Kost een klap met geld. Tenzij je alleen naar het gemeentehuis gaat. Maar ik neem aan dat je het toch groots wilt vieren.quote:
Ik krijg zin om mijn vingers eronder te hakenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwenrug. Met wel hele erge schouderbladen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou haar liever omdraaien en dat eens bekijken. Wie is het?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik krijg zin om mijn vingers eronder te haken
Ew.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwenrug. Met wel hele erge schouderbladen.
Geen ideequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zou haar liever omdraaien en dat eens bekijken. Wie is het?
Wat. Is de nieuwe al uit?quote:
RTL 5.quote:
Ik had de smiley veranderdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
RTL 5.
Maar volgens mij is dit een hele mooie aflevering. Maar ik weet het niet meer zeker.
I know! Die volg ik ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik had de smiley veranderd
Maar oh, de NL aflevering. Die is al oudVanavond in de VS komt de aller aller nieuwste uit. Morgenochtend 2AM hier ofzo.
Hebben jullie maar 1 tv?quote:
Die metquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die metJAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Je haarquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:28 schreef lezzer het volgende:
ow fak, ik moet over een half uur naar de kapper en ik weet niet wat ik moet laten knippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Meer pijnstillers slikken prinsesje. Lekker koortsverlagend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:14 schreef Bakfiets. het volgende:
Maar één uur geslapen en de rest van de tijd alleen maar waanideeën gehad etc. Hele hoge koorts.
Ik dacht dat ik een prinses was.
Nou ben ik echt nog nooit ontevreden van de kapper terug gekomen, dus dat lijkt me echt zeer onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:42 schreef wonderer het volgende:
Gewoon de kapper vrije teugel geven en dan over een uur of twee hier komen zeiken dat je het stom vindt? En over een paar dagen ben je het gewend en dan is het geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |