Beetje line-up?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:01 schreef borisz het volgende:
Donderdag wellicht eens een rondje Bpop doen. Al wordt dat ook drukker en drukker
Dat vind Roosmarijn niet zo leuk, want dan heeft ze helemaal geen vrije tijd meer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:56 schreef ConscienceNL het volgende:
Kan 3FM niet de muzieksamensteller van @Work ook de tijd tussen 12u-22u laten invullen?
Was ik ook van plan, halverwege de middag staan er wel wat leuke bandjes... maar wel allemaal tegelijk op de 2 podia, dus dat wordt kiezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:01 schreef borisz het volgende:
Donderdag wellicht eens een rondje Bpop doen. Al wordt dat ook drukker en drukker
Provincie Noord Holland podiumquote:
Komen zij?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, halverwege de middag staan er wel wat leuke bandjes... maar wel allemaal tegelijk op de 2 podia, dus dat wordt kiezen.
Daarnaast zijn Chef'Special en Ben L'Oncle Soul wel interessant, maar die komen dan weer op een compleet ander tijdstip...
Geen Venema dus ipv Giel? Jammer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:41 schreef _JdM_ het volgende:
Vanavond MetmichielmetDomien, donderdag en vrijdag Frank Dane tussen 6-10
Leeuwardenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komen zij?![]()
.
Dat is al heel wat beter dan de gehele line-up van Zwolle, daarom ga ik ook niet.
Dat zei Giel gister...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |