abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96222140
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat is een ''dat ass'' houding, dus hij houdt van je kontje.
_O-
pi_96222203
  zondag 1 mei 2011 @ 21:37:27 #103
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96223713
Oh zou dat echt allemaal? Dan is het wel een groot compliment zeg. Ja het was me nu weer opgevallen en ik wist niet zo goed wat ik ermee moest. En zou Halcon gelijk hebben over de fase waarin zo iemand zich dan bevindt of is dat een grapje?
pi_96223763
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
En zou Halcon gelijk hebben over de fase waarin zo iemand zich dan bevindt of is dat een grapje?
Als je daarna tegen hem aan gaat schuren denk ik wel.
pi_96223795
Is geen grapje. Als je dan gaat schuren, dan ziet hij dat als 'n ja op zijn indirecte signaal.
  zondag 1 mei 2011 @ 21:41:09 #106
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96223947
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:38 schreef Halcon het volgende:
Is geen grapje. Als je dan gaat schuren, dan ziet hij dat als 'n ja op zijn indirecte signaal.
Z'n signaal om echt Écht te...? Wow. Dat wist ik niet zeg. Ik let dan wel goed op details toch, als dat van die mond opvalt?
pi_96223996
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Z'n signaal om echt Écht te...? Wow. Dat wist ik niet zeg. Ik let dan wel goed op details toch, als dat van die mond opvalt?
Als je naar hem kijkt en hij naar jou, dan valt dat altijd wel op.
  zondag 1 mei 2011 @ 21:56:59 #108
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96224912
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
Z'n signaal om echt Écht te...?
Zeg het maar gewoon hoor. Neuken. Copuleren. Hatseflatsen. Z'n purpergekopte liefdespaling in je doorweekte genotsgrot hangen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 1 mei 2011 @ 21:57:56 #109
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96224970
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef kipknots het volgende:
Zo intiem is salsa trouwens niet. Als je dat wil kan je beter voor de bachata gaan.
Bachata is ook aardig wat lastiger, ook wat les in gehad. Dat dansen de meeste meiden ook niet met onbekenden op de feestjes hoor, daar is 't wat te intiem voor.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96225023
ik vind het toch moeilijk te geloven hoor, de muurbloempje vs. Enthousiast dansen discussie. Bij geen van beiden komt er iemand op me af. Maar ja, op het moment dat ik dan lekker sta te dansen kijk ik ook alleen maar om me heen van 'komtie dan he?' Nee dus...

Misschien moet ik mezelf maar trainen in totaal niet meer aan een ander denken en alleen aan mezelf, leven alsof ik alleen op de wereld ben. Dan denkt mijn hoofd misschien dat ik niemand nodig heb om me goed door te voelen. Ik weet het niet meer...

Akelig momentje van het weekend weer: het begint in mijn vriendengroep ook op te vallen dat ik alweer een tijd single ben. Als er suggesties worden gegeven van versiertips enzo, dan houd ik maar de boot af met dat ik nog in therapie zit. Eigenlijk vind ik het doodeng om iemand toe te laten want straks ziet hij dat ik niet leuk ben, of ik vind hem niet leuk en dan moet ik me er onder uit lullen en kwets ik zelf iemand. Damn wat is het toch lastig.
pi_96225126
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef Catbert het volgende:

[..]

Bachata is ook aardig wat lastiger, ook wat les in gehad. Dat dansen de meeste meiden ook niet met onbekenden op de feestjes hoor, daar is 't wat te intiem voor.
o ik wel hoor. Leuk, op de diverse latinfeestjes. Ik voelde een keer een best wel stijve in mijn dijbeen prikken, maar we zijn maar gewoon door blijven dansen. Stiekem was ik een beetje trots op mezelf toen.
pi_96225164
quote:

[..]

Met bachata kun je in ZA wel je voordeel doen.
pi_96225197
Daar ben ik nu wel benieuwd naar ja, wat denken de vrouwen hier als er inderdaad ineens bij iets ''onschuldigs'' een halve stijve (of een volledige) tegen jullie aan prikken? Is dat gewoon een compliment, tenzij je hem helemaal niks vindt?
Ron Paul 2012
pi_96225347
quote:

[..]

Zelf ook een workshop gehad, maar wat we daarbij leerden was wel wat conservatiever. En dat de meeste meiden het niet doen klopt idd, veel meiden die ik van cursussen ken hebben het er ook wel eens over dat ze dat irritant vinden.
pi_96225403
als ik hem totaal helemaal niks vind dans ik sowieso niet met 'm. Zo nee vat ik het idd op als compliment. Heck, vroeger op school als een jongen eens met me praatte dacht ik dat ie dan wel verliefd moest zijn, anders praatte hij toch niet met me, zo onzeker was, en ben ik.
pi_96225498
quote:
11s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef Supersoep het volgende:
Daar ben ik nu wel benieuwd naar ja, wat denken de vrouwen hier als er inderdaad ineens bij iets ''onschuldigs'' een halve stijve (of een volledige) tegen jullie aan prikken? Is dat gewoon een compliment, tenzij je hem helemaal niks vindt?
Wat valt er onder iets 'onschuldigs'?
  zondag 1 mei 2011 @ 22:08:35 #117
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96225570
Ooooh ik zou het echt een compliment vinden wanneer iemand opgewonden is. Maar ach, wie ben ik.
pi_96225588
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ooooh ik zou het echt een compliment vinden wanneer iemand opgewonden is. Maar ach, wie ben ik.
Een troll.
pi_96225643
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:07 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wat valt er onder iets 'onschuldigs'?
Goede vraag. Elke situatie waar jouw lichaam zich voor ruime tijd dicht bij hem bevindt zonder seksuele bijbedoelingen. Ik kan zo 1, 2, 3 geen lijst van voorbeelden noemen.
Ron Paul 2012
pi_96225879
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Goede vraag. Elke situatie waar jouw lichaam zich voor ruime tijd dicht bij hem bevindt zonder seksuele bijbedoelingen. Ik kan zo 1, 2, 3 geen lijst van voorbeelden noemen.
Hmm, ik denk dat ik het dan toch enigszins awkward zou vinden. Het is ergens wel een compliment natuurlijk en kan een keer gebeuren. Weet ik veel waar hij met zijn gedachten zit natuurlijk. :P
Maar als ik iemand verder niet aantrekkelijk vind en het komt regelmatig voor dat hij met een stijve tegen me aan staat zou ik juist afstand gaan houden omdat ik verder geen interesse heb.
pi_96225981
quote:

[..]

Als verzorgster een bejaarde man wassen in een verzorgingshuis... nice!
pi_96226083
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:16 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Als verzorgster een bejaarde man wassen in een verzorgingshuis... nice!
Die zijn meestal getraind om hem niet opgewonden te maken.
Children of the night. What music they make.
pi_96226175
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:14 schreef moneyfornothing het volgende:

Maar als ik iemand verder niet aantrekkelijk vind en het komt regelmatig voor dat hij met een stijve tegen me aan staat zou ik juist afstand gaan houden omdat ik verder geen interesse heb.
Daar ben ik het mee eens. Anders wordt het een beetje freaky
pi_96226231
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die zijn meestal getraind om hem niet opgewonden te maken.
Kort stekelig kapsel en hangborsten krijgen zeker?....
pi_96226353
Richard. Ik las net dat je ontslagen bent, maar wat was de reden? Aangezien je een maand geleden zei, dat je echt heel erg goed kon opschieten met je baas.

OT; had vandaag een verjaardagsfeest van mijn 50-jarige buurvrouw. Ik wou niet mee maar het moest van mijn moeder. Heel de familie van mijn buurvrouw was er bij dus ook de neefjes en nichtjes. Waren een paar van mijn leeftijd bij en er was 1 meisje (19 jaar) die werkelijk waar de HELE dag bij mij heeft gezeten. Ik was er niet echt van gediend en dat liet ik ook merken maar ze begreep het niet, denk ik? De eerste keer dat ze zomaar naast me kwam zitten (zat een andere buurvrouw tegenover mij), begon ze meteen met allerlei vragen; opleiding, vriendin blabla. En ze bleef maar doorgaan over van alles en nog wat.. die andere buurvrouw die tegenover me zat, zat me uit te lachen omdat ze zag dat ik me irriteerde :9 Maar als ik opstond om bijv. drinken te halen, ging ze me achterna. Ging ik expres bij de bar eten om niet naast haar te hoeven zitten, kwam ze óók achter me aan. Ging ik met mijn zusje naar buiten, komt ze óók bij ons staan. Behalve als ik naar de WC ging, dan niet.. :'( Verder probeerde ik haar het te laten merken door kortaf te antwoorden, maar nee. En dat de hele dag door, ik vond het echt héél erg vervelend. Ik was niet duidelijk genoeg, maar ik houd er niet van om het op een harde manier duidelijk te maken aangezien ik haar niet wou beledigen. B-)
pi_96226380
quote:
11s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef Supersoep het volgende:
Het lijkt mij altijd een compliment dat iemand geil van je wordt, toch?
pi_96226416
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Richard. Ik las net dat je ontslagen bent, maar wat was de reden? Aangezien je een maand geleden zei, dat je echt heel erg goed kon opschieten met je baas.

OT; had vandaag een verjaardagsfeest van mijn 50-jarige buurvrouw. Ik wou niet mee maar het moest van mijn moeder. Heel de familie van mijn buurvrouw was er bij dus ook de neefjes en nichtjes. Waren een paar van mijn leeftijd bij en er was 1 meisje (19 jaar) die werkelijk waar de HELE dag bij mij heeft gezeten. Ik was er niet echt van gediend en dat liet ik ook merken maar ze begreep het niet, denk ik? De eerste keer dat ze zomaar naast me kwam zitten (zat een andere buurvrouw tegenover mij), begon ze meteen met allerlei vragen; opleiding, vriendin blabla. En ze bleef maar doorgaan over van alles en nog wat.. die andere buurvrouw die tegenover me zat, zat me uit te lachen omdat ze zag dat ik me irriteerde :9 Maar als ik opstond om bijv. drinken te halen, ging ze me achterna. Ging ik expres bij de bar eten om niet naast haar te hoeven zitten, kwam ze óók achter me aan. Ging ik met mijn zusje naar buiten, komt ze óók bij ons staan. Behalve als ik naar de WC ging, dan niet.. :'( Verder probeerde ik haar het te laten merken door kortaf te antwoorden, maar nee. En dat de hele dag door, ik vond het echt héél erg vervelend. Ik was niet duidelijk genoeg, maar ik houd er niet van om het op een harde manier duidelijk te maken aangezien ik haar niet wou beledigen. B-)
Zo te lezen was het geen leuk meisje... :P
pi_96226429
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ergens wel, maar als het een vieze vent is denk ik daar niet aan en is het eerder een kwestie van wegwezen.
pi_96226434
quote:

[..]

Hmm, ik denk dat ik het dan toch enigszins awkward zou vinden. Het is ergens wel een compliment natuurlijk en kan een keer gebeuren. Weet ik veel waar hij met zijn gedachten zit natuurlijk. :P
Oh, hier kan ik me wel in vinden. :Y
pi_96226462
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ergens wel, maar als het een vieze vent is denk ik daar niet aan en is het eerder een kwestie van wegwezen.
Dat is het verschil waar ik wel antwoord op wou ja. :) Klinkt wel logisch.
Ron Paul 2012
pi_96226529
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:28 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat is het verschil waar ik wel antwoord op wou ja. :) Klinkt wel logisch.
Dat nog geen van de dames iets heeft genoemd waaruit blijkt dat ze dit al eens hebben meegemaakt, geeft in mijn ogen al aan dat het niet iets is wat vaak voorkomt. Het is OF prima, omdat je intiem staat te dansen of iets anders (semi-)seksueels aan het doen bent OF het is beroepsmatig zoals masseur of verzorger of wat dan ook... die kunnen daar wel mee omgaan lijkt me.
pi_96226540
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zo te lezen was het geen leuk meisje... :P
Nee ik zweer het dat ze op een kip leek. Ze was heel dun, heel lang en ze had ook nog een bril. En mijn zusje zei net je had haar tanden goed moeten bekijken, leken net van die haaien tanden. Niet om aan te zien dus :')

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vind ik een beetje triest eerlijk gezegd :)
pi_96226562
quote:
- tegen iemand aanschuren
- tongen

om maar even 2 dingen te noemen.
pi_96226568
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee ik zweer het dat ze op een kip leek. Ze was heel dun, heel lang en ze had ook nog een bril. En mijn zusje zei net je had haar tanden goed moeten bekijken, leken net van die haaien tanden. Niet om aan te zien dus :')

Minder. :{ Irritant ook als ze de hele dag op je lip zit. Gezien die haaientanden was een blowjob ook geen optie.
pi_96226571
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef iwannabehigh het volgende:

Vind ik een beetje triest eerlijk gezegd :)
Als iemand niet geil van je wordt, dat lijkt me pas een probleem (mits je interesse hebt).
  zondag 1 mei 2011 @ 22:31:53 #136
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96226611
quote:
Ik was niet duidelijk genoeg, maar ik houd er niet van om het op een harde manier duidelijk te maken aangezien ik haar niet wou beledigen. B-)
maar op het forum ben je zo hard
pi_96226626
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat nog geen van de dames iets heeft genoemd waaruit blijkt dat ze dit al eens hebben meegemaakt, geeft in mijn ogen al aan dat het niet iets is wat vaak voorkomt. Het is OF prima, omdat je intiem staat te dansen of iets anders (semi-)seksueels aan het doen bent OF het is beroepsmatig zoals masseur of verzorger of wat dan ook... die kunnen daar wel mee omgaan lijkt me.
Ik let daar niet zo op eerlijk gezegd...dus misschien komt het vaker voor, maar merk je dat niet zo.
pi_96226640
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Heb het wel eens meegemaakt maar toen handelde ik ook naar mijn eerdere antwoord.
pi_96226663
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

- tegen iemand aanschuren
- tongen

om maar even 2 dingen te noemen.
Kan beide met seksuele bijbedoelingen...
  zondag 1 mei 2011 @ 22:34:15 #140
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96226725
quote:

kende zij je al? wist ze al wie je was?
pi_96226727
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:31 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

maar op het forum ben je zo hard
Ik ga haar toch niet beledigen: ik vind je een ontzettend lelijk wijf dus rot a.u.b. op :) Nee.

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als iemand niet geil van je wordt, dat lijkt me pas een probleem (mits je interesse hebt).
Er is altijd wel iemand. Vaak is het soort zoekt soort. Alleen hebben de meeste mensen een hoge dunk van zichzelf (aan het begin, zo ook de kip van vandaag), maar die komen er vroeg of laat wel achter dat ze iemand van soortgelijk niveau moeten zoeken.
pi_96226737
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan beide met seksuele bijbedoelingen...
Een stijve hoeft toch niet direct te betekenen dat er seksuele bedoelingen zijn?
quote:
Wanneer komt het dan voor dat iemand tegen je aan staat terwijl je totaal niets van hem moet hebben?
pi_96226778
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

kende zij je al? wist ze al wie je was?
Nee.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:35:11 #144
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96226782
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Wanneer komt het dan voor dat iemand tegen je aan staat terwijl je totaal niets van hem moet hebben?
buiten op straat gewoon hoor
pi_96226813
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Er is altijd wel iemand. Vaak is het soort zoekt soort. Alleen hebben de meeste mensen een hoge dunk van zichzelf (aan het begin, zo ook de kip van vandaag), maar die komen er vroeg of laat wel achter dat ze iemand van soortgelijk niveau moeten zoeken.
Want jij bent van veel hoger niveau dan 'de kip'? :') Misschien zocht ze haar soort wel maar ben jij je er niet van bewust dat jullie niet zoveel verschillen.

Dat er altijd wel iemand is die geil van je wordt doet niets af aan het feit dat het een compliment is.
pi_96226841
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want jij bent van veel hoger niveau dan 'de kip'? :')

Misschien zocht ze haar soort wel maar ben jij je er niet van bewust dat jullie niet zoveel verschillen.
Al zou dat zo zijn, dan nog kan hij haar helemaal niets vinden....
pi_96226852
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Al zou dat zo zijn, dan nog kan hij haar helemaal niets vinden....
Klopt. :)
pi_96226864
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want jij bent van veel hoger niveau dan 'de kip'? :') Misschien zocht ze haar soort wel maar ben jij je er niet van bewust dat jullie niet zoveel verschillen.

Dat er altijd wel iemand is die geil van je wordt doet niets af aan het feit dat het een compliment is.
Uiterlijk niveau ben ik zeker wel hoger, dat weet ik, daar ben ik me bewust van.

Hoe erg het ook klinkt, zo is 't wel. Ze is gewoon echt lelijk.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:36:51 #149
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96226867
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:35 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee.
awesom! ik wou dat ik dat had

klint als een leuk meisje, ookal zeg ik dat alleen maar omdat ik heel erg nieuwsgierig ben naar wat ze dan allemaal vertelde
pi_96226899
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef mylifeisgrey het volgende:

klint als een leuk meisje, ookal zeg ik dat alleen maar omdat ik heel erg nieuwsgierig ben naar wat ze dan allemaal vertelde
Wat boeit dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')