SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door skunkasaur op 01-05-2011 14:12:49 ]h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Nou nou, zo erg is het nou ook weer niet. Ik durfde gewoon nooit mee te praten.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:03 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
* skunkasaur rilt
Hoe lang lees je al mee dan?
Trouwens, om eerlijk te zijn kwam ik hier ook toen de kast nog lekker warm was. Hier meeposten, ook al was het anoniem, zorgde er bij mij voor dat ik meer en meer comfortabel werd met mezelf.Lesbeaun
Gewoon lekker rondslenteren. Zo ontdek ik altijd steden. Van te voren een beetje kijken wat je wilt zien en voor de rest gewoon lekker rondslenteren.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Berlijn lijkt me ook zo'n toffe stad! Ik wil daar eens naar toe met iemand die de weg er kent!
dan tag je jezelfquote:Op zondag 1 mei 2011 15:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ennu Facebook Experst. Als iemand nou een foto MET mij heeft geplaatst? Hoe doe ik dan ook op mijn Facebook? Zodat mijn homies ook kunnen zien wat een geil feestbeest ik welni ben?
sta je er al op dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jamaarjamaarjamaar dan zegtie allreaady tagged
Ja nee zeg! Huuuuuuuu!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:54 schreef skunkasaur het volgende:
Dat laatste... helaas.
OH OH OH TENZIJ je er al in getagged bent en je het jouw profielafbeelding maakt. (ook een linkje ergens)
Nicequote:Op zondag 1 mei 2011 17:28 schreef Avey het volgende:
Heel goed, geweldige stad
Alleen ik verveel me een beetje omdat ik nog niet mag werkenMaar dat zou volgende week geregeld moeten zijn.
Uit de market?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:40 schreef skunkasaur het volgende:
Heb je Android? Dan Google places ff checken
Jij pionier die je daar bentquote:Op zondag 1 mei 2011 19:40 schreef Vanyel het volgende:
Maar stiekem zocht ik ervaringen van lesbeaus.
Denk het wel... maar zat bij mij standaard meegeleverd.quote:
Gewoon met Dottir aan tiet en al voor het raam gaan staan. Eens kijken wat er dan gebeurtquote:Op zondag 1 mei 2011 20:38 schreef Vanyel het volgende:
Gotsedomme
Vanuit het raam tof uitzicht op tig ME'ers en linkse kraakdemonstratie, moet Dottir net eten als de krakers gaan joelen enzo. Nou mis ik t spannende!
lol ik heb een IETS TE levendige voorstelling hier vanquote:Op zondag 1 mei 2011 20:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gewoon met Dottir aan tiet en al voor het raam gaan staan. Eens kijken wat er dan gebeurt
Werkt idd.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:52 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Denk het wel... maar zat bij mij standaard meegeleverd.
Oh het is een onderdeel van Google Maps, vanaf versie 4.4.
Ook ik ben gezegend met een uitstekend visualiserend vermogen. Ik ben er zo blij mee op momenten als deze.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
lol ik heb een IETS TE levendige voorstelling hier van
Jij weet de weg in Berlijn hè? Goed om te wetenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Werkt idd.Mist wel ons favoriete restaurantje hier om de hoek
quote:
Lurketterdquote:Op zondag 1 mei 2011 01:04 schreef Dreamer. het volgende:
En hallo dames en enkele heren, lesbo meldt zich, uiteindelijk na heel lang stiekem meelezen.
Nah, you're hotquote:Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Lurketterd
Heb ik een goede indruk achtergelaten? Ik ben zeker wel fucking cool, of niet?
M'n ouders hadden 't over één of ander Indiaas restaurant wat goedkoop en lekker was maar waar precies...al sla je me dood.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:09 schreef Vanyel het volgende:
Zo, morgen alleen hangen en eten. Dottir vond vandaag toch een beetje te druk bleek net (gelukkig onderweg naar huis).
Iemand nog eettips in Berlijn?
En iedereen is uitgenodigdquote:
Ik denk dat ik wel moe word als ik de hele tijd zo'n kerel rond moet sjouwen, maar als jij er blij van wordt...quote:Op zondag 1 mei 2011 23:32 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Draag jij
[ afbeelding ]
Dan draag ik [ afbeelding ]
Ik zat al op zo'n reactie te wachten.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel moe word als ik de hele tijd zo'n kerel rond moet sjouwen, maar als jij er blij van wordt...
Oh bah, word ik voorspelbaar? ;')quote:Op maandag 2 mei 2011 00:17 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik zat al op zo'n reactie te wachten.
Geweldige indruk achtergelaten! Het is dat je al met Wonderer trouwt.. anders had ik het wel geweten hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Lurketterd
Heb ik een goede indruk achtergelaten? Ik ben zeker wel fucking cool, of niet?
Goed idee, daar gaan we heenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
M'n ouders hadden 't over één of ander Indiaas restaurant wat goedkoop en lekker was maar waar precies...al sla je me dood.
quote:Op maandag 2 mei 2011 07:23 schreef lezzer het volgende:
Ik heb er wel zin in
Ik heb vannacht in m'n droom thee gedronken met jou (DP) en Vanyel![]()
quote:
Ja maar V had dat hele serene moederglowding going on, dus ook bijzonder mooi. Vond je niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 07:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb Vanyel beter gezien![]()
Maar je was niet dik.
En dr serene moederlijke glow ding!!quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 07:56 schreef lezzer het volgende:
DP, zo werkt dat niet in mijn dromen
Dat gaat op gevoel, niet op uiterlijk.
quote:
Nee, ik heb een iets te leuk boekquote:
het is een complot.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:30 schreef Tha_Erik het volgende:
1 mei, de dag dat Hitler werd doodverklaard, en Osama, én Voldemort in de Harry Potterboeken.
Daar heb ik iemand voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat je er bentquote:Op maandag 2 mei 2011 02:51 schreef Dreamer. het volgende:
[..]
Geweldige indruk achtergelaten! Het is dat je al met Wonderer trouwt.. anders had ik het wel geweten hoor.
Bruidsmeisje dan misschien? Ik heb vandaag Made of Honor gekeken en dat pakte ook goed uit.
Wat een levenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb nooit katers, hoe veel ik ook drink.
Alleen een jeweetwelkater. Maar die is helemaal rood.quote:
staat er geen pijltje onder dat je ook andere plaatjes kan kiezen?quote:
En er is dus ook inderdaad een cache bij FB. Ziehier: eHowquote:Add a image source meta tag to the head of your document. The tag looks like this: < link rel="image_src" href="http://site.com/image.jpg" /> (Remove the space between < and link) Make sure you change the href to where the image is hosted, using the full URL. In order to get Share Preview and other features to read the image correctly, you need to make sure it's between the head tags in your html. It also helps to have the meta tags "title" and "description".
Was dat serieus?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:04 schreef Vanyel het volgende:
Bijna net zo leuk als vorige week toen ze dumplings wilde kopen zodat ik thuis mijn oefeningen voor de fysio kon doen
Ja, nou, ja!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef skunkasaur het volgende:
Nou. Pft. HET IS ZAND. Dat hoort buiten. En dan lijkt het toch net alsof je aan de zee woont immers.
Ik ben weer aan het afkicken, het ging een beetje mis met de Pasen, en ik wil niet voor de vakantie alweer die kilo's die ik net zo leuk afgevallen ben er aan hebben.quote:
Oh.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, nou, ja!
Het is helemaal geen leuke bountystrandzand, maar gewone zwarte grond![]()
Ja, toch anders hè...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En da's maar goed ook, want mijn armen doen zo'n pijn dat ze er bijna afvallen![]()
Ik ben er ooit 20 afgevallen en toen weer 25 aangekomen. Daarvan ben ik er nu dus weer 13 kwijt.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:39 schreef Dreamer. het volgende:
13, wat goed!
14 is mij ooit gelukt, maar dat is daarna dubbel terug gekomen.
Ik heb de indruk dat jij alleen al moet sporten om die wijn er af te werkenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
lezzer
ik sport me scheel, maar mooi niet dat er nog meer af gaat...
shht!quote:Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat jij alleen al moet sporten om die wijn er af te werken
Wanneer is de operatie, Wonderer?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:24 schreef wonderer het volgende:
Ik ga denk ik een weekje slimfast doen om een paar kilo kwijt te raken voor de operatie...
de 18equote:
Yah. Woensdag moet het betaald zijn (dus ik ga zo even naar de bank om checks te halen), donderdag heb ik een consult en dan nog twee wekenquote:
Ik vind het echt heel raar. Ik wil het graag, en er is echt geen kans dat ik "spijt" krijg en ik ze terugwil, maar toch vind ik het moeilijk om mezelf het te zien doen, zeg maar. En ik ben bang dat het mislukt, natuurlijk. Maar ik kan echt niet wachten tot ik strakke shirtjes aan kan en zwemmen enzoquote:Op maandag 2 mei 2011 19:49 schreef Blue-eyes het volgende:
Kijk je er erg tegenop of voel je het alleen maar als een verlossing?
En hoe lang duurt eigenlijk genezing ongeveer?
Psh. Opscheppert.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:39 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, mijn auto kost $224 aan belastingen dit jaar. Eat that
De benzine is wel heel duur, bijna $1 per literquote:
Wat zeur je nou, hier betalen we ¤ 1,75 per liter!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
De benzine is wel heel duur, bijna $1 per liter
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:28 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Wat zeur je nou, hier betalen we ¤ 1,75 per liter!
In Europa hebben ze ook auto'squote:Op maandag 2 mei 2011 23:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga mijn auto wel missen als ik straks weer in Europa woon.
[img]quote:Op maandag 2 mei 2011 21:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar ik kan echt niet wachten tot ik strakke shirtjes aan kan en zwemmen enzo(en ik HAAT zwemmen
)
Veel te duur. Hoewel. Dan kan ik eindelijk een 460 kopenquote:
?quote:
Vind je die echt mooi? Ik vind dat echt een van de lelijkste auto's ever. Als je een kind van 8 vraagt een auto te tekenen dan tekenen ze een 460quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Veel te duur. Hoewel. Dan kan ik eindelijk een 460 kopen
Maar dan nog snap ik niet wat dat met strakke shirts en zwemmen te maken heeftquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh, de titel van dat dingus is NOMNOMNOMNOMNOM. Maar dat zie je niet aan alleen het plaatje
Speciaal plekjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:22 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Vind je die echt mooi? Ik vind dat echt een van de lelijkste auto's ever. Als je een kind van 8 vraagt een auto te tekenen dan tekenen ze een 460
Oh, ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:23 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Maar dan nog snap ik niet wat dat met strakke shirts en zwemmen te maken heeft![]()
Zit je weer aan de wijn, meid
Maar accuraatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:16 schreef Vanyel het volgende:
Ik gok zomaar dat het bedoeld is als een uiting van genoegen/genieten.
Meegenieten met wonderers voorpret.
Anders is het "oh wat lekker, W in strak shirt", maar dat lijkt me wat voorbarig![]()
Mits vrouw, neem ik aanquote:
quote:
Met naakte mannen wil ik sowieso niks van doen hebbenquote:Of vind je manboobs ook aantrekkelijk?
Zelfs niet als ze hele mooie borsten hebben?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:42 schreef lezzer het volgende:
[..]![]()
[..]
Met naakte mannen wil ik sowieso niks van doen hebben
Nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zelfs niet als ze hele mooie borsten hebben?
Wat een wijsheid!quote:
BSB en Linkse_Boomknuffelaar in één topicquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:43 schreef lezzer het volgende:
Reltopic trouwens: Geterroriseerde homo weigert te zwijgen
Laat mij er eerst even uit danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
BSB en Linkse_Boomknuffelaar in één topic. Hek er om en afsluiten
.
Vreselijk he?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:47 schreef lezzer het volgende:
Wacht maar tot ze me gezien hebben
Ik knikker het trouwens uit m'n AT want wat een bagger. Dat kan ik niet eens meer rechtbreien in m'n hoofd.
Had er nou juist lol inquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:24 schreef lezzer het volgende:
Opfokken om een troll, daar probeer ik nou net van af te komen
Dottir doet het geweldig. Sjanst als het nodig of handig is en slaapt de rest van de tijd. Is dus heel gezellig!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:24 schreef lezzer het volgende:
Fijn zeg!
Gaat wel goed met Dottir en zo?
Ik moet ook echt eens naar Berlijn.
Als je daar naar toe rijdt, zie je dan nog voormalig Oostblok eigenlijk? Of is dat helemaal over?
Dotttirrrrquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dottir doet het geweldig. Sjanst als het nodig of handig is en slaapt de rest van de tijd. Is dus heel gezellig!
Op de heenweg hadden we alleen snelweg, geen idee wat je dan ziet. Terug gaan we wat rustiger over andere wegen.
gefrustreerd?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
grmbl! waarom zijn alle vrouwen waar ik ooit onder gewerkt heb van die incapabele micromanagende kuthoerrrrrrrrrrren?
Kwam je maar onder mij werken!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
grmbl! waarom zijn alle vrouwen waar ik ooit onder gewerkt heb van die incapabele micromanagende kuthoerrrrrrrrrrren?
Wat doet ze?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kost een klap met geld. Tenzij je alleen naar het gemeentehuis gaat. Maar ik neem aan dat je het toch groots wilt vieren.quote:
Ik krijg zin om mijn vingers eronder te hakenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwenrug. Met wel hele erge schouderbladen.
Ik zou haar liever omdraaien en dat eens bekijken. Wie is het?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik krijg zin om mijn vingers eronder te haken
Ew.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwenrug. Met wel hele erge schouderbladen.
Geen ideequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zou haar liever omdraaien en dat eens bekijken. Wie is het?
Wat. Is de nieuwe al uit?quote:
RTL 5.quote:
Ik had de smiley veranderdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
RTL 5.
Maar volgens mij is dit een hele mooie aflevering. Maar ik weet het niet meer zeker.
I know! Die volg ik ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik had de smiley veranderd
Maar oh, de NL aflevering. Die is al oudVanavond in de VS komt de aller aller nieuwste uit. Morgenochtend 2AM hier ofzo.
Hebben jullie maar 1 tv?quote:
Die metquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die metJAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Je haarquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:28 schreef lezzer het volgende:
ow fak, ik moet over een half uur naar de kapper en ik weet niet wat ik moet laten knippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Meer pijnstillers slikken prinsesje. Lekker koortsverlagend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:14 schreef Bakfiets. het volgende:
Maar één uur geslapen en de rest van de tijd alleen maar waanideeën gehad etc. Hele hoge koorts.
Ik dacht dat ik een prinses was.
Nou ben ik echt nog nooit ontevreden van de kapper terug gekomen, dus dat lijkt me echt zeer onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:42 schreef wonderer het volgende:
Gewoon de kapper vrije teugel geven en dan over een uur of twee hier komen zeiken dat je het stom vindt? En over een paar dagen ben je het gewend en dan is het geweldig.
Ja, ik zei nog tegen die kapster dat het wel dykisch was. Maar dat ontging haarquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:34 schreef Vanyel het volgende:
edit: er is/was een foto![]()
Toch moeilijk beoordelen zo zonder gezicht, maar lijkt suitably lesbisch.
Oi!quote:Alleen die paprika hoort groen en andersom!![]()
Ja, dat is 'm. Ralph McTell. Cat Stevens heeft 'm ook gedaan, daar ken ik hem denk ik van.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:47 schreef lezzer het volgende:
Iemand zegt in de comments "streets of London", en daar deed het mij ook meteen aan denken
Niet van Dylan.
Wel heerlijke melodie
Ja.. Vanmorgen.. Moest nog ff wat pakken.. EN TOEN ZAT IK VASSSSSST!! EN IK MOEST WEGGGGG O_oquote:
De koorts zit nu in de 38, dus dat valt weer mee. Heb er niet echt last meer van(de koorts dan).quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:20 schreef wonderer het volgende:
Da's niet zo goed... en nu? Is de koorts gezakt?
\
Echt, wat ik nu niet zou doen voor een kopje kippensoep. Ik zou er bijna voor op de trein stappen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:15 schreef lezzer het volgende:
Goedemorgen!
Fietsje is echt ziek??
Moeten we kippensoep komen brengen?
Meen je dat? Is er niemand thuis bij jullie?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:56 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
De koorts zit nu in de 38, dus dat valt weer mee. Heb er niet echt last meer van(de koorts dan).
[..]
Echt, wat ik nu niet zou doen voor een kopje kippensoep. Ik zou er bijna voor op de trein stappen.
Moeders ligt ook ziek te wezen in de andere kamer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Meen je dat? Is er niemand thuis bij jullie?
Moet ik bellen?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik kon geen goed antwoord vinden hoor
Maar, geen kippensoep voor jou, dat is helder
+10 herkenbaar...quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, het was een open deur. Ik dacht een slimme opmerking te maken en mijn hongergevoel nog wat te versterken. Vergeten te lunchen
. En daar dan zo vanaf 16.00 honger door hebben, maar dan willen doorzetten tot het avondeten, omdat het stemmetjes van mijn moeder in mijn hoofd zegt "Als je nu iets eet verpest je je eetlust".
Wat niet eens waar is, want ik heb altijd wel eetlust, getuige mijn voorkomen.
Een knap jochie dat wel aardig kan zingen, nou, whooptidooquote:
Coole performance... maar ik zie het nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Wow, niet slecht. Ben benieuwd hoe zijn stem de puberteit gaat overleven.
Wisten jullie al dat een 15-jarig lesbisch meisje de Deense X Factor gewonnen heeft, paar maanden terug:
Ohja, nu zie ik het welquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit vind ik trouwens wel dan een leuker optreden dan dat Pokerface.
quote:
Dat klopt!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:45 schreef skunkasaur het volgende:
Ik vind het tof dat ze zo lekker dyke is en dan toch gewoon VET wint.
Dondert duidelijk niet meer en daar word ik tevreden van.
Ik vraag me altijd een beetje af waarom het interessant is om hals heteroman (even er van uitgaande dat je dat bent) mee te lezen in deze slowchat, aangezien het aantal pornoplaatjes toch echt niet heel erg hoog isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |