Geforceerd, dat is het woord idd en weinig spontaan ook. Toen Frank Dane het een tijdje deed vond ik dat echt een verademing, veel losser en meer improvisatie.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik luister het ook amper meer, ik vind zijn manier van presteren langzaamaan vervelend worden.
Iedere Maandag weer hetzelfde praatje over zijn weekend, maar nooit is het boeiends.
Om nog maar te zwijgen over zijn geforceerde gebruik van : Ik vind het nogal wat.
Domien zal vast een prima kerel zijn maar het programma kan me echt niet boeien.
Doe mij dan maar de programmering van 2001. Stenders Vroeg, arbeidsvitaminen, Denk aan Henk, Giel in de middag en Ruud de Wildquote:Op maandag 2 mei 2011 15:02 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik zeg: terug naar de programmering van 2009. GIEL weer veel meer gedurfd, Arbeidsvitaminen met Ekdom en Stenders Eetvermaak met Rob Stenders (). En de muziek weer terug naar voor 2009.
Ruudquote:Op maandag 2 mei 2011 15:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Doe mij dan maar de programmering van 2001. Stenders Vroeg, arbeidsvitaminen, Denk aan Henk, Giel in de middag en Ruud de Wild
Zit er helaas toch niet meer in. Volgens mij is het beleid van 3FM tegenwoordig om het grootste marktaandeel te hebben. Hoe doe je dat? Meer mainstream muziek, minder alternatief en minder gepraat en minder gewaagd. Helaas.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:38 schreef gerbenp het volgende:
[..]
RuudStenders
Maar dan wel met de Arbeidsvitaminen weer beginnen om 9 uur!
Ruud de Wild.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:38 schreef gerbenp het volgende:
[..]
RuudStenders
Maar dan wel met de Arbeidsvitaminen weer beginnen om 9 uur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |