Alleen een jeweetwelkater. Maar die is helemaal rood.quote:
staat er geen pijltje onder dat je ook andere plaatjes kan kiezen?quote:
En er is dus ook inderdaad een cache bij FB. Ziehier: eHowquote:Add a image source meta tag to the head of your document. The tag looks like this: < link rel="image_src" href="http://site.com/image.jpg" /> (Remove the space between < and link) Make sure you change the href to where the image is hosted, using the full URL. In order to get Share Preview and other features to read the image correctly, you need to make sure it's between the head tags in your html. It also helps to have the meta tags "title" and "description".
Was dat serieus?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:04 schreef Vanyel het volgende:
Bijna net zo leuk als vorige week toen ze dumplings wilde kopen zodat ik thuis mijn oefeningen voor de fysio kon doen
Ja, nou, ja!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef skunkasaur het volgende:
Nou. Pft. HET IS ZAND. Dat hoort buiten. En dan lijkt het toch net alsof je aan de zee woont immers.
Ik ben weer aan het afkicken, het ging een beetje mis met de Pasen, en ik wil niet voor de vakantie alweer die kilo's die ik net zo leuk afgevallen ben er aan hebben.quote:
Oh.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, nou, ja!
Het is helemaal geen leuke bountystrandzand, maar gewone zwarte grond![]()
Ja, toch anders hè...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En da's maar goed ook, want mijn armen doen zo'n pijn dat ze er bijna afvallen![]()
Ik ben er ooit 20 afgevallen en toen weer 25 aangekomen. Daarvan ben ik er nu dus weer 13 kwijt.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:39 schreef Dreamer. het volgende:
13, wat goed!
14 is mij ooit gelukt, maar dat is daarna dubbel terug gekomen.
Ik heb de indruk dat jij alleen al moet sporten om die wijn er af te werkenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
lezzer
ik sport me scheel, maar mooi niet dat er nog meer af gaat...
shht!quote:Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat jij alleen al moet sporten om die wijn er af te werken
Wanneer is de operatie, Wonderer?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:24 schreef wonderer het volgende:
Ik ga denk ik een weekje slimfast doen om een paar kilo kwijt te raken voor de operatie...
de 18equote:
Yah. Woensdag moet het betaald zijn (dus ik ga zo even naar de bank om checks te halen), donderdag heb ik een consult en dan nog twee wekenquote:
Ik vind het echt heel raar. Ik wil het graag, en er is echt geen kans dat ik "spijt" krijg en ik ze terugwil, maar toch vind ik het moeilijk om mezelf het te zien doen, zeg maar. En ik ben bang dat het mislukt, natuurlijk. Maar ik kan echt niet wachten tot ik strakke shirtjes aan kan en zwemmen enzoquote:Op maandag 2 mei 2011 19:49 schreef Blue-eyes het volgende:
Kijk je er erg tegenop of voel je het alleen maar als een verlossing?
En hoe lang duurt eigenlijk genezing ongeveer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |