Tja, hij was op dat feestje, ze zat achter hem aan, dus zijn mening is relevant in deze.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk dat daar wel enige objectiviteit in moet bestaan, breed genomen over heel veel mensen, iemand écht lelijk vinden.
Gestalk? Als je iemand leuk vindt is het niet zo vreemd om zijn/haar FB of hyves op te zoeken.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Al is ze niet lelijk; met de gespreksonderwerpen die hij noemde en het gestalk via zijn zusje, heb ik al genoeg over haar gehoord... laat maar zitten!
Als diegene heeft laten zien geen interesse te hebben is dat een beetje triest.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gestalk? Als je iemand leuk vindt is het niet zo vreemd om zijn/haar FB of hyves op te zoeken.
Maar wat ze allemaal vertelde...idd.
Dat zeker.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Ok dan zijn we het daar in ieder geval over eens
Mits ze dat door heeft gehad, ja dan wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als diegene heeft laten zien geen interesse te hebben is dat een beetje triest.
Als hij duidelijk is geweest moet ze dat wel door hebben gehad. Sowieso triest om dat achteraf op te zoeken. Wil je het weten, vraag het dan meteen even.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mits ze dat door heeft gehad, ja dan wel.
Inderdaad, als iemand een ander leuk vind is de plaat voor de kop vrij snel wat groter dan normaal.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mits ze dat door heeft gehad, ja dan wel.
Verwar je het nooit met portemonnees of telefoons die in iemands broekzak zitten? Mijn broekzakken zijn vaak gevuld met harde voorwerpen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zeker.
Maar goed de ene persoon heeft een grotere personal space bubble dan de andere dus bij twijfel kun je beter niet te dichtbij iemand gaan staan om ongemakkelijke situaties te voorkomen.
Niets mis mee om iemands profiel op te zoeken; maar waarom moet dat dan via zijn zusje? Wist ze zijn naam dan nog niet eens ofzo?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gestalk? Als je iemand leuk vindt is het niet zo vreemd om zijn/haar FB of hyves op te zoeken.
Maar wat ze allemaal vertelde...idd.
Ik weet niet of jij je telefoon ter hoogte van je gulp draagt?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Verwar je het nooit met portemonnees of telefoons die in iemands broekzak zitten? Mijn broekzakken zijn vaak gevuld met harde voorwerpen.
Een harde, kloppende staaf vlees heeft toch een andere textuur en hardheid dan een telefoon.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Verwar je het nooit met portemonnees of telefoons die in iemands broekzak zitten? Mijn broekzakken zijn vaak gevuld met harde voorwerpen.
Vraag dat dan gewoon aan diegene. Het achteraf via-via opzoeken vind ik nogal raar.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Niets mis mee om iemands profiel op te zoeken; maar waarom moet dat dan via zijn zusje? Wist ze zijn naam dan nog niet eens ofzo?
Sommige mensen hebben echt een bord voor hun kop. Kortaf reageren is niet voor iedereen duidelijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als hij duidelijk is geweest moet ze dat wel door hebben gehad. Sowieso triest om dat achteraf op te zoeken. Wil je het weten, vraag het dan meteen even.
Achternaam weet je niet zo 123.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Niets mis mee om iemands profiel op te zoeken; maar waarom moet dat dan via zijn zusje? Wist ze zijn naam dan nog niet eens ofzo?
Mwah, tegenwoordig wordt zoiets meer en meer geaccepteerd. Social media hype enzo. Eerst vriendjes worden op Facebook en dán kijken of er iets meer in zit. Waarschijnlijk durfde ze het niet aan om het face to face te vragen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vraag dat dan gewoon aan diegene. Het achteraf via-via opzoeken vind ik nogal raar.
Ze had wel de guts om hem lastig te vallen met een hoop kletsverhalen en hem het hele feestje te stalken. Dat ze dan ook meteen even zijn FB had gevraagd.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mwah, tegenwoordig wordt zoiets meer en meer geaccepteerd. Social media hype enzo. Eerst vriendjes worden op Facebook en dán kijken of er iets meer in zit. Waarschijnlijk durfde ze het niet aan om het face to face te vragen.
Hoe 'vraag' je iemands FB dan? Ik zoek mensen gewoon altijd op.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze had wel de guts om hem lastig te vallen met een hoop kletsverhalen en hem het hele feestje te stalken. Dat ze dan ook meteen even zijn FB had gevraagd.
True; ik was er alleen niet zeker van in hoeverre je dat verschil zou voelen met bijvoorbeeld twee spijkerbroeken ertussenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een harde, kloppende staaf vlees heeft toch een andere textuur en hardheid dan een telefoon.
Gewoon even vragen of iemand FB heeft of MSN ofzo. Tussen alle onzinverhalen van haar door had dat best gekund.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe 'vraag' je iemands FB dan? Ik zoek mensen gewoon altijd op.
Komop; ze deelde zelfs haar moeders drankproblemen... de stap naar het uitwisselen van je achternamen zal dan niet meer zo heel groot geweest zijn. Ik ben het helemaal met je eens dat het normaal is om iemands profiel op te zoeken wanneer je iemand leuk vindt; maar deze meid heeft problemen en hoort in dit topic thuis.quote:
Dan had hij ja gezegd. Dan had zij gevraagd: mag ik je dan toevoegen? Omdat hij niet heel lullig wil zijn had hij dan ook ja gezegd. En dan zat je in precies dezelfde situatie als wanneer ze het niet had gevraagd, zoals nu.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon even vragen of iemand FB heeft of MSN ofzo. Tussen alle onzinverhalen van haar door had dat best gekund.
ik vind haar ook niet zo leuk klinken meer, ze heeft al een vriendje 2 jaar lang gehad, ze is best ervaren en dat is in mijn nadeelquote:Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Al is ze niet lelijk; met de gespreksonderwerpen die hij noemde en het gestalk via zijn zusje, heb ik al genoeg over haar gehoord... laat maar zitten!
Hoezo in jouw nadeel?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind haar ook niet zo leuk klinken meer, ze heeft al een vriendje 2 jaar lang gehad, ze is best ervaren en dat is in mijn nadeel
Als je iemand echt niets vindt en iemand zelfs vervelend vindt, dan kun je toch gewoon zeggen dat je geen behoefte hebt aan diegene als FB-vriend?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan had hij ja gezegd. Dan had zij gevraagd: mag ik je dan toevoegen? Omdat hij niet heel lullig wil zijn had hij dan ook ja gezegd. En dan zat je in precies dezelfde situatie als wanneer ze het niet had gevraagd, zoals nu.
Niemand gaat toch 'nee' zeggen als je FB wordt gevraagd?
Gastquote:Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind haar ook niet zo leuk klinken meer, ze heeft al een vriendje 2 jaar lang gehad, ze is best ervaren en dat is in mijn nadeel
Ik weet niet, hele levensverhalen ophangen is nog weer wat anders dan naar persoonlijke details van 'de ander' vragen die nog helemaal niks heeft losgelaten over zichzelf.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Komop; ze deelde zelfs haar moeders drankproblemen... de stap naar het uitwisselen van je achternamen zal dan niet meer zo heel groot geweest zijn. Ik ben het helemaal met je eens dat het normaal is om iemands profiel op te zoeken wanneer je iemand leuk vindt; maar deze meid heeft problemen en hoort in dit topic thuis.
Dát is waar je op haar afknapt?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Zoals ik al zei gebeurt het niet wekelijks ofzo, maar het is wel een paar keer voorgekomen. En ja als iemand er ongemakkelijk bij kijkt zal het wel een ongeluk zijn neem ik aan. Het gebeurt vaker dat iemand tegen me aanstaat zonder boner hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
True; ik was er alleen niet zeker van in hoeverre je dat verschil zou voelen met bijvoorbeeld twee spijkerbroeken ertussen.
Bedenk me net... in een zeer volle kroeg... als zij die situatie vaker meemaakt; dan moeten er ook mannen zijn die deze situatie vaker meemaken (tenminste, als er sprake is van een ongelukje). Als dit niet zo is, dan is de kans groot dat ze toch bewust met hun geval tegen je aan gaan staan... wat weer neerkomt op ziek gedrag...
ik wel, maar dat is omdat het eng is, want dan zien ze dat je bijna geen vrienden hebtquote:Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
*knip*
Niemand gaat toch 'nee' zeggen als je FB wordt gevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |