Misschien verkeerd verwoord, maar je snapt mn punt. Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik snap je intentie, maar eerlijk gezegd vind ik dit ook een vorm van homofobie. Mensen die gelijk disclaimen dat ze zelf wel hetero zijn. Alsof het erg is als men denkt dat je homo bent.
Met een groep 1 man aftuigen vind jij dapper? Rare mening houd jij erop na vriend.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is prijzenswaardig dat je het probeert, maar het mag geen nieuws zijn dat de gemiddelde buitenlander meer lef heeft en dapperder acteert dan een random Nederlander (met zijn eeuwige genuanceer).²
Ik maak soberzo nooit kennis met nieuwe buren (FOK!kers zijn mensenschuw) en straks wordt zo'n homo verliefd op me en word ik aangerand of zo. Beter negeren en als zij gedag zeggen vriendelijk gedag terug zeggen en doorlopen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als je twee nieuwe buurmannen krijgt, die samen getrouwd zijn?
a. Die negeer ik
b. Daar ga ik, zoals het hoort, keurig een avondje kennis mee maken.
c. Die blijf ik, tot vervelens toe, lastig vallen met argumenten waarom homofilie slecht is.
d. Iets anders, namelijk........
OT: Hulde voor deze man. Niemand moet buigen voor dreigementen, van wie dan ook.
Het tuig in deze moet keihard aangepakt worden.
Dat vinden Marokkanen dapper ja. Net als van een afstandje dingen roepen en oude vrouwtjes overvallen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Met een groep 1 man aftuigen vind jij dapper? Rare mening houd jij erop na vriend.
Nee, natuurlijk vat hij dat niet positief op. Dan heb je commentaar op zijn hele wezen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat mij betreft hoeft dat niet, maar als je het dan toch doet, kies dan voor de weg van de rede, lekker fatsoenlijk een gesprek met zo'n man aan gaan. Wellicht vat hij het dan nog positief op. Maar dit...²
Dat gaat niet helemaal op, want Marokkaan is geen keuze en om homoseksueel te worden wel. Indien die homo niets met zijn gevoelens doet, dus homofiel is en niet homoseksueel, dan heb ik alle respect voor die man en verdient hij die pesterijen absoluut niet. Dat je homo bent geworden kan je niets aan doen, maar homoseksualiteit is wel degelijk een keuze.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 07:56 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk vat hij dat niet positief op. Dan heb je commentaar op zijn hele wezen.
Dat is ongeveer hetzelfde als wanneer (er even van uit gaande dat jij een Marokkaan bent) ik jou zou aanspreken op het feit dat je Marokkaan bent.
"Hey, ik zie dat je Marokkaan bent. Kun je daar niet iets aan doen, want ik vind dat niet echt normaal. Zomaar een suggestie, hè."²
Marokkaan zijn is ook een keuze. Net zo een keuze als homoseksualiteit. Immers, je kan er onderuit komen door een kogel door je kop te jagen maar verder gaat het ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat gaat niet helemaal op, want Marokkaan is geen keuze en om homoseksueel te worden wel. Indien die homo niets met zijn gevoelens doet, dus homofiel is en niet homoseksueel, dan heb ik alle respect voor die man en verdient hij die pesterijen absoluut niet. Dat je bent geworden kan je niets aan doen, maar homoseksualiteit is wel degelijk een keuze.
Ik hoop toch dat dit een grapje is?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Dat gaat niet helemaal op, want Marokkaan is geen keuze en om homoseksueel te worden wel. Indien die homo niets met zijn gevoelens doet, dus homofiel is en niet homoseksueel, dan heb ik alle respect voor die man en verdient hij die pesterijen absoluut niet. Dat je homo bent geworden kan je niets aan doen, maar homoseksualiteit is wel degelijk een keuze.
Ik heb zelf veel last gehad van een stalkende homo in het verleden, zo erg dat mijn moeder een emmer ijskoud water een keer over zijn hoofd heeft gegoten toen hij weer eens meer dan een uur stond aan te bellen. Die gast is verliefd op me en ik ben gewoon hetero (dit is politiek incorrect, sorry dat ik geen homo ben, maar ik val gewoon niet op mannen). Ik heb dit al honderden keren aangegeven maar hij blijft me lastig vallen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Marokkaan zijn is ook een keuze. Net zo een keuze als homoseksualiteit. Immers, je kan er onderuit komen door een kogel door je kop te jagen maar verder gaat het ook niet.
En als mensen Turken haten omdat ze eenmaal een vervelende ervaring met dat addergebroed hebben gehad dan is het in een keer discriminatie/racisme. Nou, dan kan ik jullie allemaal hatenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb zelf veel last gehad van een stalkende homo in het verleden, zo erg dat mijn moeder een emmer ijskoud water een keer over zijn hoofd heeft gegoten toen hij weer eens meer dan een uur stond aan te bellen. Die gast is verliefd op me en ik ben gewoon hetero (dit is politiek incorrect, sorry dat ik geen homo ben, maar ik val gewoon niet op mannen). Ik heb dit al honderden keren aangegeven maar hij blijft me lastig vallen.
Dus zo onschuldig zijn homo's niet altijd helaas. Hij probeerde ook mijn jongere broertje te versieren. Op zo'n moment had ik graag Marokkaanse vrienden gehad.
Ergens vind ik dat altijd wel schattig, van die mannen die dan denken dat die vrouwen dan interesse in hun zullen hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 07:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Beter komen er biseks vrouwen naast ons wonen.![]()
Lulverhaal. Zoveel gewone hetero's zijn lelijk en puisterig (zoals wij hier op FOK!) en zullen nooit een vriendin hebben. Is dat nou zo'n ramp?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:08 schreef DustPuppy het volgende:
Daarbij, niks met je 'seksuele gevoelens' doen werkt ook niet. Krijg je hele zieke gefrustreerde mensen van.
Vraagt dat maar aan de RKK.
Blijkbaar levert dat toch nogal wat problemen op. Maar de homofiel in kwestie mag ook niet fappen van jou, begrijp ik?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:12 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Lulverhaal. Zoveel gewone hetero's zijn lelijk en puisterig (zoals wij hier op FOK!) en zullen nooit een vriendin hebben. Is dat nou zo'n ramp?
Kom nou toch. Zovelen van ons zullen nooit de liefde bedrijven en wij FOK!kers zijn gewoon hetero. Een celibatair leven (fappen valt niet onder seks) is geen ramp, er zijn genoeg andere leuke dingen.
Natuurlijk mag hij dat, geen probleem met fappen. Alleen graag niet in het bijzijn van mijn broertjes of mij, maar gewoon thuis en mij niet telefonisch daarna lastigvallen met gehijg (deze gast is echt geestesziek, maar dat mag je niet zeggen want hij is homo en die zijn Heilig). Hij heeft het zelfs gepresteerd een keer om tijdens een begrafenis waar hij niet uitgenodigd was te verschijnen om met mij aan te pappen en mijn middelste broertje. De hele familie was verbijsterd over zoveel onbeschoftheid. Iedereen kapot van verdriet en hij probeert van de zwakte misbruik te maken door 'een troostende arm' te bieden. Gatverdamme.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:13 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Blijkbaar levert dat toch nogal wat problemen op. Maar de homofiel in kwestie mag ook niet fappen van jou, begrijp ik?
En alle homo's zijn natuurlijk zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij dat, geen probleem met fappen. Alleen graag niet in het bijzijn van mijn broertjes of mij, maar gewoon thuis en mij niet telefonisch daarna lastigvallen met gehijg (deze gast is echt geestesziek, maar dat mag je niet zeggen want hij is homo en die zijn Heilig). Hij heeft het zelfs gepresteerd een keer om tijdens een begrafenis waar hij niet uitgenodigd was te verschijnen om met mij aan te pappen en mijn middelste broertje. De hele familie was verbijsterd over zoveel onbeschoftheid. Iedereen kapot van verdriet en hij probeert van de zwakte misbruik te maken door 'een troostende arm' te bieden. Gatverdamme.
Natuurlijk zijn niet alle homo's zo. Een andere vriend van me is een hele toffe gast en homo, maar niet praktiserend. Een zeer intelligente gozer, uiterst betrouwbaar en echt een heel goede mattie van me. Hij is ook oprecht geïnteresseerd in mensen en zeer sociaal. Hij heeft een veel beter karakter dan ikzelf.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:18 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En alle homo's zijn natuurlijk zo.
Er zijn ook hetero's die zo zijn, die meteen ook maar verbieden?
de manier hoe je het verwoordquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn niet alle homo's zo. Een andere vriend van me is een hele toffe gast en homo, maar niet praktiserend. Een zeer intelligente gozer, uiterst betrouwbaar en echt een heel goede mattie van me. Hij is ook oprecht geïnteresseerd in mensen en zeer sociaal. Hij heeft een veel beter karakter dan ikzelf.
Heb je ook niet praktiserende hetero's ...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:32 schreef lezzer het volgende:
Dat er een verschil is tussen praktiserend en niet praktiserend homosexueel is al om te kotsen.
Heb je ook niet praktiserende hetero's? Of zijn dat nonnen/priesters?
Of pechvogels? Of stumperds?
je zal dr praktiserend turk zijn....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:38 schreef lezzer het volgende:
Er wordt alleen geen onderscheid in gemaakt. Er zijn homo's die menen te moeten melden dat ze "praktiserend homosexueel" zijn.
Bah
Lesbische vrouwen heb ik geen moeite mee. Twee zoenende vrouwen is geyl.quote:
ONZ is het moderne equivalent van Mozes die van de berg komt met stenen tafelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Lesbische vrouwen heb ik geen moeite mee. Twee zoenende vrouwen is geyl.
Zoenende mannen is gewoon ranzig, sorry. Volgens mij zijn de meeste FOK!kers het daar wel mee eens. En als je me niet gelooft, post anders even een foto van twee zoenende mannen in het wekelijkse 'lesbische tieners' topic in ONZ (op vrijdagmiddag geopend) en kijk naar de reacties.
dus die Marokkaantjes kunnen er weinig aan doen, er wordt ze geen strobreed in de weg gelegd... ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De politie adviseert het slachtoffer te zwijgen en in stilte te lijden ipv. dat tuig aan te pakken?
Dat is de wereld op zijn kop!
Geen wonder dat dit land naar de klote gaat met een dergelijke 'ordehandhaving'.
Of praktiserend moslim.quote:
Natúúrlijk kunnen ze daar wat aan doen. Geen homo's terroriseren bijvoorbeeld? Normaal doen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:40 schreef Re het volgende:
[..]
dus die Marokkaantjes kunnen er weinig aan doen, er wordt ze geen strobreed in de weg gelegd... ?
<advocaat van de Duivel>quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Natúúrlijk kunnen ze daar wat aan doen. Geen homo's terroriseren bijvoorbeeld? Normaal doen?
Nou vraag je wel héél veel van ze, Lavenderr. Dat kun je niet van ze verwachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Natúúrlijk kunnen ze daar wat aan doen. Geen homo's terroriseren bijvoorbeeld? Normaal doen?
Wie is L_K???quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:18 schreef bijdehand het volgende:
Als ik de reacties van L_K lees dan weet ik waarom Wilders zoveel stemmen krijgt. En ze verdient.
Beste post tot nu toe in dit topic.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:48 schreef MisterSqueaky het volgende:
Of praktiserend moslim.
Misschien een ideetje voor Geert Wilders: vertel de moslims dat ze wat minder duidelijk praktiserend moeten zijn. Niet zo opvallen. En geen aanstoot geven door moslimgedrag in het openbaar te tonen.
Als Job nog eens aan de macht komt, dan komt er een wet dat je niet in het openbaar homo mag zijn, omdat dit aanzet tot haat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De politie adviseert het slachtoffer te zwijgen en in stilte te lijden ipv. dat tuig aan te pakken?
Dat is de wereld op zijn kop!
Geen wonder dat dit land naar de klote gaat met een dergelijke 'ordehandhaving'.
Dit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:18 schreef Scorpie het volgende:
Tijd voor de herinvoering van lijfstraffen op dat Mocro tuig.
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:33 schreef Klaudias het volgende:
Waarom wordt alles gelijk in het hele "Wilders <-> islam" verhaal getrokken.
Ik vind dit verschrikkelijk, homo's die moeten zwijgen over intimidatie, maar Wilders vind ik ook een lul met vingers. Waarom moet het in dit topic gelijk over Wilders gaan.
wordt tijd voor een gepaste straf voor die gasten...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:18 schreef Scorpie het volgende:
Tijd voor de herinvoering van lijfstraffen op dat Mocro tuig.
Het gaat helemaal niet over Wilders. Er is één post waar iemand Wilders een idee aan de hand doet. En nog een heel goed idee ook, overigens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:33 schreef Klaudias het volgende:
Ik vind dit verschrikkelijk, homo's die moeten zwijgen over intimidatie, maar Wilders vind ik ook een lul met vingers. Waarom moet het in dit topic gelijk over Wilders gaan.
Lezen is moeilijk he ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:33 schreef Klaudias het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |