quote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is een ''dat ass'' houding, dus hij houdt van je kontje.
Als je daarna tegen hem aan gaat schuren denk ik wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
En zou Halcon gelijk hebben over de fase waarin zo iemand zich dan bevindt of is dat een grapje?
Z'n signaal om echt Écht te...? Wow. Dat wist ik niet zeg. Ik let dan wel goed op details toch, als dat van die mond opvalt?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:38 schreef Halcon het volgende:
Is geen grapje. Als je dan gaat schuren, dan ziet hij dat als 'n ja op zijn indirecte signaal.
Als je naar hem kijkt en hij naar jou, dan valt dat altijd wel op.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Z'n signaal om echt Écht te...? Wow. Dat wist ik niet zeg. Ik let dan wel goed op details toch, als dat van die mond opvalt?
Zeg het maar gewoon hoor. Neuken. Copuleren. Hatseflatsen. Z'n purpergekopte liefdespaling in je doorweekte genotsgrot hangen.quote:
Bachata is ook aardig wat lastiger, ook wat les in gehad. Dat dansen de meeste meiden ook niet met onbekenden op de feestjes hoor, daar is 't wat te intiem voor.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef kipknots het volgende:
Zo intiem is salsa trouwens niet. Als je dat wil kan je beter voor de bachata gaan.
o ik wel hoor. Leuk, op de diverse latinfeestjes. Ik voelde een keer een best wel stijve in mijn dijbeen prikken, maar we zijn maar gewoon door blijven dansen. Stiekem was ik een beetje trots op mezelf toen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bachata is ook aardig wat lastiger, ook wat les in gehad. Dat dansen de meeste meiden ook niet met onbekenden op de feestjes hoor, daar is 't wat te intiem voor.
Met bachata kun je in ZA wel je voordeel doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bachata is ook aardig wat lastiger, ook wat les in gehad. Dat dansen de meeste meiden ook niet met onbekenden op de feestjes hoor, daar is 't wat te intiem voor.
Zelf ook een workshop gehad, maar wat we daarbij leerden was wel wat conservatiever. En dat de meeste meiden het niet doen klopt idd, veel meiden die ik van cursussen ken hebben het er ook wel eens over dat ze dat irritant vinden.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat valt er onder iets 'onschuldigs'?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef Supersoep het volgende:
Daar ben ik nu wel benieuwd naar ja, wat denken de vrouwen hier als er inderdaad ineens bij iets ''onschuldigs'' een halve stijve (of een volledige) tegen jullie aan prikken? Is dat gewoon een compliment, tenzij je hem helemaal niks vindt?
Een troll.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ooooh ik zou het echt een compliment vinden wanneer iemand opgewonden is. Maar ach, wie ben ik.
Goede vraag. Elke situatie waar jouw lichaam zich voor ruime tijd dicht bij hem bevindt zonder seksuele bijbedoelingen. Ik kan zo 1, 2, 3 geen lijst van voorbeelden noemen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat valt er onder iets 'onschuldigs'?
Hmm, ik denk dat ik het dan toch enigszins awkward zou vinden. Het is ergens wel een compliment natuurlijk en kan een keer gebeuren. Weet ik veel waar hij met zijn gedachten zit natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Goede vraag. Elke situatie waar jouw lichaam zich voor ruime tijd dicht bij hem bevindt zonder seksuele bijbedoelingen. Ik kan zo 1, 2, 3 geen lijst van voorbeelden noemen.
Als verzorgster een bejaarde man wassen in een verzorgingshuis... nice!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Goede vraag. Elke situatie waar jouw lichaam zich voor ruime tijd dicht bij hem bevindt zonder seksuele bijbedoelingen. Ik kan zo 1, 2, 3 geen lijst van voorbeelden noemen.
Die zijn meestal getraind om hem niet opgewonden te maken.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als verzorgster een bejaarde man wassen in een verzorgingshuis... nice!
Daar ben ik het mee eens. Anders wordt het een beetje freakyquote:Op zondag 1 mei 2011 22:14 schreef moneyfornothing het volgende:
Maar als ik iemand verder niet aantrekkelijk vind en het komt regelmatig voor dat hij met een stijve tegen me aan staat zou ik juist afstand gaan houden omdat ik verder geen interesse heb.
Kort stekelig kapsel en hangborsten krijgen zeker?....quote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die zijn meestal getraind om hem niet opgewonden te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |