abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96228426
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik vind haar ook niet zo leuk klinken meer, ze heeft al een vriendje 2 jaar lang gehad, ze is best ervaren en dat is in mijn nadeel
Is juist prima; ik ben ook nog heel onervaren, maar ik zou het denk ik eerder fijn vinden wanneer ze al veel ervaring zou hebben. Daar valt nog wat van te leren en de kans is groot dat ze seksueel een stuk vrijer is, met de nodige voordelen voor jou.
pi_96228438
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dát is waar je op haar afknapt? :') Wow...echt, wow.
Op internet doen alsof je afknapt op een meid die een collega-poster heeft ontmoet op een feestje. :{
pi_96228461
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:07 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Is juist prima; ik ben ook nog heel onervaren, maar ik zou het denk ik eerder fijn vinden wanneer ze al veel ervaring zou hebben. Daar valt nog wat van te leren en de kans is groot dat ze seksueel een stuk vrijer is, met de nodige voordelen voor jou.
Maar hij is helemaal niet onervaren, toch?
Children of the night. What music they make.
pi_96228474
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik wel, maar dat is omdat het eng is, want dan zien ze dat je bijna geen vrienden hebt

daarom bedenk ik vage excuses.
Alsof mensen met 9854 FB-vriendjes altijd veel vrienden hebben. Het zegt alleen dat ze veel op FB zitten en veel domme spelletjes spelen op FB.
pi_96228497
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:06 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zoals ik al zei gebeurt het niet wekelijks ofzo, maar het is wel een paar keer voorgekomen. En ja als iemand er ongemakkelijk bij kijkt zal het wel een ongeluk zijn neem ik aan. Het gebeurt vaker dat iemand tegen me aanstaat zonder boner hoor. ;)
En of het meteen ziek gedrag is weet ik niet, tijdens het uitgaan komt het vast ook door de alcohol dat er wat losser mee omgegaan wordt.
Toch vind ik dat tegen je aan staan nog steeds wat vreemd. Het zal mij in ieder geval niet gebeuren dat ik per ongeluk een tijd met m'n kruis tegen een onbekende aansta. M'n rug of schouders, ok, maar je kruis?
pi_96228517
quote:

[..]

Ik weet niet, hele levensverhalen ophangen is nog weer wat anders dan naar persoonlijke details van 'de ander' vragen die nog helemaal niks heeft losgelaten over zichzelf.
Ja, of ze praatte honderduit omdat ze vrij nerveus en onzeker was weer met een jongen te praten die ze wel zag zitten net na een relatie van 2 jaar.
pi_96228568
Zijn m'n vriendengroep en ik nou zo ouderwets dat we geen facebook hebben?
  zondag 1 mei 2011 @ 23:10:33 #218
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96228603
quote:

[..]

Dát is waar je op haar afknapt? :') Wow...echt, wow.
ja nou, ik ben heel erg aangetrokken tot haar enthousiasme, maar dan dat soort dingen zijn iets minder wegens vage redenen , ik weet nieteens waarom
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Op internet doen alsof je afknapt op een meid die een collega-poster heeft ontmoet op een feestje. :{
huh wat, ik ben redelijk desperate hor

ik heb al plannen bedacht om de volgende keer lange gesprekken aan te gaan met mensen van in de 50, en me dan op de 1 of andere manier erin te manouvreren dat ik bij hun thuis kan komen, en vaker enzo.
en dan soort van vriendschap wegens iets opbouwen

en dan ook uitgenodigt worden voor verjaardagen, en dan hopen dat er leeftijdsgenoten komen

ik heb nu al dat soort plannen! en ik had daar al kansen voor gehad (de prettige paaswens man , de 50 jarige vrouw die haar dochter kwijt was vrouw een paar maanden terug, etc,etc)
pi_96228616
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:09 schreef Hoogheid het volgende:
Facebook :')

More like Failbook amirite?
Ron Paul 2012
pi_96228622
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:09 schreef Hoogheid het volgende:
Heb ik ook niet hoor. Ouderwets is het waarschijnlijk wel.
pi_96228663
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:08 schreef kipknots het volgende:

[..]

Toch vind ik dat tegen je aan staan nog steeds wat vreemd. Het zal mij in ieder geval niet gebeuren dat ik per ongeluk een tijd met m'n kruis tegen een onbekende aansta. M'n rug of schouders, ok, maar je kruis?
Toen de kans er was nam hij meteen weer afstand. Dus ik denk dat het per ongeluk ging ja.
Van de andere keer weet ik het niet zeker, maar over het algemeen lijkt het expres te gaan als iemand dicht tegen je aankruipt, met of zonder stijve. En ook vaker zonder dan met.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:12:19 #222
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96228681
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:56 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Verwar je het nooit met portemonnees of telefoons die in iemands broekzak zitten? Mijn broekzakken zijn vaak gevuld met harde voorwerpen.
Ja ik zou het ook nooit denken dat zoiets echt is hoor. Ik probeer mij met bijna alles wel voor te houden dat het niet-seksueel is om het zekere voor het onzekere te nemen. Je kunt niet zomaar denken dat iemand seksuele intenties heeft terwijl iemand eigenlijk onschuldig is. Dat kunnen alleen van die echte Bommen denken.

Stel je voor dat je denkt: "Hij wordt opgewonden van mij".
Ja, zoiets kun je niet denken hoor. Dat kan alleen als je het ECHT echt ECHT zeker weet.
pi_96228696
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef mylifeisgrey het volgende:

huh wat, ik ben redelijk desperate hor

ik heb al plannen bedacht om de volgende keer lange gesprekken aan te gaan met mensen van in de 50, en me dan op de 1 of andere manier erin te manouvreren dat ik bij hun thuis kan komen, en vaker enzo.
en dan soort van vriendschap wegens iets opbouwen

en dan ook uitgenodigt worden voor verjaardagen, en dan hopen dat er leeftijdsgenoten komen

ik heb nu al dat soort plannen! en ik had daar al kansen voor gehad (de prettige paaswens man , de 50 jarige vrouw die haar dochter kwijt was vrouw een paar maanden terug, etc,etc)
Dat weet ik wel hoor dat je behoorlijk desperate bent. Je kunt plannen maken wat je wilt, maar ik denk dat het tijd is om eens normaal te doen en dan actie te ondernemen. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij op dames redelijk problematisch en stalkerig overkomt.
pi_96228829
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:12 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja ik zou het ook nooit denken dat zoiets echt is hoor. Ik probeer mij met bijna alles wel voor te houden dat het niet-seksueel is om het zekere voor het onzekere te nemen. Je kunt niet zomaar denken dat iemand seksuele intenties heeft terwijl iemand eigenlijk onschuldig is. Dat kunnen alleen van die echte Bommen denken.

Stel je voor dat je denkt: "Hij wordt opgewonden van mij".
Ja, zoiets kun je niet denken hoor. Dat kan alleen als je het ECHT echt ECHT zeker weet.
Vrij logische gedachtegang als je er niet mee bekend bent inderdaad. Maar door ervaring weet ik wel het verschil tussen een telefoon en een stijve.
Vooral tijdens het uitgaan kun je dat soort dingen best met zekerheid denken zonder meteen miss perfect te moeten zijn hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2011 23:15:15 ]
pi_96228886
Haha ze weet mijn naam wel maar ik heb geen Hyves (meer) dus ze kon mij niet vinden en daarom heeft ze mijn zusje opgezocht. Maar ze was niet echt mijn type (vooral uiterlijk gezien), ik houd sowieso niet van mensen die hele levensverhalen gaan vertellen als ze je voor het eerst zien. Snap ook nooit dat ze dat kunnen doen. Afknapper. :s) Sowieso voelde ik me niet op mijn gemak bij haar met al haar geneuzel... 8-)
pi_96228887
Zoals ik het zie: als je maar een mobiele telefoon hebt maakt het niet uit of je meedoet aan al die social media. Dan kunnen ze je daar iig bereiken.

E-mail ontkom je bijna niet aan, en daar heb ik dan nog msn bij. Geen hyves meer. Facebook nooit gehad. Wel FOK! fotoboek, dat is toch een beetje vergelijkbaar? :')
pi_96228970
Anyway, ik heb hier al een paar keer gepost maar het niet over mijzelf gehad terwijl ik toch ook wel wat hulp kan gebruiken. Ik ben nu 28 en ben ook nog erg onervaren. Ik ben bijna m'n hele leven erg onzeker geweest en heb ook nooit veel vrienden gehad. Sowieso heb ik moeite met het onderhouden van sociale contacten.

De laatste jaren is het wel veel vooruit gegaan, ben ik een stuk losser geworden en ik ben ook wel redelijk actief met het opbouwen van een sociaal leven. Het afgelopen jaar ook een aantal dates gehad met een meid en tijdens een vakantie ook nog wat aangeklooid maar dat zijn toch meer uitzonderingen dan de regel. Als ik met een leuke meid in gesprek ben dan vind ik het vooral moeilijk om in te schatten hoever ik kan gaan, wat er uiteindelijk toe leid dat er dus niets gebeurd.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:18:28 #228
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96229007
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Haha ze weet mijn naam wel maar ik heb geen Hyves (meer) dus ze kon mij niet vinden en daarom heeft ze mijn zusje opgezocht. Maar ze was niet echt mijn type (vooral uiterlijk gezien), ik houd sowieso niet van mensen die hele levensverhalen gaan vertellen als ze je voor het eerst zien. Snap ook nooit dat ze dat kunnen doen. Afknapper. :s) Sowieso voelde ik me niet op mijn gemak bij haar met al haar geneuzel... 8-)
ze moet je nu gaan stalken, en dan je hand gaan kussen.
en dan blijven doorgaan
en dan je email hacken, omdat je maar geen duidelijke gegronde redenen blijft geven
_O-
dan heb je pas veel met elkaar gemeen.
ik wens graag op de hoogte te worden gehouden als dat gaat gebeuren
pi_96229018
Hoever in welke manier? Kwa diepgang in een gesprek ofzo?
  zondag 1 mei 2011 @ 23:19:03 #230
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_96229030
ik denk dat het wel goed voor me is om hier ook mee te komen doen :') ik stel me dadelijk wel even voor want ik ga nu eerst douchen :s)
pi_96229035
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:17 schreef kipknots het volgende:
Anyway, ik heb hier al een paar keer gepost maar het niet over mijzelf gehad terwijl ik toch ook wel wat hulp kan gebruiken. Ik ben nu 28 en ben ook nog erg onervaren. Ik ben bijna m'n hele leven erg onzeker geweest en heb ook nooit veel vrienden gehad. Sowieso heb ik moeite met het onderhouden van sociale contacten.

De laatste jaren is het wel veel vooruit gegaan, ben ik een stuk losser geworden en ik ben ook wel redelijk actief met het opbouwen van een sociaal leven. Het afgelopen jaar ook een aantal dates gehad met een meid en tijdens een vakantie ook nog wat aangeklooid maar dat zijn toch meer uitzonderingen dan de regel. Als ik met een leuke meid in gesprek ben dan vind ik het vooral moeilijk om in te schatten hoever ik kan gaan, wat er uiteindelijk toe leid dat er dus niets gebeurd.
En hoe is het eigenlijk ervan gekomen dat het nu beter gaat? Heeft je dat veel moeite gekost?
pi_96229064
quote:

Helder herkenbaar verhaal; welkom hier! Jij kwam toch met nog wat informatie over salsa-dansen enzo; doe je dat zelf ook?
pi_96229096
quote:

Je gaat in ieder geval de goede kant op. Ik vind het ook moeilijk om andere mensen/situaties in te schatten, dus vermijd ik sociale situaties een beetje.
pi_96229111
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ze moet je nu gaan stalken, en dan je hand gaan kussen.
en dan blijven doorgaan
en dan je email hacken, omdat je maar geen duidelijke gegronde redenen blijft geven
_O-
dan heb je pas veel met elkaar gemeen.
En ik moest nog grijnzen ook nog. Gelukkig doen sommige mensen wat met hun problemen/faalacties en andere mensen niet. Kluizenaar.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:22:27 #235
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96229208
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:20 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

En ik moest nog grijnzen ook nog.
ik wens op de hoogte te worden gehouden als dat gaat gebeuren! :D

quote:
Gelukkig doen sommige mensen wat met hun problemen/faalacties en andere mensen niet. Kluizenaar.
true, mar ik wil best vriendjes hier (enschede) krijgen hoor, maar wel zonder druk van dingen enzo(dat ik me perce naar cafe's moet bewegen enzo), en er moet voor eigenbelang iets bij zitten, dat ik dingen zoals domme feestjes van oude buurvrouwen meemaak, waar dan dat soort meisjes komen.
pi_96229318
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:20 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Je gaat in ieder geval de goede kant op. Ik vind het ook moeilijk om andere mensen/situaties in te schatten, dus vermijd ik sociale situaties een beetje.
Eigenlijk moet je dan juist het tegenovergestelde doen en juist meer sociale contacten leggen om jezelf als het ware te trainen. Gezien je in dit topic zit neem ik aan dat het inschatten van mensen en situaties met name van toepassing is op de dames?
pi_96229380
Trouwens, de zus van mijn jarige buurvrouw is ook een soort van kluizenaar. Ze leeft van een uitkering aangezien ze is afgekeurd (psychische redenen) maar goed, zij kwam dus binnen met haar vriend van 60 en jongens, ik lieg niet, de hele zaal was STIL. Ze zien er allebei niet uit gewoon, heel eng, die vrouw had van dat heksenhaar, bril, te dun, niet verzorgd en die man leek net een wandelend lijk. Leven allebei van een uitkering, hebben elkaar leren kennen via een chatbox (ik dacht meteen aan een forum: fok) en ze sluiten zich ook allebei op in huis. Ze hebben een VARKEN als huisdier en heel veel honden die dan niet goed worden verzorgd.

MLIG en Richard ik hóóp echt dat jullie niet zo eng eindigen. Mijn zusje zei zelfs: het lijkt wel zo'n horrorkoppel.

En omdat ik ze zo fascinerend eruit vond zien, heb ik GEPROBEERD om met ze te praten. Het ging moeizaam. Maar ik heb wel een foto gemaakt van ze (met de camera van mijn buurmeisje). Hoop dat ik de foto krijg. Ze waren heel onzeker ook om op de foto te gaan en ook qua gesprek ging het niet echt vlot.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:26:37 #238
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96229446
Zo, ben ff een uurtje weg en we gaan van dansen naar pikken die tegen vrouwen aandrukken. Tering 8)7
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96229472
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef Catbert het volgende:
Zo, ben ff een uurtje weg en we gaan van dansen naar pikken die tegen vrouwen aandrukken. Tering 8)7
Dat jij er niet bent om alles in goede banen te leiden kan ik niks aan doen!

:P
pi_96229487
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef Catbert het volgende:
Dat is dan ook maar een kleine stap. Heb ik in de discotheek geen uur voor nodig. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')