Eerst ergens Koninginnenacht gevierd met twee vrienden, waarbij we bijna opgepakt werden(maar ik was niet stout hoorquote:
Net terug.quote:
Bakfiets, je kent ons toch? Wij zijn dol op detailsquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:20 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Eerst ergens Koninginnenacht gevierd met twee vrienden, waarbij we bijna opgepakt werden(maar ik was niet stout hoor). Volgende ochtend naar Amsterdam en daar een paar sixpacks naar binnen gewerkt.
[..]
Net terug.
Goed dan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:26 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Bakfiets, je kent ons toch? Wij zijn dol op details
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Zoiets ja. Ik geloof dat ze hun leerlingen niet mogen vertellen dat het bestaat of zo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Mogen leraren (van kindergarten tot ninth grade) in Tennessee nou echt het woord "gay" niet meer in de mond nemen? Zeg maar, de Don't-say-gay-bill"?
Ja...quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Mogen leraren (van kindergarten tot ninth grade) in Tennessee nou echt het woord "gay" niet meer in de mond nemen? Zeg maar, de Don't-say-gay-bill"?
Ja, maar dan ruk je toch iemand niet aan de haren plots op de grond?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:42 schreef Blue-eyes het volgende:
Iemand knijpen is natuurlijk ook vragen om problemen. Ik zou het ook niet pikken als een dronken droppie dat bij mij zou doen.
Bij ons in het dorp is het vuurwerk losgebarsten
Stouterds!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:44 schreef Bakfiets. het volgende:
Hallo.Ik ben dronken en ik hou van jullie ALLEMAAL!
![]()
Tijd voor deze lurker om te reageren.. Ik vind dat stuk ook zo mooi, vooral wanneer ze haar eigen voeten vastgrijpt en dan wakker wordt!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit zo mooi. Dat nummer past zo goed en ze zingt het zo goed en de verhaallijn is zo goed
. Nou ja de verhaallijn misschien niet zo maar hoe het neergezet wordt wel
.
welkom lurksterquote:Op zondag 1 mei 2011 01:04 schreef Dreamer. het volgende:
[..]
En hallo dames en enkele heren, lesbo meldt zich, uiteindelijk na heel lang stiekem meelezen.
Zong ze dat zelf?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:04 schreef Dreamer. het volgende:
[..]
Tijd voor deze lurker om te reageren.. Ik vind dat stuk ook zo mooi, vooral wanneer ze haar eigen voeten vastgrijpt en dan wakker wordt!De hele musicalaflevering vond ik trouwens geweldig, maar het moet wel bij een keertje blijven.
Hoi en welkom!quote:En hallo dames en enkele heren, lesbo meldt zich, uiteindelijk na heel lang stiekem meelezen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 08:26 schreef lezzer het volgende:
DP doet Brabants
Wel nog een beetje oefenen hè, want dit kan niet
Wij hebben Trix en Maxima gekeken eerst op de buisch en daarna zijn we in Duitsland gaan winkelen.
Enerverende dag hoor![]()
Wat ben jij vroeg weer op trouwens!
quote:
Nee zeg! Strikte scheiding irl en online he!quote:Op zondag 1 mei 2011 08:51 schreef lezzer het volgende:
Weet die man dat je dat net wereldkundig hebt gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |