http://forum.3fmfan.nl of http://forum.fok.nl/topicchain/last/70quote:Op zondag 1 mei 2011 00:32 schreef CindieY het volgende:
Pff, volgens mij werkt dat hele topicreeksgedoe nog niet simpel, moest ik nog zoeken naar dit topic ook
Nouja, hoi!
Ik ga er maar vanuit dat het vanaf dit topic wel goed loopt. Het werkt voor mij in ieder geval al bij andere topicsquote:Op zondag 1 mei 2011 00:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://forum.3fmfan.nl of http://forum.fok.nl/topicchain/last/70
komt omdat Timo het fout deed, maar daar is ie al voor uitgescholden en die lapzwans zien we nooit meer terug! (grapje timo, love you!)quote:Op zondag 1 mei 2011 00:32 schreef CindieY het volgende:
Pff, volgens mij werkt dat hele topicreeksgedoe nog niet simpel, moest ik nog zoeken naar dit topic ook
Nouja, hoi!
Iedereen vatte het ook serieus opquote:Op zondag 1 mei 2011 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komt omdat Timo het fout deed, maar daar is ie al voor uitgescholden en die lapzwans zien we nooit meer terug! (grapje timo, love you!)
Moest ik eigenlijk überhaupt nog iets anders aanpassen dan de TT? Nee toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komt omdat Timo het fout deed, maar daar is ie al voor uitgescholden en die lapzwans zien we nooit meer terug! (grapje timo, love you!)
geen ideequote:Op zondag 1 mei 2011 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moest ik eigenlijk überhaupt nog iets anders aanpassen dan de TT? Nee toch?
nee, alles gaat verders automatisch incl NR.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt het nr aangepast? want 37 is overgeslagenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
ik neem jou altijd serieus hole!quote:
trusten eendje! en handjes boven de dekentjes!quote:
Ik ben het verleerd *gaat huilend in een hoekje zitten*quote:Op zondag 1 mei 2011 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt het nr aangepast? want 37 is overgeslagen
gaat nu ook automatischquote:Op zondag 1 mei 2011 00:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben het verleerd *gaat huilend in een hoekje zitten*![]()
Ik zou zweren dat er 37 op het eind stond
Ome 3rd zal je wel eens even lekker troosten!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben het verleerd *gaat huilend in een hoekje zitten*![]()
Ik zou zweren dat er 37 op het eind stond
Ah, ok, reminder dus! Ik kom nog wel zo nu en dan een breakminuutje op Fok! doorbrengen, maar laatste tijd wegens studiedrukte niet zo actief in reeksen meer.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ome 3rd zal je wel eens even lekker troosten!![]()
dat vind je lekker he! (martingausmodus)quote:Op zondag 1 mei 2011 00:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, ok, reminder dus! Ik kom nog wel zo nu en dan een breakminuutje op Fok! doorbrengen, maar laatste tijd wegens studiedrukte niet zo actief in reeksen meer.
[..]
Interpretatie, interpretatie..quote:Op zondag 1 mei 2011 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat vind je lekker he! (martingausmodus)
bruine bolussen?quote:
ja, nou begin je het uit te lokken hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Interpretatie, interpretatie..![]()
Mijn Tiësto-als-dj-bij-3FM-ontmaagding!
jammiequote:
staat er ook met koeien lettersquote:Op zondag 1 mei 2011 00:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, ok, reminder dus! Ik kom nog wel zo nu en dan een breakminuutje op Fok! doorbrengen, maar laatste tijd wegens studiedrukte niet zo actief in reeksen meer.
[..]
de bruine bolussen van Tosti wil je wel, maar mijn uitgekotste slagroomsoesjes hoef je niet! lekker is dat!quote:
Dat heb ik niet eens gezien.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
staat er ook met koeien letters
[ afbeelding ]
die zijn tenminste versquote:Op zondag 1 mei 2011 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de bruine bolussen van Tosti wil je wel, maar mijn uitgekotste slagroomsoesjes hoef je niet! lekker is dat!
Hole1988-in-one! hoppa!quote:
ik ookquote:
quote:
nog gekker..ik zie mijn eigen pinoquote niet, maar wel jouw quote van mijn pinoquote!quote:
nu klikte ik op de link van zijn post en dan krijg ik em wel te zien, RAAAAARRRRRRRRquote:Op zondag 1 mei 2011 12:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog gekker..ik zie mijn eigen pinoquote niet, maar wel jouw quote van mijn pinoquote!
en...PEDOFLIRT!
gewoon kut dusquote:Op zondag 1 mei 2011 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
mm, dit liedje van Krystl vind ik heel erg Leaf-achtig op de 1 of andere manier...
Ik vind hem tof iig.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
mm, dit liedje van Krystl vind ik heel erg Leaf-achtig op de 1 of andere manier...
ach, het neuriet wel lekker meequote:
quote:
Mijn ideequote:Op zondag 1 mei 2011 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
het komt anders wel recht uit zijn hart ja! vind het echt een beetje sneu voor die jongen...aan de andere kant...hij is 24, maar komt over als een jochie van 15...misschien is ie wel niet helemaal goed. en dan vind ik het nog sneuerquote:Op zondag 1 mei 2011 12:53 schreef alors het volgende:
oh mijn god, hij gaat het ook nog op de radio voorlezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, mij kan het me niet boeien.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:14 schreef Sirolf het volgende:
Blijft toch opvallend dat het altijd zo'n chaos met camera's en de decor TV-schermen is in het weekend...
Doordeweeks zorg ik er samen met Corrino en de videostagiair voor dat dat blijft lopen... dus het is grappig om te zien dat het zonder die hulp vaak behoorlijk mis gaat.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:16 schreef Pino112 het volgende:
Car Wash![]()
[..]
Ach, mij kan het me niet boeien.
Michiel van de knopjes kan het ook wel. Vannacht die Delsing gezien op de cam.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doordeweeks zorg ik er samen met Corrino en de videostagiair voor dat dat blijft lopen... dus het is grappig om te zien dat het zonder die hulp vaak behoorlijk mis gaat.
Goedenavond meneer en welterusten!quote:
hai haiquote:
hoiquote:
quote:
Iddquote:Op maandag 2 mei 2011 11:20 schreef ConscienceNL het volgende:
3FM heb ik alleen nog maar doordeweeks tussen 10-12 aanstaan. Als ze die muziek nou voor de rest van de dag ook zouden draaien
Dat zijn juist de uren dat ik 3fm tegenwoordig uitzet.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:20 schreef ConscienceNL het volgende:
3FM heb ik alleen nog maar doordeweeks tussen 10-12 aanstaan. Als ze die muziek nou voor de rest van de dag ook zouden draaien
Door de muziek of door Domien?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat zijn juist de uren dat ik 3fm tegenwoordig uitzet.
Domien, eerlijk gezegd. Ik kan niet goed naar hem luisteren. Hij zal het vast prima doen, maar ik erger me soms gewoon aan hem.quote:
Ik luister het ook amper meer, ik vind zijn manier van presteren langzaamaan vervelend worden.quote:
Geforceerd, dat is het woord idd en weinig spontaan ook. Toen Frank Dane het een tijdje deed vond ik dat echt een verademing, veel losser en meer improvisatie.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik luister het ook amper meer, ik vind zijn manier van presteren langzaamaan vervelend worden.
Iedere Maandag weer hetzelfde praatje over zijn weekend, maar nooit is het boeiends.
Om nog maar te zwijgen over zijn geforceerde gebruik van : Ik vind het nogal wat.
Domien zal vast een prima kerel zijn maar het programma kan me echt niet boeien.
Doe mij dan maar de programmering van 2001. Stenders Vroeg, arbeidsvitaminen, Denk aan Henk, Giel in de middag en Ruud de Wildquote:Op maandag 2 mei 2011 15:02 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik zeg: terug naar de programmering van 2009. GIEL weer veel meer gedurfd, Arbeidsvitaminen met Ekdom en Stenders Eetvermaak met Rob Stenders (). En de muziek weer terug naar voor 2009.
Ruudquote:Op maandag 2 mei 2011 15:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Doe mij dan maar de programmering van 2001. Stenders Vroeg, arbeidsvitaminen, Denk aan Henk, Giel in de middag en Ruud de Wild
Zit er helaas toch niet meer in. Volgens mij is het beleid van 3FM tegenwoordig om het grootste marktaandeel te hebben. Hoe doe je dat? Meer mainstream muziek, minder alternatief en minder gepraat en minder gewaagd. Helaas.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:38 schreef gerbenp het volgende:
[..]
RuudStenders
Maar dan wel met de Arbeidsvitaminen weer beginnen om 9 uur!
Ruud de Wild.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:38 schreef gerbenp het volgende:
[..]
RuudStenders
Maar dan wel met de Arbeidsvitaminen weer beginnen om 9 uur!
Echt? Haha, supervet!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
Hmm Veenstra presenteert vrijdag met Corton Ekstra Weekend ben benieuwd of dat leuke radio oplevert.
Nnb.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:05 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Als dat geen goede muziek oplevert. Wie is de gast trouwens?
Cool! jammer dat ik moet werkenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
Hmm Veenstra presenteert vrijdag met Corton Ekstra Weekend ben benieuwd of dat leuke radio oplevert.
Weet je niet wie Veenstra is?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:05 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Als dat geen goede muziek oplevert. Wie is de gast trouwens?
Sinds wanneer is dat dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:00 schreef hole1988 het volgende:
wel wennen die nieuwe jingles van NOS op 3
sinds vandaagquote:
* 3rdRock trekt snel zijn broek aan en hoopt dat Sersjee niets gezien heeftquote:
SNOR!quote:
Ik heb vandaag nog aan Hans gedacht. Geen grap. En dat zonder Queen op de radio.quote:
Wat zou die nu eigenlijk aan het doen zijn de hele avond? Nóg meer pizza's eten? Of heeft 'ie gewoon een alter ego geregistreerd op FOK! en is 'ie gewoon allang weer aanwezig zonder dat wij het weten?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog aan Hans gedacht. Geen grap. En dat zonder Queen op de radio.
Ik zag gister is over de basketballploeg uit Grunn. Dacht ook direct aan Hansquote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog aan Hans gedacht. Geen grap. En dat zonder Queen op de radio.
ik zie hier niet zoveel nieuwe meer.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:37 schreef Sersjee het volgende:
Hmmm... Toevallig nog nieuwkomers de laatste tijd die zich helemaal het leplazarus posten?
Niet in het 3FM-topic iig.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:37 schreef Sersjee het volgende:
Hmmm... Toevallig nog nieuwkomers de laatste tijd die zich helemaal het leplazarus posten?
Ik ben beschikbaar voor een reiskostenvergoeding. Dan blijft het Slayer-gehalte op z'n minst gehandhaafd.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef Bol_Wan het volgende:
Al iets bekend over de opvolger van monsieur corton?
De wensen gaan rond dat meneer Rudy het moet gaan doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef Bol_Wan het volgende:
uiteraard, dat móet ook gewoonquote:Op maandag 2 mei 2011 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De wensen gaan rond dat meneer Rudy het moet gaan doen.
Hans natuurlik! dat is de reden van zijn afscheid....quote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef Bol_Wan het volgende:
Rocky! Ik zag je zaterdag nog in de stad lopenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Hans natuurlik! dat is de reden van zijn afscheid....
en Roel wordt zijn sidekick en gaat de Waan doen!
Nope, nog niks over gehoord. De VPRO zal dat nog wel niet rond hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef Bol_Wan het volgende:
JA! DER RUDY!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef Bol_Wan het volgende:
dan zou ik sowieso elke avond luisteren. Met SersjeedePersjee als muzieksamenstellerquote:Op maandag 2 mei 2011 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Hans natuurlik! dat is de reden van zijn afscheid....
en Roel wordt zijn sidekick en gaat de Waan doen!
ik vraag het me af of Rudy dat wel wil, want VPRO is niet zo vriendelijk geweest.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:00 schreef rudymackay het volgende:
Goed, gister te horen gekregen dat ik mijn laatste show op 3FM al heb gemaakt. Beetje stijlloos. Dus via deze weg: leuk dat je luisterde!
heeft ie later ook weer getemperd. Komen ze vast wel uitquote:Op maandag 2 mei 2011 22:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik vraag het me af of Rudy dat wel wil, want VPRO is niet zo vriendelijk geweest.
[..]
Rijdt weer, trilt nog wel als een malle... Binnenkort maar eens naar Joure, zit een revisiebedrijf, kunnen ze finetunen (dacht dat dit alleen bij sportauto's gebeurdequote:
De versnellingsbak? En dat valt allemaal nog onder garantiequote:Op maandag 2 mei 2011 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Rijdt weer, trilt nog wel als een malle... Binnenkort maar eens naar Joure, zit een revisiebedrijf, kunnen ze finetunen (dacht dat dit alleen bij sportauto's gebeurde)
Nee, die is inmiddels wel weer helemaal top! Gerepareerd op kosten van de leverancierquote:Op maandag 2 mei 2011 22:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
De versnellingsbak? En dat valt allemaal nog onder garantie?
Ohja, dat was er aan de hand. Met het onweerquote:Op maandag 2 mei 2011 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, die is inmiddels wel weer helemaal top! Gerepareerd op kosten van de leverancierAfgelopen week stond ik weer stil langs de a28, ANWB dacht dat de V-snaar eraf lag, bleek dat de dynamo aan gort lag... Zelf betalen dus
Ach, ding is 3,5 ton meegegaan
Ja, hou op schei uit... Ik ben als de dood voor onweerquote:Op maandag 2 mei 2011 22:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ohja, dat was er aan de hand. Met het onweer
In de auto zit je juist hartstikke veiligquote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, hou op schei uit... Ik ben als de dood voor onweer
Ja, ik weet het... Toch doe ik het in m'n broek! (spreekwoordelijk dan) Ik heb sinds december een Galaxy s en heb er gelijk een stuk of wat weerapps opgezet, zodat ik onweersbuien in de gaten kan houden...quote:Op maandag 2 mei 2011 22:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
In de auto zit je juist hartstikke veilig
Is ie nog een beetje snel?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik weet het... Toch doe ik het in m'n broek! (spreekwoordelijk dan) Ik heb sinds december een Galaxy s en heb er gelijk een stuk of wat weerapps opgezet, zodat ik onweersbuien in de gaten kan houden...![]()
Snel leeg ja!quote:
dat zou kunnen ja, ik loop nog wel eens in het wild rond. weet je nog waar ergens? zal tussen 1 en 2 of tussen half 4 en 5 zijn geweest denk ik?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Rocky! Ik zag je zaterdag nog in de stad lopen
Op het Ruiterskwartier, bij de Harmonie. Ik stond alleen even binnen toen je langs liep.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zou kunnen ja, ik loop nog wel eens in het wild rond. weet je nog waar ergens? zal tussen 1 en 2 of tussen half 4 en 5 zijn geweest denk ik?
dat zou kunnen ja. daar ben ik langsgelopen, zag dat daar 1 of ander dancefeest was en ben weer omgekeerdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Op het Ruiterskwartier, bij de Harmonie. Ik stond alleen even binnen toen je langs liep.
Was geloof ik rond een uur of 4
Wij zaten een kroegje eerderquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zou kunnen ja. daar ben ik langsgelopen, zag dat daar 1 of ander dancefeest was en ben weer omgekeerd
zo, nu pitten. slaap lekker allen! over 6.5u gaat mn wekker weer
Beetje line-up?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:01 schreef borisz het volgende:
Donderdag wellicht eens een rondje Bpop doen. Al wordt dat ook drukker en drukker
Dat vind Roosmarijn niet zo leuk, want dan heeft ze helemaal geen vrije tijd meer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:56 schreef ConscienceNL het volgende:
Kan 3FM niet de muzieksamensteller van @Work ook de tijd tussen 12u-22u laten invullen?
Was ik ook van plan, halverwege de middag staan er wel wat leuke bandjes... maar wel allemaal tegelijk op de 2 podia, dus dat wordt kiezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:01 schreef borisz het volgende:
Donderdag wellicht eens een rondje Bpop doen. Al wordt dat ook drukker en drukker
Provincie Noord Holland podiumquote:
Komen zij?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, halverwege de middag staan er wel wat leuke bandjes... maar wel allemaal tegelijk op de 2 podia, dus dat wordt kiezen.
Daarnaast zijn Chef'Special en Ben L'Oncle Soul wel interessant, maar die komen dan weer op een compleet ander tijdstip...
Geen Venema dus ipv Giel? Jammer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:41 schreef _JdM_ het volgende:
Vanavond MetmichielmetDomien, donderdag en vrijdag Frank Dane tussen 6-10
Leeuwardenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komen zij?![]()
.
Dat is al heel wat beter dan de gehele line-up van Zwolle, daarom ga ik ook niet.
Dat zei Giel gister...quote:
Ik lig hier ook in een deuk!quote:
Jij hebt niet aan de tekst meegewerkt dus?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik lig hier ook in een deuk!
Wel opvallend dat 't nog redelijk klopt ook! Meestal slaan zulke verhalen nergens op.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:34 schreef Intrepidity het volgende:
Wat is dit voor mislukte kruising tussen mumford & sons en jochem myjer?
Dat er mensen zijn dit dit leuk vinden.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:34 schreef Intrepidity het volgende:
Wat is dit voor mislukte kruising tussen mumford & sons en jochem myjer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |