abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96226904
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Een stijve hoeft toch niet direct te betekenen dat er seksuele bedoelingen zijn?
Nee, maar aangezien het een reactie was op Supersoep die het had over situaties zonder seksuele bijbedoelingen...
pi_96226939
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Uiterlijk niveau ben ik zeker wel hoger, dat weet ik, daar ben ik me bewust van.

Hoe erg het ook klinkt, zo is 't wel. Ze is gewoon echt lelijk.
Nou en, niet iedereen date met eigen niveau qua uiterlijk. Maar in jouw geval..ja, dan heb je gelijk.
pi_96226950
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Een stijve hoeft toch niet direct te betekenen dat er seksuele bedoelingen zijn?

[..]

Wanneer komt het dan voor dat iemand tegen je aan staat terwijl je totaal niets van hem moet hebben?
Nou als je bijvoorbeeld ergens staat te praten met wat mensen waar het vrij druk is waardoor je wat tegen elkaar gedrukt staat. Ik noem maar wat.
pi_96226954
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Waren een paar van mijn leeftijd bij en er was 1 meisje (19 jaar) die werkelijk waar de HELE dag bij mij heeft gezeten. Ik was er niet echt van gediend en dat liet ik ook merken maar ze begreep het niet, denk ik?
Kan me de situatie goed voorstellen; maar om de link naar het stijve krijgen verhaal te maken... voelt dit niet ook als een streling van je ego? Ja, ze was totaal niet je type, maar het is en blijft een meid die je meer dan de moeite waard vind.
pi_96226961
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:36 schreef Crutch het volgende:
Even eerlijk, wat is er nou zo leuk aan salsa?
Ik zit net het een en ander op youtube te kijken, maar er lijkt me heulemaal niks aan.
Als je het echt goed kan is het wel leuk en spannend.
Als beginneling is het erg duf :P

Maja dat is met zoveel, begin moet je even door.

Maarre, deeltje 65... ik kijk hier 1x in de 10 topics ff kort ofzo dus geen idee; heeft iemand van de vaste posters al noemenswaardige vorderingen gemaakt / dingen ondernomen?
pi_96227022
Nou dan moet ik bij deze toegeven dat ik niet zó groot geschapen ben :D Zelfs in een overvolle discotheek sta je niet zomaar met je lichaam zoveel tegen iemand aan.
pi_96227033
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:38 schreef VacaLoca het volgende:
Maarre, deeltje 65... ik kijk hier 1x in de 10 topics ff kort ofzo dus geen idee; heeft iemand van de vaste posters al noemenswaardige vorderingen gemaakt / dingen ondernomen?
Schenkstroop: nee.
MLiG: achteruitgang.
Richard: qua ervaring ja, qua zelfbeeld nee.

En andere users ook niet echt.
pi_96227039
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:38 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nou als je bijvoorbeeld ergens staat te praten met wat mensen waar het vrij druk is waardoor je wat tegen elkaar gedrukt staat. Ik noem maar wat.
Oke, dat lijkt me per definitie nogal ziek om te doen als jongen; het kan een keer per ongeluk gebeuren natuurlijk, maar verder?:S... Is dan ook niet zo dat hij perse vanwege jou een stijve heeft.
pi_96227079
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:39 schreef Hoogheid het volgende:
Nou dan moet ik bij deze toegeven dat ik niet zó groot geschapen ben :D Zelfs in een overvolle discotheek sta je niet zomaar met je lichaam zoveel tegen iemand aan.
Meestal zoek je elkaar wel op idd.
pi_96227097
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:39 schreef Hoogheid het volgende:
Oh dat gebeurt zeker wel hoor. Of het dan expres of per ongeluk gaat weet ik dan weer niet.
pi_96227101
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:40 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Oke, dat lijkt me per definitie nogal ziek om te doen als jongen; het kan een keer per ongeluk gebeuren natuurlijk, maar verder?:S... Is dan ook niet zo dat hij perse vanwege jou een stijve heeft.
Huh? Je kan daar toch niks aan doen dan.
pi_96227112
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

awesom! ik wou dat ik dat had

klint als een leuk meisje, ookal zeg ik dat alleen maar omdat ik heel erg nieuwsgierig ben naar wat ze dan allemaal vertelde
Van alles. Ze vertelde heel veel. Zelfs dat haar moeder verslaafd was aan drugs en anorexia heeft gehad. Dat ze haar moeder al 3 jaar niet meer spreekt omdat ze boos is wat ze haar allemaal heeft aangedaan. Dat ze bezig is met autorijden en al 3 keer is gezakt voor haar theorie. Dat ze een vriend had (2 jaar) maar net uit is. Dat ze graag lerares wilt worden en op de Pabo zit. En zoveel meer. Ze kan wel op FOK zitten hier _O-
pi_96227153
Jongens. Ze heeft mijn zusje opgezocht op Hyves met de vraag of ik ook Hyves heb en of ik MSN heb blabla. :')
pi_96227171
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Van alles. Ze vertelde heel veel. Zelfs dat haar moeder verslaafd was aan drugs en anorexia heeft gehad. Dat ze haar moeder al 3 jaar niet meer spreekt omdat ze boos is wat ze haar allemaal heeft aangedaan. Dat ze bezig is met autorijden en al 3 keer is gezakt voor haar theorie. Dat ze een vriend had (2 jaar) maar net uit is. Dat ze graag lerares wilt worden en op de Pabo zit. En zoveel meer. Ze kan wel op FOK zitten hier _O-
Oke...dat is een beetje too much info van haar kant. :{
pi_96227178
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:40 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het ging ook juist over per ongeluk zonder seksuele bijbedoelingen. :P
pi_96227196
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oke...dat is een beetje too much info van haar kant. :{
Idd. Echt zo'n persoon die meteen alles op tafel gooit. Aandachtzoekend.
pi_96227200
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Jongens. Ze heeft mijn zusje opgezocht op Hyves met de vraag of ik ook Hyves heb en of ik MSN heb blabla. :')
Ook een keer zo'n trien gehad. Via 'n vriend van me, mijn FB opgezocht en zo. :') Trust me, dit gaat je veel irritaties opleveren.
pi_96227214
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:38 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Kan me de situatie goed voorstellen; maar om de link naar het stijve krijgen verhaal te maken... voelt dit niet ook als een streling van je ego? Ja, ze was totaal niet je type, maar het is en blijft een meid die je meer dan de moeite waard vind.
Nee ik leg die link niet jho. Wist niet eens dat jullie het daarover hadden. :P
pi_96227215
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Misschien is het wel Lanterfanter of het zusje van MLIG.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:44:00 #170
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96227235
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef iwannabehigh het volgende:
geef haar mijn hyves maar!
pi_96227250
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Je kan op z'n minst dan even proberen te vermijden om willekeurige vrouwen te gaan prikken :P Ik kan het in ieder geval ook niet voorstellen, als jongen. Maar blijkbaar is het niet heel vreemd om een stijve tokus te voelen tijdens het uitgaan terwijl je niets van de persoon in kwestie wilt hebben? :P Klinkt eerder inderdaad een beetje ziek.

Maargoed genoeg over stijve piemels :')
pi_96227279
Het is zeer waarschijnlijk een normaal uitziende meid, ik vertrouw het nooit zo wanneer Iwannabehigh iemand lelijk noemt.
Ron Paul 2012
pi_96227290
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Schenkstroop: nee.
MLiG: achteruitgang.
Richard: qua ervaring ja, qua zelfbeeld nee.

En andere users ook niet echt.
En die meet?

Maja iedereen is meer bezig met posten dan wat dan ook lijkt het... bijna 20.000 posts door een aantal vaste posters.
pi_96227293
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik kan er me geen normale voorstelling van maken; sluit me aan bij de verklaringen van Halcon en Hoogheid. Maar ik ben dan ook iemand die al snel een kroeg verlaat wanneer het zo druk is dat ik geen bewegingsvrijheid meer heb; maar dat komt niet zo gek vaak voor.
pi_96227309
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:44 schreef Supersoep het volgende:
Het is zeer waarschijnlijk een normaal uitziende meid, ik vertrouw het nooit zo wanneer Iwannabehigh iemand lelijk noemt.
Dat is ook weer zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')