quote:Op zondag 1 mei 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha nee, ik en dansen...geen goeie combo
Dat zou jou wel mijn ideale danspartner maken dan.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha nee, ik en dansen...geen goeie combo
Kijk hier anders even: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_dansstijlen
Ik heb een tijdje salsales gehad. Stikt van de vrouwen daar.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:56 schreef Axel1988 het volgende:
Niet direct het type dansen wat ik bedoel denk ik; maar het is wel het overwegen waard om een keer lessen te gaan nemen. Misschien dat ik andere type dans dan ook sneller op kan pikken of meer gevoel voor ritme krijg. Dans jij trouwens?
Aanrader voor beginners? Niet dat ik niet uit mijn comfort-zone wil stappen, maar bij salsa-dansen zie ik meteen beelden voor me van mensen die zeer losjes zijn in de heupen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje salsales gehad. Stikt van de vrouwen daar.
Tuurlijk, daarvoor zijn er cursussen. D'r zijn genoeg mensen die beginnen die totaal niet kunnen dansen. Leuke aan salsa is dat er op veel plaatsen ook speciale feesten zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Aanrader voor beginners? Niet dat ik niet uit mijn comfort-zone wil stappen, maar bij salsa-dansen zie ik meteen beelden voor me van mensen die zeer losjes zijn in de heupen.
Dat zijn ze niet allemaal en zeker de meeste beginners niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Aanrader voor beginners? Niet dat ik niet uit mijn comfort-zone wil stappen, maar bij salsa-dansen zie ik meteen beelden voor me van mensen die zeer losjes zijn in de heupen.
Net als bij sport; de derde helftquote:Op zondag 1 mei 2011 20:36 schreef Crutch het volgende:
Even eerlijk, wat is er nou zo leuk aan salsa?
Ik zit net het een en ander op youtube te kijken, maar er lijkt me heulemaal niks aan.
Mja. Ik zou wel graag wat willen leren dansen, maar dan eigenlijk alle stijlen en toch iets meer richting hiphop.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Net als bij sport; de derde helft. Maar serieus, ik heb nog niet gekeken, dus ik weet het niet. Ik heb zo'n gevoel dat een dergelijke cursus, of het nou salsa is of wat anders, wel eens goed kunnen zijn.
Dude.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:
Ik zou persoonlijk een vechtsport aanraden, maar dat heeft als bijkomend nadeel dat er natuurlijk niet al te vaak mooie vrouwen op af komen. Je kan geluk hebben natuurlijk. Toen ik jiujitsu deed, is het meer dan eens voorgekomen dat ik per ongeluk met m'n handen op iemand's borsten terecht kwam.
Altijd zo'n awkward momentje.
Waarom zou je dat aanraden dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:
Ik zou persoonlijk een vechtsport aanraden, maar dat heeft als bijkomend nadeel dat er natuurlijk niet al te vaak mooie vrouwen op af komen. Je kan geluk hebben natuurlijk. Toen ik jiujitsu deed, is het meer dan eens voorgekomen dat ik per ongeluk met m'n handen op iemand's borsten terecht kwam.
Seksuele dansquote:Op zondag 1 mei 2011 20:36 schreef Crutch het volgende:
Even eerlijk, wat is er nou zo leuk aan salsa?
Ik zit net het een en ander op youtube te kijken, maar er lijkt me heulemaal niks aan.
Gastquote:Op zondag 1 mei 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:
Omdat het niet bij elke vechtsport zo hoeft te zijn natuurlijk. Als je iets heel energieks pakt, zoals kickboxen, komen daar weer jongere mensen op af. Heb ik ook gedaan.quote:
Uhu.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:
Ja het heeft wel iets seksueels, maar verder ziet het er erg gay uit.quote:
Ja kan ik toch niks aan doen.quote:
Om daarom nu juist bij een vechtsport te gaan. Voor die ene keer per jaar dat je per ongeluk goed terecht komt op de borsten van een mooie meid.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja kan ik toch niks aan doen.![]()
Ik weet 1 zo'n moment nog goed. We moesten take-downs oefenen, ik was samen met zo'n meid die ik nog kende van de basisschool. Ik gooi haar neer, maar zij heeft me nog steeds bij m'n mouw vast dus ik verloor toch enigzins m'n balans. In een reflex gooide ik m'n handen naar de grond toe om de val te breken, maar die kwamen allebei perfect op haar borsten terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |