Ach, ik ben zo langzamerhand heel behendig geworden in het negeren van oud-nowlivers/talpaforummersquote:
hij blijft leuk hequote:Op zaterdag 30 april 2011 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bewaar me. Ik wil nog niet gecremeerd worden.
Nee.quote:
Die is dan weer wel leuk.quote:
Flippie kijkt wel linker uit. Hij gaat niks doen waarmee hij MamaJo tegen de haren instrijkt. Hij wil de finale halenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:53 schreef suzi1 het volgende:
een ruzie tussen mo & jo zou wel op zijn plaats zijn
kan phil haar niet even gaan troosten ofzo
wordt tijd dat er iets ingestampt gaat worden. de vuist van jo ofzoquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo is alle coupletten van het Wilhelmus uit haar hoofd aan het stampen.
Dat was een missie voor haar gister, waarvoor ze een foto op het rad kreeg.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo is alle coupletten van het Wilhelmus uit haar hoofd aan het stampen.
Haha, ik wilde net uit -> in verbeteren, je was me voorquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo is alle coupletten van het Wilhelmus in haar hoofd aan het stampen.
Nee, zie boven.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:56 schreef Ginosa het volgende:
Ik las ergens op de COS dat Mo al een missie zou hebben gehaald plus 1 foto op het rad... Kan iemand dat hier ff ontkennen aub ??!!
Dus mamajo bepaalt wie er in de finale komt?????quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Flippie kijkt wel linker uit. Hij gaat niks doen waarmee hij MamaJo tegen de haren instrijkt. Hij wil de finale halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |