Sinds wanneer is dat dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:00 schreef hole1988 het volgende:
wel wennen die nieuwe jingles van NOS op 3
sinds vandaagquote:
* 3rdRock trekt snel zijn broek aan en hoopt dat Sersjee niets gezien heeftquote:
SNOR!quote:
Ik heb vandaag nog aan Hans gedacht. Geen grap. En dat zonder Queen op de radio.quote:
Wat zou die nu eigenlijk aan het doen zijn de hele avond? Nóg meer pizza's eten? Of heeft 'ie gewoon een alter ego geregistreerd op FOK! en is 'ie gewoon allang weer aanwezig zonder dat wij het weten?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog aan Hans gedacht. Geen grap. En dat zonder Queen op de radio.
Ik zag gister is over de basketballploeg uit Grunn. Dacht ook direct aan Hansquote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog aan Hans gedacht. Geen grap. En dat zonder Queen op de radio.
ik zie hier niet zoveel nieuwe meer.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:37 schreef Sersjee het volgende:
Hmmm... Toevallig nog nieuwkomers de laatste tijd die zich helemaal het leplazarus posten?
Niet in het 3FM-topic iig.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:37 schreef Sersjee het volgende:
Hmmm... Toevallig nog nieuwkomers de laatste tijd die zich helemaal het leplazarus posten?
Ik ben beschikbaar voor een reiskostenvergoeding. Dan blijft het Slayer-gehalte op z'n minst gehandhaafd.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef Bol_Wan het volgende:
Al iets bekend over de opvolger van monsieur corton?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |