Ja, ik zei nog tegen die kapster dat het wel dykisch was. Maar dat ontging haarquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:34 schreef Vanyel het volgende:
edit: er is/was een foto![]()
Toch moeilijk beoordelen zo zonder gezicht, maar lijkt suitably lesbisch.
Oi!quote:Alleen die paprika hoort groen en andersom!![]()
Ja, dat is 'm. Ralph McTell. Cat Stevens heeft 'm ook gedaan, daar ken ik hem denk ik van.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:47 schreef lezzer het volgende:
Iemand zegt in de comments "streets of London", en daar deed het mij ook meteen aan denken
Niet van Dylan.
Wel heerlijke melodie
Ja.. Vanmorgen.. Moest nog ff wat pakken.. EN TOEN ZAT IK VASSSSSST!! EN IK MOEST WEGGGGG O_oquote:
De koorts zit nu in de 38, dus dat valt weer mee. Heb er niet echt last meer van(de koorts dan).quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:20 schreef wonderer het volgende:
Da's niet zo goed... en nu? Is de koorts gezakt?
\
Echt, wat ik nu niet zou doen voor een kopje kippensoep. Ik zou er bijna voor op de trein stappen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:15 schreef lezzer het volgende:
Goedemorgen!
Fietsje is echt ziek??
Moeten we kippensoep komen brengen?
Meen je dat? Is er niemand thuis bij jullie?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:56 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
De koorts zit nu in de 38, dus dat valt weer mee. Heb er niet echt last meer van(de koorts dan).
[..]
Echt, wat ik nu niet zou doen voor een kopje kippensoep. Ik zou er bijna voor op de trein stappen.
Moeders ligt ook ziek te wezen in de andere kamer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Meen je dat? Is er niemand thuis bij jullie?
Moet ik bellen?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik kon geen goed antwoord vinden hoor
Maar, geen kippensoep voor jou, dat is helder
+10 herkenbaar...quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, het was een open deur. Ik dacht een slimme opmerking te maken en mijn hongergevoel nog wat te versterken. Vergeten te lunchen
. En daar dan zo vanaf 16.00 honger door hebben, maar dan willen doorzetten tot het avondeten, omdat het stemmetjes van mijn moeder in mijn hoofd zegt "Als je nu iets eet verpest je je eetlust".
Wat niet eens waar is, want ik heb altijd wel eetlust, getuige mijn voorkomen.
Een knap jochie dat wel aardig kan zingen, nou, whooptidooquote:
Coole performance... maar ik zie het nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Wow, niet slecht. Ben benieuwd hoe zijn stem de puberteit gaat overleven.
Wisten jullie al dat een 15-jarig lesbisch meisje de Deense X Factor gewonnen heeft, paar maanden terug:
Ohja, nu zie ik het welquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit vind ik trouwens wel dan een leuker optreden dan dat Pokerface.
quote:
Dat klopt!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:45 schreef skunkasaur het volgende:
Ik vind het tof dat ze zo lekker dyke is en dan toch gewoon VET wint.
Dondert duidelijk niet meer en daar word ik tevreden van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |