abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96205261
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :% :) :) :) :% :% :% :) :% :% :% :) :% :% :% :) :% :% :% :) :) :% :% :) :) :% :) :) :% :)
:) :% :) :) :) :% :) :) :) :% :) :) :) :% :) :% :) :% :) :) :) :% :) :) :% :) :% :) :) :% :)
:) :% :) :) :) :% :% :% :) :% :% :% :) :% :% :% :) :% :% :% :) :% :) :) :% :) :% :) :) :% :)
:) :% :) :) :) :% :) :) :) :) :) :% :) :% :) :% :) :% :) :) :) :% :% :% :% :) :% :) :) :% :)
:) :% :% :% :) :% :% :% :) :% :% :% :) :% :% :% :) :% :% :% :) :% :) :) :% :) :% :% :% :% :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

:')

Vorige topics:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door skunkasaur op 01-05-2011 14:12:49 ]
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_96205431
Ik hou zo van Berlijn. In plaats van mensen die hun vuilnis proberen te verkopen heeft hier gewoon iedereen eten of drinken in de aanbieding O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_96205552
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:03 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

* skunkasaur rilt
Hoe lang lees je al mee dan? :D

Trouwens, om eerlijk te zijn kwam ik hier ook toen de kast nog lekker warm was. Hier meeposten, ook al was het anoniem, zorgde er bij mij voor dat ik meer en meer comfortabel werd met mezelf. O+ Lesbeaun
Nou nou, zo erg is het nou ook weer niet. Ik durfde gewoon nooit mee te praten. :@ Ik weet niet hoe oud Dottir inmiddels is, maar ik begon mee te lezen toen Vanyel al aardig dicht bij de bevalling was. Hihi ik zat ook helemaal in spanning toen.

Anoniem is juist fijn, als je hier helemaal jezelf kunt zijn, kun je langzaamaan leren dat ook naar de enge grote buitenwereld te zijn. :)
pi_96205585
Ja, eens. Welkom nog maar es dan :D
pi_96205633
:o
Dottir is al 3 maanden!
Stiekemerd jij.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 1 mei 2011 @ 14:38:55 #6
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_96206335
Ik lees ook altijd stiekem mee. :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 1 mei 2011 @ 14:54:13 #7
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_96206926
Welkom Dreamer *O*

Jouw relaas komt me heel bekend voor, ik was ook 24 toen ik eindelijk uit de kast wilde komen. Ik heb het ook heel lang niet willen accepteren. Maar als je eenmaal zover bent dan wordt het leven een stuk leuker ^O^
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_96208184
Berlijn lijkt me ook zo'n toffe stad! Ik wil daar eens naar toe met iemand die de weg er kent!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 1 mei 2011 @ 15:29:07 #9
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_96208330
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Berlijn lijkt me ook zo'n toffe stad! Ik wil daar eens naar toe met iemand die de weg er kent!
Gewoon lekker rondslenteren. Zo ontdek ik altijd steden. Van te voren een beetje kijken wat je wilt zien en voor de rest gewoon lekker rondslenteren.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_96208349
En naar O+ supermarkten O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_96209177
Godsamme, cruciaal voetbalweekend, en eredivisie live hapert. Kutziggo
pi_96209188
O ennu Facebook Experst. Als iemand nou een foto MET mij heeft geplaatst? Hoe doe ik dan ook op mijn Facebook? Zodat mijn homies ook kunnen zien wat een geil feestbeest ik welni ben?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 1 mei 2011 @ 15:49:17 #13
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96209286
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ennu Facebook Experst. Als iemand nou een foto MET mij heeft geplaatst? Hoe doe ik dan ook op mijn Facebook? Zodat mijn homies ook kunnen zien wat een geil feestbeest ik welni ben?
dan tag je jezelf
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_96209302
Kan dat ook? Hmmmmmz..
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 1 mei 2011 @ 15:50:15 #15
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96209329

Deze foto taggen dus.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_96209372
Jamaarjamaarjamaar dan zegtie allreaady tagged :?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 1 mei 2011 @ 15:52:45 #17
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96209452
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jamaarjamaarjamaar dan zegtie allreaady tagged :?
sta je er al op dan?
  zondag 1 mei 2011 @ 15:53:02 #18
265730 skunkasaur
ruasaknuks
pi_96209475
Ja, als je er al ingetagged bent :P
Andere mensen kunnen niet zien wat voor enorm feestbeest jij bent als de persoon die de foto uploadde zijn privacy settings op scherp heeft staan. Als alleen zijn vrienden de foto's kunnen bekijken zie jij jezelf dus wel, maar zien JOUW vrienden (die niet zijn vrienden zijn) jou niet. :Y
pi_96209555
Ja nee, ja nee, ja. Dat snap ik dus. Maar is er dan een huupsakee truukje om ze over te hevelen naar mijn eigen FB of moet ik dan zelf dezelfde foto gaan uploaden?
  zondag 1 mei 2011 @ 15:54:53 #20
265730 skunkasaur
ruasaknuks
pi_96209579
Dat laatste... helaas.

OH OH OH TENZIJ je er al in getagged bent en je het jouw profielafbeelding maakt. (ook een linkje ergens)
pi_96209619
Hmmmmm. Nou ja. Dan dat maar es een keer doen!
pi_96209648
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:54 schreef skunkasaur het volgende:
Dat laatste... helaas.

OH OH OH TENZIJ je er al in getagged bent en je het jouw profielafbeelding maakt. (ook een linkje ergens)
Ja nee zeg! Huuuuuuuu!
  zondag 1 mei 2011 @ 15:57:30 #23
265730 skunkasaur
ruasaknuks
pi_96209739
Ja psh :P
pi_96209747
Ik vind, nou zijn we natuurlijk wel heul benieuwd naar die foto... :{
pi_96209853
Tihihi. O ik blijf maar naar die foto's kijken. Het was zo'n hilarisch, hysterisch fijne dag!

Nu ga ik wijn drinken.

Daahaaag :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')