Geen kans geven? Zeg ik niet hoor. Maar bij bepaalde fysieke zaken denk je toch sneller: Zo. Dat kun je niet ontkennen. En ik vind mijn fysieke verlangens die in de top 3 staan, vooral de eerste, echt wel zo van 'Damn'.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik weet dat veel vrouwen het hebben, maar het is echt onzin gewoon. Iemand al geen kans geven omdat hij geen bruine ogen heeft of bijvoorbeeld geen blond haar heeft. Als het nou over de uitstraling als geheel ging of als je zegt dat je een bepaald type man ging waar je helemaal niets mee hebt; prima! Maar dit soort dingen gaan nergens over.
En welke zijn dat dan? Dat zijn echt geen Grote Geheimen ofzo hoor, iedereen heeft dat soort dingen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Geen kans geven? Zeg ik niet hoor. Maar bij bepaalde fysieke zaken denk je toch sneller: Zo. Dat kun je niet ontkennen. En ik vind mijn fysieke verlangens die in de top 3 staan, vooral de eerste, echt wel zo van 'Damn'.
28. Was eind 2009 al wel eens met een groepsreis meegeweest naar China maar dat was me uiteindelijk niet goed bevallen (door m'n introvertie was ik alsnog erg stil en doordat ik met een groep was sprak ik toch weinig mensen buiten die groep). Dus had vorig jaar na flink wat twijfelen toch besloten de gok te nemen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso al knap, alleen op vakantie naar een ver land. Sommige mensen durven niet eens alleen met de bus/trein. Hoe oud ben je eigenlijk?
Ja oké, maar ik vind niet dat je dat zomaar bij iemand kan doen, dan moet de persoon wel héél erg vervelend en irritant zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 23:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een vriendin van me een keer tegen een HELE opdringerige gast: "Je bent lelijk en je stinkt, rot op". Nog nooit iemand zo af zien druipen
[..]
volgensmij vind ze dat anderen iets teveel over haar heenlopen, en kan ze zich niet weren, en begint ze steeds meer diep van binnen te koken van woede.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb mijn blonde chick weer eens gesproken, na het gebruikelijke emotionele gebeuren ( laat me niet vallen, ben zo blij dat je me begrijpt blabla) ben ik benieuwd aan wat voor stoornis of ziekte ze eigenlijk lijdt.
Zo vertelde ze me net dat ze gedroomd had dat ze op de bank zat met een vriend met op tafel een doosje flugels. Toen later kwam er een meisje bij die ongevraagd een flesje flugel pakte. Vervolgens pikte mijn blonde chick dit niet en sloeg ze dat meisje dood.
Ik moest er keihard om lachen maar ze werd kwaad op me en zei dat het niet leuk was en dat het zo echt leek en zo.
Vervolgens vertelde ze me dat ze door dat soort dromen hele dagen in bed ligt. Dus Aardbei wat heeft ze nou precies? een hyper overgevoelige persoonlijkheid?
Tsja, dat kunnen wij allemaal niet weten natuurlijk. Maar wat voor stoornis heb jij naast je BDD eigenlijk? Niet lullig bedoeld maar is daar ook al iets van bekend? En je bent ontslagen toch, maar 1 maand geleden had je nog een hele goede band met je baas, dus wat is er fout gegaan? Waarom?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb mijn blonde chick weer eens gesproken, na het gebruikelijke emotionele gebeuren ( laat me niet vallen, ben zo blij dat je me begrijpt blabla) ben ik benieuwd aan wat voor stoornis of ziekte ze eigenlijk lijdt.
Zo vertelde ze me net dat ze gedroomd had dat ze op de bank zat met een vriend met op tafel een doosje flugels. Toen later kwam er een meisje bij die ongevraagd een flesje flugel pakte. Vervolgens pikte mijn blonde chick dit niet en sloeg ze dat meisje dood.
Ik moest er keihard om lachen maar ze werd kwaad op me en zei dat het niet leuk was en dat het zo echt leek en zo.
Vervolgens vertelde ze me dat ze door dat soort dromen hele dagen in bed ligt. Dus Aardbei wat heeft ze nou precies? een hyper overgevoelige persoonlijkheid?
Ze vertelde ook nog dat ze een glas water in het gezicht van haar pa wilde gooien omdat hij zei dat zij hem en haar moeder manipuleert. En ze zei zo van "hou op met deze ruzie" en ze zegt dat haar vader haar expres kwaad maakt.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij slikt ze dat anderen over haar heenlopen, en begint ze steeds meer diep van binnen te koken van woede.
ze is een tikkende tijdbom
Oh ja je hebt gelijk maar de manier waarop ze dat zei dat klonk heerlijk sarcastisch. Mja ze werd kwaad maar later zei ze " Maar ik kan wel begrijpen dat je zo reageert hoor , het ligt mij nog te gevoelig, over een week kan ik hier ook om lachen "quote:Op zondag 1 mei 2011 23:54 schreef Hoogheid het volgende:
Nou, iemand uitlachen die net een verschrikkelijke nachtmerrie heeft gehad is nou ook niet echt bevorderend voor haar denk ik. Voor de één is een nachtmerrie iets wat je binnen 2 minuten weer vergeet, anderen hebben daar veel meer last van.
Stoornissen zou ik ook niet echt aan denken.. dat is wel makkelijk gezocht.
Oh gewoon. Bruine ogen ( dat is nummer 1), een goed kapsel ( als in: lokjes of eventueel golven, niet te kort en niet te lang) en een slank postuur. Nu ga je natuurlijk zeggen dat oogkleur onzin is. Ik vind van niet, ik vind blauwe ogen ziekelijk staan.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
En welke zijn dat dan? Dat zijn echt geen Grote Geheimen ofzo hoor, iedereen heeft dat soort dingen.
Waarom antwoord je nou niet op mijn serieuze post? Altijd wel antwoorden als er ruzie op de loer ligt maar niet als er iets serieus gevraagd wordt.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Oh ja je hebt gelijk maar de manier waarop ze dat zei dat klonk heerlijk sarcastisch. Mja ze werd kwaad maar later zei ze " Maar ik kan wel begrijpen dat je zo reageert hoor , het ligt mij nog te gevoelig, over een week kan ik hier ook om lachen "
Ik reageer liever niet op jouw onzin dan weet je dat voor de volgende keer dat als ik niet reageer dat ik het complete onzin vindt of irritante verdachtmakingen en ik er geen energie aan wil verspillen. Het liefst negeer ik je volledig maar je moet de hele tijd mijn naam weer gebruiken bij dingen waar ik niks mee te maken heb of mij gebruiken in negatieve voorbeelden.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom antwoord je nou niet op mijn serieuze post? Altijd wel antwoorden als er ruzie op de loer ligt maar niet als er iets serieus gevraagd wordt.
Oké snap ik, maar waarom ben je ontslagen? Vanwege je uiterlijk?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik reageer liever niet op jouw onzin dan weet je dat voor de volgende keer dat als ik niet reageer dat ik het complete onzin vindt of irritante verdachtmakingen en ik er geen energie aan wil verspillen. Het liefst negeer ik je volledig maar je moet de hele tijd mijn naam weer gebruiken bij dingen waar ik niks mee te maken heb of mij gebruiken in negatieve voorbeelden.
Dat gaat je niks aan. Moest jij niet aan je studie werken en zal je hier niet een maandje wegblijvenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oké snap ik, maar waarom ben je ontslagen? Vanwege je uiterlijk?
Ja, zou wel moeten, eigenlijk!quote:Op maandag 2 mei 2011 00:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat gaat je niks aan. Moest jij niet aan je studie werken en zal je hier niet een maandje wegblijven?
Dit is een leuke opmerking i.c.m. je avatarquote:Op zondag 1 mei 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nu ga je natuurlijk zeggen dat oogkleur onzin is. Ik vind van niet, ik vind blauwe ogen ziekelijk staan.
En bij vrouwen zijn blauwe ogen dan wel weer mooi?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh gewoon. Bruine ogen ( dat is nummer 1), een goed kapsel ( als in: lokjes of eventueel golven, niet te kort en niet te lang) en een slank postuur. Nu ga je natuurlijk zeggen dat oogkleur onzin is. Ik vind van niet, ik vind blauwe ogen ziekelijk staan.
Maar goed. Van de studie was iemand best leuk en aardig ondanks blauwe ogen, dus echt afwijzen zou ik niet hoor. Bruine ogen zijn alleen echt zo Mannelijk.
Donkere ogen... Duivels, ja! Zoals Johnny Depp in 'From Hell'. Zo van: "Ik ga u 'pakken'". Maar bruine ogen bij Mannen stralen gewoon zo veel uit. Al die begrippen passen daarbij ( Compassie, Mededogen, Sensualiteit, etc etc). Zucht, het veroorzaakt tintelingen in het lichaam.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:09 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind donkere, lege, dode, duivelse ogen echt 10x niks. Kennen jullie zulke mensen? Die ogen hebben waar niks uitstraalt..
Nee, maar bij vrouwen is oogkleur minder belangrijk, vind ik. Bij vrouwen kijk ik vooral naar de tieten. En de haren, of die lang zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En bij vrouwen zijn blauwe ogen dan wel weer mooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |