abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96229530
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is dan ook maar een kleine stap. Heb ik in de discotheek geen uur voor nodig. :)
Held!
pi_96229540
:D
  zondag 1 mei 2011 @ 23:28:48 #243
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96229563
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Trouwens, de zus van mijn jarige buurvrouw is ook een soort van kluizenaar. Ze leeft van een uitkering aangezien ze is afgekeurd (psychische redenen) maar goed, zij kwam dus binnen met haar vriend van 60 en jongens, ik lieg niet, de hele zaal was STIL. Ze zien er allebei niet uit gewoon, heel eng, die vrouw had van dat heksenhaar, bril, te dun, niet verzorgd en die man leek net een wandelend lijk. Leven allebei van een uitkering, hebben elkaar leren kennen via een chatbox (ik dacht meteen aan een forum: fok) en ze sluiten zich ook allebei op in huis. Ze hebben een VARKEN als huisdier en heel veel honden die dan niet goed worden verzorgd.

MLIG en Richard ik hóóp echt dat jullie niet zo eng eindigen. Mijn zusje zei zelfs: het lijkt wel zo'n horrorkoppel.

En omdat ik ze zo fascinerend eruit vond zien, heb ik GEPROBEERD om met ze te praten. Het ging moeizaam. Maar ik heb wel een foto gemaakt van ze (met de camera van mijn buurmeisje). Hoop dat ik de foto krijg. Ze waren heel onzeker ook om op de foto te gaan en ook qua gesprek ging het niet echt vlot.
de leeftijd zit me nog iets mee, en ik heb slechts wat verdere familie die ook varkens heeft gehouden(boeren enzo).
varkens als huisdier lijkt me maar niets, en zon lichamelijk voorkomen wat je verteld lijkt me ook niets
  zondag 1 mei 2011 @ 23:30:19 #244
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96229645
Oké ik heb nu ook iemand op Facebook die mij op een bepaalde manier ziet waarschijnlijk. Ik zie hem niet zo. Ik denk dat hij wel denkt dat ik hem zo zie, omdat hij weet dat hij aan 'een paar' fysieke kenmerken voldoet die ik verlang ( buiten die kenmerken om is hij echter best wel niet zo mooi zeg maar).

Oh jee wat moet ik nu doen met hem. Hij is ook nog eens vervelend. Wel uitdagend, ook zeker intelligent. Iets te 'typisch-intelligent'. Eigenlijk niet intelligent misschien dus. Wat vervelend.

Oh bah nu zit hij zelf allemaal 'overeenkomstige eigenschappen' te zoeken. En wil hij me wel via iemand anders ontmoeten. Bah bah.
pi_96229697
ieuw, gauw je facebook deleten!
  zondag 1 mei 2011 @ 23:31:26 #246
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96229708
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:27 schreef DeHovenier het volgende:
Dat jij er niet bent om alles in goede banen te leiden kan ik niks aan doen!

:P
Ik ben benieuwd wat die nietsvermoedende salsadansende dames gaat overkomen nu. Zie zo een group houterige sociaal onvaardige fokkers met harde pikken tegen ze aanschuren. Arme meiden :(

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oké ik heb nu ook iemand op Facebook die mij op een bepaalde manier ziet waarschijnlijk. Ik zie hem niet zo. Ik denk dat hij wel denkt dat ik hem zo zie, omdat hij weet dat hij aan 'een paar' fysieke kenmerken voldoet die ik verlang ( buiten die kenmerken om is hij echter best wel niet zo mooi zeg maar).

Oh jee wat moet ik nu doen met hem. Hij is ook nog eens vervelend. Wel uitdagend, ook zeker intelligent. Iets te 'typisch-intelligent'. Eigenlijk niet intelligent misschien dus. Wat vervelend.

Oh bah nu zit hij zelf allemaal 'overeenkomstige eigenschappen' te zoeken. En wil hij me wel via iemand anders ontmoeten. Bah bah.
Knikker 'em uit je lijst? Sim-pel?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96229709
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:19 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

En hoe is het eigenlijk ervan gekomen dat het nu beter gaat? Heeft je dat veel moeite gekost?
Ten opzichte van de periode waarmee het het slechtst met me ging heeft het zeker zo'n 5 jaar geduurd. Maar in die tijd was het zo erg dat ik uberhaupt moeite had met naar buiten gaan. Op die manier zeker een jaar weggegooid. Uiteindelijk ben ik via een aantal gesprekken bij een psycholoog op m'n hogeschool toch iets opener geworden en had ik ook m'n studie weer opgepikt.

Bij m'n afstuderen kwam ik op een of andere manier op het idee om naar het buitenland gegaan. Niet helemaal gelukt, maar uiteindelijk een maand of vier op curacao gezeten tussen de feestende studenten. En hoe gesloten ik ook was, ik kwam op die manier toch op redelijk wat feestjes terecht, wat al iets hielp, al was ik aan het eind nog steeds enorm onzeker.

Na m'n studie heb ik een erg leuke baan gevonden met collega's waarmee ik het goed kon vinden wat me ook weer verder hielp. Maar buiten m'n werk heb ik toen nog zeker een jaar bijna alleen thuis gezeten, totdat ik met wat aandringen van m'n broertje die zich zorgen maakte ( O+ ) toch op zoek gegaan ben naar hobbies. Eerst basketbal geprobeerd wat me niet erg lag, uiteindelijk via een vriend die het al deed bij de salsa terecht gekomen.

Van dat moment is het redelijk snel gegaan, had het er goed naar m'n zin, leerde eindelijk ook weer eens wat vrouwen kennen en via iemand van de salsa ook nog bij een vrijwilligersorganisatie terecht gekomen met veel leeftijdsgenoten. En aangezien hobbies hebben me wel beviel ook maar een basgitaar aangeschaft. :P

Het heeft veel tijd gekost, maar het laatste jaar is het toch hard gegaan.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:32:53 #248
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96229779
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef kipknots het volgende:
Ten opzichte van de periode waarmee het het slechtst met me ging heeft het zeker zo'n 5 jaar geduurd. Maar in die tijd was het zo erg dat ik uberhaupt moeite had met naar buiten gaan. Op die manier zeker een jaar weggegooid. Uiteindelijk ben ik via een aantal gesprekken bij een psycholoog op m'n hogeschool toch iets opener geworden en had ik ook m'n studie weer opgepikt.

Bij m'n afstuderen kwam ik op een of andere manier op het idee om naar het buitenland gegaan. Niet helemaal gelukt, maar uiteindelijk een maand of vier op curacao gezeten tussen de feestende studenten. En hoe gesloten ik ook was, ik kwam op die manier toch op redelijk wat feestjes terecht, wat al iets hielp, al was ik aan het eind nog steeds enorm onzeker.

Na m'n studie heb ik een erg leuke baan gevonden met collega's waarmee ik het goed kon vinden wat me ook weer verder hielp. Maar buiten m'n werk heb ik toen nog zeker een jaar bijna alleen thuis gezeten, totdat ik met wat aandringen van m'n broertje die zich zorgen maakte ( O+ ) toch op zoek gegaan ben naar hobbies. Eerst basketbal geprobeerd wat me niet erg lag, uiteindelijk via een vriend die het al deed bij de salsa terecht gekomen.

Van dat moment is het redelijk snel gegaan, had het er goed naar m'n zin, leerde eindelijk ook weer eens wat vrouwen kennen en via iemand van de salsa ook nog bij een vrijwilligersorganisatie terecht gekomen met veel leeftijdsgenoten. En aangezien hobbies hebben me wel beviel ook maar een basgitaar aangeschaft. :P

^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96229813
quote:

Blokkeren?
Children of the night. What music they make.
pi_96229866
quote:

[..]

Weer die salsa he :D
pi_96229879
quote:
Ik denk dat hij wel denkt dat ik hem zo zie, omdat hij weet dat hij aan 'een paar' fysieke kenmerken voldoet die ik verlang ( buiten die kenmerken om is hij echter best wel niet zo mooi zeg maar).
Blah; vrouwen met lange wensenlijstjes...
  zondag 1 mei 2011 @ 23:35:12 #252
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96229911
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef Catbert het volgende:

Knikker 'em uit je lijst? Sim-pel?
Dat kan niet, want hij komt elke week praten en dan valt het zo op. Bovendien 'kent' hij een 'vriendin' van mij. Nu vraagt hij wat ik leuk vind om te doen, ik ga op alles wel stomme antwoorden geven.
pi_96229952
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Dat kan niet, want hij komt elke week praten en dan valt het zo op. Bovendien 'kent' hij een 'vriendin' van mij. Nu vraagt hij wat ik leuk vind om te doen, ik ga op alles wel stomme antwoorden geven.
Ja of antwoord gewoon niet. Is het op Facebook zelf?
pi_96229956
quote:

[..]

Vooral zo doorgaan dus! :D
Basgitaar is wel tof trouwens, heeft wel wat als iemand daar wat leuks op kan spelen.
pi_96230024
quote:

[..]

Daar hoef je vast niet al te veel moeite voor te doen.
pi_96230112
quote:

[..]

Een voorbeeld van hoe het moet wat mij betreft; al geef je aan dat je wel nog wat hulp kunt gebruiken en dat je nog altijd wat problemen hebt. Doel je hiermee puur op het versieren van vrouwen, of zijn er nog meer zaken die nog niet zo lopen als dat je graag zou willen?
pi_96230122
quote:

ik ga op alles wel stomme antwoorden geven.
Nu ben ik benieuwd!
  zondag 1 mei 2011 @ 23:39:37 #258
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96230171
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Blah; vrouwen met lange wensenlijstjes...
Oh heb ik helemaal niet hoor. De fysieke zijn niet eens op één hand te tellen. Waarvan 1 echt heel belangrijk is. Die andere best belangrijk. Weer een andere beetje. Enzovoort. Dit klinkt misschien al heel fout hoor en geldt dan ook vooral voor 'zaken op het eerste gezicht'. Wanneer je langer met iemand praat, vallen die fysieke dingen steeds meer weg. Zo vond ik ook een paar keer iemand zonder bruine ogen wel aantrekkelijk. Maar dat is moeilijk zo op het eerste gezicht.
pi_96230202
Welke is heel belangrijk?
Ron Paul 2012
pi_96230212
Grote piemel.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:41:01 #261
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96230252
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:40 schreef Supersoep het volgende:
Welke is heel belangrijk?
Dat heb ik zelfs al Per ongeluk verraden.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:41:05 #262
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96230254
quote:
Ben er nog steeds niet uit of je een troll bent of wereldvreemd. Je bent kennelijk de enige vrouw op de wereld die niet weet hoe ze een kerel af moet poeieren.

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat heb ik zelfs al Per ongeluk verraden.
Dat je daar uberhaupt geheimzinnig over doet. Iedereen heeft voorkeuren.
pi_96230255
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh heb ik helemaal niet hoor. De fysieke zijn niet eens op één hand te tellen. Waarvan 1 echt heel belangrijk is. Die andere best belangrijk. Weer een andere beetje. Enzovoort. Dit klinkt misschien al heel fout hoor en geldt dan ook vooral voor 'zaken op het eerste gezicht'. Wanneer je langer met iemand praat, vallen die fysieke dingen steeds meer weg. Zo vond ik ook een paar keer iemand zonder bruine ogen wel aantrekkelijk. Maar dat is moeilijk zo op het eerste gezicht.
Post je lijstje eens dan?
pi_96230293
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ben er nog steeds niet uit of je een troll bent of wereldvreemd. Je bent kennelijk de enige vrouw op de wereld die niet weet hoe ze een kerel af moet poeieren.

[..]

Heeft ze op het forum geen moeite mee, maar op FB kennelijk wel. Troll dus. :)
pi_96230299
Wat ik anderen overigens ook aan kan raden is om eens een keer in je eentje op vakantie te gaan. Ben zelf vorig jaar alleen naar indonesie geweest en heb daar ook veel aan gehad. Normaal leg ik moeilijk nieuwe contacten, maar in zo'n geval moet je wel. Op die manier ook veel geleerd.
pi_96230303
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

Ik weet ook niet hoe je een vrouw moet af poeieren. :) Of ik doe het gewoon altijd fout, dus leg maar uit?
pi_96230348
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef kipknots het volgende:
Wat ik anderen overigens ook aan kan raden is om eens een keer in je eentje op vakantie te gaan. Ben zelf vorig jaar alleen naar indonesie geweest en heb daar ook veel aan gehad. Normaal leg ik moeilijk nieuwe contacten, maar in zo'n geval moet je wel. Op die manier ook veel geleerd.
Dat vind ik sowieso al knap, alleen op vakantie naar een ver land. Sommige mensen durven niet eens alleen met de bus/trein. Hoe oud ben je eigenlijk?
pi_96230359
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik weet dat veel vrouwen het hebben, maar het is echt onzin gewoon. Iemand al geen kans geven omdat hij geen bruine ogen heeft of bijvoorbeeld geen blond haar heeft. Als het nou over de uitstraling als geheel ging of als je zegt dat je een bepaald type man ging waar je helemaal niets mee hebt; prima! Maar dit soort dingen gaan nergens over.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:43:12 #269
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96230372
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Post je lijstje eens dan?
Wat moeten jullie daarmee? Daar worden figuren als Richard ed alleen maar onzekerder van, omdat ze dan gaan denken dat alle vrouwen dat zo willen.
pi_96230405
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:38 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Een voorbeeld van hoe het moet wat mij betreft; al geef je aan dat je wel nog wat hulp kunt gebruiken en dat je nog altijd wat problemen hebt. Doel je hiermee puur op het versieren van vrouwen, of zijn er nog meer zaken die nog niet zo lopen als dat je graag zou willen?
Ik ben nog steeds erg introvert. Als ik met een iemand ben praat ik tegenwoordig redelijk makkelijk, maar in groepen blijf ik stilvallen. Zou willen dat ik daar vanaf kan komen maar ik weet in zo'n geval nooit hoe ik erin moet vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')