quote:
Lurketterdquote:Op zondag 1 mei 2011 01:04 schreef Dreamer. het volgende:
En hallo dames en enkele heren, lesbo meldt zich, uiteindelijk na heel lang stiekem meelezen.
Nah, you're hotquote:Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Lurketterd
Heb ik een goede indruk achtergelaten? Ik ben zeker wel fucking cool, of niet?
M'n ouders hadden 't over één of ander Indiaas restaurant wat goedkoop en lekker was maar waar precies...al sla je me dood.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:09 schreef Vanyel het volgende:
Zo, morgen alleen hangen en eten. Dottir vond vandaag toch een beetje te druk bleek net (gelukkig onderweg naar huis).
Iemand nog eettips in Berlijn?
En iedereen is uitgenodigdquote:
Ik denk dat ik wel moe word als ik de hele tijd zo'n kerel rond moet sjouwen, maar als jij er blij van wordt...quote:Op zondag 1 mei 2011 23:32 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Draag jij
[ afbeelding ]
Dan draag ik [ afbeelding ]
Ik zat al op zo'n reactie te wachten.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel moe word als ik de hele tijd zo'n kerel rond moet sjouwen, maar als jij er blij van wordt...
Oh bah, word ik voorspelbaar? ;')quote:Op maandag 2 mei 2011 00:17 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik zat al op zo'n reactie te wachten.
Geweldige indruk achtergelaten! Het is dat je al met Wonderer trouwt.. anders had ik het wel geweten hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Lurketterd
Heb ik een goede indruk achtergelaten? Ik ben zeker wel fucking cool, of niet?
Goed idee, daar gaan we heenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
M'n ouders hadden 't over één of ander Indiaas restaurant wat goedkoop en lekker was maar waar precies...al sla je me dood.
quote:Op maandag 2 mei 2011 07:23 schreef lezzer het volgende:
Ik heb er wel zin in
Ik heb vannacht in m'n droom thee gedronken met jou (DP) en Vanyel![]()
quote:
Ja maar V had dat hele serene moederglowding going on, dus ook bijzonder mooi. Vond je niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 07:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb Vanyel beter gezien![]()
Maar je was niet dik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |