SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door skunkasaur op 01-05-2011 14:12:49 ]h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Nou nou, zo erg is het nou ook weer niet. Ik durfde gewoon nooit mee te praten.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:03 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
* skunkasaur rilt
Hoe lang lees je al mee dan?
Trouwens, om eerlijk te zijn kwam ik hier ook toen de kast nog lekker warm was. Hier meeposten, ook al was het anoniem, zorgde er bij mij voor dat ik meer en meer comfortabel werd met mezelf.Lesbeaun
Gewoon lekker rondslenteren. Zo ontdek ik altijd steden. Van te voren een beetje kijken wat je wilt zien en voor de rest gewoon lekker rondslenteren.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Berlijn lijkt me ook zo'n toffe stad! Ik wil daar eens naar toe met iemand die de weg er kent!
dan tag je jezelfquote:Op zondag 1 mei 2011 15:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ennu Facebook Experst. Als iemand nou een foto MET mij heeft geplaatst? Hoe doe ik dan ook op mijn Facebook? Zodat mijn homies ook kunnen zien wat een geil feestbeest ik welni ben?
sta je er al op dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jamaarjamaarjamaar dan zegtie allreaady tagged
Ja nee zeg! Huuuuuuuu!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:54 schreef skunkasaur het volgende:
Dat laatste... helaas.
OH OH OH TENZIJ je er al in getagged bent en je het jouw profielafbeelding maakt. (ook een linkje ergens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |