeerde ik haar het te laten merken door kortaf te antwoorden, maar nee. En dat de hele dag door, ik vond het echt héél erg vervelend. Ik was niet duidelijk genoeg, maar ik houd er niet van om het op een harde manier duidelijk te maken aangezien ik haar niet wou beledigen. B-)
pi_96226380
quote:
11s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef Supersoep het volgende:
Het lijkt mij altijd een compliment dat iemand geil van je wordt, toch?
pi_96226416
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Richard. Ik las net dat je ontslagen bent, maar wat was de reden? Aangezien je een maand geleden zei, dat je echt heel erg goed kon opschieten met je baas.

OT; had vandaag een verjaardagsfeest van mijn 50-jarige buurvrouw. Ik wou niet mee maar het moest van mijn moeder. Heel de familie van mijn buurvrouw was er bij dus ook de neefjes en nichtjes. Waren een paar van mijn leeftijd bij en er was 1 meisje (19 jaar) die werkelijk waar de HELE dag bij mij heeft gezeten. Ik was er niet echt van gediend en dat liet ik ook merken maar ze begreep het niet, denk ik? De eerste keer dat ze zomaar naast me kwam zitten (zat een andere buurvrouw tegenover mij), begon ze meteen met allerlei vragen; opleiding, vriendin blabla. En ze bleef maar doorgaan over van alles en nog wat.. die andere buurvrouw die tegenover me zat, zat me uit te lachen omdat ze zag dat ik me irriteerde :9 Maar als ik opstond om bijv. drinken te halen, ging ze me achterna. Ging ik expres bij de bar eten om niet naast haar te hoeven zitten, kwam ze óók achter me aan. Ging ik met mijn zusje naar buiten, komt ze óók bij ons staan. Behalve als ik naar de WC ging, dan niet.. :'( Verder probeerde ik haar het te laten merken door kortaf te antwoorden, maar nee. En dat de hele dag door, ik vond het echt héél erg vervelend. Ik was niet duidelijk genoeg, maar ik houd er niet van om het op een harde manier duidelijk te maken aangezien ik haar niet wou beledigen. B-)
Zo te lezen was het geen leuk meisje... :P
pi_96226429
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ergens wel, maar als het een vieze vent is denk ik daar niet aan en is het eerder een kwestie van wegwezen.
pi_96226434
quote:

[..]

Hmm, ik denk dat ik het dan toch enigszins awkward zou vinden. Het is ergens wel een compliment natuurlijk en kan een keer gebeuren. Weet ik veel waar hij met zijn gedachten zit natuurlijk. :P
Oh, hier kan ik me wel in vinden. :Y
pi_96226462
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ergens wel, maar als het een vieze vent is denk ik daar niet aan en is het eerder een kwestie van wegwezen.
Dat is het verschil waar ik wel antwoord op wou ja. :) Klinkt wel logisch.
Ron Paul 2012
pi_96226529
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:28 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat is het verschil waar ik wel antwoord op wou ja. :) Klinkt wel logisch.
Dat nog geen van de dames iets heeft genoemd waaruit blijkt dat ze dit al eens hebben meegemaakt, geeft in mijn ogen al aan dat het niet iets is wat vaak voorkomt. Het is OF prima, omdat je intiem staat te dansen of iets anders (semi-)seksueels aan het doen bent OF het is beroepsmatig zoals masseur of verzorger of wat dan ook... die kunnen daar wel mee omgaan lijkt me.
pi_96226540
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zo te lezen was het geen leuk meisje... :P
Nee ik zweer het dat ze op een kip leek. Ze was heel dun, heel lang en ze had ook nog een bril. En mijn zusje zei net je had haar tanden goed moeten bekijken, leken net van die haaien tanden. Niet om aan te zien dus :')

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vind ik een beetje triest eerlijk gezegd :)
pi_96226562
quote:
- tegen iemand aanschuren
- tongen

om maar even 2 dingen te noemen.
pi_96226568
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee ik zweer het dat ze op een kip leek. Ze was heel dun, heel lang en ze had ook nog een bril. En mijn zusje zei net je had haar tanden goed moeten bekijken, leken net van die haaien tanden. Niet om aan te zien dus :')

Minder. :{ Irritant ook als ze de hele dag op je lip zit. Gezien die haaientanden was een blowjob ook geen optie.
pi_96226571
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef iwannabehigh het volgende:

Vind ik een beetje triest eerlijk gezegd :)
Als iemand niet geil van je wordt, dat lijkt me pas een probleem (mits je interesse hebt).
  zondag 1 mei 2011 @ 22:31:53 #136
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96226611
quote:
Ik was niet duidelijk genoeg, maar ik houd er niet van om het op een harde manier duidelijk te maken aangezien ik haar niet wou beledigen. B-)
maar op het forum ben je zo hard
pi_96226626
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat nog geen van de dames iets heeft genoemd waaruit blijkt dat ze dit al eens hebben meegemaakt, geeft in mijn ogen al aan dat het niet iets is wat vaak voorkomt. Het is OF prima, omdat je intiem staat te dansen of iets anders (semi-)seksueels aan het doen bent OF het is beroepsmatig zoals masseur of verzorger of wat dan ook... die kunnen daar wel mee omgaan lijkt me.
Ik let daar niet zo op eerlijk gezegd...dus misschien komt het vaker voor, maar merk je dat niet zo.
pi_96226640
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Heb het wel eens meegemaakt maar toen handelde ik ook naar mijn eerdere antwoord.
pi_96226663
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

- tegen iemand aanschuren
- tongen

om maar even 2 dingen te noemen.
Kan beide met seksuele bijbedoelingen...
  zondag 1 mei 2011 @ 22:34:15 #140
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96226725
quote:

kende zij je al? wist ze al wie je was?
pi_96226727
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:31 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

maar op het forum ben je zo hard
Ik ga haar toch niet beledigen: ik vind je een ontzettend lelijk wijf dus rot a.u.b. op :) Nee.

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als iemand niet geil van je wordt, dat lijkt me pas een probleem (mits je interesse hebt).
Er is altijd wel iemand. Vaak is het soort zoekt soort. Alleen hebben de meeste mensen een hoge dunk van zichzelf (aan het begin, zo ook de kip van vandaag), maar die komen er vroeg of laat wel achter dat ze iemand van soortgelijk niveau moeten zoeken.
pi_96226737
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan beide met seksuele bijbedoelingen...
Een stijve hoeft toch niet direct te betekenen dat er seksuele bedoelingen zijn?
quote:
Wanneer komt het dan voor dat iemand tegen je aan staat terwijl je totaal niets van hem moet hebben?
pi_96226778
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

kende zij je al? wist ze al wie je was?
Nee.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:35:11 #144
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96226782
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Wanneer komt het dan voor dat iemand tegen je aan staat terwijl je totaal niets van hem moet hebben?
buiten op straat gewoon hoor
pi_96226813
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Er is altijd wel iemand. Vaak is het soort zoekt soort. Alleen hebben de meeste mensen een hoge dunk van zichzelf (aan het begin, zo ook de kip van vandaag), maar die komen er vroeg of laat wel achter dat ze iemand van soortgelijk niveau moeten zoeken.
Want jij bent van veel hoger niveau dan 'de kip'? :') Misschien zocht ze haar soort wel maar ben jij je er niet van bewust dat jullie niet zoveel verschillen.

Dat er altijd wel iemand is die geil van je wordt doet niets af aan het feit dat het een compliment is.
pi_96226841
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want jij bent van veel hoger niveau dan 'de kip'? :')

Misschien zocht ze haar soort wel maar ben jij je er niet van bewust dat jullie niet zoveel verschillen.
Al zou dat zo zijn, dan nog kan hij haar helemaal niets vinden....
pi_96226852
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Al zou dat zo zijn, dan nog kan hij haar helemaal niets vinden....
Klopt. :)
pi_96226864
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want jij bent van veel hoger niveau dan 'de kip'? :') Misschien zocht ze haar soort wel maar ben jij je er niet van bewust dat jullie niet zoveel verschillen.

Dat er altijd wel iemand is die geil van je wordt doet niets af aan het feit dat het een compliment is.
Uiterlijk niveau ben ik zeker wel hoger, dat weet ik, daar ben ik me bewust van.

Hoe erg het ook klinkt, zo is 't wel. Ze is gewoon echt lelijk.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:36:51 #149
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96226867
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:35 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee.
awesom! ik wou dat ik dat had

klint als een leuk meisje, ookal zeg ik dat alleen maar omdat ik heel erg nieuwsgierig ben naar wat ze dan allemaal vertelde
pi_96226899
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef mylifeisgrey het volgende:

klint als een leuk meisje, ookal zeg ik dat alleen maar omdat ik heel erg nieuwsgierig ben naar wat ze dan allemaal vertelde
Wat boeit dat?
pi_96226904
quote:

[..]

Een stijve hoeft toch niet direct te betekenen dat er seksuele bedoelingen zijn?
Nee, maar aangezien het een reactie was op Supersoep die het had over situaties zonder seksuele bijbedoelingen...
pi_96226939
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Uiterlijk niveau ben ik zeker wel hoger, dat weet ik, daar ben ik me bewust van.

Hoe erg het ook klinkt, zo is 't wel. Ze is gewoon echt lelijk.
Nou en, niet iedereen date met eigen niveau qua uiterlijk. Maar in jouw geval..ja, dan heb je gelijk.
pi_96226950
quote:

[..]

[..]

Nou als je bijvoorbeeld ergens staat te praten met wat mensen waar het vrij druk is waardoor je wat tegen elkaar gedrukt staat. Ik noem maar wat.
pi_96226954
quote:
Waren een paar van mijn leeftijd bij en er was 1 meisje (19 jaar) die werkelijk waar de HELE dag bij mij heeft gezeten. Ik was er niet echt van gediend en dat liet ik ook merken maar ze begreep het niet, denk ik?
Kan me de situatie goed voorstellen; maar om de link naar het stijve krijgen verhaal te maken... voelt dit niet ook als een streling van je ego? Ja, ze was totaal niet je type, maar het is en blijft een meid die je meer dan de moeite waard vind.
pi_96226961
quote:
Als je het echt goed kan is het wel leuk en spannend.
Als beginneling is het erg duf :P

Maja dat is met zoveel, begin moet je even door.

Maarre, deeltje 65... ik kijk hier 1x in de 10 topics ff kort ofzo dus geen idee; heeft iemand van de vaste posters al noemenswaardige vorderingen gemaakt / dingen ondernomen?
pi_96227022
Nou dan moet ik bij deze toegeven dat ik niet zó groot geschapen ben :D Zelfs in een overvolle discotheek sta je niet zomaar met je lichaam zoveel tegen iemand aan.
pi_96227033
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:38 schreef VacaLoca het volgende:
Maarre, deeltje 65... ik kijk hier 1x in de 10 topics ff kort ofzo dus geen idee; heeft iemand van de vaste posters al noemenswaardige vorderingen gemaakt / dingen ondernomen?
Schenkstroop: nee.
MLiG: achteruitgang.
Richard: qua ervaring ja, qua zelfbeeld nee.

En andere users ook niet echt.
pi_96227039
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:38 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nou als je bijvoorbeeld ergens staat te praten met wat mensen waar het vrij druk is waardoor je wat tegen elkaar gedrukt staat. Ik noem maar wat.
Oke, dat lijkt me per definitie nogal ziek om te doen als jongen; het kan een keer per ongeluk gebeuren natuurlijk, maar verder?:S... Is dan ook niet zo dat hij perse vanwege jou een stijve heeft.
pi_96227079
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:39 schreef Hoogheid het volgende:
Nou dan moet ik bij deze toegeven dat ik niet zó groot geschapen ben :D Zelfs in een overvolle discotheek sta je niet zomaar met je lichaam zoveel tegen iemand aan.
Meestal zoek je elkaar wel op idd.
pi_96227097
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:39 schreef Hoogheid het volgende:
Oh dat gebeurt zeker wel hoor. Of het dan expres of per ongeluk gaat weet ik dan weer niet.
pi_96227101
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:40 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Oke, dat lijkt me per definitie nogal ziek om te doen als jongen; het kan een keer per ongeluk gebeuren natuurlijk, maar verder?:S... Is dan ook niet zo dat hij perse vanwege jou een stijve heeft.
Huh? Je kan daar toch niks aan doen dan.
pi_96227112
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

awesom! ik wou dat ik dat had

Van alles. Ze vertelde heel veel. Zelfs dat haar moeder verslaafd was aan drugs en anorexia heeft gehad. Dat ze haar moeder al 3 jaar niet meer spreekt omdat ze boos is wat ze haar allemaal heeft aangedaan. Dat ze bezig is met autorijden en al 3 keer is gezakt voor haar theorie. Dat ze een vriend had (2 jaar) maar net uit is. Dat ze graag lerares wilt worden en op de Pabo zit. En zoveel meer. Ze kan wel op FOK zitten hier _O-
pi_96227153
Jongens. Ze heeft mijn zusje opgezocht op Hyves met de vraag of ik ook Hyves heb en of ik MSN heb blabla. :')
pi_96227171
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Van alles. Ze vertelde heel veel. Zelfs dat haar moeder verslaafd was aan drugs en anorexia heeft gehad. Dat ze haar moeder al 3 jaar niet meer spreekt omdat ze boos is wat ze haar allemaal heeft aangedaan. Dat ze bezig is met autorijden en al 3 keer is gezakt voor haar theorie. Dat ze een vriend had (2 jaar) maar net uit is. Dat ze graag lerares wilt worden en op de Pabo zit. En zoveel meer. Ze kan wel op FOK zitten hier _O-
Oke...dat is een beetje too much info van haar kant. :{
pi_96227178
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:40 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het ging ook juist over per ongeluk zonder seksuele bijbedoelingen. :P
pi_96227196
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oke...dat is een beetje too much info van haar kant. :{
Idd. Echt zo'n persoon die meteen alles op tafel gooit. Aandachtzoekend.
pi_96227200
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Jongens. Ze heeft mijn zusje opgezocht op Hyves met de vraag of ik ook Hyves heb en of ik MSN heb blabla. :')
Ook een keer zo'n trien gehad. Via 'n vriend van me, mijn FB opgezocht en zo. :') Trust me, dit gaat je veel irritaties opleveren.
pi_96227214
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:38 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Kan me de situatie goed voorstellen; maar om de link naar het stijve krijgen verhaal te maken... voelt dit niet ook als een streling van je ego? Ja, ze was totaal niet je type, maar het is en blijft een meid die je meer dan de moeite waard vind.
Nee ik leg die link niet jho. Wist niet eens dat jullie het daarover hadden. :P
pi_96227215
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Misschien is het wel Lanterfanter of het zusje van MLIG.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:44:00 #170
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96227235
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef iwannabehigh het volgende:
geef haar mijn hyves maar!
pi_96227250
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Je kan op z'n minst dan even proberen te vermijden om willekeurige vrouwen te gaan prikken :P Ik kan het in ieder geval ook niet voorstellen, als jongen. Maar blijkbaar is het niet heel vreemd om een stijve tokus te voelen tijdens het uitgaan terwijl je niets van de persoon in kwestie wilt hebben? :P Klinkt eerder inderdaad een beetje ziek.

Maargoed genoeg over stijve piemels :')
pi_96227279
Het is zeer waarschijnlijk een normaal uitziende meid, ik vertrouw het nooit zo wanneer Iwannabehigh iemand lelijk noemt.
Ron Paul 2012
pi_96227290
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Schenkstroop: nee.
MLiG: achteruitgang.
Richard: qua ervaring ja, qua zelfbeeld nee.

En andere users ook niet echt.
En die meet?

Maja iedereen is meer bezig met posten dan wat dan ook lijkt het... bijna 20.000 posts door een aantal vaste posters.
pi_96227293
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik kan er me geen normale voorstelling van maken; sluit me aan bij de verklaringen van Halcon en Hoogheid. Maar ik ben dan ook iemand die al snel een kroeg verlaat wanneer het zo druk is dat ik geen bewegingsvrijheid meer heb; maar dat komt niet zo gek vaak voor.
pi_96227309
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:44 schreef Supersoep het volgende:
Het is zeer waarschijnlijk een normaal uitziende meid, ik vertrouw het nooit zo wanneer Iwannabehigh iemand lelijk noemt.
Dat is ook weer zo.
pi_96227380
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:44 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Je kan op z'n minst dan even proberen te vermijden om willekeurige vrouwen te gaan prikken :P Ik kan het in ieder geval ook niet voorstellen, als jongen. Maar blijkbaar is het niet heel vreemd om een stijve tokus te voelen tijdens het uitgaan terwijl je niets van de persoon in kwestie wilt hebben? :P Klinkt eerder inderdaad een beetje ziek.
Nouja het is niet alsof het elke week gebeurd hè. En wie weet doet die jongen ook zijn best om geprik te vermijden maar door het geduw van mensen die er langs willen komt hij toch tegen een meisje aan. Lijkt me voor hem ook vrij ongemakkelijk dan.

Het komt wel meer voor dat iemand overduidelijk expres tegen je aanstaat inclusief doordringende blikken. Nou als er iets afschrikwekkend werkt is het dat wel vind ik. :P
pi_96227408
quote:
Hij kan haar toch gewoon lelijk vinden?
pi_96227454
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:47 schreef moneyfornothing het volgende:

Het komt wel meer voor dat iemand overduidelijk expres tegen je aanstaat inclusief doordringende blikken. Nou als er iets afschrikwekkend werkt is het dat wel vind ik. :P
Ok dan zijn we het daar in ieder geval over eens :D
pi_96227459
Ik denk dat daar wel enige objectiviteit in moet bestaan, breed genomen over heel veel mensen, iemand écht lelijk vinden.
Ron Paul 2012
pi_96227462
quote:
Al is ze niet lelijk; met de gespreksonderwerpen die hij noemde en het gestalk via zijn zusje, heb ik al genoeg over haar gehoord... laat maar zitten!
pi_96227494
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk dat daar wel enige objectiviteit in moet bestaan, breed genomen over heel veel mensen, iemand écht lelijk vinden.
Tja, hij was op dat feestje, ze zat achter hem aan, dus zijn mening is relevant in deze.
pi_96227572
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Al is ze niet lelijk; met de gespreksonderwerpen die hij noemde en het gestalk via zijn zusje, heb ik al genoeg over haar gehoord... laat maar zitten!
Gestalk? Als je iemand leuk vindt is het niet zo vreemd om zijn/haar FB of hyves op te zoeken.

Maar wat ze allemaal vertelde...idd. :X
pi_96227606
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gestalk? Als je iemand leuk vindt is het niet zo vreemd om zijn/haar FB of hyves op te zoeken.

Als diegene heeft laten zien geen interesse te hebben is dat een beetje triest.
pi_96227620
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Ok dan zijn we het daar in ieder geval over eens :D
Dat zeker. :P

Maar goed de ene persoon heeft een grotere personal space bubble dan de andere dus bij twijfel kun je beter niet te dichtbij iemand gaan staan om ongemakkelijke situaties te voorkomen.
pi_96227695
Ik kan me de irritatie wel een heel klein beetje voorstellen. Toen ik nog werkte ging ik na werktijd altijd met de bus weer naar huis. Na m'n bus gemist te hebben kwam er een blond meisje naast me zitten, zag er op zich niet eens zo verkeerd uit, maar wel een beetje het trailer-trash type. Begon vriendelijk tegen me te praten, maar de onderwerpen... oei. Wat een afknapper.

Die begon over haar medicijngebruik te praten, echt de soort dingen die je op een verjaardag moet aanhoren tussen twee tantes. :')

Dat was geen succes.

Als je gelijk al van iemand te horen krijgt ''er is iets mis met me'', want die conclusie mag je dan wel trekken, dan wordt het nooit wat.
Ron Paul 2012
pi_96227723
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als diegene heeft laten zien geen interesse te hebben is dat een beetje triest.
Mits ze dat door heeft gehad, ja dan wel.
pi_96227783
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als hij duidelijk is geweest moet ze dat wel door hebben gehad. Sowieso triest om dat achteraf op te zoeken. Wil je het weten, vraag het dan meteen even.
pi_96227806
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Inderdaad, als iemand een ander leuk vind is de plaat voor de kop vrij snel wat groter dan normaal.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2011 22:55:42 ]
pi_96227853
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:51 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat zeker. :P

Maar goed de ene persoon heeft een grotere personal space bubble dan de andere dus bij twijfel kun je beter niet te dichtbij iemand gaan staan om ongemakkelijke situaties te voorkomen.
Verwar je het nooit met portemonnees of telefoons die in iemands broekzak zitten? Mijn broekzakken zijn vaak gevuld met harde voorwerpen.
pi_96227898
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niets mis mee om iemands profiel op te zoeken; maar waarom moet dat dan via zijn zusje? Wist ze zijn naam dan nog niet eens ofzo?
pi_96227905
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:56 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Verwar je het nooit met portemonnees of telefoons die in iemands broekzak zitten? Mijn broekzakken zijn vaak gevuld met harde voorwerpen.
Ik weet niet of jij je telefoon ter hoogte van je gulp draagt?
pi_96227910
quote:

[..]

Een harde, kloppende staaf vlees heeft toch een andere textuur en hardheid dan een telefoon.
Ron Paul 2012
pi_96227940
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Niets mis mee om iemands profiel op te zoeken; maar waarom moet dat dan via zijn zusje? Wist ze zijn naam dan nog niet eens ofzo?
Vraag dat dan gewoon aan diegene. Het achteraf via-via opzoeken vind ik nogal raar.
pi_96227953
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als hij duidelijk is geweest moet ze dat wel door hebben gehad. Sowieso triest om dat achteraf op te zoeken. Wil je het weten, vraag het dan meteen even.
Sommige mensen hebben echt een bord voor hun kop. Kortaf reageren is niet voor iedereen duidelijk.
pi_96227998
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Achternaam weet je niet zo 123.
pi_96228013
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Vraag dat dan gewoon aan diegene. Het achteraf via-via opzoeken vind ik nogal raar.
Mwah, tegenwoordig wordt zoiets meer en meer geaccepteerd. Social media hype enzo. Eerst vriendjes worden op Facebook en dán kijken of er iets meer in zit. Waarschijnlijk durfde ze het niet aan om het face to face te vragen.
Ron Paul 2012
pi_96228067
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:59 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Mwah, tegenwoordig wordt zoiets meer en meer geaccepteerd. Social media hype enzo. Eerst vriendjes worden op Facebook en dán kijken of er iets meer in zit. Waarschijnlijk durfde ze het niet aan om het face to face te vragen.
Ze had wel de guts om hem lastig te vallen met een hoop kletsverhalen en hem het hele feestje te stalken. Dat ze dan ook meteen even zijn FB had gevraagd.
pi_96228117
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze had wel de guts om hem lastig te vallen met een hoop kletsverhalen en hem het hele feestje te stalken. Dat ze dan ook meteen even zijn FB had gevraagd.
Hoe 'vraag' je iemands FB dan? Ik zoek mensen gewoon altijd op.
pi_96228161
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Een harde, kloppende staaf vlees heeft toch een andere textuur en hardheid dan een telefoon.
True; ik was er alleen niet zeker van in hoeverre je dat verschil zou voelen met bijvoorbeeld twee spijkerbroeken ertussen ;).

Bedenk me net... in een zeer volle kroeg... als zij die situatie vaker meemaakt; dan moeten er ook mannen zijn die deze situatie vaker meemaken (tenminste, als er sprake is van een ongelukje). Als dit niet zo is, dan is de kans groot dat ze toch bewust met hun geval tegen je aan gaan staan... wat weer neerkomt op ziek gedrag...
pi_96228170
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe 'vraag' je iemands FB dan? Ik zoek mensen gewoon altijd op.
Gewoon even vragen of iemand FB heeft of MSN ofzo. Tussen alle onzinverhalen van haar door had dat best gekund. :)
pi_96228289
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Achternaam weet je niet zo 123.
Komop; ze deelde zelfs haar moeders drankproblemen... de stap naar het uitwisselen van je achternamen zal dan niet meer zo heel groot geweest zijn. Ik ben het helemaal met je eens dat het normaal is om iemands profiel op te zoeken wanneer je iemand leuk vindt; maar deze meid heeft problemen en hoort in dit topic thuis.
pi_96228295
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gewoon even vragen of iemand FB heeft of MSN ofzo. Tussen alle onzinverhalen van haar door had dat best gekund. :)
Dan had hij ja gezegd. Dan had zij gevraagd: mag ik je dan toevoegen? Omdat hij niet heel lullig wil zijn had hij dan ook ja gezegd. En dan zat je in precies dezelfde situatie als wanneer ze het niet had gevraagd, zoals nu.

Niemand gaat toch 'nee' zeggen als je FB wordt gevraagd? :P
  zondag 1 mei 2011 @ 23:04:58 #203
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96228305
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

ik vind haar ook niet zo leuk klinken meer, ze heeft al een vriendje 2 jaar lang gehad, ze is best ervaren en dat is in mijn nadeel
pi_96228334
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik vind haar ook niet zo leuk klinken meer, ze heeft al een vriendje 2 jaar lang gehad, ze is best ervaren en dat is in mijn nadeel
Hoezo in jouw nadeel?
pi_96228336
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan had hij ja gezegd. Dan had zij gevraagd: mag ik je dan toevoegen? Omdat hij niet heel lullig wil zijn had hij dan ook ja gezegd. En dan zat je in precies dezelfde situatie als wanneer ze het niet had gevraagd, zoals nu.

Als je iemand echt niets vindt en iemand zelfs vervelend vindt, dan kun je toch gewoon zeggen dat je geen behoefte hebt aan diegene als FB-vriend?
pi_96228346
quote:

[..]

pi_96228379
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Komop; ze deelde zelfs haar moeders drankproblemen... de stap naar het uitwisselen van je achternamen zal dan niet meer zo heel groot geweest zijn. Ik ben het helemaal met je eens dat het normaal is om iemands profiel op te zoeken wanneer je iemand leuk vindt; maar deze meid heeft problemen en hoort in dit topic thuis.
Ik weet niet, hele levensverhalen ophangen is nog weer wat anders dan naar persoonlijke details van 'de ander' vragen die nog helemaal niks heeft losgelaten over zichzelf.
pi_96228398
quote:

[..]

Dát is waar je op haar afknapt? :') Wow...echt, wow.
pi_96228406
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

True; ik was er alleen niet zeker van in hoeverre je dat verschil zou voelen met bijvoorbeeld twee spijkerbroeken ertussen ;).

Bedenk me net... in een zeer volle kroeg... als zij die situatie vaker meemaakt; dan moeten er ook mannen zijn die deze situatie vaker meemaken (tenminste, als er sprake is van een ongelukje). Als dit niet zo is, dan is de kans groot dat ze toch bewust met hun geval tegen je aan gaan staan... wat weer neerkomt op ziek gedrag...
Zoals ik al zei gebeurt het niet wekelijks ofzo, maar het is wel een paar keer voorgekomen. En ja als iemand er ongemakkelijk bij kijkt zal het wel een ongeluk zijn neem ik aan. Het gebeurt vaker dat iemand tegen me aanstaat zonder boner hoor. ;)
En of het meteen ziek gedrag is weet ik niet, tijdens het uitgaan komt het vast ook door de alcohol dat er wat losser mee omgegaan wordt.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:07:10 #210
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96228416
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
*knip*
ik wel, maar dat is omdat het eng is, want dan zien ze dat je bijna geen vrienden hebt

daarom bedenk ik vage excuses.
pi_96228426
quote:

[..]

Is juist prima; ik ben ook nog heel onervaren, maar ik zou het denk ik eerder fijn vinden wanneer ze al veel ervaring zou hebben. Daar valt nog wat van te leren en de kans is groot dat ze seksueel een stuk vrijer is, met de nodige voordelen voor jou.
pi_96228438
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Op internet doen alsof je afknapt op een meid die een collega-poster heeft ontmoet op een feestje. :{
pi_96228461
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:07 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Is juist prima; ik ben ook nog heel onervaren, maar ik zou het denk ik eerder fijn vinden wanneer ze al veel ervaring zou hebben. Daar valt nog wat van te leren en de kans is groot dat ze seksueel een stuk vrijer is, met de nodige voordelen voor jou.
Maar hij is helemaal niet onervaren, toch?
pi_96228474
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik wel, maar dat is omdat het eng is, want dan zien ze dat je bijna geen vrienden hebt

daarom bedenk ik vage excuses.
Alsof mensen met 9854 FB-vriendjes altijd veel vrienden hebben. Het zegt alleen dat ze veel op FB zitten en veel domme spelletjes spelen op FB.
pi_96228497
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:06 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zoals ik al zei gebeurt het niet wekelijks ofzo, maar het is wel een paar keer voorgekomen. En ja als iemand er ongemakkelijk bij kijkt zal het wel een ongeluk zijn neem ik aan. Het gebeurt vaker dat iemand tegen me aanstaat zonder boner hoor. ;)
En of het meteen ziek gedrag is weet ik niet, tijdens het uitgaan komt het vast ook door de alcohol dat er wat losser mee omgegaan wordt.
Toch vind ik dat tegen je aan staan nog steeds wat vreemd. Het zal mij in ieder geval niet gebeuren dat ik per ongeluk een tijd met m'n kruis tegen een onbekende aansta. M'n rug of schouders, ok, maar je kruis?
pi_96228517
quote:

[..]

Ik weet niet, hele levensverhalen ophangen is nog weer wat anders dan naar persoonlijke details van 'de ander' vragen die nog helemaal niks heeft losgelaten over zichzelf.
Ja, of ze praatte honderduit omdat ze vrij nerveus en onzeker was weer met een jongen te praten die ze wel zag zitten net na een relatie van 2 jaar.
pi_96228568
Zijn m'n vriendengroep en ik nou zo ouderwets dat we geen facebook hebben?
  zondag 1 mei 2011 @ 23:10:33 #218
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96228603
quote:

[..]

ja nou, ik ben heel erg aangetrokken tot haar enthousiasme, maar dan dat soort dingen zijn iets minder wegens vage redenen , ik weet nieteens waarom
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Op internet doen alsof je afknapt op een meid die een collega-poster heeft ontmoet op een feestje. :{
huh wat, ik ben redelijk desperate hor

ik heb al plannen bedacht om de volgende keer lange gesprekken aan te gaan met mensen van in de 50, en me dan op de 1 of andere manier erin te manouvreren dat ik bij hun thuis kan komen, en vaker enzo.
en dan soort van vriendschap wegens iets opbouwen

en dan ook uitgenodigt worden voor verjaardagen, en dan hopen dat er leeftijdsgenoten komen

ik heb nu al dat soort plannen! en ik had daar al kansen voor gehad (de prettige paaswens man , de 50 jarige vrouw die haar dochter kwijt was vrouw een paar maanden terug, etc,etc)
pi_96228616
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:09 schreef Hoogheid het volgende:
Facebook :')

More like Failbook amirite?
Ron Paul 2012
pi_96228622
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:09 schreef Hoogheid het volgende:
Heb ik ook niet hoor. Ouderwets is het waarschijnlijk wel.
pi_96228663
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:08 schreef kipknots het volgende:

[..]

Toch vind ik dat tegen je aan staan nog steeds wat vreemd. Het zal mij in ieder geval niet gebeuren dat ik per ongeluk een tijd met m'n kruis tegen een onbekende aansta. M'n rug of schouders, ok, maar je kruis?
Toen de kans er was nam hij meteen weer afstand. Dus ik denk dat het per ongeluk ging ja.
Van de andere keer weet ik het niet zeker, maar over het algemeen lijkt het expres te gaan als iemand dicht tegen je aankruipt, met of zonder stijve. En ook vaker zonder dan met.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:12:19 #222
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96228681
quote:

[..]

Ja ik zou het ook nooit denken dat zoiets echt is hoor. Ik probeer mij met bijna alles wel voor te houden dat het niet-seksueel is om het zekere voor het onzekere te nemen. Je kunt niet zomaar denken dat iemand seksuele intenties heeft terwijl iemand eigenlijk onschuldig is. Dat kunnen alleen van die echte Bommen denken.

Stel je voor dat je denkt: "Hij wordt opgewonden van mij".
Ja, zoiets kun je niet denken hoor. Dat kan alleen als je het ECHT echt ECHT zeker weet.
pi_96228696
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef mylifeisgrey het volgende:

huh wat, ik ben redelijk desperate hor

ik heb al plannen bedacht om de volgende keer lange gesprekken aan te gaan met mensen van in de 50, en me dan op de 1 of andere manier erin te manouvreren dat ik bij hun thuis kan komen, en vaker enzo.
en dan soort van vriendschap wegens iets opbouwen

en dan ook uitgenodigt worden voor verjaardagen, en dan hopen dat er leeftijdsgenoten komen

ik heb nu al dat soort plannen! en ik had daar al kansen voor gehad (de prettige paaswens man , de 50 jarige vrouw die haar dochter kwijt was vrouw een paar maanden terug, etc,etc)
Dat weet ik wel hoor dat je behoorlijk desperate bent. Je kunt plannen maken wat je wilt, maar ik denk dat het tijd is om eens normaal te doen en dan actie te ondernemen. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij op dames redelijk problematisch en stalkerig overkomt.
pi_96228829
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:12 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja ik zou het ook nooit denken dat zoiets echt is hoor. Ik probeer mij met bijna alles wel voor te houden dat het niet-seksueel is om het zekere voor het onzekere te nemen. Je kunt niet zomaar denken dat iemand seksuele intenties heeft terwijl iemand eigenlijk onschuldig is. Dat kunnen alleen van die echte Bommen denken.

Stel je voor dat je denkt: "Hij wordt opgewonden van mij".
Ja, zoiets kun je niet denken hoor. Dat kan alleen als je het ECHT echt ECHT zeker weet.
Vrij logische gedachtegang als je er niet mee bekend bent inderdaad. Maar door ervaring weet ik wel het verschil tussen een telefoon en een stijve.
Vooral tijdens het uitgaan kun je dat soort dingen best met zekerheid denken zonder meteen miss perfect te moeten zijn hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2011 23:15:15 ]
pi_96228886
Haha ze weet mijn naam wel maar ik heb geen Hyves (meer) dus ze kon mij niet vinden en daarom heeft ze mijn zusje opgezocht. Maar ze was niet echt mijn type (vooral uiterlijk gezien), ik houd sowieso niet van mensen die hele levensverhalen gaan vertellen als ze je voor het eerst zien. Snap ook nooit dat ze dat kunnen doen. Afknapper. :s) Sowieso voelde ik me niet op mijn gemak bij haar met al haar geneuzel... 8-)
pi_96228887
Zoals ik het zie: als je maar een mobiele telefoon hebt maakt het niet uit of je meedoet aan al die social media. Dan kunnen ze je daar iig bereiken.

E-mail ontkom je bijna niet aan, en daar heb ik dan nog msn bij. Geen hyves meer. Facebook nooit gehad. Wel FOK! fotoboek, dat is toch een beetje vergelijkbaar? :')
pi_96228970
Anyway, ik heb hier al een paar keer gepost maar het niet over mijzelf gehad terwijl ik toch ook wel wat hulp kan gebruiken. Ik ben nu 28 en ben ook nog erg onervaren. Ik ben bijna m'n hele leven erg onzeker geweest en heb ook nooit veel vrienden gehad. Sowieso heb ik moeite met het onderhouden van sociale contacten.

De laatste jaren is het wel veel vooruit gegaan, ben ik een stuk losser geworden en ik ben ook wel redelijk actief met het opbouwen van een sociaal leven. Het afgelopen jaar ook een aantal dates gehad met een meid en tijdens een vakantie ook nog wat aangeklooid maar dat zijn toch meer uitzonderingen dan de regel. Als ik met een leuke meid in gesprek ben dan vind ik het vooral moeilijk om in te schatten hoever ik kan gaan, wat er uiteindelijk toe leid dat er dus niets gebeurd.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:18:28 #228
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96229007
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Haha ze weet mijn naam wel maar ik heb geen Hyves (meer) dus ze kon mij niet vinden en daarom heeft ze mijn zusje opgezocht. Maar ze was niet echt mijn type (vooral uiterlijk gezien), ik houd sowieso niet van mensen die hele levensverhalen gaan vertellen als ze je voor het eerst zien. Snap ook nooit dat ze dat kunnen doen. Afknapper. :s) Sowieso voelde ik me niet op mijn gemak bij haar met al haar geneuzel... 8-)
ze moet je nu gaan stalken, en dan je hand gaan kussen.
en dan blijven doorgaan
en dan je email hacken, omdat je maar geen duidelijke gegronde redenen blijft geven
_O-
dan heb je pas veel met elkaar gemeen.
ik wens graag op de hoogte te worden gehouden als dat gaat gebeuren
pi_96229018
Hoever in welke manier? Kwa diepgang in een gesprek ofzo?
  zondag 1 mei 2011 @ 23:19:03 #230
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_96229030
ik denk dat het wel goed voor me is om hier ook mee te komen doen :') ik stel me dadelijk wel even voor want ik ga nu eerst douchen :s)
pi_96229035
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:17 schreef kipknots het volgende:
Anyway, ik heb hier al een paar keer gepost maar het niet over mijzelf gehad terwijl ik toch ook wel wat hulp kan gebruiken. Ik ben nu 28 en ben ook nog erg onervaren. Ik ben bijna m'n hele leven erg onzeker geweest en heb ook nooit veel vrienden gehad. Sowieso heb ik moeite met het onderhouden van sociale contacten.

De laatste jaren is het wel veel vooruit gegaan, ben ik een stuk losser geworden en ik ben ook wel redelijk actief met het opbouwen van een sociaal leven. Het afgelopen jaar ook een aantal dates gehad met een meid en tijdens een vakantie ook nog wat aangeklooid maar dat zijn toch meer uitzonderingen dan de regel. Als ik met een leuke meid in gesprek ben dan vind ik het vooral moeilijk om in te schatten hoever ik kan gaan, wat er uiteindelijk toe leid dat er dus niets gebeurd.
En hoe is het eigenlijk ervan gekomen dat het nu beter gaat? Heeft je dat veel moeite gekost?
pi_96229064
quote:

Helder herkenbaar verhaal; welkom hier! Jij kwam toch met nog wat informatie over salsa-dansen enzo; doe je dat zelf ook?
pi_96229096
quote:

Je gaat in ieder geval de goede kant op. Ik vind het ook moeilijk om andere mensen/situaties in te schatten, dus vermijd ik sociale situaties een beetje.
pi_96229111
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ze moet je nu gaan stalken, en dan je hand gaan kussen.
en dan blijven doorgaan
en dan je email hacken, omdat je maar geen duidelijke gegronde redenen blijft geven
_O-
dan heb je pas veel met elkaar gemeen.
En ik moest nog grijnzen ook nog. Gelukkig doen sommige mensen wat met hun problemen/faalacties en andere mensen niet. Kluizenaar.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:22:27 #235
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96229208
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:20 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

En ik moest nog grijnzen ook nog.
ik wens op de hoogte te worden gehouden als dat gaat gebeuren! :D

quote:
Gelukkig doen sommige mensen wat met hun problemen/faalacties en andere mensen niet. Kluizenaar.
true, mar ik wil best vriendjes hier (enschede) krijgen hoor, maar wel zonder druk van dingen enzo(dat ik me perce naar cafe's moet bewegen enzo), en er moet voor eigenbelang iets bij zitten, dat ik dingen zoals domme feestjes van oude buurvrouwen meemaak, waar dan dat soort meisjes komen.
pi_96229318
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:20 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Je gaat in ieder geval de goede kant op. Ik vind het ook moeilijk om andere mensen/situaties in te schatten, dus vermijd ik sociale situaties een beetje.
Eigenlijk moet je dan juist het tegenovergestelde doen en juist meer sociale contacten leggen om jezelf als het ware te trainen. Gezien je in dit topic zit neem ik aan dat het inschatten van mensen en situaties met name van toepassing is op de dames?
pi_96229380
Trouwens, de zus van mijn jarige buurvrouw is ook een soort van kluizenaar. Ze leeft van een uitkering aangezien ze is afgekeurd (psychische redenen) maar goed, zij kwam dus binnen met haar vriend van 60 en jongens, ik lieg niet, de hele zaal was STIL. Ze zien er allebei niet uit gewoon, heel eng, die vrouw had van dat heksenhaar, bril, te dun, niet verzorgd en die man leek net een wandelend lijk. Leven allebei van een uitkering, hebben elkaar leren kennen via een chatbox (ik dacht meteen aan een forum: fok) en ze sluiten zich ook allebei op in huis. Ze hebben een VARKEN als huisdier en heel veel honden die dan niet goed worden verzorgd.

MLIG en Richard ik hóóp echt dat jullie niet zo eng eindigen. Mijn zusje zei zelfs: het lijkt wel zo'n horrorkoppel.

En omdat ik ze zo fascinerend eruit vond zien, heb ik GEPROBEERD om met ze te praten. Het ging moeizaam. Maar ik heb wel een foto gemaakt van ze (met de camera van mijn buurmeisje). Hoop dat ik de foto krijg. Ze waren heel onzeker ook om op de foto te gaan en ook qua gesprek ging het niet echt vlot.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:26:37 #238
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96229446
Zo, ben ff een uurtje weg en we gaan van dansen naar pikken die tegen vrouwen aandrukken. Tering 8)7
pi_96229472
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef Catbert het volgende:
Zo, ben ff een uurtje weg en we gaan van dansen naar pikken die tegen vrouwen aandrukken. Tering 8)7
Dat jij er niet bent om alles in goede banen te leiden kan ik niks aan doen!

:P
pi_96229487
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef Catbert het volgende:
Dat is dan ook maar een kleine stap. Heb ik in de discotheek geen uur voor nodig. :)
pi_96229530
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is dan ook maar een kleine stap. Heb ik in de discotheek geen uur voor nodig. :)
Held!
pi_96229540
:D
  zondag 1 mei 2011 @ 23:28:48 #243
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96229563
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Trouwens, de zus van mijn jarige buurvrouw is ook een soort van kluizenaar. Ze leeft van een uitkering aangezien ze is afgekeurd (psychische redenen) maar goed, zij kwam dus binnen met haar vriend van 60 en jongens, ik lieg niet, de hele zaal was STIL. Ze zien er allebei niet uit gewoon, heel eng, die vrouw had van dat heksenhaar, bril, te dun, niet verzorgd en die man leek net een wandelend lijk. Leven allebei van een uitkering, hebben elkaar leren kennen via een chatbox (ik dacht meteen aan een forum: fok) en ze sluiten zich ook allebei op in huis. Ze hebben een VARKEN als huisdier en heel veel honden die dan niet goed worden verzorgd.

MLIG en Richard ik hóóp echt dat jullie niet zo eng eindigen. Mijn zusje zei zelfs: het lijkt wel zo'n horrorkoppel.

En omdat ik ze zo fascinerend eruit vond zien, heb ik GEPROBEERD om met ze te praten. Het ging moeizaam. Maar ik heb wel een foto gemaakt van ze (met de camera van mijn buurmeisje). Hoop dat ik de foto krijg. Ze waren heel onzeker ook om op de foto te gaan en ook qua gesprek ging het niet echt vlot.
de leeftijd zit me nog iets mee, en ik heb slechts wat verdere familie die ook varkens heeft gehouden(boeren enzo).
varkens als huisdier lijkt me maar niets, en zon lichamelijk voorkomen wat je verteld lijkt me ook niets
  zondag 1 mei 2011 @ 23:30:19 #244
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96229645
Oké ik heb nu ook iemand op Facebook die mij op een bepaalde manier ziet waarschijnlijk. Ik zie hem niet zo. Ik denk dat hij wel denkt dat ik hem zo zie, omdat hij weet dat hij aan 'een paar' fysieke kenmerken voldoet die ik verlang ( buiten die kenmerken om is hij echter best wel niet zo mooi zeg maar).

Oh jee wat moet ik nu doen met hem. Hij is ook nog eens vervelend. Wel uitdagend, ook zeker intelligent. Iets te 'typisch-intelligent'. Eigenlijk niet intelligent misschien dus. Wat vervelend.

Oh bah nu zit hij zelf allemaal 'overeenkomstige eigenschappen' te zoeken. En wil hij me wel via iemand anders ontmoeten. Bah bah.
pi_96229697
ieuw, gauw je facebook deleten!
  zondag 1 mei 2011 @ 23:31:26 #246
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96229708
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:27 schreef DeHovenier het volgende:
Dat jij er niet bent om alles in goede banen te leiden kan ik niks aan doen!

:P
Ik ben benieuwd wat die nietsvermoedende salsadansende dames gaat overkomen nu. Zie zo een group houterige sociaal onvaardige fokkers met harde pikken tegen ze aanschuren. Arme meiden :(

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oké ik heb nu ook iemand op Facebook die mij op een bepaalde manier ziet waarschijnlijk. Ik zie hem niet zo. Ik denk dat hij wel denkt dat ik hem zo zie, omdat hij weet dat hij aan 'een paar' fysieke kenmerken voldoet die ik verlang ( buiten die kenmerken om is hij echter best wel niet zo mooi zeg maar).

Oh jee wat moet ik nu doen met hem. Hij is ook nog eens vervelend. Wel uitdagend, ook zeker intelligent. Iets te 'typisch-intelligent'. Eigenlijk niet intelligent misschien dus. Wat vervelend.

Oh bah nu zit hij zelf allemaal 'overeenkomstige eigenschappen' te zoeken. En wil hij me wel via iemand anders ontmoeten. Bah bah.
Knikker 'em uit je lijst? Sim-pel?
pi_96229709
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:19 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

En hoe is het eigenlijk ervan gekomen dat het nu beter gaat? Heeft je dat veel moeite gekost?
Ten opzichte van de periode waarmee het het slechtst met me ging heeft het zeker zo'n 5 jaar geduurd. Maar in die tijd was het zo erg dat ik uberhaupt moeite had met naar buiten gaan. Op die manier zeker een jaar weggegooid. Uiteindelijk ben ik via een aantal gesprekken bij een psycholoog op m'n hogeschool toch iets opener geworden en had ik ook m'n studie weer opgepikt.

Bij m'n afstuderen kwam ik op een of andere manier op het idee om naar het buitenland gegaan. Niet helemaal gelukt, maar uiteindelijk een maand of vier op curacao gezeten tussen de feestende studenten. En hoe gesloten ik ook was, ik kwam op die manier toch op redelijk wat feestjes terecht, wat al iets hielp, al was ik aan het eind nog steeds enorm onzeker.

Na m'n studie heb ik een erg leuke baan gevonden met collega's waarmee ik het goed kon vinden wat me ook weer verder hielp. Maar buiten m'n werk heb ik toen nog zeker een jaar bijna alleen thuis gezeten, totdat ik met wat aandringen van m'n broertje die zich zorgen maakte ( O+ ) toch op zoek gegaan ben naar hobbies. Eerst basketbal geprobeerd wat me niet erg lag, uiteindelijk via een vriend die het al deed bij de salsa terecht gekomen.

Van dat moment is het redelijk snel gegaan, had het er goed naar m'n zin, leerde eindelijk ook weer eens wat vrouwen kennen en via iemand van de salsa ook nog bij een vrijwilligersorganisatie terecht gekomen met veel leeftijdsgenoten. En aangezien hobbies hebben me wel beviel ook maar een basgitaar aangeschaft. :P

Het heeft veel tijd gekost, maar het laatste jaar is het toch hard gegaan.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:32:53 #248
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96229779
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef kipknots het volgende:
Ten opzichte van de periode waarmee het het slechtst met me ging heeft het zeker zo'n 5 jaar geduurd. Maar in die tijd was het zo erg dat ik uberhaupt moeite had met naar buiten gaan. Op die manier zeker een jaar weggegooid. Uiteindelijk ben ik via een aantal gesprekken bij een psycholoog op m'n hogeschool toch iets opener geworden en had ik ook m'n studie weer opgepikt.

Bij m'n afstuderen kwam ik op een of andere manier op het idee om naar het buitenland gegaan. Niet helemaal gelukt, maar uiteindelijk een maand of vier op curacao gezeten tussen de feestende studenten. En hoe gesloten ik ook was, ik kwam op die manier toch op redelijk wat feestjes terecht, wat al iets hielp, al was ik aan het eind nog steeds enorm onzeker.

Na m'n studie heb ik een erg leuke baan gevonden met collega's waarmee ik het goed kon vinden wat me ook weer verder hielp. Maar buiten m'n werk heb ik toen nog zeker een jaar bijna alleen thuis gezeten, totdat ik met wat aandringen van m'n broertje die zich zorgen maakte ( O+ ) toch op zoek gegaan ben naar hobbies. Eerst basketbal geprobeerd wat me niet erg lag, uiteindelijk via een vriend die het al deed bij de salsa terecht gekomen.

Van dat moment is het redelijk snel gegaan, had het er goed naar m'n zin, leerde eindelijk ook weer eens wat vrouwen kennen en via iemand van de salsa ook nog bij een vrijwilligersorganisatie terecht gekomen met veel leeftijdsgenoten. En aangezien hobbies hebben me wel beviel ook maar een basgitaar aangeschaft. :P

^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
pi_96229813
quote:

Blokkeren?
pi_96229866
quote:

[..]

Weer die salsa he :D
pi_96229879
quote:
Ik denk dat hij wel denkt dat ik hem zo zie, omdat hij weet dat hij aan 'een paar' fysieke kenmerken voldoet die ik verlang ( buiten die kenmerken om is hij echter best wel niet zo mooi zeg maar).
Blah; vrouwen met lange wensenlijstjes...
  zondag 1 mei 2011 @ 23:35:12 #252
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96229911
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef Catbert het volgende:

Knikker 'em uit je lijst? Sim-pel?
Dat kan niet, want hij komt elke week praten en dan valt het zo op. Bovendien 'kent' hij een 'vriendin' van mij. Nu vraagt hij wat ik leuk vind om te doen, ik ga op alles wel stomme antwoorden geven.
pi_96229952
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Dat kan niet, want hij komt elke week praten en dan valt het zo op. Bovendien 'kent' hij een 'vriendin' van mij. Nu vraagt hij wat ik leuk vind om te doen, ik ga op alles wel stomme antwoorden geven.
Ja of antwoord gewoon niet. Is het op Facebook zelf?
pi_96229956
quote:

[..]

Vooral zo doorgaan dus! :D
Basgitaar is wel tof trouwens, heeft wel wat als iemand daar wat leuks op kan spelen.
pi_96230024
quote:

[..]

Daar hoef je vast niet al te veel moeite voor te doen.
pi_96230112
quote:

[..]

Een voorbeeld van hoe het moet wat mij betreft; al geef je aan dat je wel nog wat hulp kunt gebruiken en dat je nog altijd wat problemen hebt. Doel je hiermee puur op het versieren van vrouwen, of zijn er nog meer zaken die nog niet zo lopen als dat je graag zou willen?
pi_96230122
quote:

ik ga op alles wel stomme antwoorden geven.
Nu ben ik benieuwd!
  zondag 1 mei 2011 @ 23:39:37 #258
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96230171
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Blah; vrouwen met lange wensenlijstjes...
Oh heb ik helemaal niet hoor. De fysieke zijn niet eens op één hand te tellen. Waarvan 1 echt heel belangrijk is. Die andere best belangrijk. Weer een andere beetje. Enzovoort. Dit klinkt misschien al heel fout hoor en geldt dan ook vooral voor 'zaken op het eerste gezicht'. Wanneer je langer met iemand praat, vallen die fysieke dingen steeds meer weg. Zo vond ik ook een paar keer iemand zonder bruine ogen wel aantrekkelijk. Maar dat is moeilijk zo op het eerste gezicht.
pi_96230202
Welke is heel belangrijk?
Ron Paul 2012
pi_96230212
Grote piemel.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:41:01 #261
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96230252
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:40 schreef Supersoep het volgende:
Welke is heel belangrijk?
Dat heb ik zelfs al Per ongeluk verraden.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:41:05 #262
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96230254
quote:
Ben er nog steeds niet uit of je een troll bent of wereldvreemd. Je bent kennelijk de enige vrouw op de wereld die niet weet hoe ze een kerel af moet poeieren.

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat heb ik zelfs al Per ongeluk verraden.
Dat je daar uberhaupt geheimzinnig over doet. Iedereen heeft voorkeuren.
pi_96230255
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh heb ik helemaal niet hoor. De fysieke zijn niet eens op één hand te tellen. Waarvan 1 echt heel belangrijk is. Die andere best belangrijk. Weer een andere beetje. Enzovoort. Dit klinkt misschien al heel fout hoor en geldt dan ook vooral voor 'zaken op het eerste gezicht'. Wanneer je langer met iemand praat, vallen die fysieke dingen steeds meer weg. Zo vond ik ook een paar keer iemand zonder bruine ogen wel aantrekkelijk. Maar dat is moeilijk zo op het eerste gezicht.
Post je lijstje eens dan?
pi_96230293
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ben er nog steeds niet uit of je een troll bent of wereldvreemd. Je bent kennelijk de enige vrouw op de wereld die niet weet hoe ze een kerel af moet poeieren.

[..]

Heeft ze op het forum geen moeite mee, maar op FB kennelijk wel. Troll dus. :)
pi_96230299
Wat ik anderen overigens ook aan kan raden is om eens een keer in je eentje op vakantie te gaan. Ben zelf vorig jaar alleen naar indonesie geweest en heb daar ook veel aan gehad. Normaal leg ik moeilijk nieuwe contacten, maar in zo'n geval moet je wel. Op die manier ook veel geleerd.
pi_96230303
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

Ik weet ook niet hoe je een vrouw moet af poeieren. :) Of ik doe het gewoon altijd fout, dus leg maar uit?
pi_96230348
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef kipknots het volgende:
Wat ik anderen overigens ook aan kan raden is om eens een keer in je eentje op vakantie te gaan. Ben zelf vorig jaar alleen naar indonesie geweest en heb daar ook veel aan gehad. Normaal leg ik moeilijk nieuwe contacten, maar in zo'n geval moet je wel. Op die manier ook veel geleerd.
Dat vind ik sowieso al knap, alleen op vakantie naar een ver land. Sommige mensen durven niet eens alleen met de bus/trein. Hoe oud ben je eigenlijk?
pi_96230359
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik weet dat veel vrouwen het hebben, maar het is echt onzin gewoon. Iemand al geen kans geven omdat hij geen bruine ogen heeft of bijvoorbeeld geen blond haar heeft. Als het nou over de uitstraling als geheel ging of als je zegt dat je een bepaald type man ging waar je helemaal niets mee hebt; prima! Maar dit soort dingen gaan nergens over.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:43:12 #269
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96230372
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Post je lijstje eens dan?
Wat moeten jullie daarmee? Daar worden figuren als Richard ed alleen maar onzekerder van, omdat ze dan gaan denken dat alle vrouwen dat zo willen.
pi_96230405
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:38 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Een voorbeeld van hoe het moet wat mij betreft; al geef je aan dat je wel nog wat hulp kunt gebruiken en dat je nog altijd wat problemen hebt. Doel je hiermee puur op het versieren van vrouwen, of zijn er nog meer zaken die nog niet zo lopen als dat je graag zou willen?
Ik ben nog steeds erg introvert. Als ik met een iemand ben praat ik tegenwoordig redelijk makkelijk, maar in groepen blijf ik stilvallen. Zou willen dat ik daar vanaf kan komen maar ik weet in zo'n geval nooit hoe ik erin moet vallen.
pi_96230412
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Wat moeten jullie daarmee? Daar worden figuren als Richard ed alleen maar onzekerder van, omdat ze dan gaan denken dat alle vrouwen dat zo willen.
Ik denk dat ze ondertussen wel weten dat jij niet representatief bent voor de gemiddelde Nederlandse vrouw.
pi_96230430
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Gewoon nieuwsgierig.
pi_96230456
Loop ik te vragen wat Lanter belangrijk acht bij een man, terwijl ik het al weet. :')

Een boekenkast natuurlijk.
Ron Paul 2012
pi_96230464
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef kipknots het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds erg introvert. Als ik met een iemand ben praat ik tegenwoordig redelijk makkelijk, maar in groepen blijf ik stilvallen. Zou willen dat ik daar vanaf kan komen maar ik weet in zo'n geval nooit hoe ik erin moet vallen.
Dat heb ik ook, en dan ben ik ook nog eens slechthorend dus dat wordt er dan niet beter op :')
  zondag 1 mei 2011 @ 23:45:36 #275
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96230485
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik weet ook niet hoe je een vrouw moet af poeieren. :) Of ik doe het gewoon altijd fout, dus leg maar uit?
Een vriendin van me een keer tegen een HELE opdringerige gast: "Je bent lelijk en je stinkt, rot op". Nog nooit iemand zo af zien druipen :)

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef Axel1988 het volgende:
Ik weet dat veel vrouwen het hebben, maar het is echt onzin gewoon. Iemand al geen kans geven omdat hij geen bruine ogen heeft of bijvoorbeeld geen blond haar heeft. Als het nou over de uitstraling als geheel ging of als je zegt dat je een bepaald type man ging waar je helemaal niets mee hebt; prima! Maar dit soort dingen gaan nergens over.
Ik heb ook een voorkeur voor lang en donker, m'n vriendin is kort en blond. Uiteindelijk gaat 't om 't totaalplaatje.
pi_96230525
Die heeft denk ik slecht geslapen die nacht :D
  zondag 1 mei 2011 @ 23:47:38 #277
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96230600
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Geen kans geven? Zeg ik niet hoor. Maar bij bepaalde fysieke zaken denk je toch sneller: Zo. Dat kun je niet ontkennen. En ik vind mijn fysieke verlangens die in de top 3 staan, vooral de eerste, echt wel zo van 'Damn'.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:48:18 #278
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96230637
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Geen kans geven? Zeg ik niet hoor. Maar bij bepaalde fysieke zaken denk je toch sneller: Zo. Dat kun je niet ontkennen. En ik vind mijn fysieke verlangens die in de top 3 staan, vooral de eerste, echt wel zo van 'Damn'.
En welke zijn dat dan? Dat zijn echt geen Grote Geheimen ofzo hoor, iedereen heeft dat soort dingen.
pi_96230654
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat vind ik sowieso al knap, alleen op vakantie naar een ver land. Sommige mensen durven niet eens alleen met de bus/trein. Hoe oud ben je eigenlijk?
28. Was eind 2009 al wel eens met een groepsreis meegeweest naar China maar dat was me uiteindelijk niet goed bevallen (door m'n introvertie was ik alsnog erg stil en doordat ik met een groep was sprak ik toch weinig mensen buiten die groep). Dus had vorig jaar na flink wat twijfelen toch besloten de gok te nemen.

Een probleem waar ik overigens ook nog mee zit is het onderhouden van contacten. Op een of andere manier vind ik het vaak moeilijk om contacten te onderhouden via telefoon, internet, etc. Dus met mensen die ik heb ontmoet maar niet regelmatig zie verwatert het erg snel. Kan eerlijk gezecht ook niet echt uitleggen waarom het moeite kost.
pi_96230740
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:45 schreef Catbert het volgende:

[..]

Een vriendin van me een keer tegen een HELE opdringerige gast: "Je bent lelijk en je stinkt, rot op". Nog nooit iemand zo af zien druipen :)

[..]
Ja oké, maar ik vind niet dat je dat zomaar bij iemand kan doen, dan moet de persoon wel héél erg vervelend en irritant zijn _O- Ik vind het zelf iig moeilijk om aan te geven dat ik niet wil, meestal doe ik kortaf, loop ik weg én geef ik mijn 06 en MSN niet (dat lijkt me toch wel heel erg duidelijk), maar sommige mensen begrijpen het gewoon echt niet. Tenminste, dat heb ik vaker meegemaakt.
pi_96230784
Ik heb mijn blonde chick weer eens gesproken, na het gebruikelijke emotionele gebeuren ( laat me niet vallen, ben zo blij dat je me begrijpt blabla) ben ik benieuwd aan wat voor stoornis of ziekte ze eigenlijk lijdt.

Zo vertelde ze me net dat ze gedroomd had dat ze op de bank zat met een vriend met op tafel een doosje flugels. Toen later kwam er een meisje bij die ongevraagd een flesje flugel pakte. Vervolgens pikte mijn blonde chick dit niet en sloeg ze dat meisje dood.

Ik moest er keihard om lachen maar ze werd kwaad op me en zei dat het niet leuk was en dat het zo echt leek en zo.

Vervolgens vertelde ze me dat ze door dat soort dromen hele dagen in bed ligt. Dus Aardbei wat heeft ze nou precies? een hyper overgevoelige persoonlijkheid?
  zondag 1 mei 2011 @ 23:52:35 #282
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96230850
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb mijn blonde chick weer eens gesproken, na het gebruikelijke emotionele gebeuren ( laat me niet vallen, ben zo blij dat je me begrijpt blabla) ben ik benieuwd aan wat voor stoornis of ziekte ze eigenlijk lijdt.

Zo vertelde ze me net dat ze gedroomd had dat ze op de bank zat met een vriend met op tafel een doosje flugels. Toen later kwam er een meisje bij die ongevraagd een flesje flugel pakte. Vervolgens pikte mijn blonde chick dit niet en sloeg ze dat meisje dood.

Ik moest er keihard om lachen maar ze werd kwaad op me en zei dat het niet leuk was en dat het zo echt leek en zo.

Vervolgens vertelde ze me dat ze door dat soort dromen hele dagen in bed ligt. Dus Aardbei wat heeft ze nou precies? een hyper overgevoelige persoonlijkheid?
volgensmij vind ze dat anderen iets teveel over haar heenlopen, en kan ze zich niet weren, en begint ze steeds meer diep van binnen te koken van woede.

ze is een tikkende tijdbom
  zondag 1 mei 2011 @ 23:52:43 #283
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96230861
Klinkt meer alsof ze gewoon rare dromen heeft. En hou eens op in denken in stoornissen. Volgens mij valt 't bij jou ook wel mee.

Anyway, tijd voor bed. Toedels.
pi_96230914
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef richard_prf het volgende:

Tsja, dat kunnen wij allemaal niet weten natuurlijk. Maar wat voor stoornis heb jij naast je BDD eigenlijk? Niet lullig bedoeld maar is daar ook al iets van bekend? En je bent ontslagen toch, maar 1 maand geleden had je nog een hele goede band met je baas, dus wat is er fout gegaan? Waarom?
pi_96230915
Nou, iemand uitlachen die net een verschrikkelijke nachtmerrie heeft gehad is nou ook niet echt bevorderend voor haar denk ik. Voor de één is een nachtmerrie iets wat je binnen 2 minuten weer vergeet, anderen hebben daar veel meer last van.

Stoornissen zou ik ook niet echt aan denken.. dat is wel makkelijk gezocht.
pi_96230946
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:52 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

volgensmij slikt ze dat anderen over haar heenlopen, en begint ze steeds meer diep van binnen te koken van woede.

ze is een tikkende tijdbom
Ze vertelde ook nog dat ze een glas water in het gezicht van haar pa wilde gooien omdat hij zei dat zij hem en haar moeder manipuleert. En ze zei zo van "hou op met deze ruzie" en ze zegt dat haar vader haar expres kwaad maakt.
pi_96231024
Jongens, een echte nachtmerrie vergeet je niet binnen 2 minuten. Geloof mij, dan lig je eerst nog 2 minuten angstig in je bed te bedenken of je nou rennend je bed uitgaat om bij je moeder in bed te liggen of tóch een poging te wagen om verder te slapen met de consequentie weer een nachtmerrie. _O- Ik koos voor het laatste; rennend naar mijn moeder. Heb ik een paar jaar geleden gehad. Arm kind ben ik ook maar echte nachtmerries zijn verschrikkelijk.
pi_96231086
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:54 schreef Hoogheid het volgende:
Nou, iemand uitlachen die net een verschrikkelijke nachtmerrie heeft gehad is nou ook niet echt bevorderend voor haar denk ik. Voor de één is een nachtmerrie iets wat je binnen 2 minuten weer vergeet, anderen hebben daar veel meer last van.

Stoornissen zou ik ook niet echt aan denken.. dat is wel makkelijk gezocht.
Oh ja je hebt gelijk maar de manier waarop ze dat zei dat klonk heerlijk sarcastisch. Mja ze werd kwaad maar later zei ze " Maar ik kan wel begrijpen dat je zo reageert hoor , het ligt mij nog te gevoelig, over een week kan ik hier ook om lachen "
  zondag 1 mei 2011 @ 23:59:33 #289
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96231214
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:48 schreef Catbert het volgende:

[..]

En welke zijn dat dan? Dat zijn echt geen Grote Geheimen ofzo hoor, iedereen heeft dat soort dingen.
Oh gewoon. Bruine ogen ( dat is nummer 1), een goed kapsel ( als in: lokjes of eventueel golven, niet te kort en niet te lang) en een slank postuur. Nu ga je natuurlijk zeggen dat oogkleur onzin is. Ik vind van niet, ik vind blauwe ogen ziekelijk staan.

Maar goed. Van de studie was iemand best leuk en aardig ondanks blauwe ogen, dus echt afwijzen zou ik niet hoor. Bruine ogen zijn alleen echt zo Mannelijk.
pi_96231263
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:57 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Oh ja je hebt gelijk maar de manier waarop ze dat zei dat klonk heerlijk sarcastisch. Mja ze werd kwaad maar later zei ze " Maar ik kan wel begrijpen dat je zo reageert hoor , het ligt mij nog te gevoelig, over een week kan ik hier ook om lachen "
Waarom antwoord je nou niet op mijn serieuze post? Altijd wel antwoorden als er ruzie op de loer ligt maar niet als er iets serieus gevraagd wordt.
pi_96231454
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:00 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waarom antwoord je nou niet op mijn serieuze post? Altijd wel antwoorden als er ruzie op de loer ligt maar niet als er iets serieus gevraagd wordt.
Ik reageer liever niet op jouw onzin dan weet je dat voor de volgende keer dat als ik niet reageer dat ik het complete onzin vindt of irritante verdachtmakingen en ik er geen energie aan wil verspillen. Het liefst negeer ik je volledig maar je moet de hele tijd mijn naam weer gebruiken bij dingen waar ik niks mee te maken heb of mij gebruiken in negatieve voorbeelden.
pi_96231507
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik reageer liever niet op jouw onzin dan weet je dat voor de volgende keer dat als ik niet reageer dat ik het complete onzin vindt of irritante verdachtmakingen en ik er geen energie aan wil verspillen. Het liefst negeer ik je volledig maar je moet de hele tijd mijn naam weer gebruiken bij dingen waar ik niks mee te maken heb of mij gebruiken in negatieve voorbeelden.
Oké snap ik, maar waarom ben je ontslagen? Vanwege je uiterlijk?
pi_96231551
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:05 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Oké snap ik, maar waarom ben je ontslagen? Vanwege je uiterlijk?
Dat gaat je niks aan. Moest jij niet aan je studie werken en zal je hier niet een maandje wegblijven ;)?
pi_96231599
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:06 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat gaat je niks aan. Moest jij niet aan je studie werken en zal je hier niet een maandje wegblijven ;)?
Ja, zou wel moeten, eigenlijk!
pi_96231623
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nu ga je natuurlijk zeggen dat oogkleur onzin is. Ik vind van niet, ik vind blauwe ogen ziekelijk staan.
Dit is een leuke opmerking i.c.m. je avatar :+
pi_96231666
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh gewoon. Bruine ogen ( dat is nummer 1), een goed kapsel ( als in: lokjes of eventueel golven, niet te kort en niet te lang) en een slank postuur. Nu ga je natuurlijk zeggen dat oogkleur onzin is. Ik vind van niet, ik vind blauwe ogen ziekelijk staan.

Maar goed. Van de studie was iemand best leuk en aardig ondanks blauwe ogen, dus echt afwijzen zou ik niet hoor. Bruine ogen zijn alleen echt zo Mannelijk.
En bij vrouwen zijn blauwe ogen dan wel weer mooi?
pi_96231691
Ik vind donkere, lege, dode, duivelse ogen echt 10x niks. Kennen jullie zulke mensen? Die ogen hebben waar niks uitstraalt..
pi_96231720
Ken ik niet.
  maandag 2 mei 2011 @ 00:16:08 #299
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96231954
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:09 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind donkere, lege, dode, duivelse ogen echt 10x niks. Kennen jullie zulke mensen? Die ogen hebben waar niks uitstraalt..
Donkere ogen... Duivels, ja! Zoals Johnny Depp in 'From Hell'. Zo van: "Ik ga u 'pakken'". Maar bruine ogen bij Mannen stralen gewoon zo veel uit. Al die begrippen passen daarbij ( Compassie, Mededogen, Sensualiteit, etc etc). Zucht, het veroorzaakt tintelingen in het lichaam.

Ik vind blauwe ogen dan vooral dat lege uitstralen. Ja, precies zo dat lege, als van een geest.

quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En bij vrouwen zijn blauwe ogen dan wel weer mooi?
Nee, maar bij vrouwen is oogkleur minder belangrijk, vind ik. Bij vrouwen kijk ik vooral naar de tieten. En de haren, of die lang zijn.
pi_96232142
Cool. Lant. Ik heb ook bruine ogen. Jij blauw. Wat voor kind komt daaruit? Wat voor kleur ogen denk je
pi_96232157
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Cool. Lant. Ik heb ook bruine ogen. Jij blauw. Wat voor kind komt daaruit? Wat voor kleur ogen denk je
Zal wel aan het geslacht van het kind liggen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')