Ik heb me nog niet aangekleed, maar ik draag toevallig een oranje hoody.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
met de metro?
Hoe is het met die foto trouwens?
Die doe ik wel als ik ben aangekleed, vanavond of zoquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:10 schreef lezzer het volgende:
Ik mis het lullige vlaggetje![]()
Maar![]()
voor de foto!
Tuulk, voor jou welquote:
Misschien kunnen we met z'n allen 1 setje creëren, ik mis die houder.....quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:25 schreef Nizno het volgende:
Mooi oranje hoor wonder
En lezz, geen zorgen. Ik kon hier de hele vlag niet terug vinden. Dus tzt ff nieuwe halen.
En iik heb geen vlaggenstokquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:43 schreef soapie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we met z'n allen 1 setje creëren, ik mis die houder.....
Jij hebt een wimpel?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:43 schreef soapie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we met z'n allen 1 setje creëren, ik mis die houder.....
Volgens mij wel...quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij hebt een wimpel?
Overigens moet die vlag al bijna weer naar binnen...
Nou popje, wij houden ook van jouquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:44 schreef Bakfiets. het volgende:
Hallo.Ik ben dronken en ik hou van jullie ALLEMAAL!
![]()
Eerst ergens Koninginnenacht gevierd met twee vrienden, waarbij we bijna opgepakt werden(maar ik was niet stout hoorquote:
Net terug.quote:
Bakfiets, je kent ons toch? Wij zijn dol op detailsquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:20 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Eerst ergens Koninginnenacht gevierd met twee vrienden, waarbij we bijna opgepakt werden(maar ik was niet stout hoor). Volgende ochtend naar Amsterdam en daar een paar sixpacks naar binnen gewerkt.
[..]
Net terug.
Goed dan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:26 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Bakfiets, je kent ons toch? Wij zijn dol op details
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Zoiets ja. Ik geloof dat ze hun leerlingen niet mogen vertellen dat het bestaat of zo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Mogen leraren (van kindergarten tot ninth grade) in Tennessee nou echt het woord "gay" niet meer in de mond nemen? Zeg maar, de Don't-say-gay-bill"?
Ja...quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Mogen leraren (van kindergarten tot ninth grade) in Tennessee nou echt het woord "gay" niet meer in de mond nemen? Zeg maar, de Don't-say-gay-bill"?
Ja, maar dan ruk je toch iemand niet aan de haren plots op de grond?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:42 schreef Blue-eyes het volgende:
Iemand knijpen is natuurlijk ook vragen om problemen. Ik zou het ook niet pikken als een dronken droppie dat bij mij zou doen.
Bij ons in het dorp is het vuurwerk losgebarsten
Stouterds!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:44 schreef Bakfiets. het volgende:
Hallo.Ik ben dronken en ik hou van jullie ALLEMAAL!
![]()
Tijd voor deze lurker om te reageren.. Ik vind dat stuk ook zo mooi, vooral wanneer ze haar eigen voeten vastgrijpt en dan wakker wordt!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit zo mooi. Dat nummer past zo goed en ze zingt het zo goed en de verhaallijn is zo goed
. Nou ja de verhaallijn misschien niet zo maar hoe het neergezet wordt wel
.
welkom lurksterquote:Op zondag 1 mei 2011 01:04 schreef Dreamer. het volgende:
[..]
En hallo dames en enkele heren, lesbo meldt zich, uiteindelijk na heel lang stiekem meelezen.
Zong ze dat zelf?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:04 schreef Dreamer. het volgende:
[..]
Tijd voor deze lurker om te reageren.. Ik vind dat stuk ook zo mooi, vooral wanneer ze haar eigen voeten vastgrijpt en dan wakker wordt!De hele musicalaflevering vond ik trouwens geweldig, maar het moet wel bij een keertje blijven.
Hoi en welkom!quote:En hallo dames en enkele heren, lesbo meldt zich, uiteindelijk na heel lang stiekem meelezen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 08:26 schreef lezzer het volgende:
DP doet Brabants
Wel nog een beetje oefenen hè, want dit kan niet
Wij hebben Trix en Maxima gekeken eerst op de buisch en daarna zijn we in Duitsland gaan winkelen.
Enerverende dag hoor![]()
Wat ben jij vroeg weer op trouwens!
quote:
Nee zeg! Strikte scheiding irl en online he!quote:Op zondag 1 mei 2011 08:51 schreef lezzer het volgende:
Weet die man dat je dat net wereldkundig hebt gemaakt?
Ja nou ik ken er genoeg! Maar ze zijn allemaal zo dodelijk saaaaaaaaaai! Deze deden lekker brullen enquote:
Oooooooooo genot!quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:04 schreef Dreamer. het volgende:
[..]
Tijd voor deze lurker om te reageren.. Ik vind dat stuk ook zo mooi, vooral wanneer ze haar eigen voeten vastgrijpt en dan wakker wordt!De hele musicalaflevering vond ik trouwens geweldig, maar het moet wel bij een keertje blijven.
En hallo dames en enkele heren, lesbo meldt zich, uiteindelijk na heel lang stiekem meelezen.
quote:
Ja, Callie (Sara Ramirez) kan zelf echt prachtig zingen. Heeft ook een musicalverleden (Lady of the Lake in Spamalot).quote:
Ze kan echt zingenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, Callie (Sara Ramirez) kan zelf echt prachtig zingen. Heeft ook een musicalverleden (Lady of the Lake in Spamalot).
Best briljant vind ik. En ik vind haar zo mooi. Dat figuur is zo fijn.
Dat wist ik helemaal niet!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:43 schreef Dreamer. het volgende:
Als je de foto's van fb afzonderlijk opent in een nieuw tabblad, kun je gewoon rechtermuisknop -> afbeelding opslaan als.
Altijdquote:Goedemorgen, wat zijn jullie vroege vogels, zo in het weekend.
quote:Op zondag 1 mei 2011 11:43 schreef Dreamer. het volgende:
Als je de foto's van fb afzonderlijk opent in een nieuw tabblad, kun je gewoon rechtermuisknop -> afbeelding opslaan als.
Goedemorgen, wat zijn jullie vroege vogels, zo in het weekend.
Net binnen en je meteen nuttig makenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:43 schreef Dreamer. het volgende:
Ik wilde al vragen of ze kan babysitten.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:10 schreef Vanyel het volgende:
Nodig haar eens uit in je kelder, dan gaat ze nergens meer heen
Dat zou wel betekenen dat Dottir in mijn kelder moet, ik denk dat moeders daar niet blij mee isquote:
Nee, dat lijkt mij ook, maar ik moet wel een beetje multitasken natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat zou wel betekenen dat Dottir in mijn kelder moet, ik denk dat moeders daar niet blij mee is
kun je de sleutel van die kast niet vinden?quote:Op zondag 1 mei 2011 12:26 schreef Dreamer. het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij ook, maar ik moet wel een beetje multitasken natuurlijk.
Ik ben hier hartstikke anoniem, mijn kast is zo comfortabel.Enige info is 22 jaar, hartstikke single en geen relatie/date-ervaring. Jullie ken ik allemaal wel inderdaad, goed gedacht.
1 mei dus groot feest (en daarna ws rellen, maar die hoop ik te missen). Gaan rondlopen tussen veel mensen, kraampjes en bandjes. Dan fijn eten en hop naar bed.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:12 schreef lezzer het volgende:
Ga je nog iets leuks doen vandaag? Iets sightsee-erigs?
burgerlijk dusquote:Op zondag 1 mei 2011 12:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
1 mei dus groot feest (en daarna ws rellen, maar die hoop ik te missen). Gaan rondlopen tussen veel mensen, kraampjes en bandjes. Dan fijn eten en hop naar bed.
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat zou wel betekenen dat Dottir in mijn kelder moet, ik denk dat moeders daar niet blij mee is
Er komen ook bunkers!quote:
Voldoende info voor nu hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 12:26 schreef Dreamer. het volgende:
Ik ben hier hartstikke anoniem, mijn kast is zo comfortabel.Enige info is 22 jaar, hartstikke single en geen relatie/date-ervaring. Jullie ken ik allemaal wel inderdaad, goed gedacht.
Klein probleempje met zelfacceptatie en niet 'anders' willen zijn. Het wordt door mijn ouders wel geaccepteerd en ik heb een aantal jaar geleden de vraag ook al eens gehoord, dus waarschijnlijk is het wel obvious, maar toch.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
En zwaarwegende overwegingen om in de kast te blijven?
Ik denk vanaf mijn 14e ongeveer. Het begon met de gedachte bi te zijn (ik had een aantal hele leuke leraressenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Voldoende info voor nu hoor
Weet je al wel je hele leven dat je lesbisch bent? Of ben je net tot de ontdekking gekomen?
Geloof mij nou. Niet-anders zijn is zo fucking saaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaai.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:55 schreef Dreamer. het volgende:
[..]
Klein probleempje met zelfacceptatie en niet 'anders' willen zijn. Het wordt door mijn ouders wel geaccepteerd en ik heb een aantal jaar geleden de vraag ook al eens gehoord, dus waarschijnlijk is het wel obvious, maar toch.
Klinkt raar, maar het is voor mij best een grote stap om hier te posten, omdat het toch ook weer te maken heeft met die zelfacceptatie.
Sterker nog: als je eenmaal in die nieuwe irritante albummodus zit en je plempt F5, dan kom je weer in de oude weergavequote:Op zondag 1 mei 2011 11:43 schreef Dreamer. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
* skunkasaur riltquote:Op zondag 1 mei 2011 12:26 schreef Dreamer. het volgende:
Jullie ken ik allemaal wel inderdaad, goed gedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |