Iddquote:Op maandag 2 mei 2011 11:20 schreef ConscienceNL het volgende:
3FM heb ik alleen nog maar doordeweeks tussen 10-12 aanstaan. Als ze die muziek nou voor de rest van de dag ook zouden draaien
Dat zijn juist de uren dat ik 3fm tegenwoordig uitzet.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:20 schreef ConscienceNL het volgende:
3FM heb ik alleen nog maar doordeweeks tussen 10-12 aanstaan. Als ze die muziek nou voor de rest van de dag ook zouden draaien
Door de muziek of door Domien?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat zijn juist de uren dat ik 3fm tegenwoordig uitzet.
Domien, eerlijk gezegd. Ik kan niet goed naar hem luisteren. Hij zal het vast prima doen, maar ik erger me soms gewoon aan hem.quote:
Ik luister het ook amper meer, ik vind zijn manier van presteren langzaamaan vervelend worden.quote:
Geforceerd, dat is het woord idd en weinig spontaan ook. Toen Frank Dane het een tijdje deed vond ik dat echt een verademing, veel losser en meer improvisatie.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik luister het ook amper meer, ik vind zijn manier van presteren langzaamaan vervelend worden.
Iedere Maandag weer hetzelfde praatje over zijn weekend, maar nooit is het boeiends.
Om nog maar te zwijgen over zijn geforceerde gebruik van : Ik vind het nogal wat.
Domien zal vast een prima kerel zijn maar het programma kan me echt niet boeien.
Doe mij dan maar de programmering van 2001. Stenders Vroeg, arbeidsvitaminen, Denk aan Henk, Giel in de middag en Ruud de Wildquote:Op maandag 2 mei 2011 15:02 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik zeg: terug naar de programmering van 2009. GIEL weer veel meer gedurfd, Arbeidsvitaminen met Ekdom en Stenders Eetvermaak met Rob Stenders (). En de muziek weer terug naar voor 2009.
Ruudquote:Op maandag 2 mei 2011 15:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Doe mij dan maar de programmering van 2001. Stenders Vroeg, arbeidsvitaminen, Denk aan Henk, Giel in de middag en Ruud de Wild
Zit er helaas toch niet meer in. Volgens mij is het beleid van 3FM tegenwoordig om het grootste marktaandeel te hebben. Hoe doe je dat? Meer mainstream muziek, minder alternatief en minder gepraat en minder gewaagd. Helaas.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:38 schreef gerbenp het volgende:
[..]
RuudStenders
Maar dan wel met de Arbeidsvitaminen weer beginnen om 9 uur!
Ruud de Wild.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:38 schreef gerbenp het volgende:
[..]
RuudStenders
Maar dan wel met de Arbeidsvitaminen weer beginnen om 9 uur!
Echt? Haha, supervet!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
Hmm Veenstra presenteert vrijdag met Corton Ekstra Weekend ben benieuwd of dat leuke radio oplevert.
Nnb.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:05 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Als dat geen goede muziek oplevert. Wie is de gast trouwens?
Cool! jammer dat ik moet werkenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
Hmm Veenstra presenteert vrijdag met Corton Ekstra Weekend ben benieuwd of dat leuke radio oplevert.
Weet je niet wie Veenstra is?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:05 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Als dat geen goede muziek oplevert. Wie is de gast trouwens?
Sinds wanneer is dat dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:00 schreef hole1988 het volgende:
wel wennen die nieuwe jingles van NOS op 3
sinds vandaagquote:
* 3rdRock trekt snel zijn broek aan en hoopt dat Sersjee niets gezien heeftquote:
SNOR!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |