Lesbische vrouwen heb ik geen moeite mee. Twee zoenende vrouwen is geyl.quote:
ONZ is het moderne equivalent van Mozes die van de berg komt met stenen tafelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Lesbische vrouwen heb ik geen moeite mee. Twee zoenende vrouwen is geyl.
Zoenende mannen is gewoon ranzig, sorry. Volgens mij zijn de meeste FOK!kers het daar wel mee eens. En als je me niet gelooft, post anders even een foto van twee zoenende mannen in het wekelijkse 'lesbische tieners' topic in ONZ (op vrijdagmiddag geopend) en kijk naar de reacties.
dus die Marokkaantjes kunnen er weinig aan doen, er wordt ze geen strobreed in de weg gelegd... ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De politie adviseert het slachtoffer te zwijgen en in stilte te lijden ipv. dat tuig aan te pakken?
Dat is de wereld op zijn kop!
Geen wonder dat dit land naar de klote gaat met een dergelijke 'ordehandhaving'.
Of praktiserend moslim.quote:
Natúúrlijk kunnen ze daar wat aan doen. Geen homo's terroriseren bijvoorbeeld? Normaal doen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:40 schreef Re het volgende:
[..]
dus die Marokkaantjes kunnen er weinig aan doen, er wordt ze geen strobreed in de weg gelegd... ?
<advocaat van de Duivel>quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Natúúrlijk kunnen ze daar wat aan doen. Geen homo's terroriseren bijvoorbeeld? Normaal doen?
Nou vraag je wel héél veel van ze, Lavenderr. Dat kun je niet van ze verwachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Natúúrlijk kunnen ze daar wat aan doen. Geen homo's terroriseren bijvoorbeeld? Normaal doen?
Wie is L_K???quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:18 schreef bijdehand het volgende:
Als ik de reacties van L_K lees dan weet ik waarom Wilders zoveel stemmen krijgt. En ze verdient.
Beste post tot nu toe in dit topic.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:48 schreef MisterSqueaky het volgende:
Of praktiserend moslim.
Misschien een ideetje voor Geert Wilders: vertel de moslims dat ze wat minder duidelijk praktiserend moeten zijn. Niet zo opvallen. En geen aanstoot geven door moslimgedrag in het openbaar te tonen.
Als Job nog eens aan de macht komt, dan komt er een wet dat je niet in het openbaar homo mag zijn, omdat dit aanzet tot haat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De politie adviseert het slachtoffer te zwijgen en in stilte te lijden ipv. dat tuig aan te pakken?
Dat is de wereld op zijn kop!
Geen wonder dat dit land naar de klote gaat met een dergelijke 'ordehandhaving'.
Dit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:18 schreef Scorpie het volgende:
Tijd voor de herinvoering van lijfstraffen op dat Mocro tuig.
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:33 schreef Klaudias het volgende:
Waarom wordt alles gelijk in het hele "Wilders <-> islam" verhaal getrokken.
Ik vind dit verschrikkelijk, homo's die moeten zwijgen over intimidatie, maar Wilders vind ik ook een lul met vingers. Waarom moet het in dit topic gelijk over Wilders gaan.
wordt tijd voor een gepaste straf voor die gasten...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:18 schreef Scorpie het volgende:
Tijd voor de herinvoering van lijfstraffen op dat Mocro tuig.
Het gaat helemaal niet over Wilders. Er is één post waar iemand Wilders een idee aan de hand doet. En nog een heel goed idee ook, overigens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:33 schreef Klaudias het volgende:
Ik vind dit verschrikkelijk, homo's die moeten zwijgen over intimidatie, maar Wilders vind ik ook een lul met vingers. Waarom moet het in dit topic gelijk over Wilders gaan.
Lezen is moeilijk he ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:33 schreef Klaudias het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |