abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96227494
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk dat daar wel enige objectiviteit in moet bestaan, breed genomen over heel veel mensen, iemand écht lelijk vinden.
Tja, hij was op dat feestje, ze zat achter hem aan, dus zijn mening is relevant in deze.
pi_96227572
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Al is ze niet lelijk; met de gespreksonderwerpen die hij noemde en het gestalk via zijn zusje, heb ik al genoeg over haar gehoord... laat maar zitten!
Gestalk? Als je iemand leuk vindt is het niet zo vreemd om zijn/haar FB of hyves op te zoeken.

Maar wat ze allemaal vertelde...idd. :X
pi_96227606
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gestalk? Als je iemand leuk vindt is het niet zo vreemd om zijn/haar FB of hyves op te zoeken.

Als diegene heeft laten zien geen interesse te hebben is dat een beetje triest.
pi_96227620
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Ok dan zijn we het daar in ieder geval over eens :D
Dat zeker. :P

Maar goed de ene persoon heeft een grotere personal space bubble dan de andere dus bij twijfel kun je beter niet te dichtbij iemand gaan staan om ongemakkelijke situaties te voorkomen.
pi_96227695
Ik kan me de irritatie wel een heel klein beetje voorstellen. Toen ik nog werkte ging ik na werktijd altijd met de bus weer naar huis. Na m'n bus gemist te hebben kwam er een blond meisje naast me zitten, zag er op zich niet eens zo verkeerd uit, maar wel een beetje het trailer-trash type. Begon vriendelijk tegen me te praten, maar de onderwerpen... oei. Wat een afknapper.

Die begon over haar medicijngebruik te praten, echt de soort dingen die je op een verjaardag moet aanhoren tussen twee tantes. :')

Dat was geen succes.

Als je gelijk al van iemand te horen krijgt ''er is iets mis met me'', want die conclusie mag je dan wel trekken, dan wordt het nooit wat.
Ron Paul 2012
pi_96227723
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als diegene heeft laten zien geen interesse te hebben is dat een beetje triest.
Mits ze dat door heeft gehad, ja dan wel.
pi_96227783
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als hij duidelijk is geweest moet ze dat wel door hebben gehad. Sowieso triest om dat achteraf op te zoeken. Wil je het weten, vraag het dan meteen even.
pi_96227806
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Inderdaad, als iemand een ander leuk vind is de plaat voor de kop vrij snel wat groter dan normaal.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2011 22:55:42 ]
pi_96227853
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:51 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat zeker. :P

Maar goed de ene persoon heeft een grotere personal space bubble dan de andere dus bij twijfel kun je beter niet te dichtbij iemand gaan staan om ongemakkelijke situaties te voorkomen.
Verwar je het nooit met portemonnees of telefoons die in iemands broekzak zitten? Mijn broekzakken zijn vaak gevuld met harde voorwerpen.
pi_96227898
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niets mis mee om iemands profiel op te zoeken; maar waarom moet dat dan via zijn zusje? Wist ze zijn naam dan nog niet eens ofzo?
pi_96227905
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:56 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Verwar je het nooit met portemonnees of telefoons die in iemands broekzak zitten? Mijn broekzakken zijn vaak gevuld met harde voorwerpen.
Ik weet niet of jij je telefoon ter hoogte van je gulp draagt?
pi_96227910
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:56 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Een harde, kloppende staaf vlees heeft toch een andere textuur en hardheid dan een telefoon.
Ron Paul 2012
pi_96227940
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Niets mis mee om iemands profiel op te zoeken; maar waarom moet dat dan via zijn zusje? Wist ze zijn naam dan nog niet eens ofzo?
Vraag dat dan gewoon aan diegene. Het achteraf via-via opzoeken vind ik nogal raar.
pi_96227953
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als hij duidelijk is geweest moet ze dat wel door hebben gehad. Sowieso triest om dat achteraf op te zoeken. Wil je het weten, vraag het dan meteen even.
Sommige mensen hebben echt een bord voor hun kop. Kortaf reageren is niet voor iedereen duidelijk.
pi_96227998
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Achternaam weet je niet zo 123.
pi_96228013
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Vraag dat dan gewoon aan diegene. Het achteraf via-via opzoeken vind ik nogal raar.
Mwah, tegenwoordig wordt zoiets meer en meer geaccepteerd. Social media hype enzo. Eerst vriendjes worden op Facebook en dán kijken of er iets meer in zit. Waarschijnlijk durfde ze het niet aan om het face to face te vragen.
Ron Paul 2012
pi_96228067
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:59 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Mwah, tegenwoordig wordt zoiets meer en meer geaccepteerd. Social media hype enzo. Eerst vriendjes worden op Facebook en dán kijken of er iets meer in zit. Waarschijnlijk durfde ze het niet aan om het face to face te vragen.
Ze had wel de guts om hem lastig te vallen met een hoop kletsverhalen en hem het hele feestje te stalken. Dat ze dan ook meteen even zijn FB had gevraagd.
pi_96228117
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze had wel de guts om hem lastig te vallen met een hoop kletsverhalen en hem het hele feestje te stalken. Dat ze dan ook meteen even zijn FB had gevraagd.
Hoe 'vraag' je iemands FB dan? Ik zoek mensen gewoon altijd op.
pi_96228161
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Een harde, kloppende staaf vlees heeft toch een andere textuur en hardheid dan een telefoon.
True; ik was er alleen niet zeker van in hoeverre je dat verschil zou voelen met bijvoorbeeld twee spijkerbroeken ertussen ;).

Bedenk me net... in een zeer volle kroeg... als zij die situatie vaker meemaakt; dan moeten er ook mannen zijn die deze situatie vaker meemaken (tenminste, als er sprake is van een ongelukje). Als dit niet zo is, dan is de kans groot dat ze toch bewust met hun geval tegen je aan gaan staan... wat weer neerkomt op ziek gedrag...
pi_96228170
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe 'vraag' je iemands FB dan? Ik zoek mensen gewoon altijd op.
Gewoon even vragen of iemand FB heeft of MSN ofzo. Tussen alle onzinverhalen van haar door had dat best gekund. :)
pi_96228289
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Achternaam weet je niet zo 123.
Komop; ze deelde zelfs haar moeders drankproblemen... de stap naar het uitwisselen van je achternamen zal dan niet meer zo heel groot geweest zijn. Ik ben het helemaal met je eens dat het normaal is om iemands profiel op te zoeken wanneer je iemand leuk vindt; maar deze meid heeft problemen en hoort in dit topic thuis.
pi_96228295
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gewoon even vragen of iemand FB heeft of MSN ofzo. Tussen alle onzinverhalen van haar door had dat best gekund. :)
Dan had hij ja gezegd. Dan had zij gevraagd: mag ik je dan toevoegen? Omdat hij niet heel lullig wil zijn had hij dan ook ja gezegd. En dan zat je in precies dezelfde situatie als wanneer ze het niet had gevraagd, zoals nu.

Niemand gaat toch 'nee' zeggen als je FB wordt gevraagd? :P
  zondag 1 mei 2011 @ 23:04:58 #203
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96228305
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Al is ze niet lelijk; met de gespreksonderwerpen die hij noemde en het gestalk via zijn zusje, heb ik al genoeg over haar gehoord... laat maar zitten!
ik vind haar ook niet zo leuk klinken meer, ze heeft al een vriendje 2 jaar lang gehad, ze is best ervaren en dat is in mijn nadeel
pi_96228334
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik vind haar ook niet zo leuk klinken meer, ze heeft al een vriendje 2 jaar lang gehad, ze is best ervaren en dat is in mijn nadeel
Hoezo in jouw nadeel?
Children of the night. What music they make.
pi_96228336
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan had hij ja gezegd. Dan had zij gevraagd: mag ik je dan toevoegen? Omdat hij niet heel lullig wil zijn had hij dan ook ja gezegd. En dan zat je in precies dezelfde situatie als wanneer ze het niet had gevraagd, zoals nu.

Als je iemand echt niets vindt en iemand zelfs vervelend vindt, dan kun je toch gewoon zeggen dat je geen behoefte hebt aan diegene als FB-vriend?
pi_96228346
quote:

[..]

Gast :')
pi_96228379
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Komop; ze deelde zelfs haar moeders drankproblemen... de stap naar het uitwisselen van je achternamen zal dan niet meer zo heel groot geweest zijn. Ik ben het helemaal met je eens dat het normaal is om iemands profiel op te zoeken wanneer je iemand leuk vindt; maar deze meid heeft problemen en hoort in dit topic thuis.
Ik weet niet, hele levensverhalen ophangen is nog weer wat anders dan naar persoonlijke details van 'de ander' vragen die nog helemaal niks heeft losgelaten over zichzelf.
pi_96228398
quote:

[..]

Dát is waar je op haar afknapt? :') Wow...echt, wow.
pi_96228406
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

True; ik was er alleen niet zeker van in hoeverre je dat verschil zou voelen met bijvoorbeeld twee spijkerbroeken ertussen ;).

Bedenk me net... in een zeer volle kroeg... als zij die situatie vaker meemaakt; dan moeten er ook mannen zijn die deze situatie vaker meemaken (tenminste, als er sprake is van een ongelukje). Als dit niet zo is, dan is de kans groot dat ze toch bewust met hun geval tegen je aan gaan staan... wat weer neerkomt op ziek gedrag...
Zoals ik al zei gebeurt het niet wekelijks ofzo, maar het is wel een paar keer voorgekomen. En ja als iemand er ongemakkelijk bij kijkt zal het wel een ongeluk zijn neem ik aan. Het gebeurt vaker dat iemand tegen me aanstaat zonder boner hoor. ;)
En of het meteen ziek gedrag is weet ik niet, tijdens het uitgaan komt het vast ook door de alcohol dat er wat losser mee omgegaan wordt.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:07:10 #210
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96228416
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
*knip*
ik wel, maar dat is omdat het eng is, want dan zien ze dat je bijna geen vrienden hebt

daarom bedenk ik vage excuses.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')