quote:
Mijn ideequote:Op zondag 1 mei 2011 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
mm, dit liedje van Krystl vind ik heel erg Leaf-achtig op de 1 of andere manier...
het komt anders wel recht uit zijn hart ja! vind het echt een beetje sneu voor die jongen...aan de andere kant...hij is 24, maar komt over als een jochie van 15...misschien is ie wel niet helemaal goed. en dan vind ik het nog sneuerquote:Op zondag 1 mei 2011 12:53 schreef alors het volgende:
oh mijn god, hij gaat het ook nog op de radio voorlezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, mij kan het me niet boeien.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:14 schreef Sirolf het volgende:
Blijft toch opvallend dat het altijd zo'n chaos met camera's en de decor TV-schermen is in het weekend...
Doordeweeks zorg ik er samen met Corrino en de videostagiair voor dat dat blijft lopen... dus het is grappig om te zien dat het zonder die hulp vaak behoorlijk mis gaat.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:16 schreef Pino112 het volgende:
Car Wash![]()
[..]
Ach, mij kan het me niet boeien.
Michiel van de knopjes kan het ook wel. Vannacht die Delsing gezien op de cam.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doordeweeks zorg ik er samen met Corrino en de videostagiair voor dat dat blijft lopen... dus het is grappig om te zien dat het zonder die hulp vaak behoorlijk mis gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |