abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96229879
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik denk dat hij wel denkt dat ik hem zo zie, omdat hij weet dat hij aan 'een paar' fysieke kenmerken voldoet die ik verlang ( buiten die kenmerken om is hij echter best wel niet zo mooi zeg maar).
Blah; vrouwen met lange wensenlijstjes...
  zondag 1 mei 2011 @ 23:35:12 #252
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96229911
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef Catbert het volgende:

Knikker 'em uit je lijst? Sim-pel?
Dat kan niet, want hij komt elke week praten en dan valt het zo op. Bovendien 'kent' hij een 'vriendin' van mij. Nu vraagt hij wat ik leuk vind om te doen, ik ga op alles wel stomme antwoorden geven.
pi_96229952
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Dat kan niet, want hij komt elke week praten en dan valt het zo op. Bovendien 'kent' hij een 'vriendin' van mij. Nu vraagt hij wat ik leuk vind om te doen, ik ga op alles wel stomme antwoorden geven.
Ja of antwoord gewoon niet. Is het op Facebook zelf?
pi_96229956
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef kipknots het volgende:

[..]

Vooral zo doorgaan dus! :D
Basgitaar is wel tof trouwens, heeft wel wat als iemand daar wat leuks op kan spelen.
pi_96230024
quote:

[..]

Daar hoef je vast niet al te veel moeite voor te doen.
pi_96230112
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef kipknots het volgende:

[..]

Een voorbeeld van hoe het moet wat mij betreft; al geef je aan dat je wel nog wat hulp kunt gebruiken en dat je nog altijd wat problemen hebt. Doel je hiermee puur op het versieren van vrouwen, of zijn er nog meer zaken die nog niet zo lopen als dat je graag zou willen?
pi_96230122
quote:

ik ga op alles wel stomme antwoorden geven.
Nu ben ik benieuwd!
  zondag 1 mei 2011 @ 23:39:37 #258
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96230171
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Blah; vrouwen met lange wensenlijstjes...
Oh heb ik helemaal niet hoor. De fysieke zijn niet eens op één hand te tellen. Waarvan 1 echt heel belangrijk is. Die andere best belangrijk. Weer een andere beetje. Enzovoort. Dit klinkt misschien al heel fout hoor en geldt dan ook vooral voor 'zaken op het eerste gezicht'. Wanneer je langer met iemand praat, vallen die fysieke dingen steeds meer weg. Zo vond ik ook een paar keer iemand zonder bruine ogen wel aantrekkelijk. Maar dat is moeilijk zo op het eerste gezicht.
pi_96230202
Welke is heel belangrijk?
Ron Paul 2012
pi_96230212
Grote piemel.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:41:01 #261
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96230252
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:40 schreef Supersoep het volgende:
Welke is heel belangrijk?
Dat heb ik zelfs al Per ongeluk verraden.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:41:05 #262
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96230254
quote:
Ben er nog steeds niet uit of je een troll bent of wereldvreemd. Je bent kennelijk de enige vrouw op de wereld die niet weet hoe ze een kerel af moet poeieren.

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat heb ik zelfs al Per ongeluk verraden.
Dat je daar uberhaupt geheimzinnig over doet. Iedereen heeft voorkeuren.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96230255
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh heb ik helemaal niet hoor. De fysieke zijn niet eens op één hand te tellen. Waarvan 1 echt heel belangrijk is. Die andere best belangrijk. Weer een andere beetje. Enzovoort. Dit klinkt misschien al heel fout hoor en geldt dan ook vooral voor 'zaken op het eerste gezicht'. Wanneer je langer met iemand praat, vallen die fysieke dingen steeds meer weg. Zo vond ik ook een paar keer iemand zonder bruine ogen wel aantrekkelijk. Maar dat is moeilijk zo op het eerste gezicht.
Post je lijstje eens dan?
Children of the night. What music they make.
pi_96230293
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ben er nog steeds niet uit of je een troll bent of wereldvreemd. Je bent kennelijk de enige vrouw op de wereld die niet weet hoe ze een kerel af moet poeieren.

[..]

Heeft ze op het forum geen moeite mee, maar op FB kennelijk wel. Troll dus. :)
pi_96230299
Wat ik anderen overigens ook aan kan raden is om eens een keer in je eentje op vakantie te gaan. Ben zelf vorig jaar alleen naar indonesie geweest en heb daar ook veel aan gehad. Normaal leg ik moeilijk nieuwe contacten, maar in zo'n geval moet je wel. Op die manier ook veel geleerd.
pi_96230303
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

Ik weet ook niet hoe je een vrouw moet af poeieren. :) Of ik doe het gewoon altijd fout, dus leg maar uit?
pi_96230348
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef kipknots het volgende:
Wat ik anderen overigens ook aan kan raden is om eens een keer in je eentje op vakantie te gaan. Ben zelf vorig jaar alleen naar indonesie geweest en heb daar ook veel aan gehad. Normaal leg ik moeilijk nieuwe contacten, maar in zo'n geval moet je wel. Op die manier ook veel geleerd.
Dat vind ik sowieso al knap, alleen op vakantie naar een ver land. Sommige mensen durven niet eens alleen met de bus/trein. Hoe oud ben je eigenlijk?
pi_96230359
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik weet dat veel vrouwen het hebben, maar het is echt onzin gewoon. Iemand al geen kans geven omdat hij geen bruine ogen heeft of bijvoorbeeld geen blond haar heeft. Als het nou over de uitstraling als geheel ging of als je zegt dat je een bepaald type man ging waar je helemaal niets mee hebt; prima! Maar dit soort dingen gaan nergens over.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:43:12 #269
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96230372
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Post je lijstje eens dan?
Wat moeten jullie daarmee? Daar worden figuren als Richard ed alleen maar onzekerder van, omdat ze dan gaan denken dat alle vrouwen dat zo willen.
pi_96230405
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:38 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Een voorbeeld van hoe het moet wat mij betreft; al geef je aan dat je wel nog wat hulp kunt gebruiken en dat je nog altijd wat problemen hebt. Doel je hiermee puur op het versieren van vrouwen, of zijn er nog meer zaken die nog niet zo lopen als dat je graag zou willen?
Ik ben nog steeds erg introvert. Als ik met een iemand ben praat ik tegenwoordig redelijk makkelijk, maar in groepen blijf ik stilvallen. Zou willen dat ik daar vanaf kan komen maar ik weet in zo'n geval nooit hoe ik erin moet vallen.
pi_96230412
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Wat moeten jullie daarmee? Daar worden figuren als Richard ed alleen maar onzekerder van, omdat ze dan gaan denken dat alle vrouwen dat zo willen.
Ik denk dat ze ondertussen wel weten dat jij niet representatief bent voor de gemiddelde Nederlandse vrouw.
pi_96230430
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Gewoon nieuwsgierig.
pi_96230456
Loop ik te vragen wat Lanter belangrijk acht bij een man, terwijl ik het al weet. :')

Een boekenkast natuurlijk.
Ron Paul 2012
pi_96230464
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef kipknots het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds erg introvert. Als ik met een iemand ben praat ik tegenwoordig redelijk makkelijk, maar in groepen blijf ik stilvallen. Zou willen dat ik daar vanaf kan komen maar ik weet in zo'n geval nooit hoe ik erin moet vallen.
Dat heb ik ook, en dan ben ik ook nog eens slechthorend dus dat wordt er dan niet beter op :')
  zondag 1 mei 2011 @ 23:45:36 #275
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96230485
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik weet ook niet hoe je een vrouw moet af poeieren. :) Of ik doe het gewoon altijd fout, dus leg maar uit?
Een vriendin van me een keer tegen een HELE opdringerige gast: "Je bent lelijk en je stinkt, rot op". Nog nooit iemand zo af zien druipen :)

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef Axel1988 het volgende:
Ik weet dat veel vrouwen het hebben, maar het is echt onzin gewoon. Iemand al geen kans geven omdat hij geen bruine ogen heeft of bijvoorbeeld geen blond haar heeft. Als het nou over de uitstraling als geheel ging of als je zegt dat je een bepaald type man ging waar je helemaal niets mee hebt; prima! Maar dit soort dingen gaan nergens over.
Ik heb ook een voorkeur voor lang en donker, m'n vriendin is kort en blond. Uiteindelijk gaat 't om 't totaalplaatje.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96230525
Die heeft denk ik slecht geslapen die nacht :D
  zondag 1 mei 2011 @ 23:47:38 #277
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96230600
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Geen kans geven? Zeg ik niet hoor. Maar bij bepaalde fysieke zaken denk je toch sneller: Zo. Dat kun je niet ontkennen. En ik vind mijn fysieke verlangens die in de top 3 staan, vooral de eerste, echt wel zo van 'Damn'.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:48:18 #278
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96230637
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Geen kans geven? Zeg ik niet hoor. Maar bij bepaalde fysieke zaken denk je toch sneller: Zo. Dat kun je niet ontkennen. En ik vind mijn fysieke verlangens die in de top 3 staan, vooral de eerste, echt wel zo van 'Damn'.
En welke zijn dat dan? Dat zijn echt geen Grote Geheimen ofzo hoor, iedereen heeft dat soort dingen.
pi_96230654
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat vind ik sowieso al knap, alleen op vakantie naar een ver land. Sommige mensen durven niet eens alleen met de bus/trein. Hoe oud ben je eigenlijk?
28. Was eind 2009 al wel eens met een groepsreis meegeweest naar China maar dat was me uiteindelijk niet goed bevallen (door m'n introvertie was ik alsnog erg stil en doordat ik met een groep was sprak ik toch weinig mensen buiten die groep). Dus had vorig jaar na flink wat twijfelen toch besloten de gok te nemen.

Een probleem waar ik overigens ook nog mee zit is het onderhouden van contacten. Op een of andere manier vind ik het vaak moeilijk om contacten te onderhouden via telefoon, internet, etc. Dus met mensen die ik heb ontmoet maar niet regelmatig zie verwatert het erg snel. Kan eerlijk gezecht ook niet echt uitleggen waarom het moeite kost.
pi_96230740
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:45 schreef Catbert het volgende:

[..]

Een vriendin van me een keer tegen een HELE opdringerige gast: "Je bent lelijk en je stinkt, rot op". Nog nooit iemand zo af zien druipen :)

[..]
Ja oké, maar ik vind niet dat je dat zomaar bij iemand kan doen, dan moet de persoon wel héél erg vervelend en irritant zijn _O- Ik vind het zelf iig moeilijk om aan te geven dat ik niet wil, meestal doe ik kortaf, loop ik weg én geef ik mijn 06 en MSN niet (dat lijkt me toch wel heel erg duidelijk), maar sommige mensen begrijpen het gewoon echt niet. Tenminste, dat heb ik vaker meegemaakt.
pi_96230784
Ik heb mijn blonde chick weer eens gesproken, na het gebruikelijke emotionele gebeuren ( laat me niet vallen, ben zo blij dat je me begrijpt blabla) ben ik benieuwd aan wat voor stoornis of ziekte ze eigenlijk lijdt.

Zo vertelde ze me net dat ze gedroomd had dat ze op de bank zat met een vriend met op tafel een doosje flugels. Toen later kwam er een meisje bij die ongevraagd een flesje flugel pakte. Vervolgens pikte mijn blonde chick dit niet en sloeg ze dat meisje dood.

Ik moest er keihard om lachen maar ze werd kwaad op me en zei dat het niet leuk was en dat het zo echt leek en zo.

Vervolgens vertelde ze me dat ze door dat soort dromen hele dagen in bed ligt. Dus Aardbei wat heeft ze nou precies? een hyper overgevoelige persoonlijkheid?
  zondag 1 mei 2011 @ 23:52:35 #282
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96230850
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb mijn blonde chick weer eens gesproken, na het gebruikelijke emotionele gebeuren ( laat me niet vallen, ben zo blij dat je me begrijpt blabla) ben ik benieuwd aan wat voor stoornis of ziekte ze eigenlijk lijdt.

Zo vertelde ze me net dat ze gedroomd had dat ze op de bank zat met een vriend met op tafel een doosje flugels. Toen later kwam er een meisje bij die ongevraagd een flesje flugel pakte. Vervolgens pikte mijn blonde chick dit niet en sloeg ze dat meisje dood.

Ik moest er keihard om lachen maar ze werd kwaad op me en zei dat het niet leuk was en dat het zo echt leek en zo.

Vervolgens vertelde ze me dat ze door dat soort dromen hele dagen in bed ligt. Dus Aardbei wat heeft ze nou precies? een hyper overgevoelige persoonlijkheid?
volgensmij vind ze dat anderen iets teveel over haar heenlopen, en kan ze zich niet weren, en begint ze steeds meer diep van binnen te koken van woede.

ze is een tikkende tijdbom
  zondag 1 mei 2011 @ 23:52:43 #283
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96230861
Klinkt meer alsof ze gewoon rare dromen heeft. En hou eens op in denken in stoornissen. Volgens mij valt 't bij jou ook wel mee.

Anyway, tijd voor bed. Toedels.
pi_96230914
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef richard_prf het volgende:

Tsja, dat kunnen wij allemaal niet weten natuurlijk. Maar wat voor stoornis heb jij naast je BDD eigenlijk? Niet lullig bedoeld maar is daar ook al iets van bekend? En je bent ontslagen toch, maar 1 maand geleden had je nog een hele goede band met je baas, dus wat is er fout gegaan? Waarom?
pi_96230915
Nou, iemand uitlachen die net een verschrikkelijke nachtmerrie heeft gehad is nou ook niet echt bevorderend voor haar denk ik. Voor de één is een nachtmerrie iets wat je binnen 2 minuten weer vergeet, anderen hebben daar veel meer last van.

Stoornissen zou ik ook niet echt aan denken.. dat is wel makkelijk gezocht.
pi_96230946
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:52 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

volgensmij slikt ze dat anderen over haar heenlopen, en begint ze steeds meer diep van binnen te koken van woede.

ze is een tikkende tijdbom
Ze vertelde ook nog dat ze een glas water in het gezicht van haar pa wilde gooien omdat hij zei dat zij hem en haar moeder manipuleert. En ze zei zo van "hou op met deze ruzie" en ze zegt dat haar vader haar expres kwaad maakt.
pi_96231024
Jongens, een echte nachtmerrie vergeet je niet binnen 2 minuten. Geloof mij, dan lig je eerst nog 2 minuten angstig in je bed te bedenken of je nou rennend je bed uitgaat om bij je moeder in bed te liggen of tóch een poging te wagen om verder te slapen met de consequentie weer een nachtmerrie. _O- Ik koos voor het laatste; rennend naar mijn moeder. Heb ik een paar jaar geleden gehad. Arm kind ben ik ook maar echte nachtmerries zijn verschrikkelijk.
pi_96231086
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:54 schreef Hoogheid het volgende:
Nou, iemand uitlachen die net een verschrikkelijke nachtmerrie heeft gehad is nou ook niet echt bevorderend voor haar denk ik. Voor de één is een nachtmerrie iets wat je binnen 2 minuten weer vergeet, anderen hebben daar veel meer last van.

Stoornissen zou ik ook niet echt aan denken.. dat is wel makkelijk gezocht.
Oh ja je hebt gelijk maar de manier waarop ze dat zei dat klonk heerlijk sarcastisch. Mja ze werd kwaad maar later zei ze " Maar ik kan wel begrijpen dat je zo reageert hoor , het ligt mij nog te gevoelig, over een week kan ik hier ook om lachen "
  zondag 1 mei 2011 @ 23:59:33 #289
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96231214
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:48 schreef Catbert het volgende:

[..]

En welke zijn dat dan? Dat zijn echt geen Grote Geheimen ofzo hoor, iedereen heeft dat soort dingen.
Oh gewoon. Bruine ogen ( dat is nummer 1), een goed kapsel ( als in: lokjes of eventueel golven, niet te kort en niet te lang) en een slank postuur. Nu ga je natuurlijk zeggen dat oogkleur onzin is. Ik vind van niet, ik vind blauwe ogen ziekelijk staan.

Maar goed. Van de studie was iemand best leuk en aardig ondanks blauwe ogen, dus echt afwijzen zou ik niet hoor. Bruine ogen zijn alleen echt zo Mannelijk.
pi_96231263
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:57 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Oh ja je hebt gelijk maar de manier waarop ze dat zei dat klonk heerlijk sarcastisch. Mja ze werd kwaad maar later zei ze " Maar ik kan wel begrijpen dat je zo reageert hoor , het ligt mij nog te gevoelig, over een week kan ik hier ook om lachen "
Waarom antwoord je nou niet op mijn serieuze post? Altijd wel antwoorden als er ruzie op de loer ligt maar niet als er iets serieus gevraagd wordt.
pi_96231454
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:00 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waarom antwoord je nou niet op mijn serieuze post? Altijd wel antwoorden als er ruzie op de loer ligt maar niet als er iets serieus gevraagd wordt.
Ik reageer liever niet op jouw onzin dan weet je dat voor de volgende keer dat als ik niet reageer dat ik het complete onzin vindt of irritante verdachtmakingen en ik er geen energie aan wil verspillen. Het liefst negeer ik je volledig maar je moet de hele tijd mijn naam weer gebruiken bij dingen waar ik niks mee te maken heb of mij gebruiken in negatieve voorbeelden.
pi_96231507
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik reageer liever niet op jouw onzin dan weet je dat voor de volgende keer dat als ik niet reageer dat ik het complete onzin vindt of irritante verdachtmakingen en ik er geen energie aan wil verspillen. Het liefst negeer ik je volledig maar je moet de hele tijd mijn naam weer gebruiken bij dingen waar ik niks mee te maken heb of mij gebruiken in negatieve voorbeelden.
Oké snap ik, maar waarom ben je ontslagen? Vanwege je uiterlijk?
pi_96231551
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:05 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Oké snap ik, maar waarom ben je ontslagen? Vanwege je uiterlijk?
Dat gaat je niks aan. Moest jij niet aan je studie werken en zal je hier niet een maandje wegblijven ;)?
pi_96231599
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:06 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat gaat je niks aan. Moest jij niet aan je studie werken en zal je hier niet een maandje wegblijven ;)?
Ja, zou wel moeten, eigenlijk!
pi_96231623
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nu ga je natuurlijk zeggen dat oogkleur onzin is. Ik vind van niet, ik vind blauwe ogen ziekelijk staan.
Dit is een leuke opmerking i.c.m. je avatar :+
pi_96231666
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh gewoon. Bruine ogen ( dat is nummer 1), een goed kapsel ( als in: lokjes of eventueel golven, niet te kort en niet te lang) en een slank postuur. Nu ga je natuurlijk zeggen dat oogkleur onzin is. Ik vind van niet, ik vind blauwe ogen ziekelijk staan.

Maar goed. Van de studie was iemand best leuk en aardig ondanks blauwe ogen, dus echt afwijzen zou ik niet hoor. Bruine ogen zijn alleen echt zo Mannelijk.
En bij vrouwen zijn blauwe ogen dan wel weer mooi?
pi_96231691
Ik vind donkere, lege, dode, duivelse ogen echt 10x niks. Kennen jullie zulke mensen? Die ogen hebben waar niks uitstraalt..
pi_96231720
Ken ik niet.
  maandag 2 mei 2011 @ 00:16:08 #299
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96231954
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:09 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind donkere, lege, dode, duivelse ogen echt 10x niks. Kennen jullie zulke mensen? Die ogen hebben waar niks uitstraalt..
Donkere ogen... Duivels, ja! Zoals Johnny Depp in 'From Hell'. Zo van: "Ik ga u 'pakken'". Maar bruine ogen bij Mannen stralen gewoon zo veel uit. Al die begrippen passen daarbij ( Compassie, Mededogen, Sensualiteit, etc etc). Zucht, het veroorzaakt tintelingen in het lichaam.

Ik vind blauwe ogen dan vooral dat lege uitstralen. Ja, precies zo dat lege, als van een geest.

quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En bij vrouwen zijn blauwe ogen dan wel weer mooi?
Nee, maar bij vrouwen is oogkleur minder belangrijk, vind ik. Bij vrouwen kijk ik vooral naar de tieten. En de haren, of die lang zijn.
pi_96232142
Cool. Lant. Ik heb ook bruine ogen. Jij blauw. Wat voor kind komt daaruit? Wat voor kleur ogen denk je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')