Ja oke, Jo en Flip hebben volgens mij ook nooit negatief over elkaar gedaan tegen andere en altijd alles eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jo en Flip kibbelden wel op een grappige manier, als ze dát terug zouden laten zien aan de bewoners denk ik dat ze er zelf ook wel om kunnen lachen, en wij om hun reacties
ben naar bedje toe![]()
Ik vind het arrogant als je denkt dat je een beter beeld hebt van de mensen die daar zitten, dan de mensen die daar zelf zitten en die alle verhaallijnen kennen en weten hoe er tv gemaakt wordt, Ook bij het terugkijken denk ik dat ze beter kunnen relativeren dan wij. Zo denk ik dat een Karim smakelijk zou kunnen lachen om een Mo die aangeeft dat ze hoopt dat hij weggaat. Nogmaals die mensen zijn daar tv aan het maken en ze hebben toaal geen hekel aan elkaar, dit samen doen swchept juist een band gok ik.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:25 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
En wat heeft het dan met arrogantie te maken als ik denk dat sommige bewoners toch wel een verkeerd beeld van sommige bewoners hebben? Tuurlijk kennen ze elkaar beter dan wij hun kennen maar ik denk gewoon dat veel dingen die gezegd worden door de bewoners en terug gezien worden door andere bewoners echt wel nog voor problemen gaan zorgenMo is gewoon niet mijn favoriet omdat ze nooit iets recht in iemands gezicht durft te zeggen en daar houd ik gewoon niet van of er nou tv gemaakt moet worden of niet
Vind het trouwens ook niet gek dat Maik reageert maar hij maakt het zo toch alleen maar erger? Hij vind haar leuk en daar hoeft hij andere toch niet van te overtuigen?
Nou vind ik dan knap van Karim als hij daarom zou kunnen lachen. Zou ik niet kunnen denk ik. Ik heb ook helemaal nooit gezegd dat iemand van de bewoners een hekel aan elkaar zouden hebben ik zei dat ze misschien niet allemaal een goed beeld van elkaar zouden hebben omdat er toch vrij veel geroddelt word. En kan me gewoon totaal niet voorstellen dat als sommige bewoners beelden van Mo terugzien gaan denken achja dat was vast voor TV want dat is gewoon niet zo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het arrogant als je denkt dat je een beter beeld hebt van de mensen die daar zitten, dan de mensen die daar zelf zitten en die alle verhaallijnen kennen en weten hoe er tv gemaakt wordt, Ook bij het terugkijken denk ik dat ze beter kunnen relativeren dan wij. Zo denk ik dat een Karim smakelijk zou kunnen lachen om een Mo die aangeeft dat ze hoopt dat hij weggaat. Nogmaals die mensen zijn daar tv aan het maken en ze hebben toaal geen hekel aan elkaar, dit samen doen swchept juist een band gok ik.
Jij zou anderen niet overtuigen van je liefde voor iemand als daar aan getwijfeld werd., ik zou net zo hard happen als Maik!
Slaap lekker jullie beiden!quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:37 schreef Pablolaatje het volgende:
Geer en ik gaan nu slapen. Hij heeft net zijn welkomtopic gelezen en is zwaar onder de indruk van alle mooie reacties. Morgen maakt ie een account aan en komt ie buurten! Truste!
slaap zacht... oh nee ...slaap lekker! het echte gekroel gaat nu pas gebeurenquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:37 schreef Pablolaatje het volgende:
Geer en ik gaan nu slapen. Hij heeft net zijn welkomtopic gelezen en is zwaar onder de indruk van alle mooie reacties. Morgen maakt ie een account aan en komt ie buurten! Truste!
Hoewel ik hier graag op in zou gaan vind ik het er gewoon te laat voor. Ik heb geen gelijk in mijn mening over de bewoners, dat ik Jo stom vind is puur op de beelden die ik zie. Het enige waar ik gelijk in denk te hebben is dat mensen denken dat de bewoners geen goed beeld van elkaar hebben, daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:38 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nou vind ik dan knap van Karim als hij daarom zou kunnen lachen. Zou ik niet kunnen denk ik. Ik heb ook helemaal nooit gezegd dat iemand van de bewoners een hekel aan elkaar zouden hebben ik zei dat ze misschien niet allemaal een goed beeld van elkaar zouden hebben omdat er toch vrij veel geroddelt word. En kan me gewoon totaal niet voorstellen dat als sommige bewoners beelden van Mo terugzien gaan denken achja dat was vast voor TV want dat is gewoon niet zo.
Ik vind het trouwens arrogantie als iemand denkt dat hij of zij altijd gelijk heeft en hierbij niet andersmans mening accepteerd.
En die reacties van Maik vind ik gewoon grappig. Toch goed dat hij er eerder uit is dan Mo want volgens mij had zij deze reacties alleen niet goed kunnen hendelenLief van hem dat ie zo voor haar opkomt maar ik zie er het nu gewoon niet van in. Mensen die 10 weken lang een bepaald beeld van Mo hebben gevormd die krijg je er echt niet meer van overtuigd dat Mo in het echt heel anders is.
we hebben een nieuwe optie op FOK he! .... dat heet Dmenquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoewel ik hier graag op in zou gaan vind ik het er gewoon te laat voor. Ik heb geen gelijk in mijn mening over de bewoners, dat ik Jo stom vind is puur op de beelden die ik zie. Het enige waar ik gelijk in denk te hebben is dat mensen denken dat de bewoners geen goed beeld van elkaar hebben, daar ben ik het niet mee eens.
Of mensen die zeggen dat Gerard nog wel terug zal komen op zijn vriendschap met Alex als hij de beelden heeft teruggekeken.
Dan denk ik alleen maar Ja wij weten het beter.
Ja het word inderdaad laat om nog lange berichtjes te schrijven hahaquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoewel ik hier graag op in zou gaan vind ik het er gewoon te laat voor. Ik heb geen gelijk in mijn mening over de bewoners, dat ik Jo stom vind is puur op de beelden die ik zie. Het enige waar ik gelijk in denk te hebben is dat mensen denken dat de bewoners geen goed beeld van elkaar hebben, daar ben ik het niet mee eens.
Of mensen die zeggen dat Gerard nog wel terug zal komen op zijn vriendschap met Alex als hij de beelden heeft teruggekeken.
Dan denk ik alleen maar Ja wij weten het beter.
Eens.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:50 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja het word inderdaad laat om nog lange berichtjes te schrijven haha. Hoewel ik Jo wel gewoon aardig vind overkomen kan ik me ook voorstellen dat er mensen zijn die haar gewoon niet mogen en dat heb ik gewoon bij Mo. Vind haar gewoon niet leuk overkomen op de beelden maar dat komt omdat ik gewoon niet met mensen kan opschieten die alleen maar leuk en aardig tegen iemand doen en achter hun rug om lekker loopt te roddelen
En hierdoor denk ik ook dat sommige bewoners geen goed beeld van Mo hebben. Maargoed boeiend daar komen ze na sst wel achter en misschien spreken ze daarna wel alles uit, weten wij veel.
Geloof er ook niks van dat Alex en Geer geen echte vriendschappen hebben opgebouwd, toevallig vandaag nog beelden gezien van toen Geer terug kwam van eleminatie met Servio. Toen was Alex echt harstikke blij! Geen fan van Alex maar vond Alex en Geer wel echt oprecht.
Laten we het er maar op houden dat we er gewoon allebei een beetje anders tegen aan kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eens.
Afgezien van dat ik denk dat de bewoners ook een zuiverder beeld hebben van Mo dan wij.
Ze is 1x door 1 bewoner genomineerd, kennelijk vinden de bewoners haar leuk. Wie ben ik dan....
We houden het erop dat wij geen beter beeld van de bewoners hebben dan de bewoners zelf.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:57 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat we er gewoon allebei een beetje anders tegen aan kijkenIk ga ook maar eens slapen
truste
quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We houden het erop dat wij geen beter beeld van de bewoners hebben dan de bewoners zelf.
zij hebben in 1 huis met elkaar geleefd Denken dat wij het beter zouden weten zou getuigen van arrogantie. Slaap lekker ik ga ook zo.
Okay, dat zou mooi zijn, hier nog een paar CAPs van de enige winnaar van SST 2011,quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:37 schreef Pablolaatje het volgende:
Nee sorry, wij weten beter hoe de vork aan de steel zit dan de mensen die meededen!quote:
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee sorry, wij weten beter hoe de vork aan de steel zit dan de mensen die meededen!
Natuurlijk!
Ik vermaak mij er prima mee.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:09 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Ik vond het gewoon grappig hoe je nog een keer wilde laten blijken dat ik gewoon harstikke ongelijk heb volgens jou, maakt niks uit het zal wel
Helemaal eens. Alleen heeft iemand in dat huis iedereen een rad voor ogen gedraaid en is dat tot heden nog aan het doen. Alle aandacht opeisen. Jo kan ik wel hebben, karim ook. Sharon is me te politiek correct.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:50 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja het word inderdaad laat om nog lange berichtjes te schrijven haha. Hoewel ik Jo wel gewoon aardig vind overkomen kan ik me ook voorstellen dat er mensen zijn die haar gewoon niet mogen en dat heb ik gewoon bij Mo. Vind haar gewoon niet leuk overkomen op de beelden maar dat komt omdat ik gewoon niet met mensen kan opschieten die alleen maar leuk en aardig tegen iemand doen en achter hun rug om lekker loopt te roddelen
En hierdoor denk ik ook dat sommige bewoners geen goed beeld van Mo hebben. Maargoed boeiend daar komen ze na sst wel achter en misschien spreken ze daarna wel alles uit, weten wij veel.
Geloof er ook niks van dat Alex en Geer geen echte vriendschappen hebben opgebouwd, toevallig vandaag nog beelden gezien van toen Geer terug kwam van eleminatie met Servio. Toen was Alex echt harstikke blij! Geen fan van Alex maar vond Alex en Geer wel echt oprecht.
LOLOLOLOLquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat denken ze wel niet op No-Life????
Iemand had mijn ava gejat (die niet voor NL is, alleen voor FOK!)
Heb ik de naam veranderd en de oude naam dit gifje van gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal ze leren...
uiteraard is huo beeld zuiverer,ze moesteo buiten wachten zolang ze krikten,en wij zagen het,toen had ze ook geen medlijden met de singles,nu ěs ze seksloos en ze heeft de pest erin dat andere kroelen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eens.
Afgezien van dat ik denk dat de bewoners ook een zuiverder beeld hebben van Mo dan wij.
Ze is 1x door 1 bewoner genomineerd, kennelijk vinden de bewoners haar leuk. Wie ben ik dan....
Een bloemetjesjurk die haar pensioengerechtigde leeftijd al ras ziet naderen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:36 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik ben ineens wel nieuwschierig wie dat leuke meisje is
Voordat ik gisteren wegging ging ze op de bank zitten lezen. Dat was nadat ze uit de KvdW kwam. Voordat ze ging lezen trok ze eerst haar schoenen aan. Dat verbaasde me dus al, want ze had de hele avond op blote poten gelopen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:59 schreef rc_1990 het volgende:
Maar wat zou het nou voor nuteloze missie zijn om Mo naar die zolder te laten gaan? Niemand die haar mist toch?
Idd zegt secretoma hahaquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een bloemetjesjurk die haar pensioengerechtigde leeftijd al ras ziet naderen.
Nicknames can be deceptive
LOL.quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:19 schreef koffieleutjuh het volgende:
Goeiemorgen
Slapen ze nog als je gaat verkopen moet je toch minstens uurtje of 3 al met je kleedje gaan zitten
Nou, daar valt ook wel het een en ander op af te dingen hoor.. Als je bijvoorbeeld Dido neemt.. Als er wordt teruggekeken op oude BB's lees ik hier altijd wat voor leuke meid ze wel niet is, terwijl ze hier tijdens BB5 tot haar voeten werd afgefikt..quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:56 schreef snetje het volgende:
[..]
i in mijn ogen ben je pas de winnaar als je het op FOK maakten dat heeft tie gedaan!
![]()
![]()
Gerard FOK you
HELD !!! en Baasje
Dat dus. En volgens mij gaat Karim de komende weken een heel tactisch spelletje spelen, dat misschien in zijn voordeel kan uitpakken, maar de streams nog saaier gaat maken..quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet zo goed.![]()
een opdrukkende Karim in de geheime kamer trekt kijkcijfers denk je, ik geloof er geen fuck van.
Daarom: laatste week alle bewoners weer terug en dan net als in BB6 een filmavond, waar alle smaakmakende beelden aan elkaar worden geplakt en de bewoners precies kunnen zien wie wat over wie zei. "Secret Story Reveals". Dat was een gouden trouvaille in BB6. Het was een leuke opmaat voor het sfeertje van de laatste weekquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mee eens, het zou leuk zijn als er wat meer (stokende) beelden werden laten zien, maar ook in die zin maakten Gerard en Karim geen televisie.
Bij jou verwacht ik dan weer een jonge vrouw van net 30. Hahaquote:
Goedemorgenquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:40 schreef Mylene het volgende:
Als Monique wint mag ze natuurlijk wel nomineren. Dat zal ze wel Karim en Joanna nomineren. Karim en Sharon Philip en Joanna. Dan staan Joanna en Karim genomineerd. Dan komt er nog een koffertje met geld die Monique wel zal pakken.
Het word ze wel erg gemakkelijk gemaaktquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:45 schreef Nostalgist het volgende:
Kant en klaar deeg in een zakje... Man man
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:
ik heb alles geprobeert ,maar helaas geef ik het maar even op , bedankt .quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Doen het gewoon. Ik heb ze voor het eerst sinds Donderdag weer eens aangeslingerd. Ik denk, aan de beelden te zien, dat het niet voor lang is.
Die kans hebben de programmamakers al gehad in de Week van de Waarheid. Dat hebben ze toen jammerlijk door hun vingers laten glippen imo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daarom: laatste week alle bewoners weer terug en dan net als in BB6 een filmavond, waar alle smaakmakende beelden aan elkaar worden geplakt en de bewoners precies kunnen zien wie wat over wie zij. "Secret Story Reveals". Dat was een gouden trouvaille in BB6. Het was een leuke opmaat voor het sfeertje van de laatste week
Zijn haar wetties op?quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:02 schreef Mylene het volgende:
Monique neemt toch maar een douche omdat ze zich vies voelt.
Het is nooit te laat om je fouten te herstellen Zoals ik net nog ff een koe van een typo heb hersteld in mijn post die je kwoottequote:Op zaterdag 30 april 2011 10:02 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Die kans hebben de programmamakers al gehad in de Week van de Waarheid. Dat hebben ze toen jammerlijk door hun vingers laten glippen imo.
Normaal flost ze alleen een wettie door haar naad, dus eigenlijk duurde dit voor haar doen best wel lang.quote:
Dat mag ook wel, na een week ;')quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:02 schreef Mylene het volgende:
Monique neemt toch maar een douche omdat ze zich vies voelt.
Tja, dat is Jo.. Zorgzaam tiepje. Dat vind ik één van haar pluspunten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:59 schreef Mylene het volgende:
Joanna is ook het beddengoed van Monique aan het verschonen. Dat had ik dus never nooit niet gedaan.
Echt hč? Vies mens, bah.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Normaal flost ze alleen een wettie door haar naad, dus eigenlijk duurde dit voor haar doen best wel lang.
Ken je Job uit De Bus nog? Hij coverde een plaatje voor Antonettequote:
Ja maar de beste brownies komen natuurlijk uit Amerika..quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:23 schreef Mylene het volgende:
Sharon tegen Joanna je weet toch wel wat een brownie is?
Op een toon een beetje uit de hoogte, alsof die dingen heel bijzonder en niet bij de AH te krijgen zijn.
Over de Vlem gesproken, eigenlijk vond ik SV veel leuker dan SSTquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-t: En ja hoor, de Vlem was ook weer in beeld in Thorn
Sinds Gerard weg is wel idd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Over de Vlem gesproken, eigenlijk vond ik SV veel leuker dan SST
GMTAquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:34 schreef knagsje het volgende:
Kan het zijn dat sinds Gerard er uit is dat er niet veel meer over is van SST?
Vooral het rechtstreeks contact met die hut via de chat was grappig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Over de Vlem gesproken, eigenlijk vond ik SV veel leuker dan SST
Nou, het vertrek van Gerard heeft IMO vooralsnog weinig verschil gemaakt. Of het moet zijn dat Karim nu nog moeilijker te betrappen is op zinnige gesprekkenquote:
Precies!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vooral het rechtstreeks contact met die hut via de chat was grappig.
dat zou goed kunnen, ik denk dat daarom weer personen in oude verleden tijd meuk blijven hangen om interessant te doen,quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:34 schreef knagsje het volgende:
Kan het zijn dat sinds Gerard er uit is dat er niet veel meer over is van SST?
Dat komt volgen mij minder door de plamuur dan door karakter.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:19 schreef Mylene het volgende:
Monique krijgt door al de plamuur haar mondhoeken ook bijna niet meer omhoog bij die keren dat ze lacht i.p.v. een verbeten en gezicht van afgunst die ze trekt.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen, ik denk dat daarom weer personen in oude verleden tijd meuk blijven hangen om interessant te doen,
een wereld vol verassingen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet, maar wel gedoucht!
Dat mag de naam douchen niet hebben. Ze was in twee minuten klaar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet, maar wel gedoucht!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen, ik denk dat daarom weer personen in oude verleden tijd meuk blijven hangen om interessant te doen,
Bewaar me. Ik wil nog niet gecremeerd worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |