Ach, ik ben zo langzamerhand heel behendig geworden in het negeren van oud-nowlivers/talpaforummersquote:
hij blijft leuk hequote:Op zaterdag 30 april 2011 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bewaar me. Ik wil nog niet gecremeerd worden.
Nee.quote:
Die is dan weer wel leuk.quote:
Flippie kijkt wel linker uit. Hij gaat niks doen waarmee hij MamaJo tegen de haren instrijkt. Hij wil de finale halenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:53 schreef suzi1 het volgende:
een ruzie tussen mo & jo zou wel op zijn plaats zijn
kan phil haar niet even gaan troosten ofzo
wordt tijd dat er iets ingestampt gaat worden. de vuist van jo ofzoquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo is alle coupletten van het Wilhelmus uit haar hoofd aan het stampen.
Dat was een missie voor haar gister, waarvoor ze een foto op het rad kreeg.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo is alle coupletten van het Wilhelmus uit haar hoofd aan het stampen.
Haha, ik wilde net uit -> in verbeteren, je was me voorquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo is alle coupletten van het Wilhelmus in haar hoofd aan het stampen.
Nee, zie boven.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:56 schreef Ginosa het volgende:
Ik las ergens op de COS dat Mo al een missie zou hebben gehaald plus 1 foto op het rad... Kan iemand dat hier ff ontkennen aub ??!!
Dus mamajo bepaalt wie er in de finale komt?????quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Flippie kijkt wel linker uit. Hij gaat niks doen waarmee hij MamaJo tegen de haren instrijkt. Hij wil de finale halen
Na een SL gisteravond had Mo een sticker op het radquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:56 schreef Ginosa het volgende:
Ik las ergens op de COS dat Mo al een missie zou hebben gehaald plus 1 foto op het rad... Kan iemand dat hier ff ontkennen aub ??!!
Ik denk dat Mo (die natuurlijk niet de finale wil halen, maar naar huis wil) druk bezig is om dat rad zo veel mogelijk te ontsieren met haar kwalijke trekken..quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:56 schreef Ginosa het volgende:
En die SL gaan we ook krijgen als er aan het rad gaat worden gedraaid. Net zolang tot ze het juiste resultaat uit kunnen zenden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Na een SL gisteravond had Mo een sticker op het rad
Ik was inderdaad een beetje aan het contamineren..quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:57 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Haha, ik wilde net uit -> in verbeteren, je was me voor
stampen en opdreunenquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik was inderdaad een beetje aan het contamineren..
uit het hoofd leren - in het hoofd stampenquote:
Hey PB ik zag je nog lopen in de stad.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik was inderdaad een beetje aan het contamineren..
De mijne kon heus ook wel...quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
uit het hoofd leren - in het hoofd stampen
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Hey PB ik zag je nog lopen in de stad.![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dan ook dat Jo er het meest uit haalt na sst,quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:10 schreef MartineLongchamp het volgende:
Weer een uitgebreid reclameblok voor Toffs.
dat meen je niet ?? gatverdamme krijg steeds meer een hekel aan het programma en moquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Na een SL gisteravond had Mo een sticker op het rad
Alles voor de sponsoring toch......en de kut verlult zich ook nog.....domme doosquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:10 schreef MartineLongchamp het volgende:
Weer een uitgebreid reclameblok voor Toffs.
Het is me wel het kijken waard he?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
segredooooooooooooooo zit, zit, zit ,zit
het echte paardenvolk is nu eenmaal anders in de omgang met dierenquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
segredooooooooooooooo zit, zit, zit ,zit
o ik vind haar ook lief met dieren hoor, maar je moet niet 100 keer een commando roepen, dat bedoelde ik ermee. seggie heeft het echt wel goed daarquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:17 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
het echte paardenvolk is nu eenmaal anders in de omgang met dierenmaar dat hondje is daar 10 keer beter af dan in een portugees asiel.
ze praten wel allemaal erg hard daar trouwens
die zal voor Karim zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
was te laat voor een cap, maar zag een tulband
Ziet er uit of het al een keer gegeten is poep kleurenquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:37 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Dankjewel maar ik heb een balansdag na jouw fotoos![]()
Ja dat heb je wel eens, dat chocoladetaart bruin is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ziet er uit of het al een keer gegeten is poep kleuren
Kan niet. Ik ben niet bij Parnassia in de buurt geweestquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Hey PB ik zag je nog lopen in de stad.![]()
[ afbeelding ]
Slim meiske, die snapt het!quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:11 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat Jo er het meest uit haalt na sst,
Hoe was de koffie bij het Novotel?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan niet. Ik ben niet bij Parnassia in de buurt geweest
Ons Limbabwaantje weet hoe je een bed moet afraggen, maar opmaken heeft ze nog niet geleerd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:16 schreef sjampoeh het volgende:
shar die mo moet leren hoe je een dekbed in een hoes krijgt ?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ons Limbabwaantje weet hoe je een bed moet afraggen, maar opmaken heeft ze nog niet geleerd.
Die van Waren bedoel je? Dat andere is een (geniaal) televisieprogramma.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:32 schreef MartineLongchamp het volgende:
Zou de keuringsdienst van waarde ook langskomen op de sst vrijmarkt en voedsel in beslag nemen?
Ze heeft 2 duracells up in her ass die soms teveelquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ons Limbabwaantje weet hoe je een bed moet afraggen, maar opmaken heeft ze nog niet geleerd.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die van Waren bedoel je? Dat andere is een (geniaal) televisieprogramma.
Haha.. Zo lang hebben we het niet volgehouden dit jaar. Bij m'n meisie vielen op een gegeven moment de luikjes bijna dicht en toen zijn we maar weer naar huis gegaan. Ze ligt trouwens nu nog steeds half comateus op bedquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:47 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Hoe was de koffie bij het Novotel?
Daar is toch een speciaal topique voor aangemaaktquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:54 schreef Copycat het volgende:
Fuck even een eind op met dat kinderachtige gebash op medeusers.
Doel je op mij?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:54 schreef Copycat het volgende:
Fuck even een eind op met dat kinderachtige gebash op medeusers.
kijk jij nog????quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:58 schreef MargrietV het volgende:
Bewoners er staat iets klaar in het labyrint
Nee. op dat constante trieste gezeik op Pearlbitch. Een hilarisch theezakje hier, daar weer een lesbotroll. Het is niet leuk, was niet leuk en zal niet leuk worden. Het is enkel reuze kinderachtig en irritant in de COS.quote:
ow, ik dacht al......quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou, ik speel patience, met achtergrond geluid.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. op dat constante trieste gezeik op Pearlbitch. Een hilarisch theezakje hier, daar weer een lesbotroll. Het is niet leuk, was niet leuk en zal niet leuk worden. Het is enkel reuze kinderachtig en irritant in de COS.
Gelukkig. En ja ik snap je punt, verwacht alleen niet dat het niveau hoger zal worden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. op dat constante trieste gezeik op Pearlbitch. Een hilarisch theezakje hier, daar weer een lesbotroll. Het is niet leuk, was niet leuk en zal niet leuk worden. Het is enkel reuze kinderachtig en irritant in de COS.
Nu je het er toch over hebt; ik wilde al een tijdje vragen wat er hier eigenlijk met 'theezakje' wordt bedoeld.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:00 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Nu je het er toch over hebt; ik wilde al een tijdje vragen wat er hier eigenlijk met 'theezakje' wordt bedoeld.
Ach, persoonlijk boeit het me niet, maar ik ben het met je eens dat het zo onderhand allemaal wel een beetje sneu en kansloos begint te worden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik lees het ook en heb ook geen idee, maar het interesseert me niet. Er zal vast van alles achter dat off topic geleuter zitten, maar lees er maar snel overheen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:00 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Nu je het er toch over hebt; ik wilde al een tijdje vragen wat er hier eigenlijk met 'theezakje' wordt bedoeld.
Sneu en kansloos zijn allang gepasseerde stations.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Ach, persoonlijk boeit het me niet, maar ik ben het met je eens dat het zo onderhand allemaal wel een beetje sneu en kansloos begint te worden.
"Ja, ja ik kooooom, ik kom er aaaaan"quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik lees het ook en heb ook geen idee, maar het interesseert me niet. Er zal vast van alles achter dat off topic geleuter zitten, maar lees er maar snel overheen.
Ben hier om te cossen en het over stt te hebben.
On topic: Het Oranjefeest komt nog niet echt op gang. Zal er vanavond eindelijk de langverwachte NL artiest komen?
Ik heb gevoel voor eufemismequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sneu en kansloos zijn allang gepasseerde stations.
hehehequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:06 schreef Ginosa het volgende:
[..]
"Ja, ja ik kooooom, ik kom er aaaaan"
Ben jij Dries Roelvink?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:06 schreef Ginosa het volgende:
[..]
"Ja, ja ik kooooom, ik kom er aaaaan"
Suzuki Swift racen...???quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef Copycat het volgende:
Staan er voor vandaag nog gezellige oud-Hollandsche spelletjes op het program? Koekhappen, zaklopen, spijkerpoepen, happen naar Peijnenburg?
Dan zal het vast happen naar Picolino (of hoe heten die dingen?) worden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef Copycat het volgende:
Staan er voor vandaag nog gezellige oud-Hollandsche spelletjes op het program? Koekhappen, zaklopen, spijkerpoepen, happen naar Peijnenburg?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef Ginosa het volgende:
[..]
En ook voor contaminatie. Ik zat er daarnet naast (wou ik eerlijkheidshalve toch ff kwijt).
Ik hoorde daarnet de aankondiging: Koningschietenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef Copycat het volgende:
Oh God, ja! Picolino's werpen, het aantal Picolino's in de pot schatten, Picolinorace (welke verlaat het snelst het lichaam) en zo kunnen we nog wel even doorgaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
Dan zal het vast happen naar Picolino (of hoe heten die dingen?) worden.
Ze beginnen met 'ezeltje prik'quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef Copycat het volgende:
En dat helemaal zonder hulp van buiten-af he, knap hoor!quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:11 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat Jo er het meest uit haalt na sst,
Ja, Laura mist nu alle pret.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:14 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Laura wilde graag zakdoekje leggen.Ik ga terrasje pakken
![]()
De afgelopen 10 weken is sowieso de helft van de pret aan haar voorbij gegaan omdat ze lag te maffen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:14 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, Laura mist nu alle pret.
Ach gut....het SSt feest is over en mevrouw komt nog even de ceremoniemeester uithangen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het valt me op dat de bewoners opvallend vaak geen idee hebben van wat er allemaal gefilmd wordt. Het komt op mij behoorlijk naïef over. Ze hebben toch wel eens eerder een rls gezien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo maakt bezwaar dat ze gefilmd wordt als ze zich aan het optutten is. Zou het onze hoogbegaafde eindelijk beginnen te dagen dat ze een week of elf geleden een Big Brother-huis is binnengestapt?
Ik vond het grappig dat Maik serieus leek te denken dat er balkjes over bepaalde lichaamsdelen geplakt zouden worden, live op de streams..quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:20 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Het valt me op dat de bewoners opvallend vaak geen idee hebben van wat er allemaal gefilmd wordt. Het komt op mij behoorlijk naïef over. Ze hebben toch wel eens eerder een rls gezien.
Spuit 11 geeft ook gas.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:18 schreef Coos het volgende:
Ach gut....het SSt feest is over en mevrouw komt nog even de ceremoniemeester uithangen.![]()
Get a life muts
Heej Urb, sinds wanneer heb jij de streams niet meer aangehad? En kijk je ook niet meer naar de live-shows?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:14 schreef Urb het volgende:
Goeiemiddag stre-amers.![]()
![]()
Heb de streams nog steeds niet meer aangehad, maar zo te lezen is het ook niet meer de moeite of?
[..]
En dat helemaal zonder hulp van buiten-af he, knap hoor!![]()
Ik vind 5% nog royaal eigenlijk. En graag dan ook een lege kluis voor Mo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:24 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heej Urb, sinds wanneer heb jij de streams niet meer aangehad? En kijk je ook niet meer naar de live-shows?
Ik sta al vanaf donderdagavond droog en ik moet zeggen dat ik het ook niet mis![]()
Lees hier mee en merk dat er weinig interessants gebeurt daar ( had ik ook niet op gerekend) en dat t programma alleen maar nog duidelijker gestuurd wordt.
Mo en Jo MOETEN in de finalen (waar Mo finaal in mootjeswordt gehakt door Jo. Uitslag 95-5 )
Ook sinds de liveshow hier ja, kga proberen niet meer te kijken ook maar wellicht nog wat uitzendingen via internet, mits het nog de moeite blijkt te zijn wat ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:24 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heej Urb, sinds wanneer heb jij de streams niet meer aangehad? En kijk je ook niet meer naar de live-shows?
Ik sta al vanaf donderdagavond droog en ik moet zeggen dat ik het ook niet mis![]()
Lees hier mee en merk dat er weinig interessants gebeurt daar ( had ik ook niet op gerekend) en dat t programma alleen maar nog duidelijker gestuurd wordt.
Mo en Jo MOETEN in de finalen (waar Mo finaal in mootjeswordt gehakt door Jo. Uitslag 95-5 )
Oh, dus ze is nog steeds boos? Met name op Karim?quote:
Ze is ook om niets boos , want die 2000 euro krijgen die andere ook niet cadeau en is gewoon uit de eigen kluisquote:
Ja ik denk dat dat ook de enige reden was waarom ik nog zo af en toe de streams keek. Want eigenlijk gebeurt er al 10 weken geen reet. Ruzies worden in de kiem gesmoord, zoenen uitgebreid uitgemeten. Het enige ECHT leuke was de handboei actie. Maar dan ook alleen door Gerard.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Ook sinds de liveshow hier ja, kga proberen niet meer te kijken ook maar wellicht nog wat uitzendingen via internet, mits het nog de moeite blijkt te zijn wat ik niet verwacht.
Maar zal hier nog wel meelezen nu en dan, de afgelopen 10 weken waren geweldig in de Cos, niet alleen door de streams maar de geweldige humor van de Cossers ook vooral.![]()
Mo heeft helemaal geen reden nodig om boos of verdrietig of kwaad of sneu te zijn, óf om zich achtergesteld te voelen. Bah !!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:29 schreef liqrich het volgende:
[..]
Ze is ook om niets boos , want die 2000 euro krijgen die andere ook niet cadeau en is gewoon uit de eigen kluis
Wacht effe ... Welke tweeduizend? Om die kekke spelletjes mee te kunnen spelen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:29 schreef liqrich het volgende:
Ze is ook om niets boos , want die 2000 euro krijgen die andere ook niet cadeau en is gewoon uit de eigen kluis
Voor de vrijmarkt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wacht effe ... Welke tweeduizend? Om die kekke spelletjes mee te kunnen spelen?
Nou .....Eigenlijk vooral om geld uit het huis te sluizen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wacht effe ... Welke tweeduizend? Om die kekke spelletjes mee te kunnen spelen?
Geld verwisselt toch van eigenaar? Hoop toch zo dat niemand iets van Mo koopt aangezien zij "naar huis wil" en dan heeft ze toch niks aan dat geld.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou .....Eigenlijk vooral om geld uit het huis te sluizen.
Beats lying on their beds all day.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:36 schreef Copycat het volgende:
Gaan ze dan meuk van en aan elkaar verkopen?
"Verongelijkt", dat woord past goed bij Mo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:31 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Mo heeft helemaal geen reden nodig om boos of verdrietig of kwaad of sneu te zijn, óf om zich achtergesteld te voelen. Bah !!
Oo kan wel, maar denk dat een deel van t geld wel gewoon verdwijnt hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:34 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Geld verwisselt toch van eigenaar? Hoop toch zo dat niemand iets van Mo koopt aangezien zij "naar huis wil" en heeft ze niks aan dat geld.
die chocoladetulband,,,,quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Oo kan wel, maar denk dat een deel van t geld wel gewoon verdwijnt hoorEn wat kan Mo nu verkopen dan als ze niks heeft?
Dat is waar.quote:
Als ik Karim was zou ik haar heel onschuldig hebben gevraagd: "Heb jij geen briefjes van 100 gekregen Mo?"quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:23 schreef Darklight het volgende:
Ze moeten handelen, vrijmarkt beginnen
2000euro uit persoonlijke kluis, eMo krijgt dus niks
Die infantiele voorwerpen uit de KvdW toch? Of waren die niet voor de verkoop?!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Oo kan wel, maar denk dat een deel van t geld wel gewoon verdwijnt hoorEn wat kan Mo nu verkopen dan als ze niks heeft?
Tsja, die ruzies en dat gekonkel van die slangenkuil hoeven voor mij zowieso niet maar voor vele kijkers blijkbaar wel. Kijk liever naar mensen die gewoon lol hebben en over intressante zaken praten maar dan zal ik wel net zo'n saaie lul zijn als hun volgens de bakvis-brigade.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat ook de enige reden was waarom ik nog zo af en toe de streams keek. Want eigenlijk gebeurt er al 10 weken geen reet. Ruzies worden in de kiem gesmoord, zoenen uitgebreid uitgemeten. Het enige ECHT leuke was de handboei actie. Maar dan ook alleen door Gerard.
Merkt t programma al iets van zijn exit? (nog minder kijkcijfers?)
[Kijkcijfers] Waar de streamlock het aantal kijkers halveert! #11quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:33 schreef Danny het volgende:
1929 SECRET STORY 1,0 2,8 151.000
2413 SECRET STORY 0,4 3,6 65.000
Die heeft daar zeker n nieuwe pisplek gevonden dan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:42 schreef Ginosa het volgende:
Hoop voor Mo dat Segredo ook geld heeft gekregen van de stem want dat beest is de enige in de buurt met interesse voor haar "kraampje".
Segredo heeft mucho meer dan Mo:quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:42 schreef Ginosa het volgende:
Hoop voor Mo dat Segredo ook geld heeft gekregen van de stem want dat beest is de enige in de buurt met interesse voor haar "kraampje".
Ws heeftie ook al in t beslag van die cake geschetenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:46 schreef Darklight het volgende:
hopelijk vertrapt die de spullen van eMo, of pist het onder
Wies, de vliegquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:47 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ws heeftie ook al in t beslag van die cake gescheten
Denk je nog steeds dat Mo weg wil??quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:49 schreef Ginosa het volgende:
Maar zeg nou zelf: als ik daar in huis zat (en ik zou het spel serieus nemen), gunde ik mijn geld niet aan Mo want die wil weg. Zou ik het geld liever binnen het huis houden.
Nee, helemaal niet. Maar nu kunnen haar medebewoners haar daar "officieel" mee confronteren. Zoals Karim dat ook subtiel probeerde (met die brief-crisis).quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat Mo weg wil??
Precies, bovendien moeten ze die jankbeer ook aanspreken op dat gemiep dat ze geen geld heeft enzo. En hoezo doet zij haar best met die missie? Zij hoeft geen vrijstelling...quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:49 schreef Ginosa het volgende:
Maar zeg nou zelf: als ik daar in huis zat (en ik zou het spel serieus nemen), gunde ik mijn geld niet aan Mo want die wil weg. Zou ik het geld liever binnen het huis houden.
Exactamundo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:52 schreef Enyma het volgende:
[..]
Precies, bovendien moeten ze die jankbeer ook aanspreken op dat gemiep dat ze geen geld heeft enzo. En hoezo doet zij haar best met die missie? Zij hoeft geen vrijstelling...
Haha die bewoners zijn ook wel hypocriet hoor. Die weten heus wel dat Mo helemaal niet naar huis wil, maar niemand die haar er ook maar een beetje mee confronteert ( behalve dan Karim maar die doet t weer overdreven subtiel)quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:52 schreef Enyma het volgende:
[..]
Precies, bovendien moeten ze die jankbeer ook aanspreken op dat gemiep dat ze geen geld heeft enzo. En hoezo doet zij haar best met die missie? Zij hoeft geen vrijstelling...
Valt mij ook tegen. Lafbekjes daarquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Haha die bewoners zijn ook wel hypocriet hoor. Die weten heus wel dat Mo helemaal niet naar huis wil, maar niemand die haar er ook maar een beetje mee confronteert ( behalve dan Karim maar die doet t weer overdreven subtiel)
Ja, maar nu kunnen ze zonder de confrontatie aan te gaan gewoon bij elkaar kopen en niet bij haar. Kan ze niks van zeggen. Ik ga ff voor de tv nu want ik meen al te merken hoe zenuwachtig Mo is, die ziet de (jank)bui al hangen hoor.... Mooie tv wordt dat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Haha die bewoners zijn ook wel hypocriet hoor. Die weten heus wel dat Mo helemaal niet naar huis wil, maar niemand die haar er ook maar een beetje mee confronteert ( behalve dan Karim maar die doet t weer overdreven subtiel)
Die gaat janken. Karim en Flip krijgen medelijden en kopen haar zelfgebakken tulbandtaart. Et voila, ze heeft weer moneten in dr kluis.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:57 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Ja, maar nu kunnen ze zonder de confrontatie aan te gaan gewoon bij elkaar kopen en niet bij haar. Kan ze niks van zeggen. Ik ga ff voor de tv nu want ik meen al te merken hoe zenuwachtig Mo is, die ziet de (jank)bui al hangen hoor.... Mooie tv wordt dat.
Ze hadden dat vantevoren afgesproken en laat Djoon nu net dat pinata spel winnen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:54 schreef Gia het volgende:
Jo heeft het donderdag wel slim gespeeld door haar kluis te ruilen met die van Phil.
Als zij eruit was gemoeten, was het geld tenminste niet verdwenen. En nu kan zij middels diensten verlenen aan Phil dat geld weer terug ontvangen.
Vervolgens eten ze de taart op en krijgen voedselvergiftiging.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die gaat janken. Karim en Flip krijgen medelijden en kopen haar zelfgebakken tulbandtaart. Et voila, ze heeft weer moneten in dr kluis.
Het was dan ook wel weer echt een spel voor Joanna " Ik heb zin om te slaan "quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hadden dat vantevoren afgesproken en laat Djoon nu net dat pinata spel winnen.
Mo gedraagt zich dan ook erg dom voor iemand die hoogbegaafd is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:05 schreef delfse het volgende:
Mo is wel vrolijk voor iemand die graag naar huis wil.
Behalve als er iets te winnen valt zodat ze kan blijven donderdag.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:07 schreef Enyma het volgende:
[..]
Mo gedraagt zich dan ook erg dom voor iemand die hoogbegaafd is.
It' s so funny because it' s truequote:Op zaterdag 30 april 2011 13:07 schreef Enyma het volgende:
[..]
Selectieve hoogbegaafdheid?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:10 schreef delfse het volgende:
[..]
Behalve als er iets te winnen valt zodat ze kan blijven donderdag.
Hoogbegaafdquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:07 schreef Enyma het volgende:
[..]
yep.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
En als ik het goed begrijp mogen de bewoners spullen van hunzelf verkopen en krijgen ze 2000 euro ( uit hun eigen kluis) om spullen van anderen te kopen?
Ws om te voorkomen dat ze kluisinhouden gelijk gaan maken. Bv door jo en flip.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
En als ik het goed begrijp mogen de bewoners spullen van hunzelf verkopen en krijgen ze 2000 euro ( uit hun eigen kluis) om spullen van anderen te kopen?
dus als mootje iets van haarzelf verkoopt (kan me niet voorstellen wat) heeft ze weer geld voor dr kluisje? Mo verkoopt haar moeder nog voor een schamel bedrag johquote:
Maakt toch niet uit? Ze mag van mij 3e worden in de finale met 1 % van de stemmen en 10 euro in haar kluis.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
dus als mootje iets van haarzelf verkoopt (kan me niet voorstellen wat) heeft ze weer geld voor dr kluisje? Mo verkoopt haar moeder nog voor een schamel bedrag joh
Nee mo kan niet kopen, alleen verkopen. Of diensten aanbieden maar helaas is maaike er niet meer.. Misschien is karim heel wanhopig na die 11 weken? Maar hoop t niet voor hem.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
dus als mootje iets van haarzelf verkoopt (kan me niet voorstellen wat) heeft ze weer geld voor dr kluisje? Mo verkoopt haar moeder nog voor een schamel bedrag joh
Wie wordt dan 4e?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:15 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Ze mag van mij 3e worden in de finale met 1 % van de stemmen en 10 euro in haar kluis.
Snap niet precies wat je bedoelt hoor maar dit is echt niet de eerste clue dat Mo niet hoogbegaafd is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:18 schreef MargrietV het volgende:
Mo is niet zo slim en hoogbegaafd anders had ze het lammetje wel tussen de tulband en cupcakes geplaatst.
Waarom koopt Karim uberhaupt wat van Mo? Is hij vergeten dat zij achterbaks was?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:23 schreef mazaru het volgende:
Karim eet smakelijk van de taart die Mo met haar ongewassen tengels heeft aangegeven. De sperma van Maaike zit er nog aan
Alleen achter zijn rug om. In zijn gezicht is ze één en al vriendelijkheid.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarom koopt Karim uberhaupt wat van Mo? Is hij vergeten dat zij achterbaks was?
Oja vergeten. Zij was degene die zij "ik hoop dat hij eruit gaat vanavond" en toen hij terugkwam was ze bijna echt blijquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen achter zijn rug om. In zijn gezicht is ze één en al vriendelijkheid.
100 euroquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:26 schreef Ginosa het volgende:
Hoeveel kosten die broodjes van Mo trouwens?? Straks komt de Stem weer met de geniale oplossing dat diegene met de hoogste omzet haar (Mo !!) foto op het rad mag plaatsen.
oo duh! Tuurlijk, want Mo is een plaats in de finale beloofd of i i g ietsquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:26 schreef Ginosa het volgende:
Hoeveel kosten die broodjes van Mo trouwens?? Straks komt de Stem weer met de geniale oplossing dat diegene met de hoogste omzet haar (Mo !!) foto op het rad mag plaatsen.
Snap ik ook niet helemaal. Lijkt idd op medelijden maar kan me niet voorstellen dat Karim zo goedgelovig is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
Gaat Karim alles kopen van Mo? Uit medelijden?
Klopt en Shanon wordt dus door de KvdW gedwarsboomd. Krijgt geen zwarte verf,quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:28 schreef Ginosa het volgende:
![]()
![]()
[..]
Er staat toch nog gratis vreten in de koelkast ??!!
Gaat ze schilderijen verkopen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Klopt en Shanon wordt dus door de KvdW gedwarsboomd. Krijgt geen zwarte verf,
Ja het is een achterbaks secreetquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen achter zijn rug om. In zijn gezicht is ze één en al vriendelijkheid.
Nee merkte het al met bij lezen net 1 topic.Maar was te verwachten nu geer weg is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:39 schreef Ginosa het volgende:
Goedemiddag Bamby en nee, je hebt niks gemist
Ga ik over een uurtje doen en lekker broodjes paling halen jammiequote:Op zaterdag 30 april 2011 13:39 schreef little_me het volgende:
wat saai weer zeg, ik ga lekker zelf naar de kleedjes markt, heb het wel weer gezien.
ze schrijft gedichten, die ze wil verkopenquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:42 schreef Ytsmi het volgende:
Mo zit gewoon in eenboek een brief te schrijven
O ok dan heb ik dat gemistquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze schrijft gedichten, die ze wil verkopen
O ja, want "ze is zo goed met taal".quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze schrijft gedichten, die ze wil verkopen
Hier doet deze het prima in IE http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html Vind het alleen ontzettend stom van net 5 dat ze de stream op upc veranderd hebben nu 1 inplaats van 3 .quote:
Leuke capquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard bij kraampje van zijn neefje en nichtje op koninginnedag:
[ afbeelding ]
-edit-
Toevallig voor een makelaarskantoor?
Heeftie dat shirt nou alweer aan...quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard bij kraampje van zijn neefje en nichtje op koninginnedag:
[ afbeelding ]
-edit-
Toevallig voor een makelaarskantoor?
Zo hoop ik dat de ware aard van Sharon nog tevoorschijn komt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:34 schreef Ginosa het volgende:
Ik ben bang dat Mo er voorlopig wel doorheen wordt gesleept door de programmamakers, aangezien zij de meeste "buzz" heeft. Ik blijf hopen op een totale vernedering, zo ver ben ik al (not too ashamed to admit it either)
En ik hoop nog steeds dat karim erachter komt wat mo achter zijn rug om heeft gezegtquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Zo hoop ik dat de ware aard van Sharon nog tevoorschijn komt.
Dat gebeurt ook nog wel, maar pas over een paar weken, als hij weer thuis is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:56 schreef bamby het volgende:
[..]
En ik hoop nog steeds dat karim erachter komt wat mo achter zijn rug om heeft gezegt
Denk het ook jammer genoegquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook nog wel, maar pas over een paar weken, als hij weer thuis is.
Ze zijn al begonnen, maar een vrijmarkt met 5 man, tja..quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:00 schreef iBenny het volgende:
Ik kijk op dit moment niet, maar zijn ze al begonnen met het verkopen van spullen?
Idd tenenkrommendquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:00 schreef Chuckster het volgende:
Ooooooh wat is ze mooi lelijk
[ afbeelding ]
Wat een slijmgedicht van Mo weer, met d'r oprecht dit en vriendschap dat
Wat dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:02 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ze zijn al begonnen, maar een vrijmarkt met 5 man, tja..
Flip doet het wel leuk, moet ik hem nageven
Flip heeft een grabbelton en Mo mocht grabbelen, eerst kreeg ze een hart onder de riem (letterlijk uitgevoerd door Flip), en daarna een staande ovatie waarbij er een kleine one-man-showquote:
Maakt niet uit dat je niet weet hoe je Kopipi o.i.d. schrijft hoor. Maik dacht dat de Tsunami bij Taiwan wasquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:00 schreef Gia het volgende:
Wat ik, bijvoorbeeld, zo goed vind aan Gerard is dat hij het had over een anonieme gift aan een goed doel. Kan Sharon een voorbeeld aan nemen.
Sharon, je kunt ook anoniem een gift doen aan kopipi (ik weet dat je dat zo niet schrijft). Het gaat tenslotte toch over je eigen afsluiting van het trauma. Dat hoeft dan toch niet op tv, in de bladen enz......
Houd dat lekker voor jezelf, een privé-moment.
Komt veel sympathieker over dan er een boegbeeld door willen worden.
Niet goed geld terugquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:04 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Flip heeft een grabbelton en Mo mocht grabbelen, eerst kreeg ze een hart onder de riem (letterlijk uitgevoerd door Flip), en daarna een staande ovatie waarbij er een kleine one-man-show
En nu een borstvergroting dmv. handoplegging bij Jo
[ afbeelding ]
Sharon is nu pissed dat ze geen wit en zwart heeft, verwend nest is hetquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:09 schreef Ytsmi het volgende:
Vind Sharon alleen maar bezig met haar schilderen die koopt niks bij een ander.
En ik dacht dat ik het niet ging zeggen maar zo gauw als Mo geld heeft geeft ze het uit om te grabbelen bij Philip in de ton
van mij mag Segredo, die slip van Maik in flarden raggen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:14 schreef Chuckster het volgende:
Secredo jat weer wat van een stand weg, volgens mij bij eMo
weer? Terecht, de anderen hebben wel hun atributen gekregen en zij niet eens om 1 schilderij af te maken. Geweldige bevoordeling van de anderen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:27 schreef Chuckster het volgende:
Sjerrun loopt weer te huilen, irritant stuk vreten
"Foto met verdiend Secret Story winnaar Don Gerard: 250 eu"quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard heeft het beter voor elkaar:
[ afbeelding ]
Ik vind t maar kinderachtig, mevrouw mist de kleur zwart en de wereld vergaat gelijk, arrogant meiske is hetquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
weer? Terecht, de anderen hebben wel hun atributen gekregen en zij niet eens om 1 schilderij af te maken. Geweldige bevoordeling van de anderen.
Volgens mij doet hij dat allemaal voor Gratisquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:32 schreef Chuckster het volgende:
[..]
"Foto met verdiend Secret Story winnaar Don Gerard: 250 eu"
Nou nee, ondertussen verdient ze nl. ook niks.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:31 schreef Namat het volgende:
Sharon is uitgekookt, die is zo lang bezig met schilderen dat ze niets bij een ander hoeft te kopen.
Zo blijft haar kluis lekker vet.
Onsympathiek mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |