Psh. Opscheppert.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:39 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, mijn auto kost $224 aan belastingen dit jaar. Eat that
De benzine is wel heel duur, bijna $1 per literquote:
Wat zeur je nou, hier betalen we ¤ 1,75 per liter!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
De benzine is wel heel duur, bijna $1 per liter
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:28 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Wat zeur je nou, hier betalen we ¤ 1,75 per liter!
In Europa hebben ze ook auto'squote:Op maandag 2 mei 2011 23:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga mijn auto wel missen als ik straks weer in Europa woon.
[img]quote:Op maandag 2 mei 2011 21:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar ik kan echt niet wachten tot ik strakke shirtjes aan kan en zwemmen enzo(en ik HAAT zwemmen
)
Veel te duur. Hoewel. Dan kan ik eindelijk een 460 kopenquote:
?quote:
Vind je die echt mooi? Ik vind dat echt een van de lelijkste auto's ever. Als je een kind van 8 vraagt een auto te tekenen dan tekenen ze een 460quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Veel te duur. Hoewel. Dan kan ik eindelijk een 460 kopen
Maar dan nog snap ik niet wat dat met strakke shirts en zwemmen te maken heeftquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh, de titel van dat dingus is NOMNOMNOMNOMNOM. Maar dat zie je niet aan alleen het plaatje
Speciaal plekjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:22 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Vind je die echt mooi? Ik vind dat echt een van de lelijkste auto's ever. Als je een kind van 8 vraagt een auto te tekenen dan tekenen ze een 460
Oh, ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:23 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Maar dan nog snap ik niet wat dat met strakke shirts en zwemmen te maken heeft![]()
Zit je weer aan de wijn, meid
Maar accuraatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:16 schreef Vanyel het volgende:
Ik gok zomaar dat het bedoeld is als een uiting van genoegen/genieten.
Meegenieten met wonderers voorpret.
Anders is het "oh wat lekker, W in strak shirt", maar dat lijkt me wat voorbarig![]()
Mits vrouw, neem ik aanquote:
quote:
Met naakte mannen wil ik sowieso niks van doen hebbenquote:Of vind je manboobs ook aantrekkelijk?
Zelfs niet als ze hele mooie borsten hebben?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:42 schreef lezzer het volgende:
[..]![]()
[..]
Met naakte mannen wil ik sowieso niks van doen hebben
Nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zelfs niet als ze hele mooie borsten hebben?
Wat een wijsheid!quote:
BSB en Linkse_Boomknuffelaar in één topicquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:43 schreef lezzer het volgende:
Reltopic trouwens: Geterroriseerde homo weigert te zwijgen
Laat mij er eerst even uit danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
BSB en Linkse_Boomknuffelaar in één topic. Hek er om en afsluiten
.
Vreselijk he?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:47 schreef lezzer het volgende:
Wacht maar tot ze me gezien hebben
Ik knikker het trouwens uit m'n AT want wat een bagger. Dat kan ik niet eens meer rechtbreien in m'n hoofd.
Had er nou juist lol inquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:24 schreef lezzer het volgende:
Opfokken om een troll, daar probeer ik nou net van af te komen
Dottir doet het geweldig. Sjanst als het nodig of handig is en slaapt de rest van de tijd. Is dus heel gezellig!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:24 schreef lezzer het volgende:
Fijn zeg!
Gaat wel goed met Dottir en zo?
Ik moet ook echt eens naar Berlijn.
Als je daar naar toe rijdt, zie je dan nog voormalig Oostblok eigenlijk? Of is dat helemaal over?
Dotttirrrrquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dottir doet het geweldig. Sjanst als het nodig of handig is en slaapt de rest van de tijd. Is dus heel gezellig!
Op de heenweg hadden we alleen snelweg, geen idee wat je dan ziet. Terug gaan we wat rustiger over andere wegen.
gefrustreerd?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
grmbl! waarom zijn alle vrouwen waar ik ooit onder gewerkt heb van die incapabele micromanagende kuthoerrrrrrrrrrren?
Kwam je maar onder mij werken!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
grmbl! waarom zijn alle vrouwen waar ik ooit onder gewerkt heb van die incapabele micromanagende kuthoerrrrrrrrrrren?
Wat doet ze?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |