SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Wat is er mis met dat shirtquote:Op zondag 1 mei 2011 18:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Rich, door bijv dat paarse shirt denk ik dat aan jouw kledingstijl misschien ook wat te verbeten valt. Waardoor je op een positieve manier opvalt, niet een negatieve.
Ja, maar ik vind het lelijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:37 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat shirtwtf... paars valt toch een beetje op?
Die huidskleur is nep, ik ben spierwit. hoe het in godsnaam kan dat ik gebruind lijk is mij een raadselquote:Op zondag 1 mei 2011 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het lelijk.De stof, de kleur...en het staat niet bij je huid/ogen. Ik weet niet, veel vrouwen vinden het belangrijk dat een man goed gekleed gaat. Het is een manier om je kansen te vergroten, of je moet niet aan die oppervlakkigheid willen voldoen.
Als versieren een serieus issue voor je is heb je weinig keus m.i.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, maar ik vind het lelijk.De stof, de kleur...en het staat niet bij je huid/ogen. Ik weet niet, veel vrouwen vinden het belangrijk dat een man goed gekleed gaat. Het is een manier om je kansen te vergroten, of je moet niet aan die oppervlakkigheid willen voldoen.
Dan nog.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die huidskleur is nep, ik ben spierwit. hoe het in godsnaam kan dat ik gebruind lijk is mij een raadselmaar alleen met witte achtergrond.
Tja, nu veel naar buiten gaan dus. Heb vanmiddag ook in 't park gelegen. Ik kan me niet voorstellen dat je een lichte huidskleur hebt, je haren zijn te donker. Gewoon een kwestie van meer buiten komen.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:43 schreef richard_prf het volgende:
Ik post die foto wel eventjes:
http://i53.tinypic.com/2j5ce34.jpg
Zo'n bruine kleur zou ik wel willen hebbenIk ben fotogeniek met een witte achtergrond ofzo kwa huidskleur.
Het is niet iets wat ik van nature doe. Ik ben iemand die zich vaak prima voelt om op zichzelf te zijn. Ik doe graag dingen alleen. Dit heeft ertoe geleid dat ik te op mezelf ben komen te staan en daar ondervind ik de laatste maanden echt grote nadelen van.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:43 schreef Catbert het volgende:
Maar waarom werk je niet eerst aan dat sociale leven? Ik roep het vaak genoeg; meiden zitten niet echt te wachten op kerels die helemaal geen vrienden hebben.
Misschien is een van mijn problemen wel dat ik vaak die achterliggende bedoeling in die uitspraken niet eruit haal; zoals jij nu wel doet. Heb wel vaker het idee dat ik het het punt mis.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
De reden dat mensen vaak zeggen 'komt vanzelf' is omdat die mensen je gerust willen stellen omdat je je anders druk gaat maken en wanhopig gaat doen, wat al helemaal averechts werkt.
Zou heel goed kunnen.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Misschien is een van mijn problemen wel dat ik vaak die achterliggende bedoeling in die uitspraken niet eruit haal; zoals jij nu wel doet. Heb wel vaker het idee dat ik het het punt mis.
Tips voor om hier iets aan te doen? Het is trouwens iets wat mijn ouders en andere familieleden ook hebben...quote:
Goed dat je er aan werkt tenminste. Ik snap ook nooit zo goed dat mensen het niet leuk vinden om met vrienden dingen te doen. Helemaal zoals met koninginnenacht en -dag, heb me bijzonder goed vermaakt en zou het knap klote vinden als ik dat sociaal netwerk 'kwijt' zou raken. Opnieuw opbouwen kan altijd, maar dat kost gewoon veel tijd.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:49 schreef Axel1988 het volgende:
Het is niet iets wat ik van nature doe. Ik ben iemand die zich vaak prima voelt om op zichzelf te zijn. Ik doe graag dingen alleen. Dit heeft ertoe geleid dat ik te op mezelf ben komen te staan en daar ondervind ik de laatste maanden echt grote nadelen van.
Ik ben begonnen om hier dus ook aan te werken. Ik heb met Koningenacht een oude vriend gebeld (trok niet zoveel meer met hem op de laatste tijd; maar een paar jaar geleden wel). Heb die avond me dan ook aangesloten bij hem met een aantal vrienden van hem waarmee hij uitging. Bovendien ben ik op zoek naar een nieuwe sport om te gaan doen en wil weer een bijbaan gaan nemen. Plannen genoeg, maar het heeft gewoon veel tijd nodig voordat ik het weer op de rit heb. Ik ben bovendien erg labiel; dus op een dag als vandaag word ik snel weer negatief over dingen in mijn leven.
Ik leg dingen ook wel eens te negatief uit. Dus ik bedenk me dan gewoon wat de 'beste' uitleg is en ga daar gewoon voor. Als ik dus afgewezen wordt door een meid moet ze dat heel duidelijk doen want ik ga altijd voor de meest positieve uitlegquote:Op zondag 1 mei 2011 18:53 schreef Axel1988 het volgende:
Misschien is een van mijn problemen wel dat ik vaak die achterliggende bedoeling in die uitspraken niet eruit haal; zoals jij nu wel doet. Heb wel vaker het idee dat ik het het punt mis.
Van het positieve uitgaan...quote:
kijk ik heb me gisteren prima vermaakt hoor in Breda en Zundert met mijn vrienden. We zijn met zijn zessen uitgeweest (4 hebben al een vriendin en ik en mijn vriend vrijgezel)quote:Op zondag 1 mei 2011 18:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Goed dat je er aan werkt tenminste. Ik snap ook nooit zo goed dat mensen het niet leuk vinden om met vrienden dingen te doen. Helemaal zoals met koninginnenacht en -dag, heb me bijzonder goed vermaakt en zou het knap klote vinden als ik dat sociaal netwerk 'kwijt' zou raken. Opnieuw opbouwen kan altijd, maar dat kost gewoon veel tijd.
[..]
Ik leg dingen ook wel eens te negatief uit. Dus ik bedenk me dan gewoon wat de 'beste' uitleg is en ga daar gewoon voor. Als ik dus afgewezen wordt door een meid moet ze dat heel duidelijk doen want ik ga altijd voor de meest positieve uitleg
Dat is zeker zo. Ik ben ook niet zo op mezelf dat ik het prettig vind om op dagen koninginnenacht en -dag alleen te zitten; ik vind het echter geen probleem om soms een paar weken niets met vrienden te doen. Alleen bellen voor evenementen en dergelijke dat is echter te weinig om een goede band te houden... moet hier actiever in worden; maar normaals, het is lastig wanneer je het vaak wel prima vind om alleen te zijn en je die impuls dus niet hebt om eens iemand op te bellen om wat leuks te gaan doen. Bovendien wijs ik te vaak verzoeken af om iets leuks te gaan doen, zeker in de tijd dat dit nog veel voorkwam (is logischerwijs dus minder geworden de afgelopen jaren).quote:Op zondag 1 mei 2011 18:57 schreef Catbert het volgende:
Goed dat je er aan werkt tenminste. Ik snap ook nooit zo goed dat mensen het niet leuk vinden om met vrienden dingen te doen. Helemaal zoals met koninginnenacht en -dag, heb me bijzonder goed vermaakt en zou het knap klote vinden als ik dat sociaal netwerk 'kwijt' zou raken. Opnieuw opbouwen kan altijd, maar dat kost gewoon veel tijd.
Tja, maar op den duur bellen ze niet meer als je af blijft zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:03 schreef Axel1988 het volgende:
Dat is zeker zo. Ik ben ook niet zo op mezelf dat ik het prettig vind om op dagen koninginnenacht en -dag alleen te zitten; ik vind het echter geen probleem om soms een paar weken niets met vrienden te doen. Alleen bellen voor evenementen en dergelijke dat is echter te weinig om een goede band te houden... moet hier actiever in worden; maar normaals, het is lastig wanneer je het vaak wel prima vind om alleen te zijn en je die impuls dus niet hebt om eens iemand op te bellen om wat leuks te gaan doen. Bovendien wijs ik te vaak verzoeken af om iets leuks te gaan doen, zeker in de tijd dat dit nog veel voorkwam (is logischerwijs dus minder geworden de afgelopen jaren).
Het gaat niet zozeer om een negatieve interpretatie van zaken; maar om gewoonweg een verkeerde interpretatie of het achterliggende doel niet zien van bepaalde uitspraken. Ik denk dat ik wat dat betreft ook weer sociale pech heb; al zal het wellicht langzaam kunnen verbeteren door gewoon veel meer bezig te zijn op sociaal gebied. Een andere oplossing zou ik er ook niet voor weten.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van het positieve uitgaan...
Maar hoe je dat dan moet doen? Durf ik je niet te zeggen. Als ik erachter ben, laat ik het je weten (ben er namelijk ook mee bezig om optimistischer en positiever te worden in mijn manier van denken). Vaak zit dat pessimistische wel een beetje in iemand...je leert het jezelf aan zodat je voorbereid bent op negatieve ervaringen door van het slechtste uit te gaan.
Ik heb al jaaren geen games meer gespeeld. Ik houd me vooral bezig met lezen, beleggen, nieuws volgen, studeren, individuele sporten als fitnes (thuis) en hardlopen, mijn te hoge libido, lang douchen en uitgebreid koken (voor mezelf, want woon al 4 jaar alleen).quote:Op zondag 1 mei 2011 19:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, maar op den duur bellen ze niet meer als je af blijft zeggen natuurlijk.
Welke computergames speel je?
Een combinatie. Vooral de bleekheid alsof het lijkt alsof ik altijd binnen zit (wat niet zo is). Mijn magere postuur waardoor ik ook nog eens houterig overkom, ook mijn houding is erg slecht Hierdoor heb ik automatisch een wanhopige en onzekere uitstraling er ook nog eens bij.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:06 schreef Hoogheid het volgende:
Fysieke verschijning, in welke vorm? Je houding/gedrag of je lichaam?
Dat is ook een afknapper. Als je beperkingen hebt, zijn ze geen enkel bezwaar, want je compenseert het gewoon door anderzijds bovengemiddeld te zijn. Zorg er even voor dat een rijk sociaal leven hebt, gelukkig bent en dat uitstaalt. En idd als je ruim bovengemiddeld bent, zijn je beperkingen niet erg. Goed bedoeld, maar toch.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:41 schreef Axel1988 het volgende:
@ Catbert (weet niet precies hoe ik moet quoten uit een vorig topic?). Ik wil ook helemaal niet pissig worden op mensen die met de beste bedoelingen adviezen geven. Ik ben alleen helemaal klaar met voornamelijk het cliché dat het vanzelf wel komt. Het is geen advies en het is gewoon niet waar. Zoals strawberry zegt; als je een rijk sociaal leven hebt etc.... dan misschien; maar dan nog zul je actie moeten ondernemen, anders gebeurt er nog niets. Niets komt vanzelf. Bovendien is de weg naar een rijk sociaal leven; waarbij je op alle vlakken lekker in je vel zit; voor vele van ons hier het moeilijkste van alles. Ik werk er zelf ook aan; maar zoals misschien al opgemerkt is heb ik vandaag een dip/terugval moment.
Oh, zo. Je kan ook voor jezelf bedenken 'hoe kan ik het nog meer interpreteren en er een positieve draai aan geven'. Maar inderdaad sociaal actiever zijn zou wat dat betreft de beste oplossing zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om een negatieve interpretatie van zaken; maar om gewoonweg een verkeerde interpretatie of het achterliggende doel niet zien van bepaalde uitspraken. Ik denk dat ik wat dat betreft ook weer sociale pech heb; al zal het wellicht langzaam kunnen verbeteren door gewoon veel meer bezig te zijn op sociaal gebied. Een andere oplossing zou ik er ook niet voor weten.
Net zoals je een nerveus gevoel kan hebben als je een presentatie geeft, zo kun je ook een nerveus gevoel hebben bij mensen iha (MLiG) of speciaal bij vrouwen (richard). Omgekeerd kun je ook een heel warm gevoel hebben naar mensen, interesse in dingen en plezier in situaties. Hoe kom je aan dat gevoel? Op dezelfde manier als al deze gevoelens, negatief of positief.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van het positieve uitgaan...
Maar hoe je dat dan moet doen? Durf ik je niet te zeggen. Als ik erachter ben, laat ik het je weten (ben er namelijk ook mee bezig om optimistischer en positiever te worden in mijn manier van denken). Vaak zit dat pessimistische wel een beetje in iemand...je leert het jezelf aan zodat je voorbereid bent op negatieve ervaringen door van het slechtste uit te gaan.
Klinkt wel positief; geen idee waarom je het een opvoeren van een toneelstukje zou noemen. Dat is gewoon wat jij bent wanneer je niet in je hoofd gaat zitten en je druk gaat maken over vanalles. Juist hoe jij bent op het moment in een groep als je beschrijft met konningedag, dat is wie je bent. Niet wat je vanjezelf maakt in het toneelstuk dat je eigen hoofd heet.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
kijk ik heb me gisteren prima vermaakt hoor in Breda en Zundert met mijn vrienden. We zijn met zijn zessen uitgeweest (4 hebben al een vriendin en ik en mijn vriend vrijgezel)
Het was heel gezellig, ik was de gangmaker, ze vonden mij grappig , relaxt en aardig. Gisteren lagen ze dubbel om mijn scherpe sarcastische opmerkingen. En ik merk ook dat ze me graag mogen. Ik ben dus in staat om een prima toneelstukje af te leveren.
Maar toch mis ik wat. ik ben het verdomme zat om 10 jaar lang uit te gaan zonder ooit vrouwen te ontmoeten. En als mijn groep er dan eentje ontmoet dan word ik keihard genegeerd.
Ik weet dat het aan mijn fysieke verschijning ligt en hopelijk kan ik er vanaf morgen keihard aan werken ik heb zeeën aan tijd.
Die kijk op de wereld is grotendeels bepaald door je jeugd. Heel lastig dan nog omschakelen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Net zoals je een nerveus gevoel kan hebben als je een presentatie geeft, zo kun je ook een nerveus gevoel hebben bij mensen iha (MLiG) of speciaal bij vrouwen (richard). Omgekeerd kun je ook een heel warm gevoel hebben naar mensen, interesse in dingen en plezier in situaties. Hoe kom je aan dat gevoel? Op dezelfde manier als je al deze gevoelens, negatief of positief.
Dat goede gevoel hun je kweken. Je kunt jezelf leren op een liefdevolle manier naar de wereld te kijken. Als je dat goed kunt maakt het allemaal niet zoveel meer uit wat je nu wel en niet kunt krijgen. Dat is mijn zweefteef boodschap voor vandaag.
Ah, goed bezig. IMHO is gamen als je al weinig buitenkomt een 'reden' om teveel binnen te zitten.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:09 schreef Axel1988 het volgende:
Ik heb al jaaren geen games meer gespeeld. Ik houd me vooral bezig met lezen, beleggen, nieuws volgen, studeren, individuele sporten als fitnes (thuis) en hardlopen, mijn te hoge libido, lang douchen en uitgebreid koken (voor mezelf, want woon al 4 jaar alleen).
Ik ken zo'n meid. Die snapt echt niet waarom ze geen aandacht krijgt van kerels. Dus maakt ze maar een RP account aan.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:22 schreef Hoogheid het volgende:
En dat terwijl het onwijs knappe blonde zandlopertje dat heel de avond met een even knappe brunette vriendin saai bij een statafel een beetje voor zich uit staat te staren -op mij na aan het eind van de avond- geen enkele aandacht kreeg.
Voor mij persoonlijk; er is niets zo aantrekkelijk dan een dame die tijdens het uitgaan goed kan dansen en helemaal los gaat!quote:Op zondag 1 mei 2011 19:22 schreef Hoogheid het volgende:
Bij deze wil ik je dan vertellen dat dat van dat fysieke complete onzin is. Gisteren liep er tijdens het uitgaan een meisje rond van een jaar of 20, ze had het postuur van een zwanger nijlpaard, echt zo ontzettend dik dat het gewoon smerig was. Echt niet het type dat je op straat zou tegenkomen en zou denken; 'Zó hé, dat is niet verkeerd!'. Maar ze stond gewoon lekker te dansen en te feesten en was lekker vrolijk bezig, en (daarom) waren er genoeg jongens/mannen om haar heen die op haar afstapten om te dansen/praatje te maken.
En dat terwijl het onwijs knappe blonde zandlopertje dat heel de avond met een even knappe brunette vriendin saai bij een statafel een beetje voor zich uit staat te staren -op mij na aan het eind van de avond- geen enkele aandacht kreeg.
Niet lastiger dan het is voor richard of MLiG om lekker in hun vel te zitten, zelfverzekerd en positief te zijn, zoals je ze keer op keer verteld.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die kijk op de wereld is grotendeels bepaald door je jeugd. Heel lastig dan nog omschakelen.
Ik heb nooit gezegd dat het makkelijk is.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Niet lastiger dan het is voor richard of MLiG om lekker in hun vel te zitten, zelfverzekerd en positief te zijn, zoals je ze keer op keer verteld.
Oh jee, ik heb toch niet iemand van fok staan flirten hè?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:24 schreef Catbert het volgende:
Ik ken zo'n meid. Die snapt echt niet waarom ze geen aandacht krijgt van kerels. Dus maakt ze maar een RP account aan.
Ja precies, dus lichaam/uiterlijk is dan echt ondergeschikt ten opzichte van een meid die duidelijk goed in haar vel zit en lekker aan het losgaan is.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk; er is niets zo aantrekkelijk dan een dame die tijdens het uitgaan goed kan dansen en helemaal los gaat!
Mee eens; maar moet je er wel uberhaupt al mee beginnen om het aan te pakken en eventueel de nodige hulp te zoeken. Maar enorm veel respect voor de mensen die uit zulke situaties weten te ontsnappen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Niet lastiger dan het is voor richard of MLiG om lekker in hun vel te zitten, zelfverzekerd en positief te zijn, zoals je ze keer op keer verteld.
Maar het kan inderdaad. De complete aanpak is breder en beter, dan leren je prettig te voelen door aan iemands selectie criteria te voldoen en zo iets te bemachtigen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het makkelijk is.
En we zijn nu officieel in #1 beland qua vooruitgang.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:40 schreef missyB het volgende:
Richard,
Werkelijk man, ik vind je gewoon een leuke vent op de foto!
Ik had toch 1 of ander gedrocht verwacht hoor na al je omschrijvingen.
Leuk kapsel, nice eyes!
open gezicht, brede kin(veel mannen overwegen een kin-implantaat dus brede kin is in)
Oke het shirtje is misschien iets teveel van het goede, maar met bv leuke blouse met korte mouw, kraagje iets omhoog.
Het zijn echt je looks niet waardoor het bij de meiden niet echt lukt hoor!
Daarover gesproken; zag de afgelopen dagen ook weer enkele dames en heren met hele vette dancemoves; vraag me af of ze dat nou door de week thuis voor de spiegel zouden staan te oefenen? Of is er trouwens ook een soort van sport waarbij je dat soort dans ook kunt leren; net zoals er bijvoorbeeld ook stijldansen is?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:27 schreef Hoogheid het volgende:
Ja precies, dus lichaam/uiterlijk is dan echt ondergeschikt ten opzichte van een meid die duidelijk goed in haar vel zit en lekker aan het losgaan is.
Afkijken van anderen en thuis oefenen denk ikquote:Op zondag 1 mei 2011 19:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Daarover gesproken; zag de afgelopen dagen ook weer enkele dames en heren met hele vette dancemoves; vraag me af of ze dat nou door de week thuis voor de spiegel zouden staan te oefenen? Of is er trouwens ook een soort van sport waarbij je dat soort dans ook kunt leren; net zoals er bijvoorbeeld ook stijldansen is?
Er zijn heel veel danslessen die je kan volgen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Daarover gesproken; zag de afgelopen dagen ook weer enkele dames en heren met hele vette dancemoves; vraag me af of ze dat nou door de week thuis voor de spiegel zouden staan te oefenen? Of is er trouwens ook een soort van sport waarbij je dat soort dans ook kunt leren; net zoals er bijvoorbeeld ook stijldansen is?
Plus dat richard niet dom is, verbaal sterk, sociaal en empathies goed, etc. Wat een mens zich allemaal niet in kan inbeeldenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:40 schreef missyB het volgende:
Richard,
Werkelijk man, ik vind je gewoon een leuke vent op de foto!
Ik had toch 1 of ander gedrocht verwacht hoor na al je omschrijvingen.
Leuk kapsel, nice eyes!
open gezicht, brede kin(veel mannen overwegen een kin-implantaat dus brede kin is in)
Oke het shirtje is misschien iets teveel van het goede, maar met bv leuke blouse met korte mouw, kraagje iets omhoog.
Het zijn echt je looks niet waardoor het bij de meiden niet echt lukt hoor!
Ik sta inderdaad versteld hoe richard zichzelf zo naar beneden weet te praten.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:46 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Plus dat richard niet dom is, verbaal sterk, sociaal en empathies goed, etc. Wat een mens zich allemaal niet in kan inbeelden.
Naja, dat afkijken en thuis proberen heb ik ook al eens geprobeerd; maar bij dat soort dingen moet ik het toch echt langzaam stap voor stap uitgelegd krijgen, anders wil het niet echt vlotten. Heb trouwens een paar jaar geleden eens wat vervelende opmerkingen gehad toen ik me op wat uitgaansavonden volledig losgooide wat betreft dansen. Sindsdien houd ik het allemaal heel safe; maar zou het echt vet vinden om het wat beter te kunnen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:45 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Afkijken van anderen en thuis oefenen denk ikIk ken in ieder geval geen dans-school voor dance-muziek
En een kwestie van het durven om je lichaam los te gooien.
Niet direct het type dansen wat ik bedoel denk ik; maar het is wel het overwegen waard om een keer lessen te gaan nemen. Misschien dat ik andere type dans dan ook sneller op kan pikken of meer gevoel voor ritme krijg. Dans jij trouwens?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn heel veel danslessen die je kan volgen.
Stijl, salsa, ballet, klassiek, streetdance, breakdance...
De vrouwen in de disco zien het blijkbaar anders. Iedere indicatie van initiele onzekerheid betekent (ik ga nu uit van de vele commentaren van de users hier) dat je kunt ophoepelen. Wie is hier nu kleingeestigquote:Op zondag 1 mei 2011 19:54 schreef missyB het volgende:
[..]
Ik sta inderdaad versteld hoe richard zichzelf zo naar beneden weet te praten.
Ik dacht echt dat Frankenstein nog een knapperd was naast hem als ik zijn verhalen zou moeten geloven.
Wat een eeuwige zonde dat je zelf zo n ander beeld hebt richard
Haha nee, ik en dansen...geen goeie comboquote:Op zondag 1 mei 2011 19:56 schreef Axel1988 het volgende:
Niet direct het type dansen wat ik bedoel denk ik; maar het is wel het overwegen waard om een keer lessen te gaan nemen. Misschien dat ik andere type dans dan ook sneller op kan pikken of meer gevoel voor ritme krijg. Dans jij trouwens?
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha nee, ik en dansen...geen goeie combo
Dat zou jou wel mijn ideale danspartner maken dan.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha nee, ik en dansen...geen goeie combo
Kijk hier anders even: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_dansstijlen
Ik heb een tijdje salsales gehad. Stikt van de vrouwen daar.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:56 schreef Axel1988 het volgende:
Niet direct het type dansen wat ik bedoel denk ik; maar het is wel het overwegen waard om een keer lessen te gaan nemen. Misschien dat ik andere type dans dan ook sneller op kan pikken of meer gevoel voor ritme krijg. Dans jij trouwens?
Aanrader voor beginners? Niet dat ik niet uit mijn comfort-zone wil stappen, maar bij salsa-dansen zie ik meteen beelden voor me van mensen die zeer losjes zijn in de heupen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje salsales gehad. Stikt van de vrouwen daar.
Tuurlijk, daarvoor zijn er cursussen. D'r zijn genoeg mensen die beginnen die totaal niet kunnen dansen. Leuke aan salsa is dat er op veel plaatsen ook speciale feesten zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Aanrader voor beginners? Niet dat ik niet uit mijn comfort-zone wil stappen, maar bij salsa-dansen zie ik meteen beelden voor me van mensen die zeer losjes zijn in de heupen.
Dat zijn ze niet allemaal en zeker de meeste beginners niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Aanrader voor beginners? Niet dat ik niet uit mijn comfort-zone wil stappen, maar bij salsa-dansen zie ik meteen beelden voor me van mensen die zeer losjes zijn in de heupen.
Net als bij sport; de derde helftquote:Op zondag 1 mei 2011 20:36 schreef Crutch het volgende:
Even eerlijk, wat is er nou zo leuk aan salsa?
Ik zit net het een en ander op youtube te kijken, maar er lijkt me heulemaal niks aan.
Mja. Ik zou wel graag wat willen leren dansen, maar dan eigenlijk alle stijlen en toch iets meer richting hiphop.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Net als bij sport; de derde helft. Maar serieus, ik heb nog niet gekeken, dus ik weet het niet. Ik heb zo'n gevoel dat een dergelijke cursus, of het nou salsa is of wat anders, wel eens goed kunnen zijn.
Dude.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:
Ik zou persoonlijk een vechtsport aanraden, maar dat heeft als bijkomend nadeel dat er natuurlijk niet al te vaak mooie vrouwen op af komen. Je kan geluk hebben natuurlijk. Toen ik jiujitsu deed, is het meer dan eens voorgekomen dat ik per ongeluk met m'n handen op iemand's borsten terecht kwam.
Altijd zo'n awkward momentje.
Waarom zou je dat aanraden dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:
Ik zou persoonlijk een vechtsport aanraden, maar dat heeft als bijkomend nadeel dat er natuurlijk niet al te vaak mooie vrouwen op af komen. Je kan geluk hebben natuurlijk. Toen ik jiujitsu deed, is het meer dan eens voorgekomen dat ik per ongeluk met m'n handen op iemand's borsten terecht kwam.
Seksuele dansquote:Op zondag 1 mei 2011 20:36 schreef Crutch het volgende:
Ik zit net het een en ander op youtube te kijken, maar er lijkt me heulemaal niks aan.
Gastquote:Op zondag 1 mei 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:
Omdat het niet bij elke vechtsport zo hoeft te zijn natuurlijk. Als je iets heel energieks pakt, zoals kickboxen, komen daar weer jongere mensen op af. Heb ik ook gedaan.quote:
Uhu.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:
Ja het heeft wel iets seksueels, maar verder ziet het er erg gay uit.quote:
Ja kan ik toch niks aan doen.quote:
Om daarom nu juist bij een vechtsport te gaan. Voor die ene keer per jaar dat je per ongeluk goed terecht komt op de borsten van een mooie meid.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja kan ik toch niks aan doen.![]()
Ik weet 1 zo'n moment nog goed. We moesten take-downs oefenen, ik was samen met zo'n meid die ik nog kende van de basisschool. Ik gooi haar neer, maar zij heeft me nog steeds bij m'n mouw vast dus ik verloor toch enigzins m'n balans. In een reflex gooide ik m'n handen naar de grond toe om de val te breken, maar die kwamen allebei perfect op haar borsten terecht.
Naja, het lijkt me een slecht idee om een vechtsport te gaan doen, omdat ik dan mogelijk de kans krijg om een keer per ongeluk leuk in aanraking te komen met een borst oidquote:Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Omdat het niet bij elke vechtsport zo hoeft te zijn natuurlijk. Als je iets heel energieks pakt, zoals kickboxen, komen daar weer jongere mensen op af. Heb ik ook gedaan.
Nee, zoals ik daarnet zei, het gaat over het type vrouwen die dat over het algemeen doen, er zitten gewoon heel veel huisvrouwen tussen. Het zijn bij dat soort vechtsporten niet vaak hele jonge blaadjes. Dan moet je echt gaan kickboxen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhu.![]()
En dat over mooie vrouwen: en maar zeggen dat jij naar innerlijk kijkt, tssk tssk.
Waar zeg ik dat ik om die reden op die vechtsport ben gegaan?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Om daarom nu juist bij een vechtsport te gaan. Voor die ene keer per jaar dat je per ongeluk goed terecht komt op de borsten van een mooie meid.
Je zegt dat het een aanrader is en gebruikt dat argument...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik om die reden op die vechtsport ben gegaan?![]()
Ik was er mee begonnen toen ik 15 was, aangezien je 14 moest zijn om daarmee te starten en na jarenlang judo vond ik dat een leuke stap.
Omdat je dat zei toen ik vroeg waarom je zou aanraden een vechtsport te gaan doenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik om die reden op die vechtsport ben gegaan?![]()
Zelf vind ik Hip Hop ook leuk, maar Salsa en Hip Hop zijn niet echt te vergelijken. Hip Hop is iets wat je alleen doet terwijl salsa natuurlijk een partner dans is. Leuke aan salsa itt het 'normale' stijldansen (voor zover ik kan zeggen, stijldansen heb ik nooit gedaan) is dat salsa sneller en wat losser is. Plus natuurlijk de feesten.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mja. Ik zou wel graag wat willen leren dansen, maar dan eigenlijk alle stijlen en toch iets meer richting hiphop.
Het is niet echt mijn muziek maar de dansstijl vind ik wel erg cool.
Eens. Ik weet nog toen ik salsales volgde met mijn klas dat de jongens het allemaal maar gay vonden om zo met die heupen te bewegenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja het heeft wel iets seksueels, maar verder ziet het er erg gay uit.
Haha; ik miste de link met dansen al, maar die is me inmiddels duidelijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Supersoep het volgende:
Dat was geen argument om zo'n sport te beoefenen, een argument kan natuurlijk wel zijn dat je zo dichtbij vrouwen bent en er aan kan wennen dat je ze goed moet vastpakken. ik gaf die ''slippertjes'' enkel als voorbeeld. Mijn hemel, dat ik dit nog helemaal moet gaan uitleggen.
Laat maar zitten ook. Te moeilijk.
Oke, sowieso zou ik een sport of hobby die je beoefent met andere mensen wel aanraden aan users hier.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, zoals ik daarnet zei, het gaat over het type vrouwen die dat over het algemeen doen, er zitten gewoon heel veel huisvrouwen tussen. Het zijn bij dat soort vechtsporten niet vaak hele jonge blaadjes. Dan moet je echt gaan kickboxen.
Dan kun je wel wat meehobbelen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef Hoogheid het volgende:
Als je ooit van plan bent om te gaan trouwen zijn een paar danslessen sowieso wel aan te raden denk ikMaar alles op zijn tijd hè
Nee joh, ik ben alles behalve 'losjes', en in onze lessen zaten alleen maar beginners.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:19 schreef Axel1988 het volgende:
Ik heb hier een tijdje kickboksen gedaan en daar zaten bijna 50% meiden bij. Je 'vecht' overigens alleen tegen je eigen geslacht (terecht ook, mannen zijn sterker). Maar daar was er tijd weinig aan sociaal gebeuren na de les. Was ook op maandag.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:
Je kunt vaak een eerste les gratis meedoen. Sowieso zitten ze om mannen te springen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:39 schreef Axel1988 het volgende:
Net als bij sport; de derde helft. Maar serieus, ik heb nog niet gekeken, dus ik weet het niet. Ik heb zo'n gevoel dat een dergelijke cursus, of het nou salsa is of wat anders, wel eens goed kan zijn.
Tja, ik ben geen heupen zwaaier. Het is ook de bedoeling dat je de vrouw laat zwaaien, niet jezelfquote:Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef Crutch het volgende:
Ja het heeft wel iets seksueels, maar verder ziet het er erg gay uit.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat idee ook wel een beetje heb; maar heel concreet: bestaat er iets wat minder gay is dan seksueel dansen met een meid? Klinkt voor mij als hetero eigenlijk wel prima; ongeacht hoe het eruit ziet.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens. Ik weet nog toen ik salsales volgde met mijn klas dat de jongens het allemaal maar gay vonden om zo met die heupen te bewegen
IMHO is er weinig meer een klassieke rolverdeling tussen man en vrouw dan dat soort dansen. Dat we in nederland nou alleen maar de klompendans hebben doet daar niks aan af.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:55 schreef Axel1988 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat idee ook wel een beetje heb als ik het zie; maar heel concreet: bestaat er iets wat minder gay is dan seksueel dansen met een meid? Klinkt voor mij als hetero eigenlijk wel prima; ongeacht hoe het eruit ziet.
Inderdaad. Gisteren stond ik lekker te 'schuren' met een meid. Zag er volgens mij niet bepaald gay uit.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:58 schreef Hoogheid het volgende:
Als je met een meid intiem staat te dansen is 'gay' wel het laatste wat je genoemd zult worden
Of reggaeton!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef kipknots het volgende:
Zo intiem is salsa trouwens niet. Als je dat wil kan je beter voor de bachata gaan.
Dan heb je binnen tien seconde een paal tussen je benen zitten.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Als een man op zijn onderlip bijt, is hij dan opgewonden? En zo ja, hoe opgewonden is hij dan?
Jij was toch zo Uitstekend in het lezen van lichaamstaal?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Als een man op zijn onderlip bijt, is hij dan opgewonden? En zo ja, hoe opgewonden is hij dan?
Ligt eraan hoe hardquote:Op zondag 1 mei 2011 21:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dit is toch geen alledaagse lichaamstaal.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij was toch zo Uitstekend in het lezen van lichaamstaal?
Waarom moet je het ons dan vragen.
Dat is een ''dat ass'' houding, dus hij houdt van je kontje.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is een ''dat ass'' houding, dus hij houdt van je kontje.
Als je daarna tegen hem aan gaat schuren denk ik wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
En zou Halcon gelijk hebben over de fase waarin zo iemand zich dan bevindt of is dat een grapje?
Z'n signaal om echt Écht te...? Wow. Dat wist ik niet zeg. Ik let dan wel goed op details toch, als dat van die mond opvalt?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:38 schreef Halcon het volgende:
Is geen grapje. Als je dan gaat schuren, dan ziet hij dat als 'n ja op zijn indirecte signaal.
Als je naar hem kijkt en hij naar jou, dan valt dat altijd wel op.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Z'n signaal om echt Écht te...? Wow. Dat wist ik niet zeg. Ik let dan wel goed op details toch, als dat van die mond opvalt?
Zeg het maar gewoon hoor. Neuken. Copuleren. Hatseflatsen. Z'n purpergekopte liefdespaling in je doorweekte genotsgrot hangen.quote:
Bachata is ook aardig wat lastiger, ook wat les in gehad. Dat dansen de meeste meiden ook niet met onbekenden op de feestjes hoor, daar is 't wat te intiem voor.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef kipknots het volgende:
Zo intiem is salsa trouwens niet. Als je dat wil kan je beter voor de bachata gaan.
o ik wel hoor. Leuk, op de diverse latinfeestjes. Ik voelde een keer een best wel stijve in mijn dijbeen prikken, maar we zijn maar gewoon door blijven dansen. Stiekem was ik een beetje trots op mezelf toen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bachata is ook aardig wat lastiger, ook wat les in gehad. Dat dansen de meeste meiden ook niet met onbekenden op de feestjes hoor, daar is 't wat te intiem voor.
Met bachata kun je in ZA wel je voordeel doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bachata is ook aardig wat lastiger, ook wat les in gehad. Dat dansen de meeste meiden ook niet met onbekenden op de feestjes hoor, daar is 't wat te intiem voor.
Zelf ook een workshop gehad, maar wat we daarbij leerden was wel wat conservatiever. En dat de meeste meiden het niet doen klopt idd, veel meiden die ik van cursussen ken hebben het er ook wel eens over dat ze dat irritant vinden.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat valt er onder iets 'onschuldigs'?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef Supersoep het volgende:
Daar ben ik nu wel benieuwd naar ja, wat denken de vrouwen hier als er inderdaad ineens bij iets ''onschuldigs'' een halve stijve (of een volledige) tegen jullie aan prikken? Is dat gewoon een compliment, tenzij je hem helemaal niks vindt?
Een troll.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ooooh ik zou het echt een compliment vinden wanneer iemand opgewonden is. Maar ach, wie ben ik.
Goede vraag. Elke situatie waar jouw lichaam zich voor ruime tijd dicht bij hem bevindt zonder seksuele bijbedoelingen. Ik kan zo 1, 2, 3 geen lijst van voorbeelden noemen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat valt er onder iets 'onschuldigs'?
Hmm, ik denk dat ik het dan toch enigszins awkward zou vinden. Het is ergens wel een compliment natuurlijk en kan een keer gebeuren. Weet ik veel waar hij met zijn gedachten zit natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Goede vraag. Elke situatie waar jouw lichaam zich voor ruime tijd dicht bij hem bevindt zonder seksuele bijbedoelingen. Ik kan zo 1, 2, 3 geen lijst van voorbeelden noemen.
Als verzorgster een bejaarde man wassen in een verzorgingshuis... nice!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Goede vraag. Elke situatie waar jouw lichaam zich voor ruime tijd dicht bij hem bevindt zonder seksuele bijbedoelingen. Ik kan zo 1, 2, 3 geen lijst van voorbeelden noemen.
Die zijn meestal getraind om hem niet opgewonden te maken.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als verzorgster een bejaarde man wassen in een verzorgingshuis... nice!
Daar ben ik het mee eens. Anders wordt het een beetje freakyquote:Op zondag 1 mei 2011 22:14 schreef moneyfornothing het volgende:
Maar als ik iemand verder niet aantrekkelijk vind en het komt regelmatig voor dat hij met een stijve tegen me aan staat zou ik juist afstand gaan houden omdat ik verder geen interesse heb.
Kort stekelig kapsel en hangborsten krijgen zeker?....quote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die zijn meestal getraind om hem niet opgewonden te maken.
Het lijkt mij altijd een compliment dat iemand geil van je wordt, toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef Supersoep het volgende:
Daar ben ik nu wel benieuwd naar ja, wat denken de vrouwen hier als er inderdaad ineens bij iets ''onschuldigs'' een halve stijve (of een volledige) tegen jullie aan prikken? Is dat gewoon een compliment, tenzij je hem helemaal niks vindt?
Zo te lezen was het geen leuk meisje...quote:Op zondag 1 mei 2011 22:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Richard. Ik las net dat je ontslagen bent, maar wat was de reden? Aangezien je een maand geleden zei, dat je echt heel erg goed kon opschieten met je baas.
OT; had vandaag een verjaardagsfeest van mijn 50-jarige buurvrouw. Ik wou niet mee maar het moest van mijn moeder. Heel de familie van mijn buurvrouw was er bij dus ook de neefjes en nichtjes. Waren een paar van mijn leeftijd bij en er was 1 meisje (19 jaar) die werkelijk waar de HELE dag bij mij heeft gezeten. Ik was er niet echt van gediend en dat liet ik ook merken maar ze begreep het niet, denk ik? De eerste keer dat ze zomaar naast me kwam zitten (zat een andere buurvrouw tegenover mij), begon ze meteen met allerlei vragen; opleiding, vriendin blabla. En ze bleef maar doorgaan over van alles en nog wat.. die andere buurvrouw die tegenover me zat, zat me uit te lachen omdat ze zag dat ik me irriteerdeMaar als ik opstond om bijv. drinken te halen, ging ze me achterna. Ging ik expres bij de bar eten om niet naast haar te hoeven zitten, kwam ze óók achter me aan. Ging ik met mijn zusje naar buiten, komt ze óók bij ons staan. Behalve als ik naar de WC ging, dan niet..
Verder probeerde ik haar het te laten merken door kortaf te antwoorden, maar nee. En dat de hele dag door, ik vond het echt héél erg vervelend. Ik was niet duidelijk genoeg, maar ik houd er niet van om het op een harde manier duidelijk te maken aangezien ik haar niet wou beledigen.
Ergens wel, maar als het een vieze vent is denk ik daar niet aan en is het eerder een kwestie van wegwezen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het lijkt mij altijd een compliment dat iemand geil van je wordt, toch?
Oh, hier kan ik me wel in vinden.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik het dan toch enigszins awkward zou vinden. Het is ergens wel een compliment natuurlijk en kan een keer gebeuren. Weet ik veel waar hij met zijn gedachten zit natuurlijk.
Maar als ik iemand verder niet aantrekkelijk vind en het komt regelmatig voor dat hij met een stijve tegen me aan staat zou ik juist afstand gaan houden omdat ik verder geen interesse heb.
Dat is het verschil waar ik wel antwoord op wou ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ergens wel, maar als het een vieze vent is denk ik daar niet aan en is het eerder een kwestie van wegwezen.
Dat nog geen van de dames iets heeft genoemd waaruit blijkt dat ze dit al eens hebben meegemaakt, geeft in mijn ogen al aan dat het niet iets is wat vaak voorkomt. Het is OF prima, omdat je intiem staat te dansen of iets anders (semi-)seksueels aan het doen bent OF het is beroepsmatig zoals masseur of verzorger of wat dan ook... die kunnen daar wel mee omgaan lijkt me.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is het verschil waar ik wel antwoord op wou ja.Klinkt wel logisch.
Nee ik zweer het dat ze op een kip leek. Ze was heel dun, heel lang en ze had ook nog een bril. En mijn zusje zei net je had haar tanden goed moeten bekijken, leken net van die haaien tanden. Niet om aan te zien dusquote:
Vind ik een beetje triest eerlijk gezegdquote:Op zondag 1 mei 2011 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het lijkt mij altijd een compliment dat iemand geil van je wordt, toch?
- tegen iemand aanschurenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef Supersoep het volgende:
Minder.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee ik zweer het dat ze op een kip leek. Ze was heel dun, heel lang en ze had ook nog een bril. En mijn zusje zei net je had haar tanden goed moeten bekijken, leken net van die haaien tanden. Niet om aan te zien dus
Als iemand niet geil van je wordt, dat lijkt me pas een probleem (mits je interesse hebt).quote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Vind ik een beetje triest eerlijk gezegd
maar op het forum ben je zo hardquote:Op zondag 1 mei 2011 22:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik was niet duidelijk genoeg, maar ik houd er niet van om het op een harde manier duidelijk te maken aangezien ik haar niet wou beledigen.
Ik let daar niet zo op eerlijk gezegd...dus misschien komt het vaker voor, maar merk je dat niet zo.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat nog geen van de dames iets heeft genoemd waaruit blijkt dat ze dit al eens hebben meegemaakt, geeft in mijn ogen al aan dat het niet iets is wat vaak voorkomt. Het is OF prima, omdat je intiem staat te dansen of iets anders (semi-)seksueels aan het doen bent OF het is beroepsmatig zoals masseur of verzorger of wat dan ook... die kunnen daar wel mee omgaan lijkt me.
Heb het wel eens meegemaakt maar toen handelde ik ook naar mijn eerdere antwoord.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat nog geen van de dames iets heeft genoemd waaruit blijkt dat ze dit al eens hebben meegemaakt, geeft in mijn ogen al aan dat het niet iets is wat vaak voorkomt. Het is OF prima, omdat je intiem staat te dansen of iets anders (semi-)seksueels aan het doen bent OF het is beroepsmatig zoals masseur of verzorger of wat dan ook... die kunnen daar wel mee omgaan lijkt me.
Kan beide met seksuele bijbedoelingen...quote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
- tegen iemand aanschuren
- tongen
om maar even 2 dingen te noemen.
kende zij je al? wist ze al wie je was?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Richard. Ik las net dat je ontslagen bent, maar wat was de reden? Aangezien je een maand geleden zei, dat je echt heel erg goed kon opschieten met je baas.
OT; had vandaag een verjaardagsfeest van mijn 50-jarige buurvrouw. Ik wou niet mee maar het moest van mijn moeder. Heel de familie van mijn buurvrouw was er bij dus ook de neefjes en nichtjes. Waren een paar van mijn leeftijd bij en er was 1 meisje (19 jaar) die werkelijk waar de HELE dag bij mij heeft gezeten. Ik was er niet echt van gediend en dat liet ik ook merken maar ze begreep het niet, denk ik? De eerste keer dat ze zomaar naast me kwam zitten (zat een andere buurvrouw tegenover mij), begon ze meteen met allerlei vragen; opleiding, vriendin blabla. En ze bleef maar doorgaan over van alles en nog wat.. die andere buurvrouw die tegenover me zat, zat me uit te lachen omdat ze zag dat ik me irriteerdeMaar als ik opstond om bijv. drinken te halen, ging ze me achterna. Ging ik expres bij de bar eten om niet naast haar te hoeven zitten, kwam ze óók achter me aan. Ging ik met mijn zusje naar buiten, komt ze óók bij ons staan. Behalve als ik naar de WC ging, dan niet..
Verder probeerde ik haar het te laten merken door kortaf te antwoorden, maar nee. En dat de hele dag door, ik vond het echt héél erg vervelend. Ik was niet duidelijk genoeg, maar ik houd er niet van om het op een harde manier duidelijk te maken aangezien ik haar niet wou beledigen.
Ik ga haar toch niet beledigen: ik vind je een ontzettend lelijk wijf dus rot a.u.b. opquote:Op zondag 1 mei 2011 22:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar op het forum ben je zo hard
Er is altijd wel iemand. Vaak is het soort zoekt soort. Alleen hebben de meeste mensen een hoge dunk van zichzelf (aan het begin, zo ook de kip van vandaag), maar die komen er vroeg of laat wel achter dat ze iemand van soortgelijk niveau moeten zoeken.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als iemand niet geil van je wordt, dat lijkt me pas een probleem (mits je interesse hebt).
Een stijve hoeft toch niet direct te betekenen dat er seksuele bedoelingen zijn?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan beide met seksuele bijbedoelingen...
Wanneer komt het dan voor dat iemand tegen je aan staat terwijl je totaal niets van hem moet hebben?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:14 schreef moneyfornothing het volgende:
Nee.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kende zij je al? wist ze al wie je was?
buiten op straat gewoon hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Wanneer komt het dan voor dat iemand tegen je aan staat terwijl je totaal niets van hem moet hebben?
Want jij bent van veel hoger niveau dan 'de kip'?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Er is altijd wel iemand. Vaak is het soort zoekt soort. Alleen hebben de meeste mensen een hoge dunk van zichzelf (aan het begin, zo ook de kip van vandaag), maar die komen er vroeg of laat wel achter dat ze iemand van soortgelijk niveau moeten zoeken.
Al zou dat zo zijn, dan nog kan hij haar helemaal niets vinden....quote:Op zondag 1 mei 2011 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want jij bent van veel hoger niveau dan 'de kip'?
Misschien zocht ze haar soort wel maar ben jij je er niet van bewust dat jullie niet zoveel verschillen.
Klopt.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Al zou dat zo zijn, dan nog kan hij haar helemaal niets vinden....
Uiterlijk niveau ben ik zeker wel hoger, dat weet ik, daar ben ik me bewust van.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want jij bent van veel hoger niveau dan 'de kip'?Misschien zocht ze haar soort wel maar ben jij je er niet van bewust dat jullie niet zoveel verschillen.
Dat er altijd wel iemand is die geil van je wordt doet niets af aan het feit dat het een compliment is.
awesom! ik wou dat ik dat hadquote:
Wat boeit dat?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
klint als een leuk meisje, ookal zeg ik dat alleen maar omdat ik heel erg nieuwsgierig ben naar wat ze dan allemaal vertelde
Nee, maar aangezien het een reactie was op Supersoep die het had over situaties zonder seksuele bijbedoelingen...quote:Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Een stijve hoeft toch niet direct te betekenen dat er seksuele bedoelingen zijn?
Nou en, niet iedereen date met eigen niveau qua uiterlijk. Maar in jouw geval..ja, dan heb je gelijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Uiterlijk niveau ben ik zeker wel hoger, dat weet ik, daar ben ik me bewust van.
Hoe erg het ook klinkt, zo is 't wel. Ze is gewoon echt lelijk.
Nou als je bijvoorbeeld ergens staat te praten met wat mensen waar het vrij druk is waardoor je wat tegen elkaar gedrukt staat. Ik noem maar wat.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Een stijve hoeft toch niet direct te betekenen dat er seksuele bedoelingen zijn?
[..]
Wanneer komt het dan voor dat iemand tegen je aan staat terwijl je totaal niets van hem moet hebben?
Kan me de situatie goed voorstellen; maar om de link naar het stijve krijgen verhaal te maken... voelt dit niet ook als een streling van je ego? Ja, ze was totaal niet je type, maar het is en blijft een meid die je meer dan de moeite waard vind.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Waren een paar van mijn leeftijd bij en er was 1 meisje (19 jaar) die werkelijk waar de HELE dag bij mij heeft gezeten. Ik was er niet echt van gediend en dat liet ik ook merken maar ze begreep het niet, denk ik?
Als je het echt goed kan is het wel leuk en spannend.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:36 schreef Crutch het volgende:
Schenkstroop: nee.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:38 schreef VacaLoca het volgende:
Maarre, deeltje 65... ik kijk hier 1x in de 10 topics ff kort ofzo dus geen idee; heeft iemand van de vaste posters al noemenswaardige vorderingen gemaakt / dingen ondernomen?
Oke, dat lijkt me per definitie nogal ziek om te doen als jongen; het kan een keer per ongeluk gebeuren natuurlijk, maar verder?:S... Is dan ook niet zo dat hij perse vanwege jou een stijve heeft.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou als je bijvoorbeeld ergens staat te praten met wat mensen waar het vrij druk is waardoor je wat tegen elkaar gedrukt staat. Ik noem maar wat.
Meestal zoek je elkaar wel op idd.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:39 schreef Hoogheid het volgende:
Nou dan moet ik bij deze toegeven dat ik niet zó groot geschapen benZelfs in een overvolle discotheek sta je niet zomaar met je lichaam zoveel tegen iemand aan.
Oh dat gebeurt zeker wel hoor. Of het dan expres of per ongeluk gaat weet ik dan weer niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:39 schreef Hoogheid het volgende:
Nou dan moet ik bij deze toegeven dat ik niet zó groot geschapen benZelfs in een overvolle discotheek sta je niet zomaar met je lichaam zoveel tegen iemand aan.
Huh? Je kan daar toch niks aan doen dan.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Oke, dat lijkt me per definitie nogal ziek om te doen als jongen; het kan een keer per ongeluk gebeuren natuurlijk, maar verder?:S... Is dan ook niet zo dat hij perse vanwege jou een stijve heeft.
Van alles. Ze vertelde heel veel. Zelfs dat haar moeder verslaafd was aan drugs en anorexia heeft gehad. Dat ze haar moeder al 3 jaar niet meer spreekt omdat ze boos is wat ze haar allemaal heeft aangedaan. Dat ze bezig is met autorijden en al 3 keer is gezakt voor haar theorie. Dat ze een vriend had (2 jaar) maar net uit is. Dat ze graag lerares wilt worden en op de Pabo zit. En zoveel meer. Ze kan wel op FOK zitten hierquote:Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
awesom! ik wou dat ik dat had
klint als een leuk meisje, ookal zeg ik dat alleen maar omdat ik heel erg nieuwsgierig ben naar wat ze dan allemaal vertelde
Oke...dat is een beetje too much info van haar kant.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Van alles. Ze vertelde heel veel. Zelfs dat haar moeder verslaafd was aan drugs en anorexia heeft gehad. Dat ze haar moeder al 3 jaar niet meer spreekt omdat ze boos is wat ze haar allemaal heeft aangedaan. Dat ze bezig is met autorijden en al 3 keer is gezakt voor haar theorie. Dat ze een vriend had (2 jaar) maar net uit is. Dat ze graag lerares wilt worden en op de Pabo zit. En zoveel meer. Ze kan wel op FOK zitten hier
Het ging ook juist over per ongeluk zonder seksuele bijbedoelingen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Oke, dat lijkt me per definitie nogal ziek om te doen als jongen; het kan een keer per ongeluk gebeuren natuurlijk, maar verder?:S... Is dan ook niet zo dat hij perse vanwege jou een stijve heeft.
Idd. Echt zo'n persoon die meteen alles op tafel gooit. Aandachtzoekend.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oke...dat is een beetje too much info van haar kant.
Ook een keer zo'n trien gehad. Via 'n vriend van me, mijn FB opgezocht en zo.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Jongens. Ze heeft mijn zusje opgezocht op Hyves met de vraag of ik ook Hyves heb en of ik MSN heb blabla.
Nee ik leg die link niet jho. Wist niet eens dat jullie het daarover hadden.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Kan me de situatie goed voorstellen; maar om de link naar het stijve krijgen verhaal te maken... voelt dit niet ook als een streling van je ego? Ja, ze was totaal niet je type, maar het is en blijft een meid die je meer dan de moeite waard vind.
Misschien is het wel Lanterfanter of het zusje van MLIG.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Van alles. Ze vertelde heel veel. Zelfs dat haar moeder verslaafd was aan drugs en anorexia heeft gehad. Dat ze haar moeder al 3 jaar niet meer spreekt omdat ze boos is wat ze haar allemaal heeft aangedaan. Dat ze bezig is met autorijden en al 3 keer is gezakt voor haar theorie. Dat ze een vriend had (2 jaar) maar net uit is. Dat ze graag lerares wilt worden en op de Pabo zit. En zoveel meer. Ze kan wel op FOK zitten hier
geef haar mijn hyves maar!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Jongens. Ze heeft mijn zusje opgezocht op Hyves met de vraag of ik ook Hyves heb en of ik MSN heb blabla.
Je kan op z'n minst dan even proberen te vermijden om willekeurige vrouwen te gaan prikkenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Huh? Je kan daar toch niks aan doen dan.
En die meet?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Schenkstroop: nee.
MLiG: achteruitgang.
Richard: qua ervaring ja, qua zelfbeeld nee.
En andere users ook niet echt.
Ik kan er me geen normale voorstelling van maken; sluit me aan bij de verklaringen van Halcon en Hoogheid. Maar ik ben dan ook iemand die al snel een kroeg verlaat wanneer het zo druk is dat ik geen bewegingsvrijheid meer heb; maar dat komt niet zo gek vaak voor.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huh? Je kan daar toch niks aan doen dan.
Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:44 schreef Supersoep het volgende:
Het is zeer waarschijnlijk een normaal uitziende meid, ik vertrouw het nooit zo wanneer Iwannabehigh iemand lelijk noemt.
Nouja het is niet alsof het elke week gebeurd hè. En wie weet doet die jongen ook zijn best om geprik te vermijden maar door het geduw van mensen die er langs willen komt hij toch tegen een meisje aan. Lijkt me voor hem ook vrij ongemakkelijk dan.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:44 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Je kan op z'n minst dan even proberen te vermijden om willekeurige vrouwen te gaan prikkenIk kan het in ieder geval ook niet voorstellen, als jongen. Maar blijkbaar is het niet heel vreemd om een stijve tokus te voelen tijdens het uitgaan terwijl je niets van de persoon in kwestie wilt hebben?
Klinkt eerder inderdaad een beetje ziek.
Hij kan haar toch gewoon lelijk vinden?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:44 schreef Supersoep het volgende:
Het is zeer waarschijnlijk een normaal uitziende meid, ik vertrouw het nooit zo wanneer Iwannabehigh iemand lelijk noemt.
Ok dan zijn we het daar in ieder geval over eensquote:Op zondag 1 mei 2011 22:47 schreef moneyfornothing het volgende:
Het komt wel meer voor dat iemand overduidelijk expres tegen je aanstaat inclusief doordringende blikken. Nou als er iets afschrikwekkend werkt is het dat wel vind ik.
Al is ze niet lelijk; met de gespreksonderwerpen die hij noemde en het gestalk via zijn zusje, heb ik al genoeg over haar gehoord... laat maar zitten!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:44 schreef Supersoep het volgende:
Tja, hij was op dat feestje, ze zat achter hem aan, dus zijn mening is relevant in deze.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk dat daar wel enige objectiviteit in moet bestaan, breed genomen over heel veel mensen, iemand écht lelijk vinden.
Gestalk? Als je iemand leuk vindt is het niet zo vreemd om zijn/haar FB of hyves op te zoeken.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Al is ze niet lelijk; met de gespreksonderwerpen die hij noemde en het gestalk via zijn zusje, heb ik al genoeg over haar gehoord... laat maar zitten!
Als diegene heeft laten zien geen interesse te hebben is dat een beetje triest.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gestalk? Als je iemand leuk vindt is het niet zo vreemd om zijn/haar FB of hyves op te zoeken.
Maar wat ze allemaal vertelde...idd.
Dat zeker.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Ok dan zijn we het daar in ieder geval over eens
Mits ze dat door heeft gehad, ja dan wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als diegene heeft laten zien geen interesse te hebben is dat een beetje triest.
Als hij duidelijk is geweest moet ze dat wel door hebben gehad. Sowieso triest om dat achteraf op te zoeken. Wil je het weten, vraag het dan meteen even.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mits ze dat door heeft gehad, ja dan wel.
Inderdaad, als iemand een ander leuk vind is de plaat voor de kop vrij snel wat groter dan normaal.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mits ze dat door heeft gehad, ja dan wel.
Verwar je het nooit met portemonnees of telefoons die in iemands broekzak zitten? Mijn broekzakken zijn vaak gevuld met harde voorwerpen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zeker.
Maar goed de ene persoon heeft een grotere personal space bubble dan de andere dus bij twijfel kun je beter niet te dichtbij iemand gaan staan om ongemakkelijke situaties te voorkomen.
Niets mis mee om iemands profiel op te zoeken; maar waarom moet dat dan via zijn zusje? Wist ze zijn naam dan nog niet eens ofzo?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gestalk? Als je iemand leuk vindt is het niet zo vreemd om zijn/haar FB of hyves op te zoeken.
Maar wat ze allemaal vertelde...idd.
Ik weet niet of jij je telefoon ter hoogte van je gulp draagt?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Verwar je het nooit met portemonnees of telefoons die in iemands broekzak zitten? Mijn broekzakken zijn vaak gevuld met harde voorwerpen.
Een harde, kloppende staaf vlees heeft toch een andere textuur en hardheid dan een telefoon.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Verwar je het nooit met portemonnees of telefoons die in iemands broekzak zitten? Mijn broekzakken zijn vaak gevuld met harde voorwerpen.
Vraag dat dan gewoon aan diegene. Het achteraf via-via opzoeken vind ik nogal raar.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Niets mis mee om iemands profiel op te zoeken; maar waarom moet dat dan via zijn zusje? Wist ze zijn naam dan nog niet eens ofzo?
Sommige mensen hebben echt een bord voor hun kop. Kortaf reageren is niet voor iedereen duidelijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als hij duidelijk is geweest moet ze dat wel door hebben gehad. Sowieso triest om dat achteraf op te zoeken. Wil je het weten, vraag het dan meteen even.
Achternaam weet je niet zo 123.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Niets mis mee om iemands profiel op te zoeken; maar waarom moet dat dan via zijn zusje? Wist ze zijn naam dan nog niet eens ofzo?
Mwah, tegenwoordig wordt zoiets meer en meer geaccepteerd. Social media hype enzo. Eerst vriendjes worden op Facebook en dán kijken of er iets meer in zit. Waarschijnlijk durfde ze het niet aan om het face to face te vragen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vraag dat dan gewoon aan diegene. Het achteraf via-via opzoeken vind ik nogal raar.
Ze had wel de guts om hem lastig te vallen met een hoop kletsverhalen en hem het hele feestje te stalken. Dat ze dan ook meteen even zijn FB had gevraagd.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mwah, tegenwoordig wordt zoiets meer en meer geaccepteerd. Social media hype enzo. Eerst vriendjes worden op Facebook en dán kijken of er iets meer in zit. Waarschijnlijk durfde ze het niet aan om het face to face te vragen.
Hoe 'vraag' je iemands FB dan? Ik zoek mensen gewoon altijd op.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze had wel de guts om hem lastig te vallen met een hoop kletsverhalen en hem het hele feestje te stalken. Dat ze dan ook meteen even zijn FB had gevraagd.
True; ik was er alleen niet zeker van in hoeverre je dat verschil zou voelen met bijvoorbeeld twee spijkerbroeken ertussenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een harde, kloppende staaf vlees heeft toch een andere textuur en hardheid dan een telefoon.
Gewoon even vragen of iemand FB heeft of MSN ofzo. Tussen alle onzinverhalen van haar door had dat best gekund.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe 'vraag' je iemands FB dan? Ik zoek mensen gewoon altijd op.
Komop; ze deelde zelfs haar moeders drankproblemen... de stap naar het uitwisselen van je achternamen zal dan niet meer zo heel groot geweest zijn. Ik ben het helemaal met je eens dat het normaal is om iemands profiel op te zoeken wanneer je iemand leuk vindt; maar deze meid heeft problemen en hoort in dit topic thuis.quote:
Dan had hij ja gezegd. Dan had zij gevraagd: mag ik je dan toevoegen? Omdat hij niet heel lullig wil zijn had hij dan ook ja gezegd. En dan zat je in precies dezelfde situatie als wanneer ze het niet had gevraagd, zoals nu.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon even vragen of iemand FB heeft of MSN ofzo. Tussen alle onzinverhalen van haar door had dat best gekund.
ik vind haar ook niet zo leuk klinken meer, ze heeft al een vriendje 2 jaar lang gehad, ze is best ervaren en dat is in mijn nadeelquote:Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Al is ze niet lelijk; met de gespreksonderwerpen die hij noemde en het gestalk via zijn zusje, heb ik al genoeg over haar gehoord... laat maar zitten!
Hoezo in jouw nadeel?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind haar ook niet zo leuk klinken meer, ze heeft al een vriendje 2 jaar lang gehad, ze is best ervaren en dat is in mijn nadeel
Als je iemand echt niets vindt en iemand zelfs vervelend vindt, dan kun je toch gewoon zeggen dat je geen behoefte hebt aan diegene als FB-vriend?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan had hij ja gezegd. Dan had zij gevraagd: mag ik je dan toevoegen? Omdat hij niet heel lullig wil zijn had hij dan ook ja gezegd. En dan zat je in precies dezelfde situatie als wanneer ze het niet had gevraagd, zoals nu.
Niemand gaat toch 'nee' zeggen als je FB wordt gevraagd?
Gastquote:Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind haar ook niet zo leuk klinken meer, ze heeft al een vriendje 2 jaar lang gehad, ze is best ervaren en dat is in mijn nadeel
Ik weet niet, hele levensverhalen ophangen is nog weer wat anders dan naar persoonlijke details van 'de ander' vragen die nog helemaal niks heeft losgelaten over zichzelf.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Komop; ze deelde zelfs haar moeders drankproblemen... de stap naar het uitwisselen van je achternamen zal dan niet meer zo heel groot geweest zijn. Ik ben het helemaal met je eens dat het normaal is om iemands profiel op te zoeken wanneer je iemand leuk vindt; maar deze meid heeft problemen en hoort in dit topic thuis.
Dát is waar je op haar afknapt?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Zoals ik al zei gebeurt het niet wekelijks ofzo, maar het is wel een paar keer voorgekomen. En ja als iemand er ongemakkelijk bij kijkt zal het wel een ongeluk zijn neem ik aan. Het gebeurt vaker dat iemand tegen me aanstaat zonder boner hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
True; ik was er alleen niet zeker van in hoeverre je dat verschil zou voelen met bijvoorbeeld twee spijkerbroeken ertussen.
Bedenk me net... in een zeer volle kroeg... als zij die situatie vaker meemaakt; dan moeten er ook mannen zijn die deze situatie vaker meemaken (tenminste, als er sprake is van een ongelukje). Als dit niet zo is, dan is de kans groot dat ze toch bewust met hun geval tegen je aan gaan staan... wat weer neerkomt op ziek gedrag...
ik wel, maar dat is omdat het eng is, want dan zien ze dat je bijna geen vrienden hebtquote:Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
*knip*
Niemand gaat toch 'nee' zeggen als je FB wordt gevraagd?
Is juist prima; ik ben ook nog heel onervaren, maar ik zou het denk ik eerder fijn vinden wanneer ze al veel ervaring zou hebben. Daar valt nog wat van te leren en de kans is groot dat ze seksueel een stuk vrijer is, met de nodige voordelen voor jou.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Op internet doen alsof je afknapt op een meid die een collega-poster heeft ontmoet op een feestje.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dát is waar je op haar afknapt?Wow...echt, wow.
Maar hij is helemaal niet onervaren, toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Is juist prima; ik ben ook nog heel onervaren, maar ik zou het denk ik eerder fijn vinden wanneer ze al veel ervaring zou hebben. Daar valt nog wat van te leren en de kans is groot dat ze seksueel een stuk vrijer is, met de nodige voordelen voor jou.
Alsof mensen met 9854 FB-vriendjes altijd veel vrienden hebben. Het zegt alleen dat ze veel op FB zitten en veel domme spelletjes spelen op FB.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik wel, maar dat is omdat het eng is, want dan zien ze dat je bijna geen vrienden hebt
daarom bedenk ik vage excuses.
Toch vind ik dat tegen je aan staan nog steeds wat vreemd. Het zal mij in ieder geval niet gebeuren dat ik per ongeluk een tijd met m'n kruis tegen een onbekende aansta. M'n rug of schouders, ok, maar je kruis?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zoals ik al zei gebeurt het niet wekelijks ofzo, maar het is wel een paar keer voorgekomen. En ja als iemand er ongemakkelijk bij kijkt zal het wel een ongeluk zijn neem ik aan. Het gebeurt vaker dat iemand tegen me aanstaat zonder boner hoor.
En of het meteen ziek gedrag is weet ik niet, tijdens het uitgaan komt het vast ook door de alcohol dat er wat losser mee omgegaan wordt.
Ja, of ze praatte honderduit omdat ze vrij nerveus en onzeker was weer met een jongen te praten die ze wel zag zitten net na een relatie van 2 jaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet, hele levensverhalen ophangen is nog weer wat anders dan naar persoonlijke details van 'de ander' vragen die nog helemaal niks heeft losgelaten over zichzelf.
ja nou, ik ben heel erg aangetrokken tot haar enthousiasme, maar dan dat soort dingen zijn iets minder wegens vage redenen , ik weet nieteens waaromquote:Op zondag 1 mei 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dát is waar je op haar afknapt?Wow...echt, wow.
huh wat, ik ben redelijk desperate horquote:Op zondag 1 mei 2011 23:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op internet doen alsof je afknapt op een meid die een collega-poster heeft ontmoet op een feestje.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:09 schreef Hoogheid het volgende:
Zijn m'n vriendengroep en ik nou zo ouderwets dat we geen facebook hebben?
Heb ik ook niet hoor. Ouderwets is het waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:09 schreef Hoogheid het volgende:
Zijn m'n vriendengroep en ik nou zo ouderwets dat we geen facebook hebben?
Toen de kans er was nam hij meteen weer afstand. Dus ik denk dat het per ongeluk ging ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:08 schreef kipknots het volgende:
[..]
Toch vind ik dat tegen je aan staan nog steeds wat vreemd. Het zal mij in ieder geval niet gebeuren dat ik per ongeluk een tijd met m'n kruis tegen een onbekende aansta. M'n rug of schouders, ok, maar je kruis?
Ja ik zou het ook nooit denken dat zoiets echt is hoor. Ik probeer mij met bijna alles wel voor te houden dat het niet-seksueel is om het zekere voor het onzekere te nemen. Je kunt niet zomaar denken dat iemand seksuele intenties heeft terwijl iemand eigenlijk onschuldig is. Dat kunnen alleen van die echte Bommen denken.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel hoor dat je behoorlijk desperate bent. Je kunt plannen maken wat je wilt, maar ik denk dat het tijd is om eens normaal te doen en dan actie te ondernemen. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij op dames redelijk problematisch en stalkerig overkomt.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
huh wat, ik ben redelijk desperate hor
ik heb al plannen bedacht om de volgende keer lange gesprekken aan te gaan met mensen van in de 50, en me dan op de 1 of andere manier erin te manouvreren dat ik bij hun thuis kan komen, en vaker enzo.
en dan soort van vriendschap wegens iets opbouwen
en dan ook uitgenodigt worden voor verjaardagen, en dan hopen dat er leeftijdsgenoten komen
ik heb nu al dat soort plannen! en ik had daar al kansen voor gehad (de prettige paaswens man , de 50 jarige vrouw die haar dochter kwijt was vrouw een paar maanden terug, etc,etc)
Vrij logische gedachtegang als je er niet mee bekend bent inderdaad. Maar door ervaring weet ik wel het verschil tussen een telefoon en een stijve.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja ik zou het ook nooit denken dat zoiets echt is hoor. Ik probeer mij met bijna alles wel voor te houden dat het niet-seksueel is om het zekere voor het onzekere te nemen. Je kunt niet zomaar denken dat iemand seksuele intenties heeft terwijl iemand eigenlijk onschuldig is. Dat kunnen alleen van die echte Bommen denken.
Stel je voor dat je denkt: "Hij wordt opgewonden van mij".
Ja, zoiets kun je niet denken hoor. Dat kan alleen als je het ECHT echt ECHT zeker weet.
ze moet je nu gaan stalken, en dan je hand gaan kussen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Haha ze weet mijn naam wel maar ik heb geen Hyves (meer) dus ze kon mij niet vinden en daarom heeft ze mijn zusje opgezocht. Maar ze was niet echt mijn type (vooral uiterlijk gezien), ik houd sowieso niet van mensen die hele levensverhalen gaan vertellen als ze je voor het eerst zien. Snap ook nooit dat ze dat kunnen doen. Afknapper.Sowieso voelde ik me niet op mijn gemak bij haar met al haar geneuzel...
En hoe is het eigenlijk ervan gekomen dat het nu beter gaat? Heeft je dat veel moeite gekost?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:17 schreef kipknots het volgende:
Anyway, ik heb hier al een paar keer gepost maar het niet over mijzelf gehad terwijl ik toch ook wel wat hulp kan gebruiken. Ik ben nu 28 en ben ook nog erg onervaren. Ik ben bijna m'n hele leven erg onzeker geweest en heb ook nooit veel vrienden gehad. Sowieso heb ik moeite met het onderhouden van sociale contacten.
De laatste jaren is het wel veel vooruit gegaan, ben ik een stuk losser geworden en ik ben ook wel redelijk actief met het opbouwen van een sociaal leven. Het afgelopen jaar ook een aantal dates gehad met een meid en tijdens een vakantie ook nog wat aangeklooid maar dat zijn toch meer uitzonderingen dan de regel. Als ik met een leuke meid in gesprek ben dan vind ik het vooral moeilijk om in te schatten hoever ik kan gaan, wat er uiteindelijk toe leid dat er dus niets gebeurd.
Helder herkenbaar verhaal; welkom hier! Jij kwam toch met nog wat informatie over salsa-dansen enzo; doe je dat zelf ook?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:17 schreef kipknots het volgende:
Anyway, ik heb hier al een paar keer gepost maar het niet over mijzelf gehad terwijl ik toch ook wel wat hulp kan gebruiken. Ik ben nu 28 en ben ook nog erg onervaren. Ik ben bijna m'n hele leven erg onzeker geweest en heb ook nooit veel vrienden gehad. Sowieso heb ik moeite met het onderhouden van sociale contacten.
De laatste jaren is het wel veel vooruit gegaan, ben ik een stuk losser geworden en ik ben ook wel redelijk actief met het opbouwen van een sociaal leven. Het afgelopen jaar ook een aantal dates gehad met een meid en tijdens een vakantie ook nog wat aangeklooid maar dat zijn toch meer uitzonderingen dan de regel. Als ik met een leuke meid in gesprek ben dan vind ik het vooral moeilijk om in te schatten hoever ik kan gaan, wat er uiteindelijk toe leid dat er dus niets gebeurd.
Je gaat in ieder geval de goede kant op. Ik vind het ook moeilijk om andere mensen/situaties in te schatten, dus vermijd ik sociale situaties een beetje.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:17 schreef kipknots het volgende:
En ik moest nog grijnzen ook nog. Gelukkig doen sommige mensen wat met hun problemen/faalacties en andere mensen niet. Kluizenaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ze moet je nu gaan stalken, en dan je hand gaan kussen.
en dan blijven doorgaan
en dan je email hacken, omdat je maar geen duidelijke gegronde redenen blijft geven
![]()
dan heb je pas veel met elkaar gemeen.
ik wens op de hoogte te worden gehouden als dat gaat gebeuren!quote:
true, mar ik wil best vriendjes hier (enschede) krijgen hoor, maar wel zonder druk van dingen enzo(dat ik me perce naar cafe's moet bewegen enzo), en er moet voor eigenbelang iets bij zitten, dat ik dingen zoals domme feestjes van oude buurvrouwen meemaak, waar dan dat soort meisjes komen.quote:Gelukkig doen sommige mensen wat met hun problemen/faalacties en andere mensen niet. Kluizenaar.
Eigenlijk moet je dan juist het tegenovergestelde doen en juist meer sociale contacten leggen om jezelf als het ware te trainen. Gezien je in dit topic zit neem ik aan dat het inschatten van mensen en situaties met name van toepassing is op de dames?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je gaat in ieder geval de goede kant op. Ik vind het ook moeilijk om andere mensen/situaties in te schatten, dus vermijd ik sociale situaties een beetje.
Dat jij er niet bent om alles in goede banen te leiden kan ik niks aan doen!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef Catbert het volgende:
Zo, ben ff een uurtje weg en we gaan van dansen naar pikken die tegen vrouwen aandrukken. Tering
Dat is dan ook maar een kleine stap. Heb ik in de discotheek geen uur voor nodig.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef Catbert het volgende:
Zo, ben ff een uurtje weg en we gaan van dansen naar pikken die tegen vrouwen aandrukken. Tering
Held!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is dan ook maar een kleine stap. Heb ik in de discotheek geen uur voor nodig.
de leeftijd zit me nog iets mee, en ik heb slechts wat verdere familie die ook varkens heeft gehouden(boeren enzo).quote:Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Trouwens, de zus van mijn jarige buurvrouw is ook een soort van kluizenaar. Ze leeft van een uitkering aangezien ze is afgekeurd (psychische redenen) maar goed, zij kwam dus binnen met haar vriend van 60 en jongens, ik lieg niet, de hele zaal was STIL. Ze zien er allebei niet uit gewoon, heel eng, die vrouw had van dat heksenhaar, bril, te dun, niet verzorgd en die man leek net een wandelend lijk. Leven allebei van een uitkering, hebben elkaar leren kennen via een chatbox (ik dacht meteen aan een forum: fok) en ze sluiten zich ook allebei op in huis. Ze hebben een VARKEN als huisdier en heel veel honden die dan niet goed worden verzorgd.
MLIG en Richard ik hóóp echt dat jullie niet zo eng eindigen. Mijn zusje zei zelfs: het lijkt wel zo'n horrorkoppel.
En omdat ik ze zo fascinerend eruit vond zien, heb ik GEPROBEERD om met ze te praten. Het ging moeizaam. Maar ik heb wel een foto gemaakt van ze (met de camera van mijn buurmeisje). Hoop dat ik de foto krijg. Ze waren heel onzeker ook om op de foto te gaan en ook qua gesprek ging het niet echt vlot.
Ik ben benieuwd wat die nietsvermoedende salsadansende dames gaat overkomen nu. Zie zo een group houterige sociaal onvaardige fokkers met harde pikken tegen ze aanschuren. Arme meidenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:27 schreef DeHovenier het volgende:
Dat jij er niet bent om alles in goede banen te leiden kan ik niks aan doen!
Knikker 'em uit je lijst? Sim-pel?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oké ik heb nu ook iemand op Facebook die mij op een bepaalde manier ziet waarschijnlijk. Ik zie hem niet zo. Ik denk dat hij wel denkt dat ik hem zo zie, omdat hij weet dat hij aan 'een paar' fysieke kenmerken voldoet die ik verlang ( buiten die kenmerken om is hij echter best wel niet zo mooi zeg maar).
Oh jee wat moet ik nu doen met hem. Hij is ook nog eens vervelend. Wel uitdagend, ook zeker intelligent. Iets te 'typisch-intelligent'. Eigenlijk niet intelligent misschien dus. Wat vervelend.
Oh bah nu zit hij zelf allemaal 'overeenkomstige eigenschappen' te zoeken. En wil hij me wel via iemand anders ontmoeten. Bah bah.
Ten opzichte van de periode waarmee het het slechtst met me ging heeft het zeker zo'n 5 jaar geduurd. Maar in die tijd was het zo erg dat ik uberhaupt moeite had met naar buiten gaan. Op die manier zeker een jaar weggegooid. Uiteindelijk ben ik via een aantal gesprekken bij een psycholoog op m'n hogeschool toch iets opener geworden en had ik ook m'n studie weer opgepikt.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:19 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En hoe is het eigenlijk ervan gekomen dat het nu beter gaat? Heeft je dat veel moeite gekost?
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef kipknots het volgende:
Ten opzichte van de periode waarmee het het slechtst met me ging heeft het zeker zo'n 5 jaar geduurd. Maar in die tijd was het zo erg dat ik uberhaupt moeite had met naar buiten gaan. Op die manier zeker een jaar weggegooid. Uiteindelijk ben ik via een aantal gesprekken bij een psycholoog op m'n hogeschool toch iets opener geworden en had ik ook m'n studie weer opgepikt.
Bij m'n afstuderen kwam ik op een of andere manier op het idee om naar het buitenland gegaan. Niet helemaal gelukt, maar uiteindelijk een maand of vier op curacao gezeten tussen de feestende studenten. En hoe gesloten ik ook was, ik kwam op die manier toch op redelijk wat feestjes terecht, wat al iets hielp, al was ik aan het eind nog steeds enorm onzeker.
Na m'n studie heb ik een erg leuke baan gevonden met collega's waarmee ik het goed kon vinden wat me ook weer verder hielp. Maar buiten m'n werk heb ik toen nog zeker een jaar bijna alleen thuis gezeten, totdat ik met wat aandringen van m'n broertje die zich zorgen maakte () toch op zoek gegaan ben naar hobbies. Eerst basketbal geprobeerd wat me niet erg lag, uiteindelijk via een vriend die het al deed bij de salsa terecht gekomen.
Van dat moment is het redelijk snel gegaan, had het er goed naar m'n zin, leerde eindelijk ook weer eens wat vrouwen kennen en via iemand van de salsa ook nog bij een vrijwilligersorganisatie terecht gekomen met veel leeftijdsgenoten. En aangezien hobbies hebben me wel beviel ook maar een basgitaar aangeschaft.
Het heeft veel tijd gekost, maar het laatste jaar is het toch hard gegaan.
Blokkeren?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oké ik heb nu ook iemand op Facebook die mij op een bepaalde manier ziet waarschijnlijk. Ik zie hem niet zo. Ik denk dat hij wel denkt dat ik hem zo zie, omdat hij weet dat hij aan 'een paar' fysieke kenmerken voldoet die ik verlang ( buiten die kenmerken om is hij echter best wel niet zo mooi zeg maar).
Oh jee wat moet ik nu doen met hem. Hij is ook nog eens vervelend. Wel uitdagend, ook zeker intelligent. Iets te 'typisch-intelligent'. Eigenlijk niet intelligent misschien dus. Wat vervelend.
Oh bah nu zit hij zelf allemaal 'overeenkomstige eigenschappen' te zoeken. En wil hij me wel via iemand anders ontmoeten. Bah bah.
Weer die salsa hequote:Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ten opzichte van de periode waarmee het het slechtst met me ging heeft het zeker zo'n 5 jaar geduurd. Maar in die tijd was het zo erg dat ik uberhaupt moeite had met naar buiten gaan. Op die manier zeker een jaar weggegooid. Uiteindelijk ben ik via een aantal gesprekken bij een psycholoog op m'n hogeschool toch iets opener geworden en had ik ook m'n studie weer opgepikt.
Bij m'n afstuderen kwam ik op een of andere manier op het idee om naar het buitenland gegaan. Niet helemaal gelukt, maar uiteindelijk een maand of vier op curacao gezeten tussen de feestende studenten. En hoe gesloten ik ook was, ik kwam op die manier toch op redelijk wat feestjes terecht, wat al iets hielp, al was ik aan het eind nog steeds enorm onzeker.
Na m'n studie heb ik een erg leuke baan gevonden met collega's waarmee ik het goed kon vinden wat me ook weer verder hielp. Maar buiten m'n werk heb ik toen nog zeker een jaar bijna alleen thuis gezeten, totdat ik met wat aandringen van m'n broertje die zich zorgen maakte () toch op zoek gegaan ben naar hobbies. Eerst basketbal geprobeerd wat me niet erg lag, uiteindelijk via een vriend die het al deed bij de salsa terecht gekomen.
Van dat moment is het redelijk snel gegaan, had het er goed naar m'n zin, leerde eindelijk ook weer eens wat vrouwen kennen en via iemand van de salsa ook nog bij een vrijwilligersorganisatie terecht gekomen met veel leeftijdsgenoten. En aangezien hobbies hebben me wel beviel ook maar een basgitaar aangeschaft.
Het heeft veel tijd gekost, maar het laatste jaar is het toch hard gegaan.
Blah; vrouwen met lange wensenlijstjes...quote:Op zondag 1 mei 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik denk dat hij wel denkt dat ik hem zo zie, omdat hij weet dat hij aan 'een paar' fysieke kenmerken voldoet die ik verlang ( buiten die kenmerken om is hij echter best wel niet zo mooi zeg maar).
Dat kan niet, want hij komt elke week praten en dan valt het zo op. Bovendien 'kent' hij een 'vriendin' van mij. Nu vraagt hij wat ik leuk vind om te doen, ik ga op alles wel stomme antwoorden geven.quote:
Ja of antwoord gewoon niet. Is het op Facebook zelf?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat kan niet, want hij komt elke week praten en dan valt het zo op. Bovendien 'kent' hij een 'vriendin' van mij. Nu vraagt hij wat ik leuk vind om te doen, ik ga op alles wel stomme antwoorden geven.
Vooral zo doorgaan dus!quote:
Daar hoef je vast niet al te veel moeite voor te doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat kan niet, want hij komt elke week praten en dan valt het zo op. Bovendien 'kent' hij een 'vriendin' van mij. Nu vraagt hij wat ik leuk vind om te doen, ik ga op alles wel stomme antwoorden geven.
Een voorbeeld van hoe het moet wat mij betreft; al geef je aan dat je wel nog wat hulp kunt gebruiken en dat je nog altijd wat problemen hebt. Doel je hiermee puur op het versieren van vrouwen, of zijn er nog meer zaken die nog niet zo lopen als dat je graag zou willen?quote:
Nu ben ik benieuwd!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik ga op alles wel stomme antwoorden geven.
Oh heb ik helemaal niet hoor. De fysieke zijn niet eens op één hand te tellen. Waarvan 1 echt heel belangrijk is. Die andere best belangrijk. Weer een andere beetje. Enzovoort. Dit klinkt misschien al heel fout hoor en geldt dan ook vooral voor 'zaken op het eerste gezicht'. Wanneer je langer met iemand praat, vallen die fysieke dingen steeds meer weg. Zo vond ik ook een paar keer iemand zonder bruine ogen wel aantrekkelijk. Maar dat is moeilijk zo op het eerste gezicht.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Blah; vrouwen met lange wensenlijstjes...
Ben er nog steeds niet uit of je een troll bent of wereldvreemd. Je bent kennelijk de enige vrouw op de wereld die niet weet hoe ze een kerel af moet poeieren.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat je daar uberhaupt geheimzinnig over doet. Iedereen heeft voorkeuren.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat heb ik zelfs al Per ongeluk verraden.
Post je lijstje eens dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh heb ik helemaal niet hoor. De fysieke zijn niet eens op één hand te tellen. Waarvan 1 echt heel belangrijk is. Die andere best belangrijk. Weer een andere beetje. Enzovoort. Dit klinkt misschien al heel fout hoor en geldt dan ook vooral voor 'zaken op het eerste gezicht'. Wanneer je langer met iemand praat, vallen die fysieke dingen steeds meer weg. Zo vond ik ook een paar keer iemand zonder bruine ogen wel aantrekkelijk. Maar dat is moeilijk zo op het eerste gezicht.
Heeft ze op het forum geen moeite mee, maar op FB kennelijk wel. Troll dus.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ben er nog steeds niet uit of je een troll bent of wereldvreemd. Je bent kennelijk de enige vrouw op de wereld die niet weet hoe ze een kerel af moet poeieren.
[..]
Dat je daar uberhaupt geheimzinnig over doet. Iedereen heeft voorkeuren.
Ik weet ook niet hoe je een vrouw moet af poeieren.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ben er nog steeds niet uit of je een troll bent of wereldvreemd. Je bent kennelijk de enige vrouw op de wereld die niet weet hoe ze een kerel af moet poeieren.
[..]
Dat je daar uberhaupt geheimzinnig over doet. Iedereen heeft voorkeuren.
Dat vind ik sowieso al knap, alleen op vakantie naar een ver land. Sommige mensen durven niet eens alleen met de bus/trein. Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef kipknots het volgende:
Wat ik anderen overigens ook aan kan raden is om eens een keer in je eentje op vakantie te gaan. Ben zelf vorig jaar alleen naar indonesie geweest en heb daar ook veel aan gehad. Normaal leg ik moeilijk nieuwe contacten, maar in zo'n geval moet je wel. Op die manier ook veel geleerd.
Ik weet dat veel vrouwen het hebben, maar het is echt onzin gewoon. Iemand al geen kans geven omdat hij geen bruine ogen heeft of bijvoorbeeld geen blond haar heeft. Als het nou over de uitstraling als geheel ging of als je zegt dat je een bepaald type man ging waar je helemaal niets mee hebt; prima! Maar dit soort dingen gaan nergens over.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh heb ik helemaal niet hoor. De fysieke zijn niet eens op één hand te tellen. Waarvan 1 echt heel belangrijk is. Die andere best belangrijk. Weer een andere beetje. Enzovoort. Dit klinkt misschien al heel fout hoor en geldt dan ook vooral voor 'zaken op het eerste gezicht'. Wanneer je langer met iemand praat, vallen die fysieke dingen steeds meer weg. Zo vond ik ook een paar keer iemand zonder bruine ogen wel aantrekkelijk. Maar dat is moeilijk zo op het eerste gezicht.
Wat moeten jullie daarmee? Daar worden figuren als Richard ed alleen maar onzekerder van, omdat ze dan gaan denken dat alle vrouwen dat zo willen.quote:
Ik ben nog steeds erg introvert. Als ik met een iemand ben praat ik tegenwoordig redelijk makkelijk, maar in groepen blijf ik stilvallen. Zou willen dat ik daar vanaf kan komen maar ik weet in zo'n geval nooit hoe ik erin moet vallen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een voorbeeld van hoe het moet wat mij betreft; al geef je aan dat je wel nog wat hulp kunt gebruiken en dat je nog altijd wat problemen hebt. Doel je hiermee puur op het versieren van vrouwen, of zijn er nog meer zaken die nog niet zo lopen als dat je graag zou willen?
Ik denk dat ze ondertussen wel weten dat jij niet representatief bent voor de gemiddelde Nederlandse vrouw.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat moeten jullie daarmee? Daar worden figuren als Richard ed alleen maar onzekerder van, omdat ze dan gaan denken dat alle vrouwen dat zo willen.
Gewoon nieuwsgierig.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat moeten jullie daarmee? Daar worden figuren als Richard ed alleen maar onzekerder van, omdat ze dan gaan denken dat alle vrouwen dat zo willen.
Dat heb ik ook, en dan ben ik ook nog eens slechthorend dus dat wordt er dan niet beter opquote:Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds erg introvert. Als ik met een iemand ben praat ik tegenwoordig redelijk makkelijk, maar in groepen blijf ik stilvallen. Zou willen dat ik daar vanaf kan komen maar ik weet in zo'n geval nooit hoe ik erin moet vallen.
Een vriendin van me een keer tegen een HELE opdringerige gast: "Je bent lelijk en je stinkt, rot op". Nog nooit iemand zo af zien druipenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik weet ook niet hoe je een vrouw moet af poeieren.Of ik doe het gewoon altijd fout, dus leg maar uit?
Ik heb ook een voorkeur voor lang en donker, m'n vriendin is kort en blond. Uiteindelijk gaat 't om 't totaalplaatje.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef Axel1988 het volgende:
Ik weet dat veel vrouwen het hebben, maar het is echt onzin gewoon. Iemand al geen kans geven omdat hij geen bruine ogen heeft of bijvoorbeeld geen blond haar heeft. Als het nou over de uitstraling als geheel ging of als je zegt dat je een bepaald type man ging waar je helemaal niets mee hebt; prima! Maar dit soort dingen gaan nergens over.
Geen kans geven? Zeg ik niet hoor. Maar bij bepaalde fysieke zaken denk je toch sneller: Zo. Dat kun je niet ontkennen. En ik vind mijn fysieke verlangens die in de top 3 staan, vooral de eerste, echt wel zo van 'Damn'.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik weet dat veel vrouwen het hebben, maar het is echt onzin gewoon. Iemand al geen kans geven omdat hij geen bruine ogen heeft of bijvoorbeeld geen blond haar heeft. Als het nou over de uitstraling als geheel ging of als je zegt dat je een bepaald type man ging waar je helemaal niets mee hebt; prima! Maar dit soort dingen gaan nergens over.
En welke zijn dat dan? Dat zijn echt geen Grote Geheimen ofzo hoor, iedereen heeft dat soort dingen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Geen kans geven? Zeg ik niet hoor. Maar bij bepaalde fysieke zaken denk je toch sneller: Zo. Dat kun je niet ontkennen. En ik vind mijn fysieke verlangens die in de top 3 staan, vooral de eerste, echt wel zo van 'Damn'.
28. Was eind 2009 al wel eens met een groepsreis meegeweest naar China maar dat was me uiteindelijk niet goed bevallen (door m'n introvertie was ik alsnog erg stil en doordat ik met een groep was sprak ik toch weinig mensen buiten die groep). Dus had vorig jaar na flink wat twijfelen toch besloten de gok te nemen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso al knap, alleen op vakantie naar een ver land. Sommige mensen durven niet eens alleen met de bus/trein. Hoe oud ben je eigenlijk?
Ja oké, maar ik vind niet dat je dat zomaar bij iemand kan doen, dan moet de persoon wel héél erg vervelend en irritant zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 23:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een vriendin van me een keer tegen een HELE opdringerige gast: "Je bent lelijk en je stinkt, rot op". Nog nooit iemand zo af zien druipen
[..]
volgensmij vind ze dat anderen iets teveel over haar heenlopen, en kan ze zich niet weren, en begint ze steeds meer diep van binnen te koken van woede.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb mijn blonde chick weer eens gesproken, na het gebruikelijke emotionele gebeuren ( laat me niet vallen, ben zo blij dat je me begrijpt blabla) ben ik benieuwd aan wat voor stoornis of ziekte ze eigenlijk lijdt.
Zo vertelde ze me net dat ze gedroomd had dat ze op de bank zat met een vriend met op tafel een doosje flugels. Toen later kwam er een meisje bij die ongevraagd een flesje flugel pakte. Vervolgens pikte mijn blonde chick dit niet en sloeg ze dat meisje dood.
Ik moest er keihard om lachen maar ze werd kwaad op me en zei dat het niet leuk was en dat het zo echt leek en zo.
Vervolgens vertelde ze me dat ze door dat soort dromen hele dagen in bed ligt. Dus Aardbei wat heeft ze nou precies? een hyper overgevoelige persoonlijkheid?
Tsja, dat kunnen wij allemaal niet weten natuurlijk. Maar wat voor stoornis heb jij naast je BDD eigenlijk? Niet lullig bedoeld maar is daar ook al iets van bekend? En je bent ontslagen toch, maar 1 maand geleden had je nog een hele goede band met je baas, dus wat is er fout gegaan? Waarom?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb mijn blonde chick weer eens gesproken, na het gebruikelijke emotionele gebeuren ( laat me niet vallen, ben zo blij dat je me begrijpt blabla) ben ik benieuwd aan wat voor stoornis of ziekte ze eigenlijk lijdt.
Zo vertelde ze me net dat ze gedroomd had dat ze op de bank zat met een vriend met op tafel een doosje flugels. Toen later kwam er een meisje bij die ongevraagd een flesje flugel pakte. Vervolgens pikte mijn blonde chick dit niet en sloeg ze dat meisje dood.
Ik moest er keihard om lachen maar ze werd kwaad op me en zei dat het niet leuk was en dat het zo echt leek en zo.
Vervolgens vertelde ze me dat ze door dat soort dromen hele dagen in bed ligt. Dus Aardbei wat heeft ze nou precies? een hyper overgevoelige persoonlijkheid?
Ze vertelde ook nog dat ze een glas water in het gezicht van haar pa wilde gooien omdat hij zei dat zij hem en haar moeder manipuleert. En ze zei zo van "hou op met deze ruzie" en ze zegt dat haar vader haar expres kwaad maakt.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij slikt ze dat anderen over haar heenlopen, en begint ze steeds meer diep van binnen te koken van woede.
ze is een tikkende tijdbom
Oh ja je hebt gelijk maar de manier waarop ze dat zei dat klonk heerlijk sarcastisch. Mja ze werd kwaad maar later zei ze " Maar ik kan wel begrijpen dat je zo reageert hoor , het ligt mij nog te gevoelig, over een week kan ik hier ook om lachen "quote:Op zondag 1 mei 2011 23:54 schreef Hoogheid het volgende:
Nou, iemand uitlachen die net een verschrikkelijke nachtmerrie heeft gehad is nou ook niet echt bevorderend voor haar denk ik. Voor de één is een nachtmerrie iets wat je binnen 2 minuten weer vergeet, anderen hebben daar veel meer last van.
Stoornissen zou ik ook niet echt aan denken.. dat is wel makkelijk gezocht.
Oh gewoon. Bruine ogen ( dat is nummer 1), een goed kapsel ( als in: lokjes of eventueel golven, niet te kort en niet te lang) en een slank postuur. Nu ga je natuurlijk zeggen dat oogkleur onzin is. Ik vind van niet, ik vind blauwe ogen ziekelijk staan.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
En welke zijn dat dan? Dat zijn echt geen Grote Geheimen ofzo hoor, iedereen heeft dat soort dingen.
Waarom antwoord je nou niet op mijn serieuze post? Altijd wel antwoorden als er ruzie op de loer ligt maar niet als er iets serieus gevraagd wordt.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Oh ja je hebt gelijk maar de manier waarop ze dat zei dat klonk heerlijk sarcastisch. Mja ze werd kwaad maar later zei ze " Maar ik kan wel begrijpen dat je zo reageert hoor , het ligt mij nog te gevoelig, over een week kan ik hier ook om lachen "
Ik reageer liever niet op jouw onzin dan weet je dat voor de volgende keer dat als ik niet reageer dat ik het complete onzin vindt of irritante verdachtmakingen en ik er geen energie aan wil verspillen. Het liefst negeer ik je volledig maar je moet de hele tijd mijn naam weer gebruiken bij dingen waar ik niks mee te maken heb of mij gebruiken in negatieve voorbeelden.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom antwoord je nou niet op mijn serieuze post? Altijd wel antwoorden als er ruzie op de loer ligt maar niet als er iets serieus gevraagd wordt.
Oké snap ik, maar waarom ben je ontslagen? Vanwege je uiterlijk?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik reageer liever niet op jouw onzin dan weet je dat voor de volgende keer dat als ik niet reageer dat ik het complete onzin vindt of irritante verdachtmakingen en ik er geen energie aan wil verspillen. Het liefst negeer ik je volledig maar je moet de hele tijd mijn naam weer gebruiken bij dingen waar ik niks mee te maken heb of mij gebruiken in negatieve voorbeelden.
Dat gaat je niks aan. Moest jij niet aan je studie werken en zal je hier niet een maandje wegblijvenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oké snap ik, maar waarom ben je ontslagen? Vanwege je uiterlijk?
Ja, zou wel moeten, eigenlijk!quote:Op maandag 2 mei 2011 00:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat gaat je niks aan. Moest jij niet aan je studie werken en zal je hier niet een maandje wegblijven?
Dit is een leuke opmerking i.c.m. je avatarquote:Op zondag 1 mei 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nu ga je natuurlijk zeggen dat oogkleur onzin is. Ik vind van niet, ik vind blauwe ogen ziekelijk staan.
En bij vrouwen zijn blauwe ogen dan wel weer mooi?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh gewoon. Bruine ogen ( dat is nummer 1), een goed kapsel ( als in: lokjes of eventueel golven, niet te kort en niet te lang) en een slank postuur. Nu ga je natuurlijk zeggen dat oogkleur onzin is. Ik vind van niet, ik vind blauwe ogen ziekelijk staan.
Maar goed. Van de studie was iemand best leuk en aardig ondanks blauwe ogen, dus echt afwijzen zou ik niet hoor. Bruine ogen zijn alleen echt zo Mannelijk.
Donkere ogen... Duivels, ja! Zoals Johnny Depp in 'From Hell'. Zo van: "Ik ga u 'pakken'". Maar bruine ogen bij Mannen stralen gewoon zo veel uit. Al die begrippen passen daarbij ( Compassie, Mededogen, Sensualiteit, etc etc). Zucht, het veroorzaakt tintelingen in het lichaam.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:09 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind donkere, lege, dode, duivelse ogen echt 10x niks. Kennen jullie zulke mensen? Die ogen hebben waar niks uitstraalt..
Nee, maar bij vrouwen is oogkleur minder belangrijk, vind ik. Bij vrouwen kijk ik vooral naar de tieten. En de haren, of die lang zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En bij vrouwen zijn blauwe ogen dan wel weer mooi?
Zal wel aan het geslacht van het kind liggenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Cool. Lant. Ik heb ook bruine ogen. Jij blauw. Wat voor kind komt daaruit? Wat voor kleur ogen denk je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |